Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 (edytowane) 20 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię. Gorzej, że te 3 gierki jak forza, Starfield i hi to cross platformy będą i za bardzo nie wierzę, że jakoś specjalnie będą odbiegały od tego co mamy teraz np. forzy 4 tj. nie zobaczymy pełnego potencjału konsol nowej generacji i efektu wow na xsx a chyba na to czekają najbardziej fani xboxa. Edytowane 28 kwietnia 2021 przez lpcl Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Starfield to raczej next-gen, z tego co słyszałem. Cytat Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię. Takie Fable już nie wyjdzie na starego Xa. Kolejna gra The Coalition pewnie też nie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Jeśli chodzi o Halo Infinite to nie mam obaw co do cross-genowości, bo jak widać wielu tytułom to nie przeszkadza. Poza tym 343i i MS chcą się zrehabilitować i wrócić do pierwszej ligii marek growych, a wieloplatformowość dobrze zapowiada jeśli chodzi o community (Halo 5 - tylko XOS, HI - PC, XSX, XOS). Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2021 no ja jestem ciekaw tego Starfielda, to pierwsze nowe IP Bethesdy od 25 lat (!), a twórcy mówią że przeskok technologiczny ma być na poziomie tego międy Morrowindem i Oblivionem, do tego intrygujący temat czyli rpg w kosmosie, eksploracja obcych planet, no czuje w kościach że może być ciekawie Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 A ja nie jestem ciekaw Starfielda, bo to gra widmo, z której jedyne co widziano to jakiś mało legitny screen. Zero konkretów, więc meh. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Czy wiadomo na jakim silniku teraz pracuje Bethesda? Bo ten Creation Engine ma już 10 lat (już nie mówiąc o tym że opiera się na 20letnim Gamebryo). Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2021 Teraz, łom napisał: Czy wiadomo na jakim silniku teraz pracuje Bethesda? Bo ten Creation Engine ma już 10 lat (już nie mówiąc o tym że opiera się na 20letnim Gamebryo). to dalej Creation Engine ciekawostka: gry Naughty Dog działają na silniku który ma już 14 lat i ich gry dalej wyglądają spoko Cytuj
Czoperrr 5 135 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 No tak tylko, że silnik ND daje świetne efekty wizualne, natomiast gry Bethesdy to technologiczne potworki. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Jedno jest pewne - zobaczymy Starfielda na E3. Czy będzie pod koniec 2021 czy na początku 2022 to się jeszcze okaże. Nie jestem wielkim fanem rpgów z pierwszej osoby, ale Fallouty sprawiały mi przyjemność, to Starfield też powinien podejść. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 też mnie ciekawi Starfield tylko obawiam się że wyjdzie średniak jak Outer Worlds. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2021 1 minutę temu, Czoperrr napisał: No tak tylko, że silnik ND daje świetne efekty wizualne, natomiast gry Bethesdy to technologiczne potworki. dlatego właśnie podałem ten przykład, nie ma co oceniać silnika pod katem wieku, bo jeśli jakiś silnik pozwala osiągać super efekty wizualne, zaawansowaną fizykę i interaktywność to nikogo nie obchodzi czy silnik jest nowy czy ma 20 lat Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 4 minuty temu, ASX napisał: gry Naughty Dog działają na silniku który ma już 14 lat i ich gry dalej wyglądają spoko Tylko że ten silnik dzisiaj to jest ten sam z nazwy tak po prawdzie Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2021 Teraz, Figuś napisał: Tylko że ten silnik dzisiaj to jest ten sam z nazwy tak po prawdzie tak po prawdzie to każdy silnik jest cały czas udoskonalany i rozwijany, Creation Engine również. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 1 minutę temu, ASX napisał: dlatego właśnie podałem ten przykład, nie ma co oceniać silnika pod katem wieku, bo jeśli jakiś silnik pozwala osiągać super efekty wizualne, zaawansowaną fizykę i interaktywność to nikogo nie obchodzi czy silnik jest nowy czy ma 20 lat Tylko jest ta różnica że gry ND (czy Infinity Ward, Coalition itp.) mają o wiele mniejszą skalę niż jakieś Skyrimy i w takim przypadku nie chodzi tylko o jakość grafiki ale też o łatwość pisania kodu/zależności/eventów itd. Jeśli pisanie np. questów czy AI jest mało intuicyjne (dla osób które uczyły się Unity czy UE4) bo opiera się na silniku z przed 15-20 lat to szansa na to że będzie masa bugów albo problemów z wydajnością jest bardzo duża. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Budowanie baz kosmicznych/statków zamiast osad z Fallouta 4. 1 Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2021 najgorszy element Fallouta 4, mam nadzieje że to wywalą i skupią się na ekspolarcji i elementach rpg 4 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Też nie lubię budowania bazy, ale pewnie będzie ;p Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 31 minut temu, łom napisał: Tylko jest ta różnica że gry ND (czy Infinity Ward, Coalition itp.) mają o wiele mniejszą skalę niż jakieś Skyrimy i w takim przypadku nie chodzi tylko o jakość grafiki ale też o łatwość pisania kodu/zależności/eventów itd. Jeśli pisanie np. questów czy AI jest mało intuicyjne (dla osób które uczyły się Unity czy UE4) bo opiera się na silniku z przed 15-20 lat to szansa na to że będzie masa bugów albo problemów z wydajnością jest bardzo duża. Myślę, że goście, którzy robią gry od 30 lata, wiedzą co robią Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 przy F76 nie bardzo wiedzieli Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Ktoś musi przecierać szlaki abyśmy nie zastygli w bagnie monotonii wydawniczej. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 8 minut temu, Figuś napisał: przy F76 nie bardzo wiedzieli Każdemu, może się raz noga podwinąć Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Zwłaszcza, że 76 wyszło jako-tako na prostą ostatecznie. No ale nie oszukujmy się, ten silnik Bethesdy to się nadaje w tym momencie do śmietnika, a nie do robienia nowych gierek. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Opublikowano 28 kwietnia 2021 1 minutę temu, Soul napisał: Każdemu, może się raz noga podwinąć Ja bym się trzymał zasady że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz(w tym wypadku gra) i nie hajpował bym bo różnie może być z póki co grą widmo. Jak na pokazie tego Strafielda zobaczę te drewniane ryje i animacje z F4 tylko w wyższej rozdziałce i klatkarzu no to sorry ale trochę beka będzie 2 Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 28 kwietnia 2021 ważne żeby gameplay dostarczy cudów graficznych się nie spodziewam, chociaż na pewno będzie trochę ładniej niż w Falloutach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.