Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lpcl
Opublikowano
58 minut temu, Bigby napisał:

Pandemia to jedno. Nawet jeśli ogarnęli pracę zdalną, to i tak zmniejszyło to wydajność i przesunęło developing gier o minimum 6 miesięcy. Dotyczy to wszystkich. Takie EA musiało bodajże wstrzymać pracę nad nowym NFSem, dorzucając kolejne studio do pracy przy Battlefieldzie żeby ten był gotowy na jesień tego roku.

 

Inna sprawa jest taka, że większość studiów MS zakupił na przestrzeni 2018-2020 roku. I studia te, np. Arkane, wciąż mają stare kontrakty do wypełnienia i wcześniej podjęte projekty do ukończenia (Deathloop) zanim przejdą do robienia kolejnych, tym razem next-genowych i ekskluzywnych dla Xboxa tytułów.

 

Do tego mamy studia jak Coalition, które całkiem niedawno wydało Gearsy 5, Gears Tactics i DLC Hivebusters. Nawet jeżeli przyjmiemy, że od 2019 roku ruszyli z produkcją nowej gry, trzeba doliczyć ze 3-4 lata zanim zobaczymy tego efekty. Może nieco krócej, jeśli rzeczywiście wyskoczą z czymś mniejszym, co zresztą niedawne plotki sugerują.

Playground od 2018 coś tam zaczął dłubać przy Fable, przy okazji budując drugi team. Trochę to potrwa. Po tych 3 latach są natomiast gotowi na pokaz Horizona 5, szczególnie że będzie to cross-gen, bez potrzeby przebudowania silnika i zaczynania od zera.

Obsidian w ostatnich latach zrobił Pillarsy 2, potem The Outer Worlds, teraz jeszcze mała grupka devów pracuje nad Grounded. W międzyczasie DLC do TOW, w tym ostatnie które wyszło 2 miesiące temu. Avowed to chyba ich największy jak dotąd projekt i na pewno nie będą się spieszyć żeby wydać niedorobiony, zabugowany produkt (szczególnie teraz, jak mają finansowy spokój), choć i tak wierzę, że premiera nastąpi w 2022/początek 2023. Dodatkowo, jeśli się nie mylę, nad czymś innym pracuje zarówno Josh Sawyer, jak i Brian Adler, oraz duo Boyarsky/Cain. 

 

Inxile to wiadomo, rok temu Wasteland 3, a obecnie szykują DLC The Battle of Steeltown, później drugi dodatek. Poza tym zaczynają pracę nad wspomnianym 1st person RPG, którego jeszcze długo nie zobaczymy.

 

 

Koniec końców, nie jest to takie czarno-białe jak się niektórym wydaje. Co oczywiście nie umniejsza faktu, że MS też zawalił i zbytnio się nie przygotował.

Teraz to wszystkich uspokoiłeś, nie ma co. xd

Bigby zgasił światło. Można się rozejść, nie ma na co czekać. Może za 5 lat. :D

Opublikowano

Nie ukrywam, że jest jednak coś co by mnie mega uspokoiło - nowe IP od najlepszych studiów MSu. Za taką szcisłą czołówkę uznaję The Coalition i nie ukrywam, że chciałbym zobaczyć co będą w stanie wysmażyć na UE5, najlepiej w nowym tytule. GG też potrzebowało przesiąść się z Killzone'a żeby rozwinąć skrzydła.

 

W tym przypadku, nawet CGI by mi dobrze robiło. O ile nie zapowiadałby się reskin Gearsów. :pawel: 

Opublikowano

Obstawiam że niespodzianką na to E3 jest właśnie pokaz Starfielda i Godrizona, ale ta informacja już wyciekła

Gość lpcl
Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

GG też potrzebowało przesiąść się z Killzone'a żeby rozwinąć skrzydła.

 

imo w porównaniu do kz2 to zaliczyli regres. 

Opublikowano
1 godzinę temu, lpcl napisał:
3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

 

imo w porównaniu do kz2 to zaliczyli regres. 

No chyba tylko w multi.

Opublikowano

Lol, przecież to graficznie wygląda dobrze, ten cały Psychonauts 2, nie ma tragedii. Jestem ciekawy gameplayu, ale do E3 niedaleko to się obczai.

Gość lpcl
Opublikowano
5 minut temu, balon napisał:

No chyba tylko w multi.

Nie gadaj, że ten ubiklon coś robił lepiej. A imo grafika w kz2 to też był top konsol w tamtym czasie. Historyjka jak na fps też była spoko. 

Opublikowano
2 minuty temu, lpcl napisał:

Nie gadaj, że ten ubiklon coś robił lepiej. A imo grafika w kz2 to też był top konsol w tamtym czasie. Historyjka jak na fps też była spoko. 

 

No ubi gierka mocno, ale widać, że się dobrze chłopaki w tym czują. Zmiany robią dobrze i urozmaicają portfolio.

Gość lpcl
Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

No ubi gierka mocno, ale widać, że się dobrze chłopaki w tym czują. Zmiany robią dobrze i urozmaicają portfolio.

Szkoda, że kosztem jednego z lepszych fps na konsole, zamieniając na 3rd person ubi. 

Opublikowano
14 minut temu, lpcl napisał:

Nie gadaj, że ten ubiklon coś robił lepiej. A imo grafika w kz2 to też był top konsol w tamtym czasie. Historyjka jak na fps też była spoko. 


No patrząc po sprzedaży, ocenach i na czym się teraz skupują to chyba w ogólnym rozrachunku duża zmiana na plus. To tak obiektywnie.

Subiektywnie to dla mnie fps zawsze będzie prawie na końcu growego łańcuchua pokarmowego, a ruda zdecydowanie >>> generyk z KZ 2 i 3.  

Co do sonki i ich fps to jedynie dla mnie spoko była seria Resistance, no ale też zdecydowanie wolę obecną twórczość insomaniacow.

Opublikowano

Killzone(jakakolwiek odsłona) i dobra fabuła, to oksymoron. Mimo, że lubię ten świat, to o tych postaciach zapomina się kilka minut po zobaczeniu napisów końcowych.

  • Plusik 3
Gość lpcl
Opublikowano

Jakoś visariego pamiętam po tylu latach a z kzd to oprócz głównej bohaterki to kogo tam zapamiętałeś? Tego murzyna na licencji? xd

Opublikowano
43 minuty temu, Bigby napisał:

Jak to było? Gry zrobione w Dreams wyglądają lepiej?

 

 

6e3d6677f495a902f4865c19f158b3d363c8a04a

 

108b26247bdc76edd3ba115f277690a5461b5818

 

0c905a4f17dd2ab69a2563618e62ad2b9ef674c0

 

1443b1f35c8f1d6cbf2353253be67756e350117f

 

5b2bf194e2473bea1a0b4ce31a17164ff1e84020

 

872654c60f51db95dfe86dd1d7de2c1005885659

 

a6f66ce14473bf162152b519849c067a40a28ca9

 

43d075e55617fbdd9f4f88c7173bb95a6db05e3c

Wygląda świetnie i szczerze nie mogę się doczekać.

 

Ale wiadomo że to nie ex i nie gra AAA więc gra jest nieistotna bo nie sprzeda konsol

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...