Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać.

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Soban napisał:

Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać.

Wg.  dobrze poinformowanych i raczej rzadko mylących źródeł,  premiera Forzy Motorsport planowana jest na przyszły rok :lapka: razem ze Starfieldem (11 listopada 2022) i Redfallem (lato 2022). 

 

Odnośnik do komentarza

https://www.windowscentral.com/xbox-game-studios-cobalt-indus

 

oxide-landscape.jpg

Cytat

I first heard about Indus back in spring 2021, although was only able to confirm that the project is definitely going ahead, thanks to the GeForce leak. Project Indus is a 4X strategy game being developed by Oxide Games, known for its work on real-time strategy (RTS) title, Ashes of the Singularity.

 

project-cobalt-concept-art.jpg

Cytat

As teased by inXile Entertainment itself on Twitter, the Wasteland studio is working on a new FPS RPG, although details remain shrouded in mystery.

What we do know is that it's codenamed Cobalt, and believe it has a Steampunk-style, inspired by Industrial Revolution-inspired tech. Expect steam engines, zeppelins, retro-futuristic robots, dark Victorian-era streets, and more. The above concept art was shared by inXile concept artist Aleksander Danilovac on ArtStation

 

Więcej w artykule Jeza

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

miałem właśnie podać linka ;D

 

co by nie mówić steampunkowy wysokobudżetowy RPG od inXile brzmi naprawdę zajebiście i nie mogę się doczekać kiedy go zobaczymy 

 

w artykule Jeza interesujacy jest jeszcze ten fragment: 

Cytat

 Microsoft is accepting pitches from studios big and small at a greater frequency than they have in the past, as they look to ramp up the diversity of exclusive titles on Xbox Game Pass.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad:

- Starfield (Bethesda)

- Project Cobalt (inXile)

- Fable (Playground Games)

- Avowed (Obisidian)

- Project Dragon (IO Interactive)

- Outer Worlds 2 (Obsidian)

- projekt Josha Sawyera (Obsidian)

czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? 

Spoiler

oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej

 

co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. 

 

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, ASX napisał:

z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad:

- Starfield (Bethesda)

- Project Cobalt (inXile)

- Fable (Playground Games)

- Avowed (Obisidian)

- Project Dragon (IO Interactive)

- Outer Worlds 2 (Obsidian)

- projekt Josha Sawyera (Obsidian)

czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? 

  Ukryj zawartość

oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej

 

co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. 

 

 

Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Basior napisał:

Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też?

prawdopodobnie Project Dragon będzie grą trzecioosobową (jak wszystkie ostatnie gry IO Interactive), a o projekcie Josha Sawyera mało wiadomo,  od lat tworzy rpgi z rzutem izometrycznym i obstawiam że jego nowa gra też pewnie skorzysta z tej perspektywy. 

Odnośnik do komentarza

Project Dragon to podobno gra którą IO Interactive chciało stworzyć od zawsze, ale nie mogli znaleźć wydawcy, więc wzieli się za bardziej popularny temat i tak powstał Hitman. No ale, odkąd wiadomo że to gra usługa z coopem to wiadomo że ludzie będą tutaj pisać, że zostali zmuszeni do robienia tej gry i tytuł nie będzie mieć duszy. 

Odnośnik do komentarza

Co do Sawyera, to pamiętam, że w jakimś panelu (chyba po pillars 2) mówił, że jest zmęczony "party based real time with pause" i chciałby zrobić coś innego. Szukałem też filmiku w którym podał 3 przykłady gier jakie chciałby stworzyc, ale nie mogę go znaleźć. Pamiętam tylko, że w jednym z nich prowadziłoby się sklep z rowerami. Najprawdopodobnie zrobi coś w historycznym settingu/w oparciu o jakieś prawdziwe wydarzenia.

 

Odnośnik do komentarza

Jak nagle co drugi developer robi podobny rodzaj gry - jak FPSy generacji siódmej, open-worldy w ósmej, wysyp MOBA, teraz coopy ze świecidełkami, to zapala mi się czerwona lapmka. Nie wierzę w przypadki w branży wartej potężny, ale to przepotężny hajs. :reggie: 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...