Opublikowano 15 września 20213 l Elegancki deadzone sobie ustawiłem na Steam dla pada od Series X, a na konsoli dupa. Mogliby dodać taką opcję.
Opublikowano 17 września 20213 l Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać.
Opublikowano 17 września 20213 l Autor 7 minut temu, Soban napisał: Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać. Wg. dobrze poinformowanych i raczej rzadko mylących źródeł, premiera Forzy Motorsport planowana jest na przyszły rok razem ze Starfieldem (11 listopada 2022) i Redfallem (lato 2022).
Opublikowano 17 września 20213 l https://www.windowscentral.com/xbox-game-studios-cobalt-indus Cytat I first heard about Indus back in spring 2021, although was only able to confirm that the project is definitely going ahead, thanks to the GeForce leak. Project Indus is a 4X strategy game being developed by Oxide Games, known for its work on real-time strategy (RTS) title, Ashes of the Singularity. Cytat As teased by inXile Entertainment itself on Twitter, the Wasteland studio is working on a new FPS RPG, although details remain shrouded in mystery. What we do know is that it's codenamed Cobalt, and believe it has a Steampunk-style, inspired by Industrial Revolution-inspired tech. Expect steam engines, zeppelins, retro-futuristic robots, dark Victorian-era streets, and more. The above concept art was shared by inXile concept artist Aleksander Danilovac on ArtStation Więcej w artykule Jeza
Opublikowano 17 września 20213 l Autor miałem właśnie podać linka ;D co by nie mówić steampunkowy wysokobudżetowy RPG od inXile brzmi naprawdę zajebiście i nie mogę się doczekać kiedy go zobaczymy w artykule Jeza interesujacy jest jeszcze ten fragment: Cytat Microsoft is accepting pitches from studios big and small at a greater frequency than they have in the past, as they look to ramp up the diversity of exclusive titles on Xbox Game Pass.
Opublikowano 17 września 20213 l O Jezusku słodki, fantastycznie to wygląda. Dużo duszy jest w tych screenach.
Opublikowano 17 września 20213 l Szkoda, że MS nie zgodził się na Halo Wars 3. Tam też były fajne concept arty i walki w kosmosie
Opublikowano 17 września 20213 l Autor 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: O Jezusku słodki, fantastycznie to wygląda. Dużo duszy jest w tych screenach. jak coś to tu jest ich więcej https://www.artstation.com/artwork/VgbBZb
Opublikowano 17 września 20213 l Nie za dużo FPP? Czemu nie np. coś ala Wiedźmin? Miłość studiów MS do FPP zadziwia. Ale brzmi fajnie.
Opublikowano 17 września 20213 l Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera, cutscenkami etc.
Opublikowano 17 września 20213 l Jeden wydawca stawia wszystko na TPP, a drugi lubuje się w FPP. 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera Przecież inne postacie w grze też muszą animować. Wątpię, że taki jest powód.
Opublikowano 17 września 20213 l Autor z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad: - Starfield (Bethesda) - Project Cobalt (inXile) - Fable (Playground Games) - Avowed (Obisidian) - Project Dragon (IO Interactive) - Outer Worlds 2 (Obsidian) - projekt Josha Sawyera (Obsidian) czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? Spoiler oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy.
Opublikowano 17 września 20213 l 30 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera, cutscenkami etc. Tutaj przemyślenia kojimy na ten temat i pokrywają się z tym co napisałeś https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1438008582969036802?s=20
Opublikowano 17 września 20213 l 19 minut temu, ASX napisał: z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad: - Starfield (Bethesda) - Project Cobalt (inXile) - Fable (Playground Games) - Avowed (Obisidian) - Project Dragon (IO Interactive) - Outer Worlds 2 (Obsidian) - projekt Josha Sawyera (Obsidian) czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? Ukryj zawartość oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też?
Opublikowano 17 września 20213 l Autor 1 minutę temu, Basior napisał: Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też? prawdopodobnie Project Dragon będzie grą trzecioosobową (jak wszystkie ostatnie gry IO Interactive), a o projekcie Josha Sawyera mało wiadomo, od lat tworzy rpgi z rzutem izometrycznym i obstawiam że jego nowa gra też pewnie skorzysta z tej perspektywy.
Opublikowano 17 września 20213 l Autor Project Dragon to podobno gra którą IO Interactive chciało stworzyć od zawsze, ale nie mogli znaleźć wydawcy, więc wzieli się za bardziej popularny temat i tak powstał Hitman. No ale, odkąd wiadomo że to gra usługa z coopem to wiadomo że ludzie będą tutaj pisać, że zostali zmuszeni do robienia tej gry i tytuł nie będzie mieć duszy.
Opublikowano 17 września 20213 l Co do Sawyera, to pamiętam, że w jakimś panelu (chyba po pillars 2) mówił, że jest zmęczony "party based real time with pause" i chciałby zrobić coś innego. Szukałem też filmiku w którym podał 3 przykłady gier jakie chciałby stworzyc, ale nie mogę go znaleźć. Pamiętam tylko, że w jednym z nich prowadziłoby się sklep z rowerami. Najprawdopodobnie zrobi coś w historycznym settingu/w oparciu o jakieś prawdziwe wydarzenia.
Opublikowano 17 września 20213 l Wiadomka, każdy developer marzy od zawsze* o stworzeniu hero shootera, moby albo coopa. *czyt. od wzrostu popularności Fortnite'a, Destiny i reszty tałatajstwa
Opublikowano 17 września 20213 l Może chcieli Od kiedy to robienie czystego singla jest marzeniem każdego deva?
Opublikowano 17 września 20213 l Jak nagle co drugi developer robi podobny rodzaj gry - jak FPSy generacji siódmej, open-worldy w ósmej, wysyp MOBA, teraz coopy ze świecidełkami, to zapala mi się czerwona lapmka. Nie wierzę w przypadki w branży wartej potężny, ale to przepotężny hajs.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.