Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano

Elegancki deadzone sobie ustawiłem na Steam dla pada od Series X, a na konsoli dupa. Mogliby dodać taką opcję.

Opublikowano

Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać.

Opublikowano
  • Autor
7 minut temu, Soban napisał:

Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać.

Wg.  dobrze poinformowanych i raczej rzadko mylących źródeł,  premiera Forzy Motorsport planowana jest na przyszły rok :lapka: razem ze Starfieldem (11 listopada 2022) i Redfallem (lato 2022). 

 

Opublikowano

https://www.windowscentral.com/xbox-game-studios-cobalt-indus

 

oxide-landscape.jpg

Cytat

I first heard about Indus back in spring 2021, although was only able to confirm that the project is definitely going ahead, thanks to the GeForce leak. Project Indus is a 4X strategy game being developed by Oxide Games, known for its work on real-time strategy (RTS) title, Ashes of the Singularity.

 

project-cobalt-concept-art.jpg

Cytat

As teased by inXile Entertainment itself on Twitter, the Wasteland studio is working on a new FPS RPG, although details remain shrouded in mystery.

What we do know is that it's codenamed Cobalt, and believe it has a Steampunk-style, inspired by Industrial Revolution-inspired tech. Expect steam engines, zeppelins, retro-futuristic robots, dark Victorian-era streets, and more. The above concept art was shared by inXile concept artist Aleksander Danilovac on ArtStation

 

Więcej w artykule Jeza

Opublikowano
  • Autor

miałem właśnie podać linka ;D

 

co by nie mówić steampunkowy wysokobudżetowy RPG od inXile brzmi naprawdę zajebiście i nie mogę się doczekać kiedy go zobaczymy 

 

w artykule Jeza interesujacy jest jeszcze ten fragment: 

Cytat

 Microsoft is accepting pitches from studios big and small at a greater frequency than they have in the past, as they look to ramp up the diversity of exclusive titles on Xbox Game Pass.

 

Opublikowano

Szkoda, że MS nie zgodził się na Halo Wars 3. Tam też były fajne concept arty i walki w kosmosie :smutas:

Opublikowano
  • Autor
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

O Jezusku słodki, fantastycznie to wygląda. :banderas:Dużo duszy jest w tych screenach. :obama: 

jak coś to tu jest ich więcej 

https://www.artstation.com/artwork/VgbBZb

 

Opublikowano

Nie za dużo FPP? Czemu nie np. coś ala Wiedźmin?

Miłość studiów MS do FPP zadziwia.

Ale brzmi fajnie.

 

Opublikowano

Jeden wydawca stawia wszystko na TPP, a drugi lubuje się w FPP.

 

1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera

Przecież inne postacie w grze też muszą animować. Wątpię, że taki jest powód.

Opublikowano
  • Autor

z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad:

- Starfield (Bethesda)

- Project Cobalt (inXile)

- Fable (Playground Games)

- Avowed (Obisidian)

- Project Dragon (IO Interactive)

- Outer Worlds 2 (Obsidian)

- projekt Josha Sawyera (Obsidian)

czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? 

Spoiler

oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej

 

co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. 

 

 

Opublikowano
19 minut temu, ASX napisał:

z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad:

- Starfield (Bethesda)

- Project Cobalt (inXile)

- Fable (Playground Games)

- Avowed (Obisidian)

- Project Dragon (IO Interactive)

- Outer Worlds 2 (Obsidian)

- projekt Josha Sawyera (Obsidian)

czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? 

  Ukryj zawartość

oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej

 

co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. 

 

 

Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też?

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Basior napisał:

Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też?

prawdopodobnie Project Dragon będzie grą trzecioosobową (jak wszystkie ostatnie gry IO Interactive), a o projekcie Josha Sawyera mało wiadomo,  od lat tworzy rpgi z rzutem izometrycznym i obstawiam że jego nowa gra też pewnie skorzysta z tej perspektywy. 

Opublikowano
  • Autor

Project Dragon to podobno gra którą IO Interactive chciało stworzyć od zawsze, ale nie mogli znaleźć wydawcy, więc wzieli się za bardziej popularny temat i tak powstał Hitman. No ale, odkąd wiadomo że to gra usługa z coopem to wiadomo że ludzie będą tutaj pisać, że zostali zmuszeni do robienia tej gry i tytuł nie będzie mieć duszy. 

Opublikowano

Co do Sawyera, to pamiętam, że w jakimś panelu (chyba po pillars 2) mówił, że jest zmęczony "party based real time with pause" i chciałby zrobić coś innego. Szukałem też filmiku w którym podał 3 przykłady gier jakie chciałby stworzyc, ale nie mogę go znaleźć. Pamiętam tylko, że w jednym z nich prowadziłoby się sklep z rowerami. Najprawdopodobnie zrobi coś w historycznym settingu/w oparciu o jakieś prawdziwe wydarzenia.

 

Opublikowano

Może chcieli :dunno: Od kiedy to robienie czystego singla jest marzeniem każdego deva?

Opublikowano

Jak nagle co drugi developer robi podobny rodzaj gry - jak FPSy generacji siódmej, open-worldy w ósmej, wysyp MOBA, teraz coopy ze świecidełkami, to zapala mi się czerwona lapmka. Nie wierzę w przypadki w branży wartej potężny, ale to przepotężny hajs. :reggie: 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.