Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 30.11.2021 o 05:41, ASX napisał:

Tylko że cały czas rozmawiamy o USA a ty  wyskakujesz jak Filip z konopi wstawiając linki że to nieprawda

 

Ja tam mu dałem minusa za usilne linkowanie resetcweli :reggie:

 

 

8 godzin temu, ASX napisał:

 

To bedzie mój nowy motyw :)

 

Pierwszy ładniejszy.

Ten słaby i jeszcze te fioletowe dildosy, atakujące biodro Chiefa :pawel:

Opublikowano (edytowane)

Prey 2 bym chętnie przygarnął, ograłem wiosną  ale przyznam że to mój numer jeden z gierek jakie odpalałem na konsoli w tym roku. Co prawda zaciąłem się w połowie dodatku, ale leży i czeka na konsoli, pętlę bywają męczące na dłuższą metę.

Szkolił w tym taki że oni jeszcze nie wydali Redfall, niedawno wpadł Deathloop, czekam na premierę na  Xbox, więc to tak optymistycznie 2024 :reggie:

Choć o ile info prawdziwe, to dobrze że już działają coś w temacie kontynuacji.

 

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano

Męczę tego Prey i idzie mi dość kiepsko. Koncept i setting bardzo fajne, ale walka z tymi glutami i ginięcie od strzała trochę mnie od gry odrzuca. No i zbieranie wszechobecnych śmieci jak w BioShock albo grach Bethesdy też nie jest najlepsze.

  • Smutny 1
Opublikowano

Zabawa z recyklingiem i tworzeniem przedmiotów to świetny motyw, ale nie każdemu musi się podobać. W  Bioshock był podobny motyw, ale tam zdaje się nie było rozbiórki na części pierwsze przedmiotów. Zresztą podobieństwo są zasadne bo trochę przy tej serii Arkane maczało palce i jakieś inspiracje i doświadczenia czerpali z tych gier.

Jak się nie podoba to nie ma co męczyć buły, sam wiele gier uznawanych wręcz za kultowe zostawiałem bo zwyczajnie mi nie leżały. Normalna sprawa.

Opublikowano (edytowane)

Fakt faktem, że MS i Bethesda mocno stawiają na Arkane Austin bo ze wszystkich studiów Bethesdy, które nie zajmują się dużymi projektami online, to właśnie do Austin szukają najwięcej nowych pracowników - obecnie prawie 30 ofert pracy.

 

A tu taka ciekawostka dla wszystkich, którzy liczą na nowe KI od MS:

 

 

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

Już przyszły rok będzie bardzo dobry :) Prawdopodobnie Redfall, Starfield, Deathloop, Forza Motorsport + Pentiment, Grounded i inne mniejsze produkcje. Nie mówiąc już o GPU.

Opublikowano

Szczerze uważam, że nadal MS brakuje jeszcze swojego TPP ala sonka. Nie rozumiem czemu nie próbują nawet jednej takiej gry zrobić/kupić.

Może się sparzyli na poprzednich próbach?

 

Druga rzecz - jak te mityczne devkity i oprogramowanie? Czy w końcu standardem będzie lepsza jakość w każdej multiplatformie? Bo mija rok i np. Elden Ring jest gorszy na Xach. Aż się zastanawiam na co kupić, ale kusi na X'a bo mam więcej miejsca (zakupiłem tą kartę).

 

Ale przyznam, że jak wcześniejsze lata to dla mnie głównie Switch/Sony dominował to w tym roku najwięcej na XSX spędziłem.

Robi też to, że kilku kumpli ma też tą (albo starszą) konsolę i multi siada jak marzenie, a GamPass sporo próbowania dziwnych rzeczy umożliwia.

Opublikowano

Przecież robią też gry TPP - chociażby Compulsion Games czy The Coalition.

 

Już chyba większość gier chodzi w wyższej natywnej rozdzielczości na XsX i z biegiem czasu będzie to coraz bardziej widoczne, ostatni Hitman miał chyba nawet 40% więcej pikseli na ekranie. Bym nie patrzył na From, bo to zwykli partacze jeśli chodzi o optymalizację, a PS5 jest pewnie dla nich wiodącą platformą.

 

Roznice beda jeszcze większe gdy deweloperzy przejdą na silniki zoptymalizowane pod PS5 i XsX, prawda jest taka, że prawie wszystkie gry, które wyjdą przez najbliższe 2 lata nie będą w 100% przystosowane do obecnej technologii - UE5 będzie chyba dopiero za rok w pełni gotowy.

 

XsX jest najmocniejszą konsolą na rynku i to jest fakt. Lepsze wersje gier na XsX to będzie po prostu zasadą, a gorsze wyjątkiem.

Opublikowano
12 minut temu, SnoD napisał:

Przecież robią też gry TPP - chociażby Compulsion Games czy The Coalition.

 

Już chyba większość gier chodzi w wyższej natywnej rozdzielczości na XsX i z biegiem czasu będzie to coraz bardziej widoczne, ostatni Hitman miał chyba nawet 40% więcej pikseli na ekranie. Bym nie patrzył na From, bo to zwykli partacze jeśli chodzi o optymalizację, a PS5 jest pewnie dla nich wiodącą platformą.

 

Roznice beda jeszcze większe gdy deweloperzy przejdą na silniki zoptymalizowane pod PS5 i XsX, prawda jest taka, że prawie wszystkie gry, które wyjdą przez najbliższe 2 lata nie będą w 100% przystosowane do obecnej technologii - UE5 będzie chyba dopiero za rok w pełni gotowy.

 

XsX jest najmocniejszą konsolą na rynku i to jest fakt. Lepsze wersje gier na XsX to będzie po prostu zasadą, a gorsze wyjątkiem.

No Gearsy to nie jest ala sony (takie lepsze ubisofciaki), ale rzeź i mięsko (btw dziabnąłbym w nextgenowego Gears 6, nawet trochę fabuła mnie ciekawi). Ale chyba są ploty o Indianie i Star Warsie jako exach?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...