Mani 697 Opublikowano 11 stycznia 2022 Opublikowano 11 stycznia 2022 22 minuty temu, Czoperrr napisał: Fajnie, że dołożyłem w tej generacji swoją cegiełkę. Zaufałem im ponownie i nie żałuję. Ja również powróciłem na zielone pastwisko w poprzedniej gen byłem przez 4 lata u niebieskich. Dzieki GP w ciągu 3 miesięcy ograłem wiecej gier niz przez 4 lata na PS4. I wróciła chęć do grania ogółem. 9 Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 11 stycznia 2022 Opublikowano 11 stycznia 2022 Pandemią to zbawienie dla całej branży gier, rynek zaczął się znacząco rozrastać. Cytuj
A_Bogush 394 Opublikowano 11 stycznia 2022 Opublikowano 11 stycznia 2022 Miło popatrzeć jak ogrom pracy wykonany przez Xbox powoli procentuje - zaczynając od sztandarowej usługi Game Pass, przez Wsteczną Kompatybilność, granie w chmurze (także na XO), tańsza wersja konsoli nowej generacji w postaci Series S, zbudowanie w końcu porządnego portfolia studiów 1st party i do tego dużo zapowiedzi gier. Jako posiadacz XO faktycznie czekałem na kolejne E3 z nadzieją na jakieś nowe marki. Ja akurat nie z tych co uważają, że XO nie miała gier, częściej grałem na niej niż na PS4 i z tego względu, że byłem bardziej zadowolony ze sprzętu MS i podoba mi się ich strategia poszedłem w XSX. Jesienno-zimowa ofensywa growa w wykonaniu MS była bardzo udana, a czeka nas jeszcze wiele dobra od Xbox Games Studios w przyszłości, nic tylko się cieszyć. Nawet wydawanie gier na PC im przyniosło same plusy i jak widać nawet konkurencja to robi (co dziwne nie ma tu takiego lamentu jak przy XO, gdy mówiono, że jak gra wychodzi na konsole i PC to już Xbox nie ma gier, nie ma exów). 1 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 11 stycznia 2022 Opublikowano 11 stycznia 2022 3 minuty temu, A_Bogush napisał: byłem bardziej zadowolony ze sprzętu MS i podoba mi się ich strategia poszedłem w XSX Ja poszedłem w XSX bo byłem niezadowolony ze strategii Sony, ale głównie dlatego, że z konsolami i grami Sony byłem na bieżąco, a XBOXa tyle lat olewałem i czas najwyższy było to zmienić. Oczywiście zajebista wsteczna była tu głównym powodem - możliwość ogrywania tytułów z kilku generacji, nierzadko w podbitej rozdzielczości i zboostowanym klatkom to coś, wobec czego nie można przejść obojętnie. No i wreszcie nie będe musiał jęczeć w stylu "Szkoda, że tego nie ma na PlayStation" Więc tak - trzeba przyznać Microsoftowi, że bardzo ładnie rozgrywają tę niemrawą generację ze strategicznego punktu widzenia i potrafili przekonać wielu, którzy do tej pory reprezentowali obóz przeciwny (a także wielu PeCetowców, którzy nie mieli już nerek do sprzedania za nową kartę graficzną). Cytuj
GearsUp 293 Opublikowano 11 stycznia 2022 Opublikowano 11 stycznia 2022 Ja dołożyłem dwie cegiełki. Wersji Halo Infinite nie unboxuje bo aż miło patrzeć jak ceny tego wariantu rosną. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 To ta słynna płyta bez gry? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 12 stycznia 2022 Autor Opublikowano 12 stycznia 2022 Ten Deathloop mocno na siłę bo technicznie nie jest to gra XGS, a Bethesdy i gra nie ukazała się nawet na konsolach Xbox i Gamepassie. A Age Od Empires ukazało się na razie tylko na PC. Ale ogółem trzeba a przyznać że trójca Forza Horizon 5, Halo Infinite i Psychonauts 2 zasłużyła sobie na wiele branżowych wyróżnień i szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy, jako wydawca MS zdobył tyle nagród. Co też jest niezłym zwrotem akcji, bo początek roku kiedy nie wydali żadnej gry wcale nie zapowiadał takich sukcesów i było sporo zasłużonej krytyki. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 Zobaczymy czy tu na forum zdobędą jakieś nagrody w plebiscycie Paolo Wesira. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 2 godziny temu, ASX napisał: Ten Deathloop mocno na siłę bo technicznie nie jest to gra XGS, a Bethesdy i gra nie ukazała się nawet na konsolach Xbox i Gamepassie. A Age Od Empires ukazało się na razie tylko na PC. Ale ogółem trzeba a przyznać że trójca Forza Horizon 5, Halo Infinite i Psychonauts 2 zasłużyła sobie na wiele branżowych wyróżnień i szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy, jako wydawca MS zdobył tyle nagród. Co też jest niezłym zwrotem akcji, bo początek roku kiedy nie wydali żadnej gry wcale nie zapowiadał takich sukcesów i było sporo zasłużonej krytyki. Nie na siłę, bo Bethesda = Xbox i nie ma co udawać, że to zupełnie inna firma. MS zachował osobny branding Bethesdy jako wydawcy tylko dlatego, że to wyrobiona marka, która sama w sobie przyciąga miliony klientów. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 12 stycznia 2022 Autor Opublikowano 12 stycznia 2022 wszystkie konsole sprzedają się bardzo dobrze Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 12 stycznia 2022 Opublikowano 12 stycznia 2022 W UK XsX był dostępny przez CAŁĄ jedną dobę, więc faktycznie naprodukowali trochę na święta Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 14 stycznia 2022 Opublikowano 14 stycznia 2022 What's the deal with Killer Instinct? | Windows Central Cytat In December, it was revealed that Microsoft had hired Mortal Kombat veteran Erin Piepergerdes to be an executive producer for Xbox Game Studios. Piepergerdes has worked on Mortal Kombat all the way back to the Midway Games days, and later Netherrealm at Warner Bros. It stands to reason that, if you were interested in building a fighting game franchise, that you might hire someone like Piepergerdes to oversee it. Cytat I have also heard the vaguest of unsubstantiated rumors that one of Bandai Namco’s fighting game development teams may be involved, although I haven’t been able to independently verify that yet myself. Previously speaking at an event, someone at Xbox told me that finding a studio or building a team with the specific expertise to make a fighting game was difficult. Naturally, Bandai Namco is responsible for franchises like Soulcalibur and Tekken, and has even contributed to Smash Bros. Ultimate as well. It would make sense to get them involved if indeed Microsoft is exploring reviving the classic fighter. Chciałbym nowego killerka z Master chiefem, doom guyem, Marcusem itd. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 14 stycznia 2022 Opublikowano 14 stycznia 2022 Kurde mam prawie cztery dychy, chciałbym dożyć chociaż połowy tych gier od Microsoftu. 5 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 14 stycznia 2022 Opublikowano 14 stycznia 2022 4+ gry rocznie to nie tak źle Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 14 stycznia 2022 Autor Opublikowano 14 stycznia 2022 w takim wieku to pora za trumną się rozglądać, a nie w gierki grać. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 14 stycznia 2022 Opublikowano 14 stycznia 2022 Dlaczego nie? W Dead or alive 4 był Spartanin, a w poprzedniej części KI były już postacie z gier MS jak RAAM. Zresztą o czym ja piszę, przeciez MC jest nawet w yebanym fortnite xd Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 14 stycznia 2022 Opublikowano 14 stycznia 2022 Było że taka ikoniczna dla MS postać jak MC nie pasuje do KI, może coś się zmieniło w tym temacie, mogą dać Craiga. Cytuj
Czoperrr 5 241 Opublikowano 16 stycznia 2022 Opublikowano 16 stycznia 2022 Kolejne potwierdzenie tego, że 2021 dla Xboxa był bardzo dobry. Top 3 listy to tytuły, które nawet ukazały się day one w Gamepass i zgadzam się, że to świetne gry. 1 Cytuj
GearsUp 293 Opublikowano 16 stycznia 2022 Opublikowano 16 stycznia 2022 Te REMUXy w 4k w pliku mkv odpalane z dysku USB śmigają dobrze na XSX? Ktoś sprawdzał? Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 16 stycznia 2022 Opublikowano 16 stycznia 2022 Mmm nie ma to jak trailery gier które wyjdą za kilka lat. Niech jeszcze do kompletu Starfield opóźnią. Spoiler "Fable 4 tworzy się już przynajmniej od 4 lat. A może inaczej - 4 lata temu otrzymaliśmy pierwsze przesłanki o tym, że 'czwórka' prędzej czy później trafi do rąk graczy. Od tamtego momentu o nowym Fable ani widu ani słychu, choć sam Christopher Dring, redaktor GamesIndustry.biz, przed kilkoma miesiącami sam podkreślił wyraźnie, żebyśmy nie nastawiali się na szybkie pojawienie się nowej gry. Jego bowiem zdaniem Fable 4, podobnie jak i Avowed, Everwild oraz Perfect Dark zapowiedziane zostały przedwcześnie. Ostatnie doniesienia na temat nowego Fable wydają się potwierdzać te pesymistyczne wizje. Po pierwsze, przed kilkoma dniami ze studia Playground Games odszedł jego CEO - Gavin Raeburn. Dziś z kolei dowiadujemy się, że deweloper dopiero rozpoczyna poszukiwanie pracowników, w tym głównego projektanta narracji. Może to oznaczać tylko jedno - gra faktycznie nie pojawi się w najbliższym czasie. Cóż, trochę już zaczynają denerwować te ciągłe zapowiedzi gier, które ostatecznie pojawiają się później dopiero po wielu, wielu latach. Widać jednak, że taką już dziś mamy modę (czytaj: model biznesowy wśród studiów gier). Jakby nie było, jest on denerwujący." Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 16 stycznia 2022 Opublikowano 16 stycznia 2022 Jak dla mnie Microsoft za dużo gier zapowiada za wcześnie, znamy już sporo gier, ale z gry to niewiele zobaczyliśmy. 1 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 16 stycznia 2022 Opublikowano 16 stycznia 2022 Moga zapowiadać na kilka lat przed premierą jezeli sa pewni, ze gra nie zostanie skasowana. Zawsze lepiej wiedziec ci sie dzieje w ich studiach niż z głodu marzyc o silencie czy mgs. 5 Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 (edytowane) Sony w zeszłym roku ogłaszało ze 3 projekty na etapie, że podpisali umowę z jakimiś studiami "noname" na produkcję gier, które nawet nie mają tytułów (albo, że Insomniac po Spiderman 2, które nie ma nawet daty premiery, zrobią Wolverina) więc myślę, że czepianie się MS jest już w tej chwili mocno na siłę. Ponadto, obecnie na rynku jest taki popyt na programistów (i walka o pracownika), że ujawnianie projektów na długo przed premierą, to też forma pozyskiwania nowych pracowników. Edytowane 17 stycznia 2022 przez SnoD 1 Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Ale co mnie sony, jakoś nie kojarzę abym o nich pisał. Dla mnie osobiście za dużo zapowiadają, bo rozgrywki to zobaczyliśmy niewiele, a tylko "No kiedyś będzie i pls be excited" 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.