Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 5 godzin temu, SnoD napisał: Sony w zeszłym roku ogłaszało ze 3 projekty na etapie, że podpisali umowę z jakimiś studiami "noname" na produkcję gier, które nawet nie mają tytułów (albo, że Insomniac po Spiderman 2, które nie ma nawet daty premiery, zrobią Wolverina) więc myślę, że czepianie się MS jest już w tej chwili mocno na sił Kiedyś ganiłem Sony za te zapowiedzi widmo, ale to MS obecnie ma na koncie E3 praktycznie pozbawione gameplayu i dat premier. Nie byłoby w tym nic złego gdyby śladem konkurencji mieli pewny i bogaty plan wydawniczy na następny rok. Niestety tutaj dostajemy zapowiedzi gier które albo nie do końca wiadomo czym są i czy będą tym samym co w trakcie zapowiedzi (Everwild), rozczarowują gameplayem pomimo soczystej prezentacji (Hellblade 2) czy tkwią w piekle developerskimi (Scorn, The Last Night). MS nie ma żadnego pewniaka na 2022. Od 23 studiów, co do chuja?! Fajnie, że Xbox wstaje z kolan po generacji ósmej, ale nie będę patrzył na to co się dzieje w ich studiach i mówił this is G O O D, bo nie jest. Jak Playgrounds czy RARE wydało ostatnie gry które mają tyle bolączek na premierę, a koronna seria Microsfotu trafia do partaczy którzy przez 5 lat developingu stworzyli grę która w pierwszej prezentacji stała się pośmiewiskiem branży żeby dopiero po dodatkowym roku wyjść na względnie prostą, sprawiając że XSX był pierwsza w historii konsolą bez launch title od 1st party to trzeba się poważnie zastanowić czy obecny model produkcji -> zapowiedzi -> dystrybucji gry jest aby napewno kierunkiem w jakim branża powinna podążać. 1 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 17 stycznia 2022 Autor Opublikowano 17 stycznia 2022 chyba mam deja vu, bo takie same teksty czytałem na początku poprzedniego roku, kiedy też nie mieli żadnej gry z datą premiery, a w Halo nikt nie wierzył. Potem było E3 i gry takie jak Horizon, Infinite, Psychonauts, MFS, które pozamykały nam wszystkim mordy. Teraz widzę cykl zaczyna się od początku xd 1 Cytuj
Czoperrr 5 242 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Paolo zależy, którą nogą wstanie to gani Sony albo Xboxa Cytuj
Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 10 minut temu, ASX napisał: chyba mam deja vu, bo takie same teksty czytałem na początku poprzedniego roku, kiedy też nie mieli żadnej gry z datą premiery, a w Halo nikt nie wierzył. Potem było E3 i gry takie jak Horizon, Infinite, Psychonauts, MFS, które pozamykały nam wszystkim mordy. Teraz widzę cykl zaczyna się od początku xd Bardzo szanuję, że pięknie wyminąłeś problemy Halo i Horizona o których pisałem wyżej. Będzie premia u szefostwa za udany (oddany?) marketing. Ten MFS na siłę jak Dreams w wyliczankach YETIego. Teraz zobaczymy co na 2022 zaoferuje nam MS, bo ma razie mamy wielkie nic do listopada. Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Na siłę może dla ciebie, ale są ludzie, którzy będą w to grali setki godzin. Często tutaj zapominacie, że nie jesteście pępkiem świata i każdy ma inny gust. Już widzę jakie będzie kręcenie nosem na aoe4 na konsoli, rpg od Sawyera czy strategie 4x, którą robią przez xgp. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 17 stycznia 2022 Autor Opublikowano 17 stycznia 2022 mam takie pytanko Wezyr grałeś w ogóle w tego Horizona czy Halo? Bo dużo o nich piszesz, ale mam wrażenie, że papugujesz tylko zasłyszane gdzieś w sieci opinie, wyolbrzymiające problemy, kompletnie zapominając o zaletach tych gier. Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 18 minut temu, 20inchDT napisał: aoe4 na konsoli A tak w ogóle to można se podłączyć myszkę pod xboksika? Multi to ja grał nie będę na konsoli xd ale lubię tak sobie spokojnie pobudować jak w aoe2 i zagrać w kampanię. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 17 stycznia 2022 Autor Opublikowano 17 stycznia 2022 1 minutę temu, messer88 napisał: A tak w ogóle to można se podłączyć myszkę pod xboksika? Multi to ja grał nie będę na konsoli xd ale lubię tak sobie spokojnie pobudować jak w aoe2 i zagrać w kampanię. w wielu grach i nawet aplikacjach można. Więc jeśli/kiedy AoE4 wyjdzie na konsolę to na 100% będzie można grać na myszce i klawiaturze. 1 Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 M+K to w multi też będzie można łoić konsolorzy na padach Cytuj
Czoperrr 5 242 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Da się, podłączyłem klawę i myszkę bo musiałem posurfować po necie w Edge. Tutaj lista wspierających to gier: ARK: Survival Evolved Bomber Crew Boyfriend Dungeon (controller needed for initial set-up) Bridge Constructor: The Walking Dead Call of Duty: Black Ops Cold War (controller needed for initial set-up) Call of Duty: Modern Warfare (controller needed for initial set-up) Call of Duty: Vanguard (controller needed for initial set-up) Call of Duty Warzone (controller needed for initial set-up) Deep Rock Galactic Destroy All Humans! (controller needed for initial set-up) DIRT 5 DOOM 64 (controller needed for initial set-up) Evil Genius 2: World Domination Five Nights at Freddy’s Five Nights at Freddy’s 2 Five Nights at Freddy’s 3 Five Nights at Freddy’s 4 Fortnite Gears 5 Gears Tactics Grounded Halo Infinite Halo: Master Chief Collection House Flipper Immortals Fenyx Rising Jurassic World Evolution 2 Marvel’s Guardians of the Galaxy Metro Exodus Microsoft Flight Simulator Minecraft Myst Outriders PC Building Simulator Psychonauts 2 Quake Remnant: From the Ashes Roblox Sea of Thieves Slime Rancher (controller needed for initial set-up) State of Decay 2 Terraria The Ascent The Forgotten City The Sims 4 Warframe (controller needed for initial set-up) Warhammer: Vermintide II (controller required) Cytuj
Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 40 minut temu, ASX napisał: mam takie pytanko Wezyr grałeś w ogóle w tego Horizona czy Halo? Bo dużo o nich piszesz, ale mam wrażenie, że papugujesz tylko znalezione gdzieś w sieci opinie, wyolbrzymiające tylko ich problemy, kompletnie zapominając o zaletach Tak, w Halo po sieci mam 60 gier i brak zawartości i problemy z serwerami sprawiają, że nie mam ochoty na więcej. W Horizona 5 nie grałem zbyt wiele, bo nie zaangażował mnie jak czwórka która odpowiada mi bardziej klimatem. Z tym, że to nie szukanie po sieci i nie papugowanie tylko jak forumowicze piszą, że online jest zjebane (i to nie randomy, a zaufani starej daty) to wierzę im niż PRowcowi MSu od którego nawet ten hejt czy krytyka wychodzą totalnie z przymusu, dla utrzymania statusu osoby obiektywnej. No i sorry, ale rynek to nie piaskownica, jak konkurencja wydaje day1 kompletne, niezbugowane produkcje to mam pełne prawo oczekiwać podobnej jakości od reszty. 2 1 2 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 17 stycznia 2022 Autor Opublikowano 17 stycznia 2022 Czyli sam przyznajesz że za długo nie pograłeś i twoja opinia opiera się raczej na zdaniach innych użytkowników wyczytanych na forumku. Wiesz możesz nazywać mnie "PRowcem" ale o ironio to nie ja powtarzam zasłyszane w sieci opinie. Mam własne zdanie, oparte na tym, że grałem w obie gry i w każdej z nich spędziłem kilkadziesiąt godzin, więc wiem jakie zalety i wady mają obie produkcje. Taka jest różnica pomiędzy nami. Cytuj
Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Twoje zdanie nt. gier MSu zawsze biorę na cztery, a 60 meczy uznaję za wartość wystarczającą aby stwierdzić, że brakuje mi map i mam dość umierania będąc już za murkiem. W tym wszystkim najlepsze jest jednak to, że moja opinia nie zmienia faktu, że gracze na forum narzekają na skopany online w dwóch wielkich tytułach MSu na ten rok. Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Swoją drogą ciekawe kiedy pojawi się FF7 REMAKE, konkurencja jak ma czasową ekskluzywność to wchodzi w to grubo i podkupuje na ponad rok tytuły, nie wiem jaki był sens brać pod swoje skrzydła stalkera na 3 miesiące, no ale cudownie, że będzie do ogrania w GP. Cytuj
Czoperrr 5 242 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 FF7 pewnie nie wyjdzie na Xboxa, ale to żadna strata bo po co komu niedokończona historia. 2 Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Możliwe, że nigdy nie wyjdzie. Sony chce, żeby ff było kojarzone z playstation i płacą za to grubo. Poza tym na xboxie japonskie gry srednio się sprzedają i może nie będzie opłacało im się zrobienie portu dwu lub nawet trzyletniej gry. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 jRPGi to bardzo specyficzny, niszowy gatunek gdzie za świetny wynik uchodzi 5 milionów kopii. Najważniejsze aby Spencer trzymał dobre układy z Capcomem który dostarcza bardziej dla nas strawnej formy japońszczyzny. Cytuj
Czoperrr 5 242 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 (edytowane) 6 minutes ago, Paolo de Vesir said: jRPGi to bardzo specyficzny, niszowy gatunek gdzie za świetny wynik uchodzi 5 milionów kopii. Najważniejsze aby Spencer trzymał dobre układy z Capcomem który dostarcza bardziej dla nas strawnej formy japońszczyzny. Jaką japońszczyznę wydaje na Xboxa Capcom? Chyba tylko Monster Hunter i DMC ale to takie naciągane japońszczyzny. Edytowane 17 stycznia 2022 przez Czoperrr Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 17 stycznia 2022 Autor Opublikowano 17 stycznia 2022 Na dzisiaj Sony wykupiło dwuletnią czasową ekskluzywności na FF7, pierwotnie był rok ale Sony przedłużyło umowę. Więc nie wiadomo czy w ogóle wyjdzie, bo jeśli tylko ich stać to mogą przedłużać to w nieskończoność. Co do czasowych ekskluzywności wykupowanych przez Xboxa, to amerykańska korporacja jest w trudniejszej sytuacji niż Sony. Xbox nie jest liderem na rynku, a w związku z tym na Xboxach nie sprzedaje się tyle gier co na Sonce, więc wyobrażam sobie że wydawcy żądają znacznie wyższych kwot za czasową ekskluzywność od Spencera, bo muszą sobie zrekompensować brak sprzedaży na plejce. Dlatego na Xboxie jest mniej czasowych exów niż na PS5 i raczej są to mniejsze tytuły jak Medium czy STALKER, niż wielkie marki jak Final Fantasy. Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 24 minuty temu, Bielik napisał: konkurencja jak ma czasową ekskluzywność to wchodzi w to grubo i podkupuje na ponad rok tytuły, Rise of TR był chyba rocznym eksem xd na xone Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 No był i była gównoburza toczona nawet przez media, że jak to sonka nie bedzie miec tomb raidera xddd #podwojnestandardy Cytuj
Figuś 21 261 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 2 minuty temu, messer88 napisał: Rise of TR był chyba rocznym eksem xd na xone za który zapłacili 100 grubych baniek XD jak wyszło przy sprawie Epic vs Apple Cytuj
Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 6 minut temu, Czoperrr napisał: Jaką japońszczyznę wydaje na Xboxa Capcom? Chyba tylko Monster Hunter i DMC ale to takie naciągane japońszczyzny. No ich największe marki. Warto mieć. Cytuj
SnoD 2 343 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 (edytowane) Pajolo, stahp posting. Nie wiem, w sumie nie grałem, ale się wypowiem. Mogą Ci się żadne gry MS nie podobać, ale fakt jest taki, że MS i Beta wydali w 2021 roku 5 czy 6 gier i obiektywnie patrząc wszystkie są absolutnym topem w swoich gatunkach. A co do czasowych ex'ów, to wiadomo, że jak Sony to robi na lewo i prawo, to super, a jak MS wykupił jednego TR, to psy na nich wieszano przez 2 lata i Spencer musiał się publicznie tłumaczyć. Jeśli o mnie chodzi, to czasowe ex'y to dziadostwo i najlepiej żeby MS w ogóle tego nie robił. Kasę niech wydają na swoje studia lub finansowanie niezależnych deweloperów. Edytowane 17 stycznia 2022 przez SnoD Cytuj
Paolo de Vesir 9 235 Opublikowano 17 stycznia 2022 Opublikowano 17 stycznia 2022 Wiadomo, jak nie doświadczyłem to problem nie istnieje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.