ASX 14 662 Opublikowano 21 stycznia 2022 Autor Opublikowano 21 stycznia 2022 31 minut temu, C1REX napisał: Polecam przetestować granie w dobrej chmurze na najlepszym możliwym necie i się samemu przekonać jak daleka jest jeszcze droga, by się dało tak grać. Może do strategii turowych i tyle. Polecasz innym testować a chyba sam nie jesteś zbyt zaznajomiony z tematem. W chmurze można dziś komfortowo grać chyba w każdą nawet bardzo dynamiczna grę (sam w ten sposób przeszedłem Hadesa). Ostatnio też Digital Foundry robiło testy opóźnień i okazało się że GeForce Now ma mniejszy lag niż ... Xbox Series X. Także nie powiedziałbym że daleka droga jest przed graniem w chmurze i nadaje się obecnie tylko do gier turowych Cytuj
Dalhi 178 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 To wpadnij do mnie na pokaz slajdów xd. Internet szerokopasmowy nie jest powszechny i długo nie będzie. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 Płynność rozgrywki w chmurze to nie tylko kwestia czystej prędkości neta, raczej całej infrastruktury sieciowej. Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 8 godzin temu, tedi007 napisał: Żeby tak się nie skończyło to pragnienie utrzymania Cod'a na Playstation No ja dokładnie tak rozumiem ten tweet Spencera, więc Greg Ameryki nie odkrył. Chociaż może niech jeszcze kilka osób to w ten sposób zinterpretuje to niezbyt ogarnięte z angielskim Kamilki przestaną się łudzić 2 godziny temu, Boomcio napisał: 5 lat to ogrom czasu. @Boomcio może nie dożyć Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 47 minut temu, Daddy napisał: Nie ma szans na to, jeśli kiedyś dobija do 100mln to będzie wielki sukces. Wiadomo, że liczba z kosmosu, ale chodziło o to, że nie wierzę by porzucili rynek konsolowy. Zrobili to z PC i zaraz rynek został zagarnięty przez Steam. Tutaj już nie popełnia tego błędu. Z drugiej strony według mnie 100 mln to mało, jeśli zamierzają ciągnąć z rynku PC, mobilnego, Xboxa i ewentualnie jakiś tanich przystawek pod TV. Chyba na początku cyklu Power On o Xboxie wspominają, że jest 2,3 mld graczy. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 Godzinę temu, ASX napisał: Polecasz innym testować a chyba sam nie jesteś zbyt zaznajomiony z tematem. Jeśli u Ciebie działa dobrze, to gratuluję netu. U mnie nie działało dobrze na możliwie szybkim necie na światłowodach w UK. Co prawda nie był to GeForceNow, tylko gorsze psNow do gier z ps3, ale nawet jakby było 10x lepiej, to i tak dla mnie osobiście niegrywalne. Może jestem przewrażliwiony, może net nie taki szybki jak reklamowano, a może psNow aż takie słabe. Nie wiem. Dlatego napisałem, by ludzie sami sobie przetestowali. Wiele tych usług ma dobre oferty dla nowych klientów. Czasem nawet za free za cały pierwszy miesiąc. Niech sobie każdy przetestuje i wyciągnie wnioski. Nikomu tutaj swego zdania przecież na siłę nie wciskam. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 Światłowód sam w sobie nic nie da jak alokacja serwerów (jak i jakość infrastruktury) jest kiepska. Oczywiście rezygnacja z fizycznych konsol to mrzonki. MS zmierza do zwiększania liczby "punktów dostępu" do ich gier, a nie na odwrót. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 3 godziny temu, Daddy napisał: Podobne rzeczy czytało się 12-14 lat temu przy Gaikai. Przypominam tylko, że Gaikai jak i konkurencyjny OnLive należy do Sony Cytuj
Bzduras 12 589 Opublikowano 21 stycznia 2022 Opublikowano 21 stycznia 2022 Godzinę temu, McDrive napisał: Przypominam tylko, że Gaikai jak i konkurencyjny OnLive należy do Sony Przypominam tylko, że Sony korzysta z Azure od Microsoftu, bo samo nie potrafiło udźwignąć ciężaru streamingu Cytuj
_mike 318 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Godzinę temu, Bzduras napisał: Przypominam tylko, że Sony korzysta z Azure od Microsoftu, bo samo nie potrafiło udźwignąć ciężaru streamingu Bzdura. Postawienie infrastruktury jaką ma Azure to masa know how i hajsu. Dlatego AWS to główny biznes Amazon, a Azure i drive zarabiają miliony. Co innego infrastruktura, a co innego soft do obsługi. Sprawdź sobie case DropBoxa. 5 godzin temu, Daddy napisał: Zanim granie w chmurze będzie takiej jakości i na tyle komfortowe jak na konsolach to jeszcze liściu ze trzy gry ukończy. Podobne rzeczy czytało się 12-14 lat temu przy Gaikai. Z tym, że granie w chmurze jest już teraz komfortowe. Nawet na LTE dobrze mi się grało na xlcloud. Co dopiero na sprzęcie po kablu. Z resztą, konsole istnieć będą ale nie będzie to biznes MS. Z pełnym cyklem wydawniczymi z kilkudziesięciu studiów za 5 lat (bo tyle gdzieś zajmie dojście do takiego stanu), to xCloud będzie core biznesu. Nikt się nie będzie spinał na sprzęt póki zapłacimy odpowiedni hajs za używanie. SaaS i wszelkie odmiany tego typu usług tylko przyspieszą i zjedzą posiadanie na własność. Coś jak streaming, który zjadł kupowanie mp3. Cytuj
Qbon 344 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 17 godzin temu, devilbot napisał: Co oferuje mi dzisiaj Sony? Nic. Ludzie kupują ich sprzęt pewnie dla kolekcji pocharkow albo z sentymentu bo co sonka to sonka, grało się na psxie i ps2 itp Kupują dla gier Sony, które czy się to komuś podoba czy nie są topowe w branży, Ms za bardzo jeszcze nic nie dostarczył, wszystko to co się dzieje jest na przyszłość, którą ciężko określić, nie wiadomo jakie to będą gry, czy dobre czy nie. Osobiście na Xboxie czekam na ten moment jedynie na Hellblade 2. Także bez problemy PS5 będzie miało masę nabywców, ale Xbox też, po prostu wyszli z dziury po poprzedniej generacji i dobrze, niech to przyciśnie Sony do działań, bo wiele z ich działań jest nie do zaakceptowania. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 7 godzin temu, Qbon napisał: Kupują dla gier Sony, które czy się to komuś podoba czy nie są topowe w branży, Ms za bardzo jeszcze nic nie dostarczył, wszystko to co się dzieje jest na przyszłość, którą ciężko określić, nie wiadomo jakie to będą gry, czy dobre czy nie. Osobiście na Xboxie czekam na ten moment jedynie na Hellblade 2. Także bez problemy PS5 będzie miało masę nabywców, ale Xbox też, po prostu wyszli z dziury po poprzedniej generacji i dobrze, niech to przyciśnie Sony do działań, bo wiele z ich działań jest nie do zaakceptowania. 20 godzin temu, Figuś napisał: Koledze chyba chodzi o to że więcej się tu pisze o Sony niż o samym Xboxie. Warto może przenieść się z tą dyskusją już do konsolowej w graczpospolitej. Wystarczająco kurz opadł. Także polecam słuchać Figusia bo potrafi on być wredny i nadużywać swoich funkcji moderatora robiąc stealth delete postów. Wiem bo nieraz bywam ofiarą. 3 Cytuj
Bzduras 12 589 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 7 godzin temu, _mike napisał: Bzdura https://www.neowin.net/news/sony-still-in-talks-with-microsoft-but-cloud-strategy-to-be-only-on-playstation/ Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 W zeszłej generacji jeszcze bym się bronił, że tylko pudełko się liczy. Dziś jestem już stary, zrobiłem się wygodny i liczę, że teraz Sony wyda tego Spartacusa, ich gry będę tam też wydawane ale z opóźnieniem i mając series x dokupie sobie ps5 slim digital i przechodzę na cyfrę. Abonament + częste promki i mam tyle gier na dysku, że nie wiem czy w ogóle to ogram. 3 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 mniej grania w ajpexy i hokus pokus czasu na inne tytuły więcej 1 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Apex 10/10 nie dziwie sie, ze wciaz gra. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 11 minut temu, creatinfreak napisał: W zeszłej generacji jeszcze bym się bronił, że tylko pudełko się liczy. Dziś jestem już stary, zrobiłem się wygodny i liczę, że teraz Sony wyda tego Spartacusa, ich gry będę tam też wydawane ale z opóźnieniem i mając series x dokupie sobie ps5 slim digital i przechodzę na cyfrę. Abonament + częste promki i mam tyle gier na dysku, że nie wiem czy w ogóle to ogram. Ja tam obstawiam, że po dobrej sprzedaży XSS Microsoft będzie zastanawiał się nad taką właśnie formułą. Słabszy sprzęt wspierany przez chmurę i zarobek już od początku "generacji". Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Czyli co, znowu power of the cloud i Crackdown: Redemption? Cytuj
Qbon 344 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 7 godzin temu, devilbot napisał: Także polecam słuchać Figusia bo potrafi on być wredny i nadużywać swoich funkcji moderatora robiąc stealth delete postów. Wiem bo nieraz bywam ofiarą. No spoko ale sami gadacie o konkurencji w większym procencie niż o Ms Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Czekam teraz na kart racera od MS. CTR mają jako bazę i mogą teraz rozwijać i kombinować jak dopieścić grę. Skoro Nintendo jest w stanie sprzedać ~40mln kopii mario kart to znaczy, że jest zapotrzebowanie na takie gry. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 i krasnala z halo tam jeszcze dać i karty Goty 1 Cytuj
Czoperrr 5 147 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 41 minutes ago, 20inchDT said: Czekam teraz na kart racera od MS. CTR mają jako bazę i mogą teraz rozwijać i kombinować jak dopieścić grę. Skoro Nintendo jest w stanie sprzedać ~40mln kopii mario kart to znaczy, że jest zapotrzebowanie na takie gry. Sonic & Sega All-Stars Racing było świetne, przydałaby się znów jakaś odpowiedź na Mario Kart. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Mario Kart 8 na Switcha sprzedało się w 38mln egzemplarzy. Na to nie ma odpowiedzi. Cytuj
Ukukuki 7 017 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Do tego w full price która jest obecnie wyższa niż na premierę. Nintendo się nie pierdzieli z promocjami a do tego dobrze wie co to inflacja xD Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 5 godzin temu, SnoD napisał: Czyli co, znowu power of the cloud i Crackdown: Redemption? Teraz już samo PotC bez internetowego wspierania grafiki w dużych grach, a słabsze procesory na indyki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.