Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
56 minut temu, C1REX napisał:

Sprawdziłem ile zarabia Destiny2 i to jest według Google jakieś 100-500mln rocznie (minus koszta).

Zajebiste dane z takim rozstrzałem.

  • Haha 4
Opublikowano
14 godzin temu, Moldar napisał:

 

 


Raczej dla stałego dochodu gotówki, świadomie zrobili co zrobili, ale w zamian mają grę, w którą ciągle gra dużo graczy, taki po prostu zakup jak minecrafta.

 

 

 

Sony to nie MS, oni wiedzę, że z tych exów to nie bardzo idzie się utrzymać, magia minęła w przyszłości każda gra Sony trafi na PC.

MS to już dawno zrozumiał dla tego może sobie pozwolić na więcej mało tego chmura i ludzie grający na tel a w przyszłości na TV i każdym urządzeniu z internetem. 

 

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano

Magia moim zdaniem jest, tylko Sony nie ma konsol, a w tym roku ma być ich wyprodukowanych jeszcze mniej. Można też pomarzyć o obniżkach cen. 

 

Dla firmy, która do tej pory zarabiała niemal całkowicie na sprzedaży gier i usług na tylko swojej platformie, to trochę grunt się pali pod nogami. Muszą bardzo szybko się przystosować, by nie stracić koszulki lidera. 

 

M$ ma tutaj swoją szansę i jest na świetnej pozycji. Będzie ciekawie. 

Opublikowano

Wydawanie gier tylko na swojej platformie (konsoli) nie ma żadnego logicznego uzasadnienia. Dlatego szef Sony otwarcie powiedział, że idą ze swoimi grami w multiplatformowość. To są pieniądze po które wystarczy się schylić. Do tego, jak pokazuje przykład MS, nie kanibalizuje to sprzedaży samej konsoli - gry MS są w GP, chmurze, PC, a XSS i XsX są najszybciej sprzedającymi się konsolami MS. Sony zaczęło wydawać swoje gry na PC i mają z tego same korzyści - zaczną wydawać swoje gry day one ma PC szybciej niż wszyscy myślą.

  • Plusik 3
Opublikowano
8 minut temu, Figuś napisał:

Już Pachter czy jak mu tam, był lepszym analitykiem niż ty.

I jakie ma znaczenie, czy jestem dobrym analitykiem, złym, czy zwyczajnie lubię forumkować?

Poza tym mam rację :)

Opublikowano
2 minuty temu, SnoD napisał:

Wydawanie gier tylko na swojej platformie (konsoli) nie ma żadnego logicznego uzasadnienia. Dlatego szef Sony otwarcie powiedział, że idą ze swoimi grami w multiplatformowość. To są pieniądze po które wystarczy się schylić. Do tego, jak pokazuje przykład MS, nie kanibalizuje to sprzedaży samej konsoli - gry MS są w GP, chmurze, PC, a XSS i XsX są najszybciej sprzedającymi się konsolami MS. Sony zaczęło wydawać swoje gry na PC i mają z tego same korzyści - zaczną wydawać swoje gry day one ma PC szybciej niż wszyscy myślą.

 

Whats this from GIFs - Obtenez le meilleur gif sur GIFER

Opublikowano

Wydawanie gier tylko na swojej platformie ma jak najbardziej znaczenie. Chodzi o to żeby klient został przyzwyczajony/przekonany do danego ekosystemu i w nim zostawiał $$$ czy przez kupno mikrotransakcji czy gier. Jeśli w tym samym dniu wydawany był by tytuł i na PC i na konsoli to mając jedną z tych platform nie miał bym powodu do kupna drugiej skoro gry w 100% się pokrywają. Wpływy z klienta który jest w danym ekosystemie na lata są o wiele ważniejsze niż większa sprzedaż gry w dniu premiery.

  • Plusik 1
Opublikowano

W sumie Sony ma nawet trochę lepszą taktykę, bo zarabia dwa razy, wydając swoje gry na PC po jakimś czasie. Komu się pali, ten kupi konsolę Sony i grę, a komu nie po drodze zakup kolejnego sprzętu i żadna gra tego nie zmieni, ten kupi na obecny, jak już będzie dostępna. Plus grupka zapaleńców z PS5 i PC, która kupi drugi raz dla najlepszej jakości.

Opublikowano

Załóżmy, że kupię parę zdrapek w BRL np. na Enebie na BR MS Store

 

Później zmienię region konsoli na BR i wbiję te kody

 

Następnie kupię Dying Light 2 i zmienię region konsoli z powrotem na PL

 

Czy gra będzie przypisana do mojego konta PL? Czy taka operacja jak wyżej ma sens?

 

Oczywiście ostatnim krokiem byłaby zmiana regionu na NZ ;)

Opublikowano

tylko że ekosystem =/= sprzęt.

 

Można mieć ekosystem który zachęca i przyzwyczaja ludzi do wydawania pieniędzy który działa na różnych sprzętach: konsolach, pecetach i urządzeniach mobilnych.

Opublikowano
3 minuty temu, beardo0 napisał:

Załóżmy, że kupię parę zdrapek w BRL np. na Enebie na BR MS Store

 

Później zmienię region konsoli na BR i wbiję te kody

 

Następnie kupię Dying Light 2 i zmienię region konsoli z powrotem na PL

 

Czy gra będzie przypisana do mojego konta PL? Czy taka operacja jak wyżej ma sens?

 

Oczywiście ostatnim krokiem byłaby zmiana regionu na NZ ;)

Mają Xboxa jesteś obywatelem świata, kolego :xboss: Tak, wszystko zadziała, tylko z tymi kodami się zorientuj, bo chyba jakoś inaczej je się teraz dodaje do konta.

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Bzduras napisał:

Mają Xboxa jesteś obywatelem świata, kolego :xboss: Tak, wszystko zadziała, tylko z tymi kodami się zorientuj, bo chyba jakoś inaczej je się teraz dodaje do konta.

Wbija się tak jak kolega opisuje. Nic w kwestii konsoli się nie zmieniło...zmiany zaszły przy zakupach przez przeglądarkę 

Edytowane przez Szymek
  • Dzięki 1
Opublikowano

@SnoD @łom - fajne posty. 

Obie firmy jak widać szukają tego balansu pomiędzy exami i multiplatformami. 

Obie firmy chciałyby, by to z ich sklepu ludzie brali gry i płacili abo, ale nie każdego da się przekonać do zmiany platformy, a tych klientów też warto złowić. 

 

No i od jakiegoś czasu mamy dwa rodzaje exow: klasyczne Exy i console exclusive. PC wydaje się oczywisty, bo to niemal inny rynek, ale gry 1st party dostępne na konsoli konkurencji to coś nowego i ciekawego. 

 

Ciekawe, czy Sony wypuści PS Store na PC, jako konkurenta dla Steam, Epic i Xbox PC? 

Opublikowano
10 minut temu, krzysiek923 napisał:

Sony nie daje rady z zabezpieczeniami softu w zamkniętej architekturze, a ty z infrastrukturą PS na PC wyskakujesz. xd

O czym dokładnie mówisz? Piractwie na PC?

Opublikowano
5 godzin temu, łom napisał:

Wydawanie gier tylko na swojej platformie ma jak najbardziej znaczenie. Chodzi o to żeby klient został przyzwyczajony/przekonany do danego ekosystemu i w nim zostawiał $$$ czy przez kupno mikrotransakcji czy gier. Jeśli w tym samym dniu wydawany był by tytuł i na PC i na konsoli to mając jedną z tych platform nie miał bym powodu do kupna drugiej skoro gry w 100% się pokrywają. Wpływy z klienta który jest w danym ekosystemie na lata są o wiele ważniejsze niż większa sprzedaż gry w dniu premiery.

 

MS wydaje wszystkie swoje gry na PC i notuje rekordowe przychody z działu gamingu bo sprzedaje i więcej gier i więcej konsol. Sony idzie tą samą drogą.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...