SnoD 2 170 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Edytowane 2 Lutego 2022 przez SnoD 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 387 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 56 minut temu, C1REX napisał: Sprawdziłem ile zarabia Destiny2 i to jest według Google jakieś 100-500mln rocznie (minus koszta). Zajebiste dane z takim rozstrzałem. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 57 minut temu, Square napisał: Zajebiste dane z takim rozstrzałem. Ten rozstrzał może oznaczać różne wyniki w różnych latach, gdzie gra ma zaledwie 4 lata i 4 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza
Soul 1 307 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 14 godzin temu, Moldar napisał: Raczej dla stałego dochodu gotówki, świadomie zrobili co zrobili, ale w zamian mają grę, w którą ciągle gra dużo graczy, taki po prostu zakup jak minecrafta. Sony to nie MS, oni wiedzę, że z tych exów to nie bardzo idzie się utrzymać, magia minęła w przyszłości każda gra Sony trafi na PC. MS to już dawno zrozumiał dla tego może sobie pozwolić na więcej mało tego chmura i ludzie grający na tel a w przyszłości na TV i każdym urządzeniu z internetem. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Magia moim zdaniem jest, tylko Sony nie ma konsol, a w tym roku ma być ich wyprodukowanych jeszcze mniej. Można też pomarzyć o obniżkach cen. Dla firmy, która do tej pory zarabiała niemal całkowicie na sprzedaży gier i usług na tylko swojej platformie, to trochę grunt się pali pod nogami. Muszą bardzo szybko się przystosować, by nie stracić koszulki lidera. M$ ma tutaj swoją szansę i jest na świetnej pozycji. Będzie ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 953 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Już Pachter czy jak mu tam, był lepszym analitykiem niż ty. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 170 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Wydawanie gier tylko na swojej platformie (konsoli) nie ma żadnego logicznego uzasadnienia. Dlatego szef Sony otwarcie powiedział, że idą ze swoimi grami w multiplatformowość. To są pieniądze po które wystarczy się schylić. Do tego, jak pokazuje przykład MS, nie kanibalizuje to sprzedaży samej konsoli - gry MS są w GP, chmurze, PC, a XSS i XsX są najszybciej sprzedającymi się konsolami MS. Sony zaczęło wydawać swoje gry na PC i mają z tego same korzyści - zaczną wydawać swoje gry day one ma PC szybciej niż wszyscy myślą. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 8 minut temu, Figuś napisał: Już Pachter czy jak mu tam, był lepszym analitykiem niż ty. I jakie ma znaczenie, czy jestem dobrym analitykiem, złym, czy zwyczajnie lubię forumkować? Poza tym mam rację Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 489 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 2 minuty temu, SnoD napisał: Wydawanie gier tylko na swojej platformie (konsoli) nie ma żadnego logicznego uzasadnienia. Dlatego szef Sony otwarcie powiedział, że idą ze swoimi grami w multiplatformowość. To są pieniądze po które wystarczy się schylić. Do tego, jak pokazuje przykład MS, nie kanibalizuje to sprzedaży samej konsoli - gry MS są w GP, chmurze, PC, a XSS i XsX są najszybciej sprzedającymi się konsolami MS. Sony zaczęło wydawać swoje gry na PC i mają z tego same korzyści - zaczną wydawać swoje gry day one ma PC szybciej niż wszyscy myślą. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 904 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Wydawanie gier tylko na swojej platformie ma jak najbardziej znaczenie. Chodzi o to żeby klient został przyzwyczajony/przekonany do danego ekosystemu i w nim zostawiał $$$ czy przez kupno mikrotransakcji czy gier. Jeśli w tym samym dniu wydawany był by tytuł i na PC i na konsoli to mając jedną z tych platform nie miał bym powodu do kupna drugiej skoro gry w 100% się pokrywają. Wpływy z klienta który jest w danym ekosystemie na lata są o wiele ważniejsze niż większa sprzedaż gry w dniu premiery. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 515 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 W sumie Sony ma nawet trochę lepszą taktykę, bo zarabia dwa razy, wydając swoje gry na PC po jakimś czasie. Komu się pali, ten kupi konsolę Sony i grę, a komu nie po drodze zakup kolejnego sprzętu i żadna gra tego nie zmieni, ten kupi na obecny, jak już będzie dostępna. Plus grupka zapaleńców z PS5 i PC, która kupi drugi raz dla najlepszej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza
beardo0 125 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Załóżmy, że kupię parę zdrapek w BRL np. na Enebie na BR MS Store Później zmienię region konsoli na BR i wbiję te kody Następnie kupię Dying Light 2 i zmienię region konsoli z powrotem na PL Czy gra będzie przypisana do mojego konta PL? Czy taka operacja jak wyżej ma sens? Oczywiście ostatnim krokiem byłaby zmiana regionu na NZ Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 489 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 tylko że ekosystem =/= sprzęt. Można mieć ekosystem który zachęca i przyzwyczaja ludzi do wydawania pieniędzy który działa na różnych sprzętach: konsolach, pecetach i urządzeniach mobilnych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 903 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 3 minuty temu, beardo0 napisał: Załóżmy, że kupię parę zdrapek w BRL np. na Enebie na BR MS Store Później zmienię region konsoli na BR i wbiję te kody Następnie kupię Dying Light 2 i zmienię region konsoli z powrotem na PL Czy gra będzie przypisana do mojego konta PL? Czy taka operacja jak wyżej ma sens? Oczywiście ostatnim krokiem byłaby zmiana regionu na NZ Mają Xboxa jesteś obywatelem świata, kolego Tak, wszystko zadziała, tylko z tymi kodami się zorientuj, bo chyba jakoś inaczej je się teraz dodaje do konta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 043 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) 11 minut temu, Bzduras napisał: Mają Xboxa jesteś obywatelem świata, kolego Tak, wszystko zadziała, tylko z tymi kodami się zorientuj, bo chyba jakoś inaczej je się teraz dodaje do konta. Wbija się tak jak kolega opisuje. Nic w kwestii konsoli się nie zmieniło...zmiany zaszły przy zakupach przez przeglądarkę Edytowane 3 Lutego 2022 przez Szymek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
beardo0 125 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Tu jest taki poradnik https://lowcygier.pl/aktualnosci/kupowanie-gier-xbox-w-brazylijskim-sklepie-microsoft-doladowywanie-portfela-waluta-brl-przez-przegladarke-internetowa/ Ktoś jednak w komentarzu niżej pisze, że powinno chulać przy doładowaniu i zakupie (gry) przez konsolę Edytowane 3 Lutego 2022 przez beardo0 Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 @SnoD @łom - fajne posty. Obie firmy jak widać szukają tego balansu pomiędzy exami i multiplatformami. Obie firmy chciałyby, by to z ich sklepu ludzie brali gry i płacili abo, ale nie każdego da się przekonać do zmiany platformy, a tych klientów też warto złowić. No i od jakiegoś czasu mamy dwa rodzaje exow: klasyczne Exy i console exclusive. PC wydaje się oczywisty, bo to niemal inny rynek, ale gry 1st party dostępne na konsoli konkurencji to coś nowego i ciekawego. Ciekawe, czy Sony wypuści PS Store na PC, jako konkurenta dla Steam, Epic i Xbox PC? Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 515 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Sony nie daje rady z zabezpieczeniami softu w zamkniętej architekturze, a ty z infrastrukturą PS na PC wyskakujesz. xd Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 10 minut temu, krzysiek923 napisał: Sony nie daje rady z zabezpieczeniami softu w zamkniętej architekturze, a ty z infrastrukturą PS na PC wyskakujesz. xd O czym dokładnie mówisz? Piractwie na PC? Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 515 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Nie, o grzebaniu w całej reszcie, sejwach i profilach, crossplayu i hakerach. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 170 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 5 godzin temu, łom napisał: Wydawanie gier tylko na swojej platformie ma jak najbardziej znaczenie. Chodzi o to żeby klient został przyzwyczajony/przekonany do danego ekosystemu i w nim zostawiał $$$ czy przez kupno mikrotransakcji czy gier. Jeśli w tym samym dniu wydawany był by tytuł i na PC i na konsoli to mając jedną z tych platform nie miał bym powodu do kupna drugiej skoro gry w 100% się pokrywają. Wpływy z klienta który jest w danym ekosystemie na lata są o wiele ważniejsze niż większa sprzedaż gry w dniu premiery. MS wydaje wszystkie swoje gry na PC i notuje rekordowe przychody z działu gamingu bo sprzedaje i więcej gier i więcej konsol. Sony idzie tą samą drogą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 170 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Najpierw niech się nauczą zarządzać swoimi projektami. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 660 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Jak Sony kupi Capcom w ten sam dzień wyrzucam Xboxa na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.