Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

QR jest domyślnie włączone, wiec nie da się z niego nie korzystać. Jak nie chcesz żeby działało to za każdym razem zamykaj grę jak skończysz i po problemie. Tak samo w kolejce pobierania jest jeden przycisk odpowiedzialny za wstrzymanie gry. Nie przesadzajmy, że są to jakieś wielkie niedogodności. 

  • Odpowiedzi 33 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano

Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. 

Opublikowano
2 godziny temu, SnoD napisał:

Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. 

Dokładnie też mam takie wrażenie i tak chyba jest.

Co co samej szybkości to nie robię pomiarów i nie patrzę się na pasek postępu (czy nie faluje), ale dla mnie ściąganie na XSX jest bdb dobre. Fakt, że przeważanie włączam ssanie na noc (lub używam preloadów), ale na loozie mi się po 200-300 giga do rana ściąga. W pełni mi to wystarcza. No ale ja pamiętam czasy jak z Kazzy po 20-40 min jeden kawałek mp3 się ściągało, więc mogę nie być wymierny dla młodych i (nie)dynamicznych. :sapek:


Gierki w QR oczywiście mam. Bardzo lubię ten bajer.

Opublikowano
2 godziny temu, SnoD napisał:

Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. 

Gra, która jest WŁĄCZONA spowalnia transfer do 20Mb. Można ją WSTRZYMAĆ z poziomu kolejki pobierania, żeby łączę mogło się rozpędzić. QUICK RESUME nie ma nic wspolnego z pobieraniem. Mam nadzieję, że rozwieje to wątpliwości i wyjaśni niedopowiedzenia.

 

A Rozi to niech zerknie sobie w ustawienia czy pogada z UPC, bo u mnie (i jak widać nie tylko) jak na złość jebany Xbox nie chce ściągać powoli. Spróbuj zmienić DNS w ustawieniach sieciowych konsoli z domyślnych na np. podstawowy/zapasowy 8.8.8.8/8.8.4.4 (googlowski) albo 1.1.1.1/1.0.0.1 (CloudFlare), może pomóc.

Opublikowano

Gra przechodzi w qr jeżeli włączysz drugą grę lub wyłączysz konsolę z odpaloną grą. Pamiętajcie, że wyjscie do dashboarda to nie jest jeszcze quick resume. Gra w  qr nie powinna spowalniac neta, bo tak na prawdę nie jest odpalona, a przechowywany jest "save" na dysku.

Opublikowano

no ale jak jest ikonka gry w menu QR to znaczy że jest w QR i zawsze jak muliło ściąganie, stamtąd wyrzuciłem gry to zaraz leciało maxem. 

Opublikowano

U mnie UPC i leci na max, bez grzebania w ustawieniach, 60GB to tak 20-30min

Opublikowano
Cytat

 

More Game Support and FSR 2.0 on Xbox

Last week, we revealed the first game that is planned to get FSR 2.0 is DEATHLOOP, by our friends over at Arkane Studios and Bethesda. Today, we’re excited to announce that another game that will support FidelityFX Super Resolution 2.0 is Forspoken by Luminous Productions. FSR 2.0 will be available in the game when it comes out in October 2022, along with many other AMD FidelityFX technology effects.

 

Additionally, for developers, we’re happy to announce at GDC today that FidelityFX Super Resolution 2.0 will also be fully supported on Xbox and will be available in the Xbox GDK for registered developers to use in their games. Though for gamers, we do not have a timeline today of when you can expect to see any Xbox games with FSR 2.0.

 

 

rnQl5Jf.png

 

 

 

 

https://community.amd.com/t5/gaming/amd-fidelityfx-super-resolution-2-0-gdc-2022-announcements/ba-p/517541/jump-to/first-unread-message

Opublikowano

Jak to wejdzie na dobre na konsole w należytej jakości i producenci gier mając do dyspozycji tyle dodatkowej wydajności zaczną wprowadzać detale Very High i Ultra to będzie game over dla kart graficznych. Ale tak pewnie nie będzie bo AMD przecież też jest producentem kart i coś czuję, że ten proces będzie bardzo wolno raczkował i implementację dostanie tylko garstka gier.

Opublikowano

Tylko łudzą na łowcach poblokowali możliwość kupowania bo wpisywali doładowania za szybko 

Opublikowano
55 minut temu, wojtas011 napisał:

Tylko łudzą na łowcach poblokowali możliwość kupowania bo wpisywali doładowania za szybko 

kupić konsoli nie mogą tylko ci którzy już ją kupili. Jest limit 1 konsola na 1 konto Xbox

Opublikowano

 

:banderas: Zwłaszcza dla posiadaczy XSS to może robić 

Opublikowano
5 hours ago, Daddy said:

 

:banderas: Zwłaszcza dla posiadaczy XSS to może robić 

No może przestanie tak klatki gubić. Ile gier będzie to wspierać? Nie wiadomo. Zapewne Deathloop będzie jedną z nich.

Opublikowano
19 minut temu, Czoperrr napisał:

No może przestanie tak klatki gubić. Ile gier będzie to wspierać? Nie wiadomo. Zapewne Deathloop będzie jedną z nich.

 

Może przeczytaj posta Bigby trochę wyżej?

 

14 godzin temu, Bigby napisał:

Last week, we revealed the first game that is planned to get FSR 2.0 is DEATHLOOP

 

Opublikowano

Ale FSR to raczej taki odpowiednik upscallingu, który w obecnych grach i tak już jest w różnej formie. Z rozwiązaniami Nvidia ma to chyba mało wspólnego.

Opublikowano
2 minutes ago, SnoD said:

Ale FSR to raczej taki odpowiednik upscallingu, który w obecnych grach i tak już jest w różnej formie. Z rozwiązaniami Nvidia ma to chyba mało wspólnego.

A czym właśnie jest DLSS nVidii jeśli nie upscalingiem?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.