Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, SnoD napisał:

Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. 

Dokładnie też mam takie wrażenie i tak chyba jest.

Co co samej szybkości to nie robię pomiarów i nie patrzę się na pasek postępu (czy nie faluje), ale dla mnie ściąganie na XSX jest bdb dobre. Fakt, że przeważanie włączam ssanie na noc (lub używam preloadów), ale na loozie mi się po 200-300 giga do rana ściąga. W pełni mi to wystarcza. No ale ja pamiętam czasy jak z Kazzy po 20-40 min jeden kawałek mp3 się ściągało, więc mogę nie być wymierny dla młodych i (nie)dynamicznych. :sapek:


Gierki w QR oczywiście mam. Bardzo lubię ten bajer.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, SnoD napisał:

Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. 

Gra, która jest WŁĄCZONA spowalnia transfer do 20Mb. Można ją WSTRZYMAĆ z poziomu kolejki pobierania, żeby łączę mogło się rozpędzić. QUICK RESUME nie ma nic wspolnego z pobieraniem. Mam nadzieję, że rozwieje to wątpliwości i wyjaśni niedopowiedzenia.

 

A Rozi to niech zerknie sobie w ustawienia czy pogada z UPC, bo u mnie (i jak widać nie tylko) jak na złość jebany Xbox nie chce ściągać powoli. Spróbuj zmienić DNS w ustawieniach sieciowych konsoli z domyślnych na np. podstawowy/zapasowy 8.8.8.8/8.8.4.4 (googlowski) albo 1.1.1.1/1.0.0.1 (CloudFlare), może pomóc.

Odnośnik do komentarza
Cytat

 

More Game Support and FSR 2.0 on Xbox

Last week, we revealed the first game that is planned to get FSR 2.0 is DEATHLOOP, by our friends over at Arkane Studios and Bethesda. Today, we’re excited to announce that another game that will support FidelityFX Super Resolution 2.0 is Forspoken by Luminous Productions. FSR 2.0 will be available in the game when it comes out in October 2022, along with many other AMD FidelityFX technology effects.

 

Additionally, for developers, we’re happy to announce at GDC today that FidelityFX Super Resolution 2.0 will also be fully supported on Xbox and will be available in the Xbox GDK for registered developers to use in their games. Though for gamers, we do not have a timeline today of when you can expect to see any Xbox games with FSR 2.0.

 

 

rnQl5Jf.png

 

 

 

 

https://community.amd.com/t5/gaming/amd-fidelityfx-super-resolution-2-0-gdc-2022-announcements/ba-p/517541/jump-to/first-unread-message

Odnośnik do komentarza

Jak to wejdzie na dobre na konsole w należytej jakości i producenci gier mając do dyspozycji tyle dodatkowej wydajności zaczną wprowadzać detale Very High i Ultra to będzie game over dla kart graficznych. Ale tak pewnie nie będzie bo AMD przecież też jest producentem kart i coś czuję, że ten proces będzie bardzo wolno raczkował i implementację dostanie tylko garstka gier.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, Czoperrr napisał:

No może przestanie tak klatki gubić. Ile gier będzie to wspierać? Nie wiadomo. Zapewne Deathloop będzie jedną z nich.

 

Może przeczytaj posta Bigby trochę wyżej?

 

14 godzin temu, Bigby napisał:

Last week, we revealed the first game that is planned to get FSR 2.0 is DEATHLOOP

 

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...