Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Bzduras napisał:

Źle kojarzysz, przestali dorzucać nowe tytuły w ramach wstecznej bo nie mają już możliwości prawnych/technicznych/licencyjnych, żeby dalej uzupełniać katalog. O "zatrzymaniu" FPS Boost nie było ani słowa.

Jak raczej nie trawie balona to tym razem, ma jednak trochę racji i w najbliższym czasie nie będzie nowych gier w FPS boost. Słowa Jasona Ronalda z listopada 2021 r.

Cytat

"We're always looking at new ways that we can enhance titles, whether it's resolution increases, frame rate improvements, things like Auto HDR. I'll say right now, with the existing technique that we have with FPS Boost, we've tried plenty more than [the 130 FPS Boosted titles] and in some cases the vast majority of the game works great, but then we find a game-breaking bug 80% of the way through."

"We're going to continue to look for new opportunities and new ways that we can enhance titles, but we don't have anything in the immediate future... Right now, I think we're kind of finding where some of the limitations of our current technique is."

https://www.onmsft.com/news/fps-boost-support-wont-be-coming-to-more-xbox-games-in-the-immediate-future

 

  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Tak, ale to nie oznacza, że skończyli w ogóle definitywnie z tym działać, przynajmniej tak to rozumiem. W stosunku do wstecznej dostaliśmy jasny komunikat, że "to już jest koniec, nie ma już nic", w przypadku FPS Boost natomiast

Cytat

We're going to continue to look for new opportunities and new ways that we can enhance titles, but we don't have anything in the immediate future...

Co w jakimś stopniu pozwala mi przypuścić, że jednak są szanse na nowe tytuły z podbitym klatkażem w przyszłości.

Odnośnik do komentarza

odnośnie tego raportu to moim zdaniem największym zaskoczeniem jest fakt że XSX/S były najlepiej sprzedającymi się konsolami nowej generacji w Europie Zachodniej  w ostatnim kwartale.

Przyznaje się że nie sądziłem że kiedykolwiek jeszcze zobaczę taką sytuacje (ostatni raz coś takiego miało chyba miejsce na początku życia Xboxa 360) ,bo Europa to tradycyjnie teren na którym od wielu lat dominowało bezwzględnie Playstation. Oczywiście w dużej mierze to zasługa tego, że Xbox produkuje i dostarcza na rynek więcej konsol niż konkurencja, ale i tak jest to coś mocno niecodzinnego, nawet jeśli jest tylko chwilowa sytuacja.

 

Co do innych informacji to zaskoczyła mnie też informacja, że ponad 10 milionów korzysta z grania w chmurze. Co czyni ją chyba drugą najpopularniejszą usługą na rynku (za GF Now ma 14 milionów userów, a o Stadii czy PS Now nie ma chyba sensu wspominać).

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Zastanawiam się nad jutrzejszym głosowaniem udziałowców ActiBlizz i tym czy jest jakaś realna szansa, że sprzedaż zostanie zatrzymana. 70mld działa na wyobraźnię, więc nie widzę przeszkód, ale realnie kto wie?

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Zastanawiam się nad jutrzejszym głosowaniem udziałowców ActiBlizz i tym czy jest jakaś realna szansa, że sprzedaż zostanie zatrzymana. 70mld działa na wyobraźnię, więc nie widzę przeszkód, ale realnie kto wie?

 

Głosowałbyś przeciw przejęciu jak za jedną akcję, która wcześniej była warta ~$60 ktoś płacił Ci $95?

 

To jest zysk nie do osiągnięcia na akcjach takiego giganta, który jest na rynku od 30 lat.

Odnośnik do komentarza

No i elegancko. Swoją drogą widzę, że się Blizzard wyciąga z dołka - w końcu ruszyło się w temacie Overwatch 2, Diablo Immortal zapowiada się pysznie, nowy dodatek do WoWa to zaoranie najgorszych cech poprzedniczek (nie wchodzę w szczegóły, ale naprawdę będzie mnóstwo zmian na plus). Jeszcze dajcie Diabolo 4 i jesteśmy w domu.

 

To kiedy Crash 4 w GodPassie? :cool: 

Odnośnik do komentarza

Jez pisał jakiś czas temu, że widział plany Blizzarda na najbliższe lata i generalnie będzie bardzo dobrze.

 

A co do MS, to oni w tym kwartale wygenerowali niemal 50 mld $ przychodu, 19% więcej niż rok wcześniej. Niebywale dobra kondycja całej firmy, to gwarancja kolejnych inwestycji w gaming, kolejne data center (również w Polsce) i dalszy rozwój GP.

 

Co do chmury, to nie było 10 mln użytkowników na konsoli jak ktoś pisał, a w ogóle. Jest to też sumaryczny wynik, nie wiadomo jak dużo ludzi na bieżąco z tego korzysta, ale na pewno jest to temat mocno rozwojowy.

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...