Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał:

ano tak zapomniałem, Halo, Forza i gry z PC się nie liczą ponieważ "reasons", tylko Psychonauts 2 z jakiegoś powodu się liczy. Więc to wcale nie był udany rok, dzięki że nam to udowodniłeś.

 

serio zarzucasz mi manipulacje, a sam posługujesz się tak pokrętną logiką za którą chyba sam nie nadążasz. Byle tylko ponarzekać. Z mojej strony EOT.

 

 

Aha, czyli znów nie zrozumiałeś, że rozmawialiśmy o tym, że problemem jest postépujáca od dekady tendencja spadkowa trzech głównych marek, ale problemu nie ma, bo MS miał po raz pierwszy dobry rok. 

 

Pozdrawiam serdecznie, EoT również.

Opublikowano

Ja tez mam nadal radochę. Zmieniło się tylko podejście do zaczynania gier. Zawsze miałem poczucie żeby kończyć co zacząłem ale teraz potrafię zacząć kilka gier bo jak mi jakas nie siedze po kilku h to na sile się nie mecze. No i poza kilkoma wyjątkami zaczynam omijać open worldy. Szkoda ze tych jest najwiecej. 

  • Plusik 2
Opublikowano

Ja mam jeszcze większą radochę. Na tamtej generacji na PS4 ogrywałem tylko największe hity i pewniaki, teraz za sprawą Gamepassa mam dostęp do dziesiątek świetnych gier z różnych gatunków, których raczej bym nie sprawdził gdybym musiał je kupić za pełną cenę. Bawię się świetnie, najlepiej od czasów generacji PS2/GCN/Xbox i jedynie czasu więcej bym chciał mieć na to wszystko.

Opublikowano

ja też nie narzekam na brak radości z gry i o dziwo to wlaśnie w grach tego "skarłowaciałowego" XGS bawię się najlepiej. Jak tak patrzę w swoje statystyki to widzę 290 godzin przegrane w Infinite, 850 godzin w Sea of Thieves (gra jeszcze z poprzedniej generacji ale cały czas rozwijana i wspierana darmowymi aktualizacjami), czy tylko 45 godzin w Horizonie 5.

Grałem zarówno w te exy Playstation jak i Nintendo i choć to często bardzo dobre pozycje, to jakoś nie potrafią mi zapewnić tyle zabawy i przyciągnąć do konsoli na tak długo.

 

A w tym roku czuje w kościach że wsiąknę na dziesiątki godzin eksplorując kosmos w Starfieldzie. Więc pasja do gier wideo cały czas obecna i mam nadzieje że nigdzie się nie wybiera.

 

Opublikowano

Co ja tu czytam w temacie, Marcus skaczący na linie xD Jeszcze tego brakowało, od tego jest Lara, Drake i będzie Indiana. Marudzenie i farmazony Paola pominę bo to ma w prawie każdym temacie :) 

 

https://gamingroute.com/xbox-and-bethesda-have-multiple-disney-licensed-games-in-development/

Indiana może jakieś SW jeszcze robią

 

https://www.purexbox.com/news/2022/05/sleeping-dogs-gets-new-r18plus-rating-in-australia

Nowe Sleeping Dogs lub remaster w produkcji

Opublikowano

Słuchajcie może ktoś spotkał się z podobnym problemem, mam soundbar philipsa, tv oled philipsa soundbar i tv obsługują dolby atmos. Soundbar podpięty hdmi earc, w halo infinite jak w innych grach z atmosem jest opóźnienie dźwięki względem ekranu około 0.5s. Czytałem w necie ze to znany problem , ktoś może to ogarnął?

Opublikowano
9 godzin temu, 20inchDT napisał:

jak zaczniesz zmieniac fundamentalne rzeczy to gra nie bedzie juz gearsami. Nie mam pomysłu co mogliby zrobic, zeby zadowolic starych (prawdziwych) fanów serii i ludzi, ktorzy chca czegos innego.

 

9 godzin temu, SnoD napisał:

Ostatnie czego chcę od Girsów to tego co SSM zrobiło z God of War.

 

A ja właśnie takie zmiany bym z radością przywitał.

I tak, nie da się zadowolić psychofanów, łykających dziesięć identycznych odsłon, oraz tych, którzy chcieliby jakiejś odmiany - to zrozumiałe.

Na nowego God of Wara wiele osób narzeka, ale wiele (w tym ja) rzygała już tą samą grą, wydaną sześciokrotnie i o nowej odsłonie nie chciała nawet słuchać.

Yebać beton - chcą stagnacji to niech odpalają stare części i grają od nowa.

Obydwu seriom GoW potrzebny był refresh - ta z PlayStation już go dostała...

 

  • Plusik 1
  • WTF 1
Opublikowano
4 minuty temu, Wredny napisał:

nie da się zadowolić psychofanów, łykających dziesięć identycznych odsłon

sam sobie przeczysz. jak ktos kupuje kazda czesc to jest raczej zadowolony

5 minut temu, Wredny napisał:

Yebać beton - chcą stagnacji to niech odpalają stare części i grają od nowa.

to tak jak w temacie gotham knights jak ludzie pisza, ze chca starego batmana. niech graja w poprzednie czesci i jebac ich :kekw: 

  • Haha 1
Opublikowano
14 minut temu, 20inchDT napisał:

sam sobie przeczysz. jak ktos kupuje kazda czesc to jest raczej zadowolony

 

Nie przeczę. Wyciąłeś fragment z kontekstu i zacytowałeś niepełne zdanie.

  • Minusik 2
Opublikowano
4 godziny temu, Banan91PL napisał:

Słuchajcie może ktoś spotkał się z podobnym problemem, mam soundbar philipsa, tv oled philipsa soundbar i tv obsługują dolby atmos. Soundbar podpięty hdmi earc, w halo infinite jak w innych grach z atmosem jest opóźnienie dźwięki względem ekranu około 0.5s. Czytałem w necie ze to znany problem , ktoś może to ogarnął?

Atmos bez opóźnienia zadziała jak podepniesz XSX do hdmi in w sb (o ile masz). No i ofc twój sb musi przepuszczać 4k/hdr abyś na obrazie nie stracił.

Jak podepniesz sb do tv, do którego będzie podłączony Xbox to na Atmos będziesz miał laga. Przerabiałem ten tamat osobiście. 

  • Lubię! 1
Opublikowano
Atmos bez opóźnienia zadziała jak podepniesz XSX do hdmi in w sb (o ile masz). No i ofc twój sb musi przepuszczać 4k/hdr abyś na obrazie nie stracił.
Jak podepniesz sb do tv, do którego będzie podłączony Xbox to na Atmos będziesz miał laga. Przerabiałem ten tamat osobiście. 

Obsługuje 4K HDR ale wtedy stracę możliwość odświeżania w 120 klatkach wiec jednak wole
Nie tracić na jakości
Opublikowano
6 godzin temu, Wredny napisał:

ja właśnie takie zmiany bym z radością przywitał.

I tak, nie da się zadowolić psychofanów

No z jednej strony nie chciałbym żeby seria straciła swoją tożsamość, a z drugiej jakieś zmiany by się przydały. Moim zdaniem idą w złą stronę z tym otwartym światem. 

Gearsy to dla mnie brud, mrok i poczucie beznadziei. W pierwszej części był świetny klimat. 

Ja bym widział może więcej rozdziałów, gdzie np w dwuosobowych oddziałach eksplorujemy jakiś teren, coś w stylu survival horroru. 

 

Opublikowano

Gdy Rod Fergusson (który już nie pracuje w Coaltion) obejmował piecze nad Gearsami mówił że Coaltiion miało szalone pomysły na to jak rozwijać markę, ale on jako przedstawiciel starej szkoły i facet który współtworzył pierwsze Gearsy wolał zagrać bezpiecznie i tak powstały Gearsy 4. 

 

Na poprzedniej stronie nie zgadzałem się z Wezyrem z tym że święta trójca od dekady notuje tendencje spadkową, bo akurat Infinite po Halo 4 i 5 ma tendencje zwyżkowa, a Forza w zasadzie od lat jest na topie i nie ma konkurencji więc ciężko powiedzieć by obniżyli loty. Ale z Gearsami ma akurat rację.

 

Tak patrząc na rzeczy o których wiemy:

- 3 miliony graczy w weekend otwarcia, co jest spoko wynikiem na początek, ale potem chyba nie dostaliśmy ani jednej aktualizacji na temat liczby graczy, co podejrzewam świadczy o tym że nie mieli się czym chwalić.

- z koncem 2021 r. Zakończyło się też wsparcie dla Gearsow 5, czyli jakieś 2 lata po premierze, to też świadczy o tym że multiplayer nie cieszył się dużą popularnością bo został szybko porzucony.

- na Streamie (który wiadomo stanowi tylko bazy graczy) all time peak wynosi jakieś 10 000 graczy, a obecnie w gre gra około 100.

 

i to jest smutne bo seria Gears od War była kiedyś jedną z największych marek w growym świecie. A dziś to tylko cień dawnej świetności. 

I ja rozumiem że są osoby, którym Gearsy 5 się podobały, ale seria ewidentnie potrzebuje zmian by wrocic do dawnej popularności bo robienie n-ty raz tego samego widocznie nie działa. Robienie gier dla starych zapaleńców jak piątka ewidentnie nie działa, bo jest to mała i stale kurcząca się grupa, a gry AAA muszą z zasady docierać do jak największej bazy graczy by opłacało się je finansować.

 

Sam nie wiem co Coalition mogliby zrobić, co zmienić, a co zostawic, ale z pewnością czeka ich bardzo trudne zadanie. 

Opublikowano

Usprawnienia w rozgrywce są jak najbardziej in plus, ale z takiego God of War nie dość, że zrobiono zupełnie inną grę, w zupełnie innym gatunku, pod dyktando szablonu innych gier Sony, to pod wieloma względami gorszą.

 

Myślę, że Girsom przydałoby się więcej dynamiki zarówno w kontroli nad postacią jak w budowie poziomów, ale nie chciałbym np. żeby zrobili z tego FPSa.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

z koncem 2021 r. Zakończyło się też wsparcie dla Gearsow 5, czyli jakieś 2 lata po premierze, to też świadczy o tym że multiplayer nie cieszył się dużą popularnością bo został szybko porzucony.

Ja wielokrotnie pisałem, ze to przez to, że gra jest zbyt wymagająca. Tryhardy są nawet na najniższych rangach i nie dziwi mnie, ze ludzie sie odbijaja jak wszysycy nimi podłogę wycieraja. Kazdy chce sobie lajtowo postrzelac i złapac fraga jak w codziku. Według mnie powinni zaczac od wywalenia wallbouncingu, a potem myśleć dalej jak powinien wygladac cover shooter w multi. ja nie mam pomysłu co z tym zrobic, ale to oni są developerami gierek i biora za to kase.

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie muszą być mega casualowe, ale też nie powinny wymagać studiowania tutoriali na YT, a potem ćwiczenia z botami (hehe) w trybach treningowych jak w jakims wojsku.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...