Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Mam nadzieję, że to nie jest ten słynny przenośny Xbox czy tam inny Lockhart. Chociaż key i lock tak bardzo do siebie pasują. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Radziłbym nie napalać się na handhelda. Kilka tygodni temu (miesiecy?) pamietam, że Jez mowil w podcascie, ze w ms rozwazali taka konsole, ale nic z tego nie wyszło. Jak dla mnie to glupota, ale jakby wyszła to i tak kupie xd Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 5 minut temu, 20inchDT napisał: Radziłbym nie napalać się na handhelda. Kilka tygodni temu (miesiecy?) pamietam, że Jez mowil w podcascie, ze w ms rozwazali taka konsole, ale nic z tego nie wyszło. Jak dla mnie to glupota, ale jakby wyszła to i tak kupie xd Usatysfakcjonowałoby mnie nawet partnerstwo ze SteamDeckiem, ale w tym przypadku czekałbym na jakiegoś Lite'a. xd Cytuj
A_Bogush 391 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Tak naprawdę to do streamingu na TV wystarczyłaby sama apka, natomiast sama przystawka bardziej ma to sens do monitorów i jako "przenośna" konsola, która ma slot na kartę SIM. Zdecydowanie fajniejszym urządzeniem byłby handheld, nawet oparty w większości o chmurę. Mógłby chociaż odpalać część mniej zasobożernych tytułów, a reszta szła by przez streaming. Cytuj
drozdu7 2 792 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Wg żadnego handhelda nie będzie, bo na tym poletku ciężko by było im ugrać cokolwiek. Jeszcze teraz ten SteamDeck wyszedł to tym bardziej. Bardziej jako taki właśnie stick który podłączasz do tv/laptopa/konsoli z siecią i cieszysz się biblioteką Gamepassa. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 1 godzinę temu, Bigby napisał: No i taka "konsola" by mnie zainteresowała. Ciekawie jaki to byłby koszt. Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Nie wiem czy taka "konsola" ma jakiś duży sens, z drugiej strony koszty produkcji dla ms byłyby pewnie śmiesznie niskie. Wracając do sensu, podłączenie czegoś takiego do 55' niestety ma mało sensu, xcloud wypluwa obraz w 1080p z mocną kompresją, myślę że słaba grafikę na takiej przekątnej zauważyłby nawet casual. Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Do laptopa też bez sensu podpinać bo tam masz apke. Można za to sobie wpiąc po prostu w jakiś przenośny ekran 15 cali i wtedy będzie spoko opcja. Ale to raczej na wyjazdy gdzie o dobrego neta do streamu trudniej. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 Ale czaicie że to nie będzie na 99% przystawka tylko do Xclouda, tylko coś na wzór chomecasta czy innych smart przystawek do TV. 2 Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 No jaka by to nie była przystawka to jej zadaniem będzie odbieranie streama i prezentowanie go na wyświetlaczu. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 26 maja 2022 Opublikowano 26 maja 2022 11 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Zacząłem sprawdzać, bo też mnie to interesowało i w takim Elden Ring obecnie od ekranu startowego różnica jest 24s (PS5) Vs 34s (XSX). W Dying Light 2 różnica jest 2s na korzyść XSX, 24s vs 26s. Dalej już nie sprawdzałem, ale wydaje mi się to dość dziwne. Chociażby w zeszłorocznym RE VILLAGE prędkość ładowania na PS5 była miażdząca, 600% szybsza niż na Xboxie. Z drugiej Psychonauts 2 przystosowane pod XSX ładuje się w 7s, a we wstecznej na Plejce 5 - 20s. 600% 2s vs 6s nie wiem jak to liczyłeś, przy czym jest pełno gier gdzie różnica dla XS jest znacznie większa niż te 4s + QR ale to nie temat na to. Błyskawiczne loadingi masz w FH5 gdzie fast travel na drugi koniec mapy to 1-2s Btw. Są też gry jak re3 który początkowo na koxie mocno odstawał od wersji na pro, co naprawili po czasie, wiana capcom? A może celowe opłacenie lepszej wersji na pro jak było podobnie w przypadku ssx na PS2 i re8 żeby nie pojawił się w w XGP, nie pierwszy i nie ostatni raz taka akcja 5 godzin temu, Bigby napisał: Lepiej ogarnąć apke dla TVków. 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 6 godzin temu, Daddy napisał: przy czym jest pełno gier gdzie różnica dla XS jest znacznie większa niż te 4s Podaj przykłady multiplatform (z dedykowanymi wersjami na XSX i PS5) gdzie jest duża różnica na korzyść Xa. W RE Village na PS5 praktycznie nie ma loadingów jest tylko przyciemnienie ekranu które trwa te 2-3 sek i rozpoczyna się gra, na Xie jest loading zależny od lokacji może być 5 sek może być 10 sek. 6 godzin temu, Daddy napisał: Są też gry jak re3 który początkowo na koxie mocno odstawał od wersji na pro, co naprawili po czasie, wiana capcom? A wiesz jak to 'naprawili'? Tak samo jak AC Valhalle przez obniżenie rozdzielczości. Po prostu za wysoki target ustawili na początku i przez to były problemy a nie przez specjalne 'psucie' danej wersji. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Ciekawi mnie ile wyciągną z tych Residentów na nowych platformach skoro wysokie rozdzielczości przy stabilnym klatkarzu oferowały chociażby wersje na PRO i Koxa. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Pewnie ustawienia jak z Village (oraz Ray Tracing). Znaczących różnic w oprawie bym jednak nie oczekiwał. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Jedyny element w RE2 i 3 który jest mocno do poprawy to odbicia bo bez względu na platformę są strasznie ziarniste. Najważniejsze żeby dali odbicia RT i może też zwiększyli animację przeciwników w dalszej odległości. Reszta to będzie kosmetyka bo te gry i tak prezentują się świetnie. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Chętnie kupię RE2 raz jeszcze bo mam na PS4 ale ogrywałem na konsoli amator. RE3 na XSX skończyłem tylko raz więc będzie powód by wrócić. Na RE7 wywalone bo już o grałem ją do porzygu na dwóch konsolach. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Ciekawi mnie ile wyciągną z tych Residentów na nowych platformach skoro wysokie rozdzielczości przy stabilnym klatkarzu oferowały chociażby wersje na PRO i Koxa. Natywne 4K, lepsze modele postaci, poprawione cieniowanie/oświetlenie, może odbicia i ten bieda RT z RE8. Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Każdy RT będzie lepszy od tego gownianiego który był w 2 Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Dwójka nie miała RT, tylko SSR i stąd ten dziwny wygląd odbić. Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 27 maja 2022 Opublikowano 27 maja 2022 Sorka, myślałem o HDR, to było skopane. 1 Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 28 maja 2022 Opublikowano 28 maja 2022 No i git. Kupi się pudełeczko na PS5 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 28 maja 2022 Autor Opublikowano 28 maja 2022 Dla mnie to bez znaczenia. Liczy się to żeby gra była dobra, a nie na jakie platformy wyjdzie. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 maja 2022 Opublikowano 28 maja 2022 Byłoby mniej amunicji do cw ogunie ugułem to wyjebongo bo i tak z gamepassa za darmo* bedzie odpalone Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.