Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Radziłbym nie napalać się na handhelda. Kilka tygodni temu (miesiecy?) pamietam, że Jez mowil w podcascie, ze w ms rozwazali taka konsole, ale nic z tego nie wyszło. Jak dla mnie to glupota, ale jakby wyszła to i tak kupie xd

Opublikowano
5 minut temu, 20inchDT napisał:

Radziłbym nie napalać się na handhelda. Kilka tygodni temu (miesiecy?) pamietam, że Jez mowil w podcascie, ze w ms rozwazali taka konsole, ale nic z tego nie wyszło. Jak dla mnie to glupota, ale jakby wyszła to i tak kupie xd

 

Usatysfakcjonowałoby mnie nawet partnerstwo ze SteamDeckiem, ale w tym przypadku czekałbym na jakiegoś Lite'a. xd

Opublikowano

Tak naprawdę to do streamingu na TV wystarczyłaby sama apka, natomiast sama przystawka bardziej ma to sens do monitorów i jako "przenośna" konsola, która ma slot na kartę SIM. Zdecydowanie fajniejszym urządzeniem byłby handheld, nawet oparty w większości o chmurę. Mógłby chociaż odpalać część mniej zasobożernych tytułów, a reszta szła by przez streaming.

Opublikowano

Wg żadnego handhelda nie będzie, bo na tym poletku ciężko by było im ugrać cokolwiek. Jeszcze teraz ten SteamDeck wyszedł to tym bardziej. 

Bardziej jako taki właśnie stick który podłączasz do tv/laptopa/konsoli z siecią i cieszysz się biblioteką Gamepassa. 

 

Opublikowano

Nie wiem czy taka "konsola" ma jakiś duży sens, z drugiej strony koszty produkcji dla ms byłyby pewnie śmiesznie niskie.

Wracając do sensu, podłączenie czegoś takiego do 55' niestety ma mało sensu, xcloud wypluwa obraz w 1080p z mocną kompresją, myślę że słaba grafikę na takiej przekątnej zauważyłby nawet casual.

Opublikowano

Do laptopa też bez sensu podpinać bo tam masz apke.

 

Można za to sobie wpiąc po prostu w jakiś przenośny ekran 15 cali i wtedy będzie spoko opcja. Ale to raczej na wyjazdy gdzie o dobrego neta do streamu trudniej.

 

 

Opublikowano
11 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Zacząłem sprawdzać, bo też mnie to interesowało i w takim Elden Ring obecnie od ekranu startowego różnica jest 24s (PS5) Vs 34s (XSX). W Dying Light 2 różnica jest 2s na korzyść XSX, 24s vs 26s. Dalej już nie sprawdzałem, ale wydaje mi się to dość dziwne. Chociażby w zeszłorocznym RE VILLAGE prędkość ładowania na PS5 była miażdząca, 600% szybsza niż na Xboxie. Z drugiej Psychonauts 2 przystosowane pod XSX ładuje się w 7s, a we wstecznej na Plejce 5 - 20s.

 

600%  :cool2:  2s vs 6s nie wiem jak to liczyłeś, przy czym jest pełno gier gdzie różnica dla XS jest znacznie większa niż te 4s + QR ale to nie temat na to.

Błyskawiczne loadingi masz w FH5 gdzie fast travel na drugi koniec mapy to 1-2s

 

Btw. Są też gry jak re3 który początkowo na koxie mocno odstawał od wersji na pro, co naprawili po czasie, wiana capcom? A może celowe opłacenie lepszej wersji na pro jak było podobnie w przypadku ssx na PS2 i re8 żeby nie pojawił się w w XGP, nie pierwszy i nie ostatni raz taka akcja 

 

5 godzin temu, Bigby napisał:

 

Lepiej ogarnąć apke dla TVków.

  • Dzięki 1
Opublikowano
6 godzin temu, Daddy napisał:

przy czym jest pełno gier gdzie różnica dla XS jest znacznie większa niż te 4s

Podaj przykłady multiplatform (z dedykowanymi wersjami na XSX i PS5) gdzie jest duża różnica na korzyść Xa. W RE Village na PS5 praktycznie nie ma loadingów jest tylko przyciemnienie ekranu które trwa te 2-3 sek i rozpoczyna się gra, na Xie jest loading zależny od lokacji może być 5 sek może być 10 sek.

6 godzin temu, Daddy napisał:

Są też gry jak re3 który początkowo na koxie mocno odstawał od wersji na pro, co naprawili po czasie, wiana capcom?

A wiesz jak to 'naprawili'? Tak samo jak AC Valhalle przez obniżenie rozdzielczości. Po prostu za wysoki target ustawili na początku i przez to były problemy a nie przez specjalne 'psucie' danej wersji.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jedyny element w RE2 i 3 który jest mocno do poprawy to odbicia bo bez względu na platformę są strasznie ziarniste. Najważniejsze żeby dali odbicia RT i może też zwiększyli animację przeciwników w dalszej odległości. Reszta to będzie kosmetyka bo te gry i tak prezentują się świetnie.

Opublikowano
2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Ciekawi mnie ile wyciągną z tych Residentów na nowych platformach skoro wysokie rozdzielczości przy stabilnym klatkarzu oferowały chociażby wersje na PRO i Koxa.

Natywne 4K, lepsze modele postaci, poprawione cieniowanie/oświetlenie, może odbicia i ten bieda RT z RE8.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...