Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, ASX napisał:

Rozumiem, że ktoś woli żeby Rare wróciło do klepania gierek na Kinecta, ale trzeba umieć przyznać SoT to jeden z największych sukcesów w historii studia.

 

Niezły fikoł z tym kinectem. Ludzie chcą aby RARE wróciło, ale do wyśmienitych collectathonów.

Opublikowano
4 minuty temu, ASX napisał:

no Sea of Thieves ma już 30 milionów graczy i ponad 4 lata po premierze wciąż jest jedną z najpopularniejszych, najlepiej ocenianych gier na Steamie i Xboxie, jeśli to nie jest oznaka dobrej formy, to nie wiem co nią jest.

Rozumiem, że ktoś woli żeby Rare wróciło do klepania gierek na Kinecta, ale trzeba umieć przyznać SoT to jeden z największych sukcesów w historii studia.

Myślę, że fanom sot wystarczyłaby notatka na blogu lub wrzucenie trailera na YouTube randomowego dnia.

Opublikowano

No szkoda tylko, że samo Rare nie chcę robić takich gier jak robiło 20 lat temu. Dostali wolność kreatywną, zrobili SoT który okazał się sukcesem i póki ludzie grają a studio chcę nad tym pracować to będą dalej nad tym pracować, takie jest życie ;]

Opublikowano

Problemem jest fakt, że oceniacie pokaz MS przez pryzmat nawalania się cepami rodem z CW. Dla nabrania dystansu poczytałem opinie na anglojezycznych stronach gamingowych i te są z zasady bardzo dobre. Doceniane są konkretne premiery na 2023 i doskonałe, nieprzerwane wsparcie gamepassa cały czas. No tak, ale zabrakło jakiegos gongu, którym mozna okładać przeciwników w CW, więc dla wielu pokaz jest rozczarowaniem. Dla mnie sytuacja bez zmian. codzienne granie głównie na XSX, PS5 mogę sobie odpalic raz na jakiś czas dla jakies sony-the -game, ale ileż tego jest? Jeżeli starfield nie zaliczy obsuwy, to pierwsza połowa 2023 roku będzie doskonała, kalendarz wrzutek na 2 połowę 2022 wygląda fajnie. Mi wystarczy. 

  • Plusik 3
Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

No szkoda tylko, że samo Rare nie chcę robić takich gier jak robiło 20 lat temu. Dostali wolność kreatywną, zrobili SoT który okazał się sukcesem i póki ludzie grają a studio chcę nad tym pracować to będą dalej nad tym pracować, takie jest życie ;]

 

bajki o wolności kreatywnej w MS :rotfl: tak, wszyscy chcą robić GAASy ze szczątkowych singlem

Opublikowano
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Niezły fikoł z tym kinectem. Ludzie chcą aby RARE wróciło, ale do wyśmienitych collectathonów.

No raczej te 30 milionów tego nie chce bo grają w SOT, a ci co grali 20 lat temu pewnie w 70% nie grają już w gry

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

bajki o wolności kreatywnej w MS :rotfl: tak, wszyscy chcą robić GAASy ze szczątkowych singlem

no tak Wezyr z Białegostoku wie lepiej co myślą i co chcą robić twórcy od nich samych

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

 

bajki o wolności kreatywnej w MS :rotfl: tak, wszyscy chcą robić GAASy ze szczątkowych singlem

Nie, wszyscy chcą robić singla, bo tak wezyr napisał

Opublikowano

 

@dee widać niepokojący trend abonamentowy i tego jak pogarsza on/spłyca gry i sam Phil wciąż pierdoli o byciu excited kiedy od prawie dekady 1st party wydaje piach.

 

aha, jak ktoś mi napisze o wypadku przy pracy w postaci 2021 u MS to gonga będzie miał jak zapierdolę mu w ryj :rotfl:

Opublikowano

Czyli Xbox jest konsolą dla multikowców. To w takim razie zapraszam na PW jakiegoś multikowca co kupił przez przypadek PS5, chętnie wymienię zadbanego Seriesa X na małża, bo nic tu po mnie na tej konsolecie.

Opublikowano

ASX ma racje. Nikt w dzisiejszym swiecie nie rzuci sie na ciężka pracę jak moze za dobry hajs opierdalac sie bez limitu w imię tzw wolności kreatywnej. MS ma hajs, dev robi pierdoly bez stresu a stała baza graczy się cieszy ze bez duzych kosztów dostaje content do lubianej gry. Już się nie oszukujcie ze w imię jakiejś tam ambicji porzucalibyście bezpieczy kurwidołek. Przypominam ze to jebane informatyczki i to na zachodzie. Oni nie pracują za forumowe 15k brutto :reggie:

Opublikowano (edytowane)

Poczekajcie, jeszcze Extended Show, może się tylko z nami droczą i będą w końcu te bomby, które po prostu nie wyjdą w przeciągu roku.

 

Nie no aż tak optymistycznie nie ma co podchodzić, ale chciałbym zobaczyć jakieś materiały z gier zapowiedzianych wcześniej - State of Decay 3, Hellbalde 2, Fable, Perfect Dark i Avowed. Sam po zakończeniu show też miałem niedosyt, chociaż patrząc dzień później na chłodno było po prostu OK. Natomiast to całe narzekanie na forum chyba wynika tylko z tego, że fajnie by było jakby w końcu MS zaczął wydawać regularnie jakieś nowe AAA, które faktycznie spowodują opad szczęki oraz z tego, że nie ma nic większego na ten rok. Myślę, że gdyby w tym roku wyszedł Redfall, Starfield, Forza, Minecraft Legends + do tego mniejsze gry - Grounded, Pentiment (które wygląda bardzo ciekawie) - to moglibyśmy mówić o bardzo dobrym roku dla Xboxa, chyba nikt by nie miał prawa narzekać. A tak wychodzi na to, że gdyby nie Bethesda to w tym roku nie wydaliby żadnej większej gry! Myślałem, że najgorsze, czyli pierwsze pół roku Series X/S za nami i w końcu liczba zakupionych studiów przełoży się w końcu na liczbę wydawanych gier. 

 

Z plusów tej konfy to

+ Starfield - wygląda bardzo spoko, oferuje zróżnicowane miejscówki, chciałbym żeby jednak nie było ich aż tak dużo - 1000 planet. Podejście w stylu No Man Sky mnie nie przekonuje, gra może się trochę "rozwodnić". Widać też, że jeszcze sporo pracy i nie wierzę, że na premierę dowiozą grę bez problemów. Mam nadzieję, że nie będzie chodzić tylko w 30 FPS (chociaż na konfie to było jakieś 25)

+ Redfall - mnie nie interesuje jakoś bardzo, ale zrobił całkiem dobre wrażenie, myślę, że wyjdzie fajna gierka

+ Forza Motorsport - nareszcie drzewa wyglądają tak jak powinny :D całe oświetlenie też robi wrażenie, FM7 na tej samej trasie wydaje się strasznie plastikowe, polecam obejrzeć porównanie na YT. Na plus też odbicia. Mam nadzieję, że twórcy jeszcze przygotują własne trasy.

+ Forza Horizon 5 DLC - dla mnie 1 podejście do Hot Wheels w Forzie, więc aż tak bardzo nie narzekam na wtórność, a patrząc po poprzednich DLC to powinni zapewnić sporo kontentu

+ Pentiment - dla mnie bardzo miłe zaskoczenie, super setting i styl graficzny

+ As Dusk Falls - mam nadzieję na ciekawą fabułę, mnogość wyborów, jeżeli pod tymi względami będzie dobrze to szykuje się ciekawa gra, styl graficzny również bardzo ciekawy, ale jak widać nie dla każdego

+ Rozwój Microsoft Flight Simualtor - ta gra jest na bieżąco dopakowywana nową, ciekawą zawartością (ale Halo to już chyba wszędzie wrzucają :D)

+ Współpraca z Kojimą - na pewno wyjdzie z tego coś oryginalnego, ale na efekty poczekamy pewnie jeszcze kilka lat

+ A Plague Tale - nie grałem w 1, ale wydaje się, że będzie ciekawa historia (przemiana bohaterki?), do tego ładnie wygląda, szczury bardzo dobrze zrealizowane

 

Z minusów

- Z każdym Wolrd Premiere i Xbox Games Studio Presents liczyłem na jakąś dużą, nową grę, ale to już chyba kwestia oczekiwań, bo zeszłoroczna świetna konfa podsyciła apetyt na więcej

- Można było skrócić jednak tą konferencję, indyki, które były zawsze prezentowane, w krótkim montażu, prezentacja Sea of Thieves, choć bardzo fajna, to niezbyt potrzebna, dostajemy jedynie trochę kosmetyki

- Jakość streama, teraz po obejrzeniu filmów w 4K, grafika bardziej cieszy oko, na pewno Starfield robi dużo lepsze wrażenie

 

A i już czekamy na przyszłe E3, za rok to już muszą :D 

Edytowane przez A_Bogush
  • Plusik 1
Opublikowano

 

Z resztą, to bez znaczenia. Xboxa można sobie spokojnie odpuścić tej generacji, od czasu do czasu kupując GamePassa na miesiąc czy dwa. Po prostu nie jestem targetem z ich ofertą lootshooterów, „fajnych” koopowych gier. Trzeba tutaj liczyć na 3rd party.

  • Plusik 1
Opublikowano

Chyba pora wyleczyć syndrom sztokholmski z xboxem. Nie podoba wam się kierunek jaki obiera MS to sprzedajcie konsolę i kupcie tę, która dostarcza to, co chcecie. Głosujcie portfelem :)

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

widać niepokojący trend abonamentowy i tego jak pogarsza on/spłyca gry

 

Gamepass wystartował z takim przytupem, że niemozliwym jest na dłuższą metę utrzymanie takiej intensywności. I nie dasz rady, po prostu nie dasz wydawać rocznie kilku blockbusterowych eksów AAA. Przejrzyj swoją listę gier? Grasz tylko w takie? U mnie na każdego blockbustera przypada kilka mniejszych, fajnych gier i każdy abo, czy to od MS czy od Sony tak właśnie będzie wyglądał.

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Z resztą, to bez znaczenia. Xboxa można sobie spokojnie odpuścić tej generacji, od czasu do czasu kupując GamePassa na miesiąc czy dwa. Po prostu nie jestem targetem z ich ofertą lootshooterów, „fajnych” koopowych gier. Trzeba tutaj liczyć na 3rd party.

 

Najlepiej kupić tylko PC i Switcha. Wszystkie bazy pokryte, chyba że ktoś musi w Horizony i God of Wary grać day one. Mi już to ciśnienie opada.

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa, że skoro dzisiaj robi się gry te 4-5 lat to czy na siłę trzeba zawsze robić to "e3"? 20 lat temu 40 osobowe studio w garazu napierdalalo hity co roku ale to nie te czasy. Eventy typu summer game fast gdzie zbiera się kilku wydawców i rzucą konkretnym mięsem po jednej/dwóch grach brzmią sensowniej niż jak jeden wydawca ma dźwigać ciężar nakręcania hajpu. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...