Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

trzeba było 1) grac w hivebusters 2) nie kupowac masowo bundla forzy z dlc przed premierą

 

Gracze sami dają znak korpo. Po co maja dawac "za darmo" jak mało osob gra w dlc, a ci ktorzy chca chętnie za to płacą.

 

Ja osobiście tego nie rozumiem. Dlaczego nie dawac dlc do ich gier w ultimate? Dlc sa zazwyczaj krotsze od glownych kampanii i tansze w zrobieniu, a mieliby dobrego perka do najwyszego tiera abo i kolejne $15 za miecha.

Opublikowano (edytowane)

Bo Ultimate i tak jest już niewyobrażalnie tani biorąc pod uwagę jego zawartość. Muszą też dodatkowo na czymś zarabiać.

 

Ja non stop jakieś grosze płacę. Ostatnio znowu była promocja ba 3 miesiące na PC za 4 zł I tak sobie od miesiąca grałem, dzisiaj opłaciłem GPU miesiąc z 55 zł i mam teraz GPU do 8 października, pełny pakiet w cenie niecałych 15 zł miesięcznie bez kombinowania i tak już od dawna.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
16 godzin temu, 20inchDT napisał:

Wibracje fajna rzecz, a pozostałe rzeczy do śmietnika

Dokładnie tak. Tzn. inne rzeczy mi nie przeszkadzają, ale wibracje są mega. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie, że ms powie, że jest nowa wersja pada tylko z haptycznyni wibracjami.

Opublikowano

Kiedyś jak się wracało ze szkoły i po wejściu do domu pierwsze to  było odpalenie Celerona, żeby wszystko się wgrało a dziś 4s w najpotężniejszej konsoli na świecie :obama:

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

 niedługo przestanie mieć sens zostawianie konsoli w trybie instant on, przy tej prędkości uruchamiania i quick resume.

Opublikowano
On 7/22/2022 at 5:14 AM, Wredny said:

Judgment po pięknej trójce to był niezły strzał w pysk, jak ogrywałem na XSX.

Niska rozdzielczość i te ząbki na krawędziach... od razu widać, że to niechciane dziecko serii.

Z tym to jest chyba taka sama sytuacja jak z Alan Wake - tylko fps boost i Auto HDR (nie biorę remastera AW pod uwagę), więc jak @Czoperrr widzi tam 4K to albo wymiana TV, albo okulista.

Odpala mi się to z Dolby Vision to może dlatego :xboss:

Opublikowano
8 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

jakoś tak wyszło, że nie byłbym w stanie wskazać poza dpadem nic co byłoby dla mnie lepsze w DS4 niż padzie od One

Żeby była jasność, ja też uważam, że pad od Xbox One > DualShock 4, ale nie oznacza to, że ten drugi to nieudana konstrukcja.

 

SONY zrobiło ogromny postęp względem DualShocka 3 i DS4 wreszcie dało się porządnie złapać go bez obawy, że cały popęka jak tylko mocniej się go chwyci. Widać było, że wcześniej były one projektowane pod dzieci i małe japońskie rączki.

Opublikowano
5 minutes ago, LukeSpidey said:

Żeby była jasność, ja też uważam, że pad od Xbox One > DualShock 4, ale nie oznacza to, że ten drugi to nieudana konstrukcja.

 

SONY zrobiło ogromny postęp względem DualShocka 3 i DS4 wreszcie dało się porządnie złapać go bez obawy, że cały popęka jak tylko mocniej się go chwyci. Widać było, że wcześniej były one projektowane pod dzieci i małe japońskie rączki.

Dokładnie, ostatnio wizytowałem rodziców i wziąłem w łapy Dual Shock 3. Damn, jakie to małe, trudno byłoby mi wrócić do tego pada obecnie. 

Opublikowano
6 minut temu, LukeSpidey napisał:

Żeby była jasność, ja też uważam, że pad od Xbox One > DualShock 4, ale nie oznacza to, że ten drugi to nieudana konstrukcja.

 

SONY zrobiło ogromny postęp względem DualShocka 3 i DS4 wreszcie dało się porządnie złapać go bez obawy, że cały popęka jak tylko mocniej się go chwyci. Widać było, że wcześniej były one projektowane pod dzieci i małe japońskie rączki.

 

no dla mnie i PS3 i PS4 w kwestii padów były ogromnym rozczarowaniem (w przypadku tej pierwszej korzystałem z kontrolerów 3rd party)

 

zaś dualsense zrobił na mnie świetne wrażenie dosłownie pod każdym względem i jemu akurat nie mogę nic zarzucić, tu Sony dostarczyło pod każdym względem :claptrap:

 

Opublikowano
W dniu 23.07.2022 o 22:12, Paolo de Vesir napisał:

 

Jeśli gra nie jest oznaczona jako special/deluxe/goty to będzie to goła wersja. :lapka: 

 

 Chyba, że jest to casus State of Decay Year-one Survival Edition, które z nazwy (i na pudełku) zawiera wszystko, co było wydane na X360, włącznie z obydwoma rozszerzeniami, a w GP jakimś cudem wykastrowano to wydanie tylko do podstawki, mimo że dodatki są integralną jej częścią.

 

20210929_170340.jpg

Opublikowano

Czy na konsoli jest jakaś zakładka, która pokazuje proces aktualizacji gry? Na PS4 czy PS5 jak gra się aktualizuje to widać się cały proces łącznie z tym, ile waży łatka, z jaką prędkością pobiera itd. Na Xboksie widzę tylko procentowy pasek postępu, a gdy wejdzie się "głebiej" to mamy tylko opcję wstrzymania albo odinstalowania. 

Opublikowano

W ogóle drażni mnie to niby "ready to play" na którymś etapie aktualizacji (przynajmniej na PlayStation), bo w praktyce nigdy to nie działa - gra i tak musi zainstalować się w 100%, żeby dało się ją odpalić.

Opublikowano
9 hours ago, Wredny said:

W ogóle drażni mnie to niby "ready to play" na którymś etapie aktualizacji (przynajmniej na PlayStation), bo w praktyce nigdy to nie działa - gra i tak musi zainstalować się w 100%, żeby dało się ją odpalić.

Pierwszy przykład z brzegu - As Dusk Falls odpaliłem po ściągnięciu 1/3 całej zawartości kiedy przekroczyło próg z możliwością wcześniejszego włączenia gry. Normalnie ruszyłem z fabułą, a w międzyczasie ściągnęło resztę. 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...