Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.07.2022 o 14:02, ASX napisał:

 niedługo przestanie mieć sens zostawianie konsoli w trybie instant on, przy tej prędkości uruchamiania i quick resume.

 

Szkoda, że Xbox tak długo łączy się z netem. Ja jeszcze po włączeniu czekam zawsze kilkanaście sekund, żeby Xbox podłączył się do internetu, a to trwa kilka razy dłużej niż samo włączenie konsoli (a mam połączenie po kablu). Więc wychodzi mi zawsze przynajmniej z pół minuty zanim coś zrobię. Przed graniem zawsze jeszcze obczajam listę znajomych.

 

EDIT. Sory jednak mi się coś pomyliło, mam połączenie bezprzewodowe.

Edytowane przez A_Bogush
Opublikowano

też mam z tym problem. Konsola uruchamia się bardzo szybko, ale potem kilkanaście sekund muszę poczekać w dashu, aż konsola załapie połączenie z netem. Co jest trochę dziwne, bo na początku nie było tego problemu.

Opublikowano
8 godzin temu, ASX napisał:

też mam z tym problem. Konsola uruchamia się bardzo szybko, ale potem kilkanaście sekund muszę poczekać w dashu, aż konsola załapie połączenie z netem. Co jest trochę dziwne, bo na początku nie było tego problemu.

Trochę mniej momentami szanowałeś markę i są efekty :sonkassie:

Opublikowano

https://www.vgchartz.com/article/45...ps5-in-north-america-for-3-quarters-in-a-row/

Cytat

Microsoft CEO Satya Nadella in an earnings call with investors has stated the Xbox Series X|S continues to be the fastest-selling Xbox generation as it is tracking ahead of the Xbox One, Xbox 360, and original Xbox.

He also revealed the Xbox Series X|S has been the market leader in the next-generation market in North America for three straight quarters.

"In Gaming, we’ve sold more consoles life-to-date than any previous generation of Xbox and have been the market leader in North America for 3 quarters in a row among next-gen consoles," said Nadella.

WgLmzaS.gif

jestę yeti

Opublikowano

"najlepiej sprzedająca się konsola next-gen w Ameryce Północnej przez ostatnie 3 kwartały"

 

Czyli jak ładnie marketingowo powiedzieć że XSX i XSS sprzedają się lepiej niż PS5, ale gorzej niż Switch xD

Opublikowano (edytowane)

Chociaż coś zmienili, wczoraj miałem zdobytych 25 pkt, a dzisiaj mam 525, że 500 zdobyłem wcześniej. 

 

15000 pkt to jest bon 50 zł a Allegro, później dojdą giftcardy na MS Store, jak to zdobywanie pkt będzie takie łatwe, to będą spore profity dla każdego kto będzie regularnie korzystał.

 

1800 pkt miesięcznie można zdobyć za samo używanie Bing na telefonie.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.07.2022 o 14:02, ASX napisał:

 niedługo przestanie mieć sens zostawianie konsoli w trybie instant on, przy tej prędkości uruchamiania i quick resume.

Wyłączyłem instant on po tym, jak na jakiś czas odłączyłem ją od prądu. Jak to się szybko odpala teraz, TV wolniej mi się bootuje od konsoli :obama:

Edytowane przez ProstyHeker
Opublikowano

Dobra informacja dla posiadaczy Xboxa Series S, Microsoft zaktualizował swoje słynne narzędzia developerskie i udostępnił developerom kilkaset dodatkowej pamięci RAM do wykorzystania w grach, co powinno przełożyć się na lepszą wydajność w przyszłych tytułach. 

Dotychczas mała ilość pamięci (XSS posiada 10gb  gddr6) to było coś na co najczęściej narzekali devi optymalizując swoje gry pod XSS. Te kilkaset dodatkowych megabajtów do wykorzystania w grach na pewno nie rozwiąże tego problemu, ale na pewno ułatwi tworzenie gier na XSS.

Opublikowano

Często na forum się powtarza przy okazji nieudanych premier jakie to GAASy nie są złe, ale ludzie rzadko zauważają te pozytywne przykłady, udanie rozwijanych gier, które dostają duże i rozbudowane dodatki oraz mają uczciwy model biznesowy.

 

 

 

 

Opublikowano
4 minutes ago, ASX said:

Często na forum się powtarza przy okazji nieudanych premier jakie to GAASy nie są złe, ale ludzie rzadko zauważają te pozytywne przykłady, udanie rozwijanych gier, które dostają duże i rozbudowane dodatki oraz mają uczciwy model biznesowy.

 

 

 

 

Czy ja wiem, czy dodatki do Forzy są takie wypasione. Hot Wheels to trochę lipa no i nie jest to za darmo, season pass kosztuje i to nie mało.

Opublikowano

Te pozytywne przykłady można liczyć na palcach obu dłoni, tych negatywnych jest niestety znacznie więcej i stąd uprzedzenie do tego stylu rozwoju gier. Plus to, co jest wałkowane za każdym razem, gdy rozmowa skręca na temat gier-zasług: nie wiadomo, które z nich pozostaną wydmuszkami jakimi często są na premierę, a które faktycznie dowiozą to, co obiecano. Halo Infinite podobno jest dobrym przykładem tej pierwszej grupy, ale nie wiem, nie grałem, opieram się na opiniach innych w tym konkretnym przypadku.

  • Plusik 1
Opublikowano

No Infinite to jak na razie porażka na całej linii jeśli chodzi o wsparcie, nową zawartość po premierze, czy monetyzacje, co jest dziwne bo to przecież gra od tego samego wydawcy co gry Rare i Playground

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...