Opublikowano 21 września 20222 l U mnie to chyba od tygodnia jest ta nowa biblioteka. Alez wleci niebieskie światełko
Opublikowano 22 września 20222 l Dzisiaj mijają 2 lata od zakupu Bethesdy. Wczoraj do katalogu X'a weszła ich pierwsza z nowych gier, w przeciągu kolejnych 8 miesięcy ten bilans powinien urosnąć do 4. Jeżeli utrzymają takie tempo, to powinny być średnio 2 gry na rok od tego wydawcy.
Opublikowano 22 września 20222 l 4 minuty temu, SnoD napisał: Dzisiaj mijają 2 lata od zakupu Bethesdy. Wczoraj do katalogu X'a weszła ich pierwsza z nowych gier, w przeciągu kolejnych 8 miesięcy ten bilans powinien urosnąć do 4. Jeżeli utrzymają takie tempo, to powinny być średnio 2 gry na rok od tego wydawcy. te 3 pozostałe gry to co takiego?
Opublikowano 22 września 20222 l Autor 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: te 3 pozostałe gry to co takiego? Redfall, Starfield i Ghostwire. Prognoza całkiem realistyczna, jak spojrzeć na ostatnie lata Bethesdy przed przejęciem to widać że raczej udawało im się wydawać 1-2 gry w ciągu roku.
Opublikowano 22 września 20222 l Realnie dwie nowe gry, ale i tak ładny wynik. Trzymam kciuki aby od 2023 duże gry 1st były, a nie bywały.
Opublikowano 22 września 20222 l Dobrze mówisz Nutella propaganda z famitsu HARDWARE NSW - 127.558 XBS - 14.077 PS5 - 11.180 3DS - 29 PS4 - 12 Może te stare rpgi zapowiedziane do gamepassa troche pomogły
Opublikowano 22 września 20222 l Obecnie w JP popyt na XS jest większy niż podaż, to co tam przywiozą, to sprzedają. W dużej części za sprawą XSS. W tym tygodniu pond 13.000 to właśnie XSS w JP. Edytowane 22 września 20222 l przez SnoD
Opublikowano 22 września 20222 l Bylby gruby przekret jak by MS tego nie dostal skoro Sony moze kupowac takie Bungie bez problemu.
Opublikowano 22 września 20222 l 8 minut temu, pawelgr5 napisał: Bylby gruby przekret jak by MS tego nie dostal skoro Sony moze kupowac takie Bungie bez problemu. To trochę inna skala zakupów - kupno Bungie nie wpłynie szczególnie na rozkład sił w branży, a ActiBlizz nie dość, że posiada najważniejszą serię FPS-ów w historii, zarabia kokosy to jeszcze ma mocarny dział mobilny i topowe MMO na rynku. Ta transakcja to jest ogromne, wcześniej niespotykane na tę skalę przedsięwzięcie.
Opublikowano 22 września 20222 l Nie ta skala zakupów. Kupno Bungie (~850 pracowników) 3.6 miliarda $, ActiBlizzard (~ 10 000 pracowników) 69 mld $.
Opublikowano 22 września 20222 l Tak ja to rozumiem ale jak ktos to zablokuje z tego powodu to nie bedzie to do konca powazne. MS jest malutki w branzy gier czy sie to komus podoba czy nie. Zeby rywalizowac trzymajac sie swojej filozofii muszą isc na duże zakupy i oferować kochane przez masy ludzi IP. Taki zakup powinien byc blokowany tylko i wylacznie gdyby bylo wrecz oczywiste ze to oznacza monopol i zgon konkurencji. Nintedo nie ma CoDow i jakos nie wygląda jak by za chwile miało zdechnąć albo miec kolopoty finansowe.
Opublikowano 22 września 20222 l 34 minuty temu, pawelgr5 napisał: Bylby gruby przekret jak by MS tego nie dostal skoro Sony moze kupowac takie Bungie bez problemu. Duża różnica. Zakup bungie w żaden sposób by nie zaszkodził xboxowi. Plejka natomiast by straciło kluczowe na swoim sprzęcie IP czyli cod.
Opublikowano 22 września 20222 l 7 minut temu, PanKamil napisał: Duża różnica. Zakup bungie w żaden sposób by nie zaszkodził xboxowi. Zdecydowanie zaszkodził Halo.
Opublikowano 22 września 20222 l Ja tam mocno kibicuję temu przejęciu, bo ActiBlizz ma ogromne portfolio któremu przydadzą się pieniądze Microsoftu. CoD akurat i tak będzie multiplatformowy.
Opublikowano 22 września 20222 l 20 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Ja tam mocno kibicuję temu przejęciu, bo ActiBlizz ma ogromne portfolio któremu przydadzą się pieniądze Microsoftu. CoD akurat i tak będzie multiplatformowy. Spencer twierdzi inaczej 21 minut temu, ASX napisał: Dobrze że kupowanie exow przez Sony nie szkodzi Xboxowi. A co niby zabiera? Xbox tez ma swoje czasowe exy które blokuje jak stalker 2, scorn czy było the medium i tak można by wymieniać pół dnia. Faktem jest jednak, że obiektywnie żadne fajnale kalibrem nie mogą się równać z codem. Zresztą takiego fajnala to gracze na xboxie maja głęboko w dupie. Edytowane 22 września 20222 l przez PanKamil
Opublikowano 22 września 20222 l Autor 12 minut temu, PanKamil napisał: A co niby zabiera? Xbox tez ma swoje czasowe exy które blokuje jak stalker 2, scorn czy było the medium i tak można by wymieniać pół dnia. Faktem jest jednak, że obiektywnie żadne fajnale kalibrem nie mogą się równać z codem. Zresztą takiego fajnala to gracze na xboxie maja głęboko w dupie. no właśnie obie firmy blokują nawzajem sobie gierki, bo taki jest już ten biznes i jest to element konkurencji między platformami. Ale dlaczego uważasz że tylko ewentualne zabranie CoDa jest złe i szkodliwe, a inne gry jak np. Final Fantasy już nie?
Opublikowano 22 września 20222 l 8 minut temu, ASX napisał: no właśnie obie firmy blokują nawzajem sobie gierki, bo taki jest już ten biznes i jest to element konkurencji między platformami. Ale dlaczego uważasz że tylko ewentualne zabranie CoDa jest złe i szkodliwe, a inne gry jak np. Final Fantasy już nie? Bo cod to kluczowe ip na plejce w które gra masa osób a fajnal na xboxie to mało istotna marka w ktora zagra garstka osób. Nie przypadkiem w Sony nie płakali za bethesda a za coda pójdą na wojnę. Trzeba nie znać branży aby nie doceniać takich marek jak cod, gta czy fortnite. Obstawiam, że jakby cod został na plejce to sony by miało w dupie wszystkie inne licencję od acti/blizzard i nie robiliby żadnych problemów.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.