Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

MS kiedyś robił wykresy, z których wynikało, że gry indie dzięki GP mają zasięg o ponad 1.000% większy i najwięcej zyskują dzięki subskrypcji.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

Czemu w niektórych grach nie działa robienie screenów? Gram teraz w Spec Ops i po wciśnięciu przycisku zrzutu ekranu wyskakuje błąd.

Opublikowano

To dziwne, bo w grze z Xbox 360, Red Dead Redemption screeny działają. W grze Dead Space też.

Opublikowano

 kupiłem kod i go aktywowałem na swoim koncie, dostałem komunikat

 

  Cytat

 

Produkt (TYTUŁ GRY) jest przygotowany dla Ciebie.

Spowoduje to automatyczne zainstalowanie zawartości na domowej konsoli Xbox. Jeśli konsola Xbox jest włączona lub ma ustawione natychmiastowe włączanie, są na niej włączone aktualizacje i zakupy automatyczne oraz ma wystarczającą ilość miejsca, rozpocznie się pobieranie.

 

Rozwiń  

ok, i co dalej? bo nigdzie nie widzę na konsoli gierki, ani w kolejce pobieranych, ani nigdzie :dafuq:

Opublikowano

Chmurą chcą złapać nowych niedzielnych graczy albo osoby które coś tam za dzieciaka grały i skusić ich do powrotu. Jak na co dzień ktoś nie ma do czynienia ze sprzętem do grania to może się skusi, mnie te artefakty i opóźnienie irytuje. Wiadomo ,że to nie dzieje się cały czas ale człowiek teraz idzie w większe odświeżanie nawet w telefonach a tutaj brzydki obraz, brak 4k i opóźnienie. Jeśli kiedyś tego nie będzie to czemu nie, póki co nie widzę miejsca dla tej technologii u siebie. 

Opublikowano

Xbox nie opiera swojego modelu na streamingu, więc nie widzę przeciwskazań aby takie urządzenie sobie istniało. Na razie MS ma deal tylko z Samsungiem na apkę na TV, więc jest to jakieś rozwiązanie dla pozostałych i dla tych, którzy chcą grać na monitorach. Natomiast nie może to też kosztować tyle co ostatni sprzęt Logitecha, skoro stream można puścić z byle komputera. 

Opublikowano

Tak jeszcze wracam do wątku pobierania gier na dysk podczas gdy konsola jest ustawiona w tryb oszczędzania energii, wygląda na to że jeżeli w kolejce jest coś zasysane na dysk to w chwili wyłączenia konsoli przechodzi ona w stan wstrzymania do czasu aż zakończy pobierać tytuł. Wyjątkiem od tego jest wyłączenie konsoli poprzez użycie opcji "całkowite wyłączenie" z menu trybu uśpienia i uruchamiania. To zdaje się zmiana jaka zaszła gdzieś w okolicach ostatniej aktualizacji. Wcześniej podobnego zachowania nie zaobserwowałem.

Opublikowano

Prawnicy MS czytają forumek i podnoszą w tej batalii wszystkie argumenty, o których tu była mowa, np. że Sony wykorzystując swoją dominującą pozycję podnosi ceny sprzętu. MS dodatkowo bardzo celnie wypunktował, że MS nie wykorzystuje pozycji Azure na rynku, by przeskoczyć konkurencję w dziedzinie streamingu i subskrypcji gdyż... usługi te w ogóle nie korzystają z chmury MS. O tym często się zapomina, MS buduje w tym celu osobną infrastrukturę opartą o serwery z XsX, a nie samo Azure:

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Czytałem ciekawy głos w dyskusji, że być może te zastrzeżenia tych wszystkich urzędów nie są takie bezzasadne, bo nie chodzi tu o to że M$ zablokuje wydawanie jakiś gier Activsion i Blizzarda na Playstation i ludzie zaczną masowo przerzucać się na konsole Xboxa. Ale zastrzeżenia dotyczą raczej tego, że Microsoft całą swoją ofertą w  Game Passa i infrastrukturą w postaci grania w chmurze bardzo dynamicznie i agresywnie wchodzi na dopiero rozwijający się segment streamowania gier. Na tyle agresywnie, że już teraz w zasadzie nie ma na nim konkurencji, bo wszystkie inne konkurencyjne platformy Sony czy Amazona dopiero raczkują, a Google już wypisało się z zabawy. Więc w tym sensie niektóre obawy o monopolizację, tych urzędów mogą być zasadne. 

 

Ale tu się pojawia filozoficzne pytanie, czy jeśli konkurencja przysypia, niedomaga lub po prostu nie jest zainteresowana nowym rynkiem, to czy rolą organów regulacyjnych jest blokowanie firmy która chcę się rozwijać i zdobywać ten rynek dla siebie? 

 

Sytuacji nie poprawia jeszcze Google, które skończyło ostatnio swoją zabawę z grami wideo, ale na odchodne, trochę chyba po złości, miało oskarżyć jeszcze Microsoft że jednym z głównych powodów dla których Stadia nie odniosła sukcesu było to że Microsoft kupuje studia i oni nie byli w stanie z nim konkurować. 

Opublikowano

Punkt widzenia jest ciekawy faktycznie te pola nowego grania w chmurze MS zdominował, pytanie czy konkurencja w postaci choćby Sony nie domaga bo nie ma na ten obszar pomysłu, technoligii, fachowców, którzy to ogarną czy po prostu nie ma takiego zaplecza finansowego żeby rozwinąć skrzydła.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...