Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 19.01.2023 o 19:41, ASX napisał(a):

Niekoniecznie, w przypadku takiego 343 Industries zwolniono mnóstwo developerów odpowiedzialnych za kampanie, level design, audio.

Także to nie jest tylko kosmetyczna redukcja zbędnych etatów, ale cięcia które istotnie wpłyną na produkcję gier.

Rozwiń  

Akurat całe 343 wyjebałbym na zbity pysk. 

Zobaczcie słupki ile ludzi zostało zatrudnionych w Microsofcie oraz Amazonie w czasie pandemii. Po prostu firmy wracają do liczby pracowników sprzed lockdownów i po cichu rezygnują z pracy zdalnej. 

Opublikowano
  W dniu 20.01.2023 o 19:49, Hubert249 napisał(a):

Akurat całe 343 wyjebałbym na zbity pysk. 

Zobaczcie słupki ile ludzi zostało zatrudnionych w Microsofcie oraz Amazonie w czasie pandemii. Po prostu firmy wracają do liczby pracowników sprzed lockdownów i po cichu rezygnują z pracy zdalnej. 

Rozwiń  

 

To ciekawe o czym mówisz. Ostatnio gdzieś widziałem newsa, że pracownicy nie chcą już wracać do biur czy rezygnować z pracy zdalnej. Jakaś forma hybrydy miała być dla nich jeszcze do przyjęcia ale na stałe nie chcą wracać. Gdzie znajdę te tabelki ze statystyką osób zatrudnionych w tych gigantach typy Google, Amazon czy M$?

 

Ostatnio poszła informacja, że w M$ można mieć tyle urlopu ile dusza zapragnie. Luksus Tylko czy ktoś z tego będzie korzystać skoro firma zwalnia niewydajnych pracowników.

Opublikowano
  W dniu 21.01.2023 o 11:14, Elitesse napisał(a):

 

To ciekawe o czym mówisz. Ostatnio gdzieś widziałem newsa, że pracownicy nie chcą już wracać do biur czy rezygnować z pracy zdalnej. Jakaś forma hybrydy miała być dla nich jeszcze do przyjęcia ale na stałe nie chcą wracać. Gdzie znajdę te tabelki ze statystyką osób zatrudnionych w tych gigantach typy Google, Amazon czy M$?

 

Ostatnio poszła informacja, że w M$ można mieć tyle urlopu ile dusza zapragnie. Luksus Tylko czy ktoś z tego będzie korzystać skoro firma zwalnia niewydajnych pracowników.

Rozwiń  

Było jak piszesz. Ludziom spodobała się praca zdalna bez konieczności jeżdżenia przez zakorkowane miasta. 

Co do urlopu to taki trochę chwyt na pracowników żeby ścigali się w kolejnej statystyce. Normalnie w ms mieli chyba 15 dni i w grudniu kazali wszystkim siedzieć wtedy w domu, bo urlop nie przechodził na następny rok. Przez to biura często były po prostu puste. 

Teraz przy nieograniczonym urlopie, ale bez konieczności jego wykorzystania korposzczury będą się ścigać kto będzie dłużej siedzieć w robocie bez wolnego z obawy przed zwolnieniem :pawel:

  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 21.01.2023 o 11:14, Elitesse napisał(a):

 

To ciekawe o czym mówisz. Ostatnio gdzieś widziałem newsa, że pracownicy nie chcą już wracać do biur czy rezygnować z pracy zdalnej. Jakaś forma hybrydy miała być dla nich jeszcze do przyjęcia ale na stałe nie chcą wracać. Gdzie znajdę te tabelki ze statystyką osób zatrudnionych w tych gigantach typy Google, Amazon czy M$?

 

Ostatnio poszła informacja, że w M$ można mieć tyle urlopu ile dusza zapragnie. Luksus Tylko czy ktoś z tego będzie korzystać skoro firma zwalnia niewydajnych pracowników.

Rozwiń  

Tych wykresów jest wszędzie pełno. Obczaj jak skoczyło zatrudnienie w dobie pandemii. 

employees.png

  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 21.01.2023 o 11:40, McDrive napisał(a):

Było jak piszesz. Ludziom spodobała się praca zdalna bez konieczności jeżdżenia przez zakorkowane miasta. 

Co do urlopu to taki trochę chwyt na pracowników żeby ścigali się w kolejnej statystyce. Normalnie w ms mieli chyba 15 dni i w grudniu kazali wszystkim siedzieć wtedy w domu, bo urlop nie przechodził na następny rok. Przez to biura często były po prostu puste. 

Teraz przy nieograniczonym urlopie, ale bez konieczności jego wykorzystania korposzczury będą się ścigać kto będzie dłużej siedzieć w robocie bez wolnego z obawy przed zwolnieniem :pawel:

Rozwiń  

 

Dokładnie. Właśnie miałem o tym napisać, że paradoksalnie ich sytuacja może się pogorszyć i teraz zamiast tych 15 dni będą wykorzystywać tylko 10 dni z obawy przed utratą pracy ;) Odszukałem tego newsa i jest tam zapis, że udzielenie urlopu będzie zależne od efektywnego wykonania swoich zadań. Wiadomo, że w praktyce różnie może z tym być - skończy się jeden projekt, to od razu startujemy z następnym i tak do usranej śmierci... A przynajmniej do czasu aż się koniunktura na rynku poprawi albo związku zawodowe zaczną wychodzić ze swoimi postulatami.

 

  W dniu 21.01.2023 o 11:59, Hubert249 napisał(a):

Tych wykresów jest wszędzie pełno. Obczaj jak skoczyło zatrudnienie w dobie pandemii. 

employees.png

Rozwiń  

 

Ciekawa zależność ale już przed pandemią można zaobserwować skok - lata 2018-2019 - co mogło mieć związek z tym, że coraz więcej techniki w naszym życiu więc potrzeba coraz więcej ludzi do obsługi. Pandemia, a zwłaszcza lock downy to wiadomo skokowy wzrost w korzystaniu z rozwiązań M$u typu teams, chmura czy gierki. Ciekawe czy to dopiero początek zwolnień, bo nawet jak teraz zwolnią 5% zatrudnionych, to jeszcze sporo im brakuje do powrotu do stanu sprzed pandemii. Chyba, że ci ludzie zostaną przeniesieni do innych działów. No i czy oni nie wiedzą, że w 2022 r. pandemia się już skończyła, a teraz toczy się wojna? ;P ;) a tak poważnie to wiem, że to tylko u nas teraz jest wojna na pierwszym planie, a tam jeszcze ciągle mówi się o chorobie. Co jeszcze ciekawego, to do tej pory M$ mógł jawić się jako solidna firma i bezpieczne miejsce zatrudnienia. Coś jak budżetówka ;) W latach kryzysowych 2008-2009 utrzymali zatrudnienie aby w 2010 je lekko zredukować, w 2011 zdaje się, że lekko zwiększyć, a w 2012 osiągnąć poziom sprzed kryzysu.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ciekawe czy będą jakieś znaczące zmiany czy po raz 7 dostaniemy praktycznie to samo.

Ofc z dużą chęcią ogram, bo mimo że mega powtarzalnie, to zawsze jest bardzo mięsiście.

Opublikowano
  W dniu 22.01.2023 o 12:44, dee napisał(a):

Wolę kolejny raz "to samo" niż dodawanie nowości typu open-world, crafting czy inne tryby detektywistyczne, które gearsom pasują jak świni siodło. Chętnie za to łyknę 10h intensywnej, krwistej strzelaniny, nawet jeśli będzie nieco nie na czasie.

Rozwiń  

No ja też, zdecydowanie. Te craftingi, looty to rzyg. Zawsze to olewam w gierkach i mnie to rozprasza. Np ostatnio w Ragnarok od początku do końca w tym samym pancerzu śmigłem i tylko go upgradowałem, mimo że tony syfu wpadło przez 50h grania. 
Bardziej bym sobie życzył jakiś nowych, ciekawych mechanik, pojazdów, coś może podwodnego? No i  może trochę bardziej wertykalnie?

  • Plusik 1
Opublikowano

insjaderzy xD to screen z GOW5, tylko w innych kolorach

marcus-fenix-pg.jpg

 

  W dniu 22.01.2023 o 12:44, dee napisał(a):

Wolę kolejny raz "to samo" niż dodawanie nowości typu open-world, crafting czy inne tryby detektywistyczne, które gearsom pasują jak świni siodło. Chętnie za to łyknę 10h intensywnej, krwistej strzelaniny, nawet jeśli będzie nieco nie na czasie.

Rozwiń  

i tak i nie, sanki były spoko w śnieżnym świecie, ulepszanie Jacka też fajny patent, za to na pustyni było na siłę, podobne odczucie mam w ragnaroku z ich ''kopią sanek'' na początku spoko później z tymi zadaniami od duchów kopiuj wklej to tak super że dwa razy zasnąłem grając kratrosiakiem.

 

 

 

Co do zwolnień z poprzedniej strony to chyba w całej branży IT robi się duże czystki, gdzie zatrudniano wile osób do pracy zdalnej przez covida, 343 należał się bat co każdy pisał od roku-dwóch w temacie Halo, warto dodać:

 

Fm6QPVxXgAEl_QF?format=jpg&name=large

Fm6OCdbWYAE6LQp?format=jpg&name=large

 

a jak im przejdzie kupno ABK to kolejne +20k  ^^ 

 

Opublikowano

a możliwe, to dalej mało wiarygodne, ta kolekcja GOW według insajderów  miała wyjść w 2022, żeby to miało ręce i nogi to muszą zrobić GOW2 na nowym silniku, bo jak to jest zbiór gier które mają 4K/60 we wstecznej to szkoda czasu

Opublikowano

Ja bym chciał powrotu to tej szaroburej kolorystyki, do atmosfery beznadziei i przegranej wojny.

Eksploracja trochę przypominająca horror, żeby było klimatycznie. 

A ogólnie to niech po prostu zapowiedzą i tak będę grał 

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano

O tak, dla mnie przepis na udaną kontynuację Gearsów to:

- powrót mroczniejszej horrorowej konwencji z jedynki

- odświeżenie rozgrywki która od pierwszej części sprzed kilkunastu lat zmieniła się tylko kosmetycznie. Niech sterowanie przestanie być toporne jak w 2006 r. A postacie przestaną być tak przyklejone do podłoża, tyle tak naprawdę wystarczy. Modelu strzelania i korytarzowego schematu rozgrywki nie ma co zmieniać bo dalej jest topowy. 

  • This 1
Opublikowano

Ludzie szybko zapomnieli jak wydajnym studiem jest Coalition. 

 

Gears od War: Ultimate Edition - 2015 r. (A produkcja tego remake' trwała tylko 18 miesięcy, a studio potraktowało ten rimejk jako okazję do przyswojenia nowego silnika  Unreal Engine 4)

Gears od War 4 - 2016 r.

Gears  5 - 2019 r. 

 

Wiec patrząc na to jak pracowali wczesniej to ich nowa gra, czymkolwiek będzie, czy będzie to Gears 6, Gears Collection czy nowe IP może być bliżej niż nam się wydaję. 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...