Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
14 minut temu, SnoD napisał:

Halo: Infinite z zapowiedzią rozbudzającą wyobraźnię z jakimś in engine trailerem wychodzi po ogromnych perturbacjach jakościowo pocięte na najpotężniejszej konsoli.

I kasują coopa, który miał być. Może tryb performance dla Redgila (z nosa) skończy tak samo, bo nie będzie się chciało robić? :bella:

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
23 minuty temu, Sebas napisał:

do multiplatform jest idealny

 

największy plus to że często to multiplatformy cyfrowo można tanio zakupić. 

Opublikowano

Microsoft miał zapowiedziane 4 gry które miały ukazać się w ciągu pół roku od prezentacji:

  • Minecraft Legends
  • Redfall
  • dodatek do TESO
  • Forzę Motorsport

Minecraft żółto, Redfall porażka przed premierą (też będzie żółto), TESO nikogo, a Forza wyleciała na 2023 i wciąż nie wiadomo jak to ma wyglądać na konsolach.

 

XGS to obecnie synonim porażki. 

 

Jezu, MS, ty kurwo jebana, coście zrobili z tym Xboxem?!

Opublikowano
11 minutes ago, Paolo de Vesir said:

Microsoft miał zapowiedziane 4 gry które miały ukazać się w ciągu pół roku od prezentacji:

  • Minecraft Legends
  • Redfall
  • dodatek do TESO
  • Forzę Motorsport

Minecraft żółto, Redfall porażka przed premierą (też będzie żółto), TESO nikogo, a Forza wyleciała na 2023 i wciąż nie wiadomo jak to ma wyglądać na konsolach.

 

XGS to obecnie synonim porażki. 

 

Jezu, MS, ty kurwo jebana, coście zrobili z tym Xboxem?!

 

:xboxssie:

Opublikowano

Ja tak jestem zadowolony z XS i jest fajnym dopełnieniem ps5 i switcha, ale jakbym miał tę wiedzę co teraz na premierę, to bym wziął na bank XSS.   

Opublikowano

Pewnie gdyby MS nie przejął Bethesdy to już dawno byśmy widzieli materiały z nowego Wolfensteina albo Dooma, a tak devi mają wieczne wakacje. Proszę mi nie wrzucać planszy z tytułami widmo zapowiedzianymi na 2077.

Opublikowano
  • Autor

Skąd się wzięło to przeświadczenie że devi mają wieczne wakacje? jest to jakoś poparte jakimiś informacjami, czy to raczej coś co wymyślili sobie gracze na forum, którzy nigdy nie pracowali nad żadną grą? 

Opublikowano
  • Autor

skoro tak uważasz 

Opublikowano

No ale co, źle napisał?

 

Sam wolłabym XSS od Series X, gdyby tylko ta pierwsza miała napęd. I tak w większości cyfra, bo jest wygodna, ale chciałbym mieć wybór.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Zawsze jak pojawia się dyskusja o hujowej kondycji Xbox Game Studios to przychodzi Asax, uspokaja, mówi że wszystko jest dobrze, wszyscy pracują. Potem mija pół roku, nic nie wychodzi a ze dwie sprawy się zesraja i wracamy do punktu wyjścia:)

Nie dość że robią te gry w nieskończoność to jeszcze zawsze są jakieś problemy. Przy takiej liczbie studiów to jedna gra na kwartał powinna być.

 

Opublikowano
  • Autor

To zwykłe populistyczne pierdolenie, osoby która ma mało pojęcia o czym pisze. A jeśli naprawdę ktoś wierzy że developerzy mają wieczne wakacje, to wiesz zawsze można się zatrudnić w studiu developerskim skoro mają tak dobrze, akurat rekrutują więc jest dobra okazja:

https://jobs.zenimax.com/jobs?department=&located=&location=13

 

Hendrix swego czasu pisał dlaczego większość developerów nie udziela się na forach dyskusyjnych, po prostu mają bekę z tego typu tekstów. 

 

Moim zdaniem problem tkwi raczej w zarządzaniu studiem i kwestiach technicznych, to nie jest też pierwsza gra Arkane która ma problemy z klatkarzem. Prey działał tylko w 30 fpsach i potrzebował następnej generacji i FPS Boost żeby uruchomił się w 60 klatkach, Deathloop niby miał 60 fpsów, ale było to czysto teoretyczne 60 klatek bo framerate latał jak szalony przy każdej strzelaninie.

 

Opublikowano

Szkoda, że Hendrix się nie pojawia dużo ciekawych rzeczy pisał. Ale niestety X kuleje strasznie z tymi grami szkoda bo mają potencjał i środki żeby gry dowozić.

 

 

Edytowane przez mario10

Opublikowano
9 minutes ago, ASX said:

To zwykłe populistyczne pierdolenie, osoby która ma mało pojęcia o czym pisze. A jeśli naprawdę ktoś wierzy że developerzy mają wieczne wakacje, to wiesz zawsze można się zatrudnić w studiu developerskim skoro mają tak dobrze, akurat rekrutują więc jest dobra okazja:

https://jobs.zenimax.com/jobs?department=&located=&location=13

 

Hendrix swego czasu pisał dlaczego większość developerów nie udziela się na forach dyskusyjnych, po prostu mają bekę z tego typu tekstów. 

 

Moim zdaniem problem tkwi raczej w zarządzaniu studiem i kwestiach technicznych, to nie jest też pierwsza gra Arkane która ma problemy z klatkarzem. Prey działał tylko w 30 fpsach i potrzebował następnej generacji i FPS Boost żeby uruchomił się w 60 klatkach, Deathloop niby miał 60 fpsów, ale było to czysto teoretyczne 60 klatek bo framerate latał jak szalony przy każdej strzelaninie.

 

W takim razie devi są niewinny, ale Microsoft jest najgorszym wydawcą skoro przy takich możliwościach nie potrafią zadbać o odpowiedni lineup swojej konsoli. Gdyby nie załatwianie premier indyków do Gamepassa to ta usługa byłaby kompletnym niewypałem. 

Opublikowano
  • Autor

no i to jest o wiele bliższe prawdy.

 

Chociaz IMO winę ponosi zarówno developer który znowu nie był w stanie przygotować tryby 60 klatek na konsoli, jak i wydawca czyli Microsoft i Bethesda  którzy nie zapewnili odpowiedniego wsparcia i cisną na premierę, zamiast opóźnić premierę i pozwolić przygotować tryb 60 FPS na premierę.

Opublikowano

Tylko sęk w tym, że większość kupujących konsole czy to casuale czy hardcorowi gracze mimo wszystko chcą ogrywać sztosy, a nie indyki. Grałem na X360 byłem zadowolony teraz druga generacja na PS z prostej przyczyny bo wypluwają gry, które lubię, indyki rzadko mnie interesują i wydaje mi się, że wielu grających ma takie podejście. Szkoda bo możliwości są, ale jakoś na praktykę się nie chce to przełożyć.

Opublikowano

Indyki są spoko i dzięki gamepassowi wiele takich ograłem świetnie się przy tym bawiąc. Na PS4 czy PS3 omijałem tego typu gry bo wolałem kupować większe tytuły. Jednak do indyków  wystarczający byłby XSS w All Access z Gamepassem. XSX ze swoimi 12 TF nazywany głośno najpotężniejszą konsolą nie jest do tego potrzebny.

Opublikowano

Ja tam się cieszę że wziąłem XSX bo co miałbym grać w ER na PS5 w wersji z PS4?XD Napęd zawsze na + no i zobaczymy jak to dalej będzie z multiplatformami. Starfield na XSS to też chyba słabo. Albo Hellblade 2 czy Avowed. 

 

 

Opublikowano
3 minuty temu, messer88 napisał:

Starfield na XSS to też chyba słabo. Albo Hellblade 2 czy Avowed. 

No to ja na to samo liczę, że wkoncu te 12 tf się przyda :)

A co do Avowed to żeby się nie okazało że to izometryczny RPG będzie:)

Opublikowano

Doom Eternal wyszedł 3 lata temu, więc pewnie niedługo od ID się czegoś dowiemy. Microsoft i tak niepotrzebnie wystrzelał się z zapowiedziami gier, które wyjdą za ileś tam lat, więc pewnie czekają. Zresztą, zaraz czerwiec i wszystko się wyjaśni.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.