Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Też nie przesadzałbym w drugą stronę - XGP z grami na premierę zacznie zwracać się gdy: podskoczy liczba abonentów wzrośnie cena samego abo będzie więcej gier 1st party Rozwiązaniem mogłoby być usunięcie Golda kompletnie, zastąpienie go bazowym XGP, a tytuły na premierę w pierwszej kolejności byłyby np. tylko w wersji Ultimate. No i fajnie jakbym mógł jednak te gry kupić na własność, a nie atrapę wersji fizycznej wymagającej do działania połączenia sieciowego. Naprawdę da się to ładnie rozegrać,. Cytuj
Moldar 2 260 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 godzinę temu, ASX napisał: Jak Sonka kiedyś zrobi taką grę to się sprawdzi, teraz to tylko gdybanie, co by było gdyby Sony miało takie gry jak Xbox. I poniekąd mamy przykład jak Stray, gra się dobrze sprzedała i była nieźle przez sony promowana. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Przy całym szacunku dla HiFi Rush, ta gra nigdy by się nie sprzedała w kilku milionach, nawet pod skrzydłami Sony. A tym bardziej gdy jest "za darmo" w Game Passie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 2 minuty temu, Bigby napisał: Przy całym szacunku dla HiFi Rush, ta gra nigdy by się nie sprzedała w kilku milionach, nawet pod skrzydłami Sony. A tym bardziej gdy jest "za darmo" w Game Passie. Tego nie wiadomo, bo tak jak pisze Moldar - Stray sprzedało się naprawdę przyzwoicie, a było nowym IP. Reklama jest potrzebna, bo gier wychodzi tyle, że ciężko być ze wszystkim na bieżąco. Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 3 minuty temu, Bigby napisał: Przy całym szacunku dla HiFi Rush, ta gra nigdy by się nie sprzedała w kilku milionach, nawet pod skrzydłami Sony. A tym bardziej gdy jest "za darmo" w Game Passie. No ale on chyba nie musiałby sprzedać się w kilku mln. To nie jakich moloch. Bez przesady. 4 minuty temu, Moldar napisał: I poniekąd mamy przykład jak Stray, gra się dobrze sprzedała i była nieźle przez sony promowana. Kena może nie do końca od „samego” Sony, ale mega przez nich promowana. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Tego nie wiadomo, bo tak jak pisze Moldar - Stray sprzedało się naprawdę przyzwoicie, a było nowym IP. Cóż powiedzieć, Internet kocha koty. 3 minuty temu, balon napisał: No ale on chyba nie musiałby sprzedać się w kilku mln. To nie jakich moloch. Bez przesady. Może nie, ale pisałeś że z 2 mln by poszło gdyby gra należała do PlayStation, a moim zdaniem to zbyt niszowy gatunek na taki sukces. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Więc mam coś wspólnego z internetem, ale wiesz dobrze, że reklama jest potrzebna i bojkotowanie prawdopodobnie najlepszej gry jaką MS wydał wciągu ostatnich 12 miesięcy (nie mówiąc już o innych dobrych grach w abo) jest zwyczajnie na szkodę graczom, Xboxowi jako konsoli, a może i samemu MS-owi. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Teraz, Paolo de Vesir napisał: Więc mam coś wspólnego z internetem, ale wiesz dobrze, że reklama jest potrzebna i bojkotowanie prawdopodobnie najlepszej gry jaką MS wydał wciągu ostatnich 12 miesięcy (nie mówiąc już o innych dobrych grach w abo) jest zwyczajnie na szkodę graczom, Xboxowi jako konsoli, a może i samemu MS-owi. No jest potrzebna, ale na każdego takiego Straya przypada pewnie z 10 świetnych gier, które się nie sprzedają. Szkoda, że akurat HiFi do tej grupy należy. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 minutę temu, Bigby napisał: No jest potrzebna, ale na każdego takiego Straya przypada pewnie z 10 świetnych gier, które się nie sprzedają. Szkoda, że akurat HiFi do tej grupy należy. HFR nie miał nawet tej szansy aby się sprzedać, filozoficznie powiem - to nie HFR zawiodło Xboxa, a Xbox zawiódł twórców. Wciąż jednak łudzę się, że tam jest opracowywany zakulisowy mastermind plan który sprawi, że te wszystkie bezsensowne z punktu gracza decyzje zaowocują w końcu tłustymi latami dla Xboxa. 1 Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 21 minut temu, Bigby napisał: Może nie, ale pisałeś że z 2 mln by poszło gdyby gra należała do PlayStation, a moim zdaniem to zbyt niszowy gatunek na taki sukces. No ASX już to ustalił, że to tylko gdybanie:) Dobra mogłem napisać, że 1-2 mln a tyle przy marketingu jak Kena czy Stray na bank by poszło. Jaki gatunek? Kolorowa gierka action adventure. Nie jest to jakaś straszna nisza. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 minutę temu, balon napisał: Jaki gatunek? Kolorowa gierka action adventure. Nie jest to jakaś straszna nisza. W równie dużym stopniu gra rytmiczna. Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 minutę temu, Bigby napisał: W równie dużym stopniu gra rytmiczna. Okey ale bez totalnego poczucia rytmu można grać (jestem dobrym przykładem) i mega się jarać. Dla mnie to typowy action adventure, z trochę innym podejściem na walkę i QTE. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 2 godziny temu, Czoperrr napisał: a jakby to wypuściło Nintendo... Jakby to wypuściło Nintendo to kilka baniek plus gracze by się tasowali smaczkami i nawiązaniami ukrytymi w grze 1 Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 (edytowane) Jak HFR wyszło z zaskoczenia, to niemal wszyscy tu piali z zachwytu jaki świetny ruch. Fajnie teraz czyta się odwrotną narrację często od tych samych osób :p Można sobie gdybać. Moim zdaniem, "prawdziwi gracze" szybko przykleiliby łatkę "kolorowego g****" i tyle byłoby z marketingu. Porównania do Stray dosyć śmieszne, bo to chyba taki bezpieczny produkt z graficzką i minimalnym gameplayem. Edytowane 21 kwietnia 2023 przez SnoD 3 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Kurwa, możemy chociaż raz przestać usprawiedliwiać każdą chujową zagrywkę MSu, błagam? Największy zachwyt z powodu tego shadowdropu wynikał z faktu, że w końcu dostaliśmy na Xboxa grę która nie wygląda jak port z Apple Arcade i można było pograć w coś co zapowiada się na świetną grę, a nie "sprawdzę bo XGP". Przecież gdyby nie HFR to Redfall byłby następny i mielibyśmy ile? Prawie dwa lata bez dużej gry od MS? Nie mówiąc już o tym, że RF zapowiada się na POTĘŻNE early access. Kpina. 1 1 Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 hour ago, Ukukuki said: Jakby to wypuściło Nintendo to kilka baniek plus gracze by się tasowali smaczkami i nawiązaniami ukrytymi w grze Do tego merch, amibo i kupowanie po dwie kopie naraz do kolekcji Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 50 minut temu, SnoD napisał: Jak HFR wyszło z zaskoczenia, to niemal wszyscy tu piali z zachwytu jaki świetny ruch. Fajnie teraz czyta się odwrotną narrację często od tych samych osób :p Można sobie gdybać. Moim zdaniem, "prawdziwi gracze" szybko przykleiliby łatkę "kolorowego g****" i tyle byłoby z marketingu. Porównania do Stray dosyć śmieszne, bo to chyba taki bezpieczny produkt z graficzką i minimalnym gameplayem. Pograłem w kota godzinę, i zdecydowanie kotek w smutnej postapokalipsie bez ludzi i z jakimiś obcymi, bez dialogów, akcji, z możliwością tylko łażenia i drapania to nie jest niski próg wejścia dla fanów platformówek. Na pewno nie jest tak przystępnie jak HIFI. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 1 minutę temu, Rtooj napisał: Pograłem w kota godzinę, i zdecydowanie kotek w smutnej postapokalipsie bez ludzi i z jakimiś obcymi, bez dialogów, akcji, z możliwością tylko łażenia i drapania to nie jest niski próg wejścia dla fanów platformówek. Na pewno nie jest tak przystępnie jak HIFI. Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Just now, Rtooj said: Pograłem w kota godzinę, i zdecydowanie kotek w smutnej postapokalipsie bez ludzi i z jakimiś obcymi, bez dialogów, akcji, z możliwością tylko łażenia i drapania to nie jest niski próg wejścia dla fanów platformówek. Na pewno nie jest tak przystępnie jak HIFI. Nie no, Hi-Fi Rush wymagał jakiś zdolności manualnych i dobrego słuchu, Stray nie stanowiło żadnego wyzwania. Skończyłem oba żeby nie było. Cytuj
krzysiek923 1 711 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 18 godzin temu, Lukas_AT napisał: Na PC jest się o wiele trudniej przebić z Game Passem ze względu na i tak łatwy i tani dostęp do gier w postaci tych wszystkich rozdań i promocji. Wydaje mi się, że na PC sytuacja jest podobna do tej na Xboksie, tylko gorsza, bo na PC nie masz nawet zaplecza starszych tytułów. Nie pomagają też problemy z grami MS na PC, często to są słabe porty, z błędami technicznymi, albo działające lepiej lub gorzej zależnie od apki, w której zostały zakupione. Fajnie, że możesz sobie wbijać osiągnięcia w grach od MS, ale co z resztą? Dlaczego nie mogę tego robić w multiplatformach (na przykład od EA w ramach EA play w Game Pass), dlaczego w sklepie MS ich niewiele, a jak są, to nie obsługują tego systemu (osiągnięć)? Koniec końców wchodzi na to, że jak chcę Xboksa na PC, to muszę sobie dokupić Xboksa, bo bez tego to słaba proteza. Dlaczego na Steam jest Gears 5, a nie ma 4 i jedynki? Po co mi Gears 5 na Steam, skoro żeby mieć komplet, muszę kupić w sklepie MS (steam i tak wymaga konta MS). Detale, które sprawiają, że Xbox na PC jest nieatrakcyjny i kłóci się to z narracją MS "play anywhere", bo jak chcesz dobrego Xboksa, to graj na Xboksie. 2 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Autor Opublikowano 21 kwietnia 2023 Wg ostatnich danych Game Pass na konsoli przyhamował, a za wzrost liczby subskrybentów odpowiada właśnie PC. Nie dlatego, że oferta jest lepsza od tej konsolowej, bo nie jest. Ale dlatego że pozwala on penetrować rynki w krajach, na których tradycyjne konsole MS się nie sprzedawały. Cytuj
Pupcio 18 610 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 3 godziny temu, SnoD napisał: Jak HFR wyszło z zaskoczenia, to niemal wszyscy tu piali z zachwytu jaki świetny ruch. Fajnie teraz czyta się odwrotną narrację często od tych samych osób :p Można sobie gdybać. Moim zdaniem, "prawdziwi gracze" szybko przykleiliby łatkę "kolorowego g****" i tyle byłoby z marketingu. Porównania do Stray dosyć śmieszne, bo to chyba taki bezpieczny produkt z graficzką i minimalnym gameplayem. Dla kogoś kto jest na bieżąco z branżą i śledzi ją codziennie? Pewnie super ruch ale chyba pamiętamy że to nie tacy ludzie napędzają sprzedaż gier tylko ludzie którzy potrzebują mieć bilboard w centrum miasta i reklame w przerwie od trudnych spraw żeby wiedzieć o istnieniu gry Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 (edytowane) 2 godziny temu, ASX napisał: Wg ostatnich danych Game Pass na konsoli przyhamował, a za wzrost liczby subskrybentów odpowiada właśnie PC. Nie dlatego, że oferta jest lepsza od tej konsolowej, bo nie jest. Ale dlatego że pozwala on penetrować rynki w krajach, na których tradycyjne konsole MS się nie sprzedawały. Przyhamował na konsolach bo sprzedaje się ich mniej. Jakby teraz XS sprzedawały się np. tak jak PS5, to liczba subskrybentów rosłaby szybciej. Istotni są też klienci, którzy nie mieli wcześniej Xone+GP, bo taki klient jak po prostu przeskoczy z subskrypcją na nowszą konsolę, to przyrost jest zerowy. Natomiast na PC potencjał wzrostu jest teoretycznie niemal nieograniczony, tyle tylko, że istotnym progiem zwalniającym jest tu Windows Store. GP musi być dostępny na Steam żeby zawojować rynek PC. Edytowane 21 kwietnia 2023 przez SnoD 1 Cytuj
krzysiek923 1 711 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Dajcie na Xboksie tę cholerną możliwość ustawienia martwej strefy według własnego upodobania. Pisałem już to kiedyś, ale jak widać nic się w tym temacie nie zmieniło. Ten obrazek to przykład RE4 Remake. Mega mnie to irytuje na tej konsoli, bo analog sam w sobie jest bardzo precyzyjny. Jedyne co mi przychodzi do głowy to podejście w stylu: większy deadzone = mniej zgłoszeń driftów analogów, mniej usterek do naprawy w trakcie gwarancji. Cytuj
Daddy 4 240 Opublikowano 21 kwietnia 2023 Opublikowano 21 kwietnia 2023 (edytowane) To akurat kwestia RE4, w patchu zmniejszyli martwe strefy i tak to nie wygląda jak na zdjęciu. To zależy od gry jak twórcy docelowo ustawią martwe strefy i czy dadzą w opcjach własną możliwość ustawień, w GOW5 wystarczy ledwie dotknąć analogi, to nie ustawienia kontrolerów przez MS. Edytowane 21 kwietnia 2023 przez Daddy 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.