ASX 14 714 Opublikowano 29 lipca 2023 Autor Opublikowano 29 lipca 2023 1 minutę temu, Faka napisał: Ciekawe czy w końcu ten FF VII będzie. Oni chyba nie podpisywali exa umowy na całe życie z sony? Ostatnio w sprawie przejęcie Activision pojawiły się dokumenty MS, które mówią że m.in Finał Fantasy VIII nigdy nie wyjdzie na Xboxa. Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 (edytowane) Dużo pracy tu poszło, już wiadomo, że Spencer osobiście pracował nad resetem stosunków od kilku lat. Bardzo dobra wiadomość, która pojawiła się znikąd. Nie chodzi tylko o FF, bo bardzo dużo fajnych gier z niższego segmentu ominęło X'a. Obstawiam, że z czasem dużo gier SE zostanie przeportowanych na X'a i wejdzie GP tak jak to było z Segą i Atlusem. Edytowane 29 lipca 2023 przez SnoD Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 30 lipca 2023 Opublikowano 30 lipca 2023 Jest nowe menu. A w nim mnóstwo rzeczy, których nie chcę. Czy można usunąć z ekranu takie pozycje jak najczęściej rozgrywane gry, gry z trybem wieloosobowym, top entertainent aps itp? Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 30 lipca 2023 Opublikowano 30 lipca 2023 Nie. Mam nadzieję że w następnej aktualizacji dadzą opcję pełnego personalizowania menu bo teraz to jest nasrane wszystkiego. Nie podoba mi się że niemal cały sklep wyciągnęli na główną stronę. 80% tego co jest teraz jest mi totalnie niepotrzebne. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 31 lipca 2023 Autor Opublikowano 31 lipca 2023 Były pracownik Virtous Games napisał na redducie że pracował nad remakiem/remasteren Obliviona, gra ma powstawać na UE5 ale korzystać z oryginalnego silnika fizycznego i może wyjść wg. autora pod koniec 2024 lub na początku 2025. Koleś odpowiedzialny za wyciek miał zostać zweryfikowany przez moderacje i faktycznie pracować w Virtous Games. 1 Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 Ominęła mnie ta część. Uważacie, że to dobry pomysł? Znów zamiast skupić się na nowych grach sięgają po starsze tytuły, a cena będzie pewnie jak za nowość... Chyba, że to produkt z myślą o swicha. Wczoraj grałem wieczorem i nie miałem żadnego nowego mennu. Dzień czy dwa wcześniej tylko komunikat, że nadchodzą zmiany. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 31 lipca 2023 Autor Opublikowano 31 lipca 2023 We wrześniu tego roku za ponad 30 dni wychodzi nowe IP od nich, więc to nie jest tak że nie skupiają się na nowych grach. Tak to często działa że główne i najważniejsze studia robią nowe gry, a remastery/remake, zleca się jakimś mniejszym wyrobnikom. A co do obawy o cenę to będzie przecież w Game Passie więc jak ktoś nie chce nie to nie będzie trzeba płacić 350 zł. Cytuj
Czoperrr 5 238 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 Lepszy byłby remake Morrowinda albo starszych odsłon ale rozumiem, że za dużo byłoby roboty. Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 Ja jestem mega na tak. Remastery takich gier to witam z dużą przyjemnością. Oby tylko nie zrobili tego na odwal, bo wiemy, że Oblivion ma trochę problemów Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 (edytowane) Od lat powstaje remake Obliviona na zuaktualizowanym silniku i przy użyciu narzędzi do Skyrim. Niższym nakładem i zapewne z lepszym rezultatem wyszliby na wsparciu tego projektu, który ma wyjść za dwa lata według ostatnich zapowiedzi. Pod warunkiem że obie strony dogadałyby się, ale to w zasadzie zysk dla każdego. Resmastery od tego studia są solidne, ale czy poza podbiciem rozdzielczości i odświeżeniem tekstur zdziałają więcej? Wątpię, zresztą dopóki nie zapowiedzą oficjalnie to tylko plotka. Edytowane 31 lipca 2023 przez Dalhi Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 6 godzin temu, ASX napisał: pracował nad remakiem/remasteren Obliviona Zamykanie szczelin wkurwiało po pewnym czasie, ale to wciąż sztos. Jeśli to prawda to jaranko niesamowite Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 1 sierpnia 2023 Opublikowano 1 sierpnia 2023 W dniu 31.07.2023 o 08:23, ASX napisał: We wrześniu tego roku za ponad 30 dni wychodzi nowe IP od nich, więc to nie jest tak że nie skupiają się na nowych grach. Tak to często działa że główne i najważniejsze studia robią nowe gry, a remastery/remake, zleca się jakimś mniejszym wyrobnikom. A co do obawy o cenę to będzie przecież w Game Passie więc jak ktoś nie chce nie to nie będzie trzeba płacić 350 zł. Ano jeżeli będzie w GP, to inna rozmowa. Jeżeli będzie to jeszcze remake to już całkiem. Obawiałem się, że może być jak z remasterami trylogii GTA. Cytuj
drozdu7 2 872 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Jasne, bomb nie będzie ale jakoś ma się wrażenie że Xbox odżył trochę, przynajmniej starają się by wrócić do świadomości graczy w pozytywny sposób. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Autor Opublikowano 2 sierpnia 2023 Mają teraz po prostu więcej i lepszych gier gotowych do pokazania niż w czasie zeszłorocznej posuchy i z tego korzystają Cytuj
Figuś 21 250 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 śmieszne jest to że na chwilkę przed premierą Starfield na targach nie będzie grywalny, a taki stalker już tak XD Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Obliviona zabiło dla mnie skalowanie świata wraz z bohaterem. Najbardziej poroniony pomysł jaki można zrobić w grze rpg Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Autor Opublikowano 2 sierpnia 2023 Ten kto nigdy nie zagrał w żadną grę Bethesdy może poczuć się zaskoczony Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 5 minutes ago, ASX said: Ten kto nigdy nie zagrał w żadną grę Bethesdy może poczuć się zaskoczony Co Ty za pierdoły wypisujesz. W Daggerfall i Morrowindzie nie było tego patentu, a w Skyrim działał inaczej niż to co było w Oblivionie. To chyba Ty nigdy w żadną grę Bethesdy, może poza Skyrimem, nie grałeś. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Autor Opublikowano 2 sierpnia 2023 W Daggerfalla i Morrowinda przyznaje się że nie grałem (czego żałuje). Ale od kilkunastu lat wszystkie ich rpgi mają skalowalne poziomy przeciwników, Oblivion, Fallout 3, Skyrim jak i Fallout 4. Więc można się spodziewać że i Starfield będzie to miał. Wiadomo, że są przeciwnicy tego rozwiazania, ale jeśli jest to zrobione dobrze to mi to nie przeszkadza, a w zamian pozwala to na swobodniejszą eksplorację świata, niż gra w której poziomy przeciwników się nie skalują. Co do braku dema na Gamesconie, to poprawcie mnie jeśli się mylę ale rgpi od Bethesdy nigdy nie miały grywalnych dem to i brak Starfielda nie dziwi. Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 (edytowane) Ale Ty nie widzisz różnicy pomiędzy skalowaniem poziomów w Skyrimie a Oblivionie, na przykład? No to Ci wyjaśnię. Załóżmy, że wchodzisz do lochu na poziomie 5 w Oblivionie i to samo w Skyrim. Gdzieś na początku gry. I szczury w obydwu grach skalują Ci się do 5 levelu właśnie. Wychodzisz i wracasz na poziomie 30. W Skyrim grzecznie czekają na Ciebie szczurki 5 levelu. A w Oblivionie te same szczury mają kurwa level 30 i napierdalają do Ciebie laserami z oczu. W Oblivionie nie odczuwasz w ogóle, że Twoja postać staje się lepsza. Możesz mieć wyjebany miecz i jeszcze lepszą zbroję, a i tak do końca gry każdy szczur czy bandyta w lesie będzie śmiertelnym zagrożeniem. To jest mega poroniony pomysł i z tego po Oblivionie Bethesda się wycofała. To co jest w Skyrim jest jak najbardziej ok Edytowane 2 sierpnia 2023 przez Homelander 2 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Autor Opublikowano 2 sierpnia 2023 Widzę różnicę, ale wciąż obie te gry mają system skalowania przeciwników. Jak zresztą prawie wszystkie współczesne gry. Jedyne gry jakie sobie przypominam które nie miały skalowania to chyba te drewniane rpgi od twórców Gothica typu Elexy itd. oni faktycznie pozostają tradycjonalistami. Zresztą dlaczego w ogóle zakładasz że system ze Starfielda będzie przypominać ten z Obliviona sprzed kilkunastu lat , a nie ten ze Skyrima czy Fallouta 4, który jak sam piszesz jest ok? Jest ku temu jakąkolwiek racjonalna przesłanka? Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 3 minutes ago, ASX said: Zresztą dlaczego w ogóle zakładasz że system ze Starfielda będzie przypominać ten z Obliviona sprzed kilkunastu lat , a nie ten ze Skyrima czy Fallouta 4, który jak sam piszesz jest ok? Jest ku temu jakąkolwiek racjonalna przesłanka? Palcem mi pokaż gdzie tak napisałem Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Autor Opublikowano 2 sierpnia 2023 Czyli nie wypowiadałeś się o skalowaniu poziomów w Oblivionie w kontekście Starfielda? Myślalem że do tego się odnosisz bo o tej grze był post powyżej. W takim razie sorry, jest późno i jestem zmęczony, musiałem cię źle zrozumieć Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Opublikowano 2 sierpnia 2023 Odnosiłem się w kontekście remaku Obliviona o którym ktoś tam pisze. Wiem, że skalowanie jest i być musi. Nawet w Zeldzie Breath of the Wild jest skalowanie. Tyle, że w Oblivionie było to zrobione bardzo bardzo bardzo źle. Wierzę w to, że w Starfieldzie będzie to zrobione dobrze. Ogólnie w kontekście Starfielda nie martwię się o mechaniki, bo te wiem, że będą dobre. Nie martwię się o technikalia, bo te wiem, że będą spierdolone. Martwię się o opowieść, zachętę do eksploracji. I, że tak jak po kilkunastu godzinach znudził mnie Skyrim tak znudzi mnie również Starfield Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.