Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Donatello1991 napisał:

Myślę, że więcej skoro ss sprzedaje się dużo lepiej od sx.

Ale co ma piernik do wiatraka? W takiej grze jak baldur coop istnieje raczej tylko online, przecież granie w to na podzielonym ekranie byłoby męczarnią. To nie mario kart albo wspomniany przez Ciebie ITT

Opublikowano
6 godzin temu, Gregorius napisał:

Baldur powninien wyjść normalnie na premierę w cyfrze i pudle na X, a S-ka mogłaby dostać dopracowaną wersję w swoim czasie


No fajnie ale tak na serio to kto i za czyje pieniądze ma pracować jeszcze później nad tą wersją na XSS? Xbox sprzedał się powiedzmy... tak sobie i jeszcze można sobie tą liczbę podzielić na dwie części i przeznaczyć czas i środki żeby wypuścić specjalną wersję gry tylko na tą część na konsole gdzie podobno niechętnie kupuje się gry na własność. No mi by się nie chciało jakoś specjalnie bardzo :dunno:

Opublikowano

Wbrew temu co się próbuje sugerować nie ma problemu z chętnymi by Larian robił wersję na Xboxa. Bo to dla nich dodatkowe pieniądze ze sprzedaży na innej platformie. 

Opublikowano

Super, że luzują te szkodliwe dla wszystkich polityki, ale PR-owa gadka Spencera mnie trochę żenuje :)

 

Quote

I don't see a world where we drop S. In terms of parity, I don't think you've heard from us or Larian, that this was about parity. I think that's more that the community is talking about it. There are features that ship on X today that do not ship on S, even from our own games, like ray-tracing that works on X, it's not on S in certain games. So for an S customer, they spent roughly half what the X customer bought, they understand that it's not going to run the same way.

https://www.eurogamer.net/the-definitive-xbox-gamescom-interview

 

Przywołuje przykład różnic graficznych, żeby uzasadnić dlaczego nie będzie SS w BG3 na XSS. Trochę to się nie klei, bo parity dla game modes widnieje jak byk w oficjalnej dokumentacji MS ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale żeby być uczciwym trzeba dodać że słowa te padły 23 sierpnia, dzień przed oświadczeniem szefa Larian Studios o tym że w wyniku spotkania, Microsoft zrezygnował z parytetu w sprawie splitscreena i Baldur wyjdzie w tym roku na XSX i XSS

 
Jak widać sporo się zmieniło przez te kilkanaście godzin. W czym na pewno pomogło to że oboje byli na Gamescomie i mogli się spotkać osobiście i szybko dogadać temat, zamiast pisać maile czy urządzać wideorozmowy. 
Opublikowano

Wciąż marzy mi się, aby gry na XS miały coś w rodzaju wymagań sprzętowych: bazowa wersja na XSS + jakieś dodatkowe ficzery na XSX. Typu brak splita/multi czy RT.

 

Niedorzecznym jest oczekiwać podobnych osiągów od konsoli za „połowę” ceny większej siostry.

Opublikowano

Ja ogólnie do dziś nie rozumiem sensu istnienia tej wersji dla biedaków series s skoro series x i ps5 nie sa i nie byly w dniu premiery jakos zajebiscie drogie. Drogie w stosunku do zarobków to było ps2 i ps3, bo pamietam jak sie spocilem widzac w gazetkach mm ceny pod 3k pln wtedy

Opublikowano

Pozazdrościli sukcesu Switchowi, dlatego stworzyli Series S.

Wyścig na rozdzielczości, raytracingi, klatkarze, terafanki którymi my się tutaj często ekscytujemy, przeciętnego gracza niewiele obchodzą, bo dla niego liczą się tylko dwa czynniki, żeby cena była niska  i żeby można było odpalić nowe gry jak CoD, FIFA czy np. Starfield i obie te rzeczy oferuje Series S. 

Opublikowano
45 minutes ago, Soban said:

Ja ogólnie do dziś nie rozumiem sensu istnienia tej wersji dla biedaków series s skoro series x i ps5 nie sa i nie byly w dniu premiery jakos zajebiscie drogie. Drogie w stosunku do zarobków to było ps2 i ps3, bo pamietam jak sie spocilem widzac w gazetkach mm ceny pod 3k pln wtedy

 

To zacznij patrzeć szerzej niż tylko na czubek własnego nosa

  • Plusik 2
Opublikowano

Ja miałem Series X i sprzedałem, teraz mam Series S i to był strzał w dziesiątkę. Ładna, malutka (:wub:) KONSOLA do GRANIA, nie do spuszczania się nad jakimiś trybami performance, czy innymi odbiciami. Grasz jak jest i wyjebane, nie ma żadnego złudnego ścigania się z pecetami na detale, którego i tak X/PS5 nie wygrają. Mam też RTX 4070 baj de łej.

  • Plusik 2
Opublikowano
5 minut temu, ASX napisał:

Pozazdrościli sukcesu Switchowi, dlatego stworzyli Series S.

Wyścig na rozdzielczości, raytracingi, klatkarze, terafanki którymi my się tutaj często ekscytujemy, przeciętnego gracza niewiele obchodzą, bo dla niego liczą się tylko dwa czynniki, żeby cena była niska  i żeby można było odpalić nowe gry jak CoD, FIFA czy np. Starfield i obie te rzeczy oferuje Series S. 

 

Dodałbym do tego granie w chmurze ;) I tak nawet zastanawiałem się nad tym czy słabszy sprzęt mógłby posiłkować się pobieraniem danych z chmury aby zaoferować jakość jak XSX.

Opublikowano
7 minut temu, number_nine napisał:

Co? XD Naprawdę myślisz, że tajemnica sukcesu Switcha, to jego cena? 

Gry, cena i mobilność, te 3 rzeczy w tej kolejności. Na pewno nie moc, rozdzielczość ani klatki na sekunde. 

  • beka z typa 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, ASX napisał:

Gry, cena i mobilność, te 3 rzeczy w tej kolejności. Na pewno nie moc, rozdzielczość ani klatki na sekunde. 

No shit. Po prostu porównanie sukcesu do xss niezrozumiałe, bo to dwie zupełnie różne konsole dla różnego odbiorcy 

Edytowane przez number_nine
Opublikowano

Jasne Series S daleko do sukcesu Switcha. Ale  mają podobną grupę docelową, skierowane są do osób które szukają taniej konsoli, a którym niekoniecznie zależy na bajerach graficznych i rozdzielczości, czyli np. młodszych graczy. Nawet cenę sugerowaną mają taką samą. Obie też  jak wynika z danych z NPD często też stanowią tzw. "konsolę dodatkową" dla osób którzy np. głównie grają na PS5. 

Jedyna zasadnicza różnica to fakt że Switch potrafi być również konsolą przenośną. 

  • Plusik 1
  • beka z typa 4
Opublikowano

Rozmawiałem kiedyś ze sprzedawca w Gamestopie na ten temat, powiedział mi, że ludzie nie rozumieja za bardzo dlaczego mieliby płacić 500$ za Series X skoro odpalajacy te same gry Series S kosztuje prawie dwa razy mniej. Hasła takie jak 4K czy RT nikogo nie obchodza. Cena się liczy. Series X kupują albo ludzie którzy doskonale wiedzą czego chcą, albo gadżeciarze. 

Opublikowano
3 minuty temu, Square napisał:

Przecież tak samo możesz grać na XSX.

Od Series X i PS5 z zasady oczekujesz jak najwięcej i porównujesz je z najlepszą dostępną wersją, czytaj PC, bo są najmocniejszymi dostępnymi konsolami. Z Series S to trochę jak z milionerem, który pozbywa się całego majątku, żeby móc znów poczuć się wolnym i nieprzytłoczonym ciężarem możliwości, żeby znów cieszyć się z najprostszych rzeczy. No też mógłby po prostu żyć i wydawać kwoty jak przeciętny człowiek, ale to tak nie działa. ;) Po prostu wolę całkowicie odciąć się od kwestii grafiki i skupić się na samej grze i gameplayu jaki oferuje. Jak gra jest dobra to obroni się nawet w 720p i 30 klatkach, jak jest słaba to 4K 60fps jej nie pomoże.

  • WTF 1
Opublikowano

Z moich znajomych 4 ma XSS a tylko 1 (ja) XSX. A i to ze względu na gry w pudełkach bo grając niekiedy na XSS specjalnej różnicy nie widzę. Oczywiście zapewne nie widzę bo gram na 65” FullHD, nie w 4K ;)

Żaden nie ma też PS5 i tutaj jest też chyba rozwiązanie zagadki: cena czyni cuda. Wydać 1200 czy 2300 na głupoty robi różnicę.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ten pościg za grafiką na konsolach psuje całą radość z grania na nich, każda premiera bombardowana jest cyferkami, zamiast skupiać uwagę na samym tytule. Jeszcze jakby w tych mocniejszych konsolach zawsze punktem odniesienia było 60 klatek, a dopiero wtedy maksymalizowanie grafiki pod taką konfigurację, no to wtedy OK, ale forsowanie 30 klatek żeby móc wyświetlić ochłap tego, co jest w stanie wyświetlić mocny PC? Konsole są ograniczone i to jest normalne, a MS, Sony, developerzy i wszyscy dookoła zakrzywiają rzeczywistość. Kiedyś wyciskało się max ze sprzętu i nic ponad to, teraz developerzy silą się na wyciskanie ze sprzętu więcej, niż faktycznie jest on w stanie zaoferować, bo trzeba równać do PC.

 

Gracze: nie chcemy pecetowej grafiki w 30 klatkach

Developerzy: no to macie tutaj możliwie najbliższą pecetowej wersję gry w 30 klatakch, która koło wymaksowanej pecetowej de facto nawet nie stała

Edytowane przez krzysiek923

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...