Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
3 godziny temu, LukeSpidey napisał:

W Gearsach musi zmienić się bardzo dużo, aby można było mówić o udanym przejściu w otwarte światy i współczesnym graniu.

 

Przede wszystkich gra musi zapomnieć, że jest rok 2006 i zupełnie zmienić animację i mechanikę przemieszczania się. Postacie poruszają się za wolno, a ten pseudosprint zupełnie się niesprawdza. 

 

Do tego schemat korytarz, killroom, korytarz, killroom jest nudny jak flaki z olejem. Przeciwnicy to gąbki, co w przypadku opancerzonych wrogów jeszcze ma sens, ale niestety ci w większości są topless. A strzelanie do jednego przez kilkanaście sekund nie do końca uważam za dobrą zabawę. 

a w życiu...Gearsy to mają być Gearsy, to najlepsza strzelanka tpp która ma własny zajebisty feeling strzelania i poruszania. Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się...

 

IMO jedyne z czym nowym mogą dla mnie poszaleć to danie dodatkowych trybów multi na większych mapach z pojazdami

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się...
 



Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio.
Opublikowano

Levelowanie kompletnie zbędne, zdolności również. Do poprawy jest zdecydowanie poruszanie się aby nadać mu trochę dynamiki - rolki, uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery, QTE. Można naprawdę wiele poprawić w Gearsach i nie można zapomnieć o klimacie samej gry. Nieco więcej ciężaru.

Opublikowano
  • Autor

Seria potrzebuje dużych zmian, bo u fundamentu, mimo wszystkich zmian wprowadzonych w piątce i czwórce typu (otwarte lokacje, finishery przez osłonę, warunki atmosferyczne) to  czuć było że była to strzelanka z Xboxa 360, która bardzo mało ewoluowała przez kilkanaście lat. Potrzeba więcej zmian przede wszystkim level designie, by gra nabrała świeżości

Opublikowano
6 minut temu, krzysiek923 napisał:

no chyba żartujesz xd


Chodzi mi o coś takiego jak wykańczanie wrogów jakimś QTE albo jeśli zabiliśmy wroga headshotem to wciśnięcie RB daje natychmiastowe naładowanie magazynku do pełna. Tak aby gameplay wykorzystywał nieco więcej niż A do kucania i przycisk do przeładowania.

Opublikowano
Godzinę temu, Moldar napisał:

 

 


Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio.

 

 

Levelowanie, robot Jack to fajne patenty w serii, sanie z żaglem też ale tylko w śnieżnej lokacji gdzie to miało sens. Na pustyni było dane na siłę, poboczne zadania mimo że ich mało było to i tak słabo wypadły.

49 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery

Uniki są, finishery też, każda broń ma swój własny.

Opublikowano

Wyobraźcie sobie Girsa FPP zrobionego w stylu Doom 2016 :D

Opublikowano
  • Autor

IMO Gearsy to taka marka że powinna wyznaczać trendy na rynku, bez oglądania się na inne gry, a nie kopiować i wzorować się na cudzych pomysłach 

Opublikowano
3 minuty temu, SnoD napisał:

Wyobraźcie sobie Girsa FPP zrobionego w stylu Doom 2016 :D

Właśnie taki spin off :wub: a nie jakieś GT.

Opublikowano

Kiedyś ktoś rzucał pomysł że linka z hakiem byłaby ciekawym rozwiązaniem. Mogłoby to urozmaicić starcia, wprowadzić fajne finishery. No ale do tego trzeba by też pomyśleć nad kilkupoziomowymi arenami.

 

Ja z kolei zawsze chciałem żeby jedna część była bardziej w konwencji powiedzmy, horroru? Mi zawsze najlepiej robiły te etapy jak jakaś opuszczona fabryka czy laboratorium. 

Jedynka wydaje się być najbardziej "kameralna" ale do dziś ma chyba najwięcej momentów 

Opublikowano

Linka z hakiem to jest dobra do gry z jakimiś ninja, a nie dojebanymi pudzianami z Gearsów. Charakterystyczna ociężałość postaci to zawsze był charakterystyczny znak serii, podobnie jak np w Killzone

Opublikowano

Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach

 

potrzebne to jak kurwie majtki

Opublikowano
42 minuty temu, Figuś napisał:

Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach

 

potrzebne to jak kurwie majtki

Szczerze to akurat w u czy tlou jakoś to tak lepiej wplecione, bardziej pasujące odkrywać ten swiat. W gearsach meeega się męczyłem w tych etapach przez co ledwie skończyłem kampanię. Za to dodatek do g5 miodzio: korytarzowo, szybko i intensywnie.

Opublikowano

Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. 

Opublikowano
1 minutę temu, Faka napisał:

Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. 

Oby nie w wersji statycznej xD.

Opublikowano
12 godzin temu, Faka napisał:

Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. 

 

Raz zrobili 60 fps na premierę, ale na wersji "Pro" konsoli. To był zawsze showcase w 30 fps, ale teraz teoretycznie CPU w XS daje znacznie większe możliwości. Powinni jak z Halo przejść w 100% na 60 fps i tylko pod to robić całą grę.

Opublikowano
  • Autor

z dokumentów w sprawie przejęcia Activision wyciekła nowa wersja Xboxa Series X

https://www.theverge.com/2023/9/19/23880111/microsoft-xbox-series-x-new-design-refresh

 

The planned ‘Brooklin’ Xbox Series X.

“Sebile” Xbox controller redesign revealed in court documents with wireless upgrades and modular thumbsticks. It’s a gamepad with a two-tone white / black color scheme split across the top and bottom when viewed from above.

Microsoft’s roadmap for its refreshed Xbox consoles.

 

ta sama moc, mniejsze zużycie prądu, nowy design i większy dysk. Pad z haptycznymi wibracjami i cichszymi przyciskami. Premiera w listopadzie przyszłego roku 

Opublikowano
  • Autor

Do tego wyciekł cały kalendarz wydawniczy Bethesdy na nadchodzące lata, łącznie z niezapowiedzianymi grami jak Dishonored 3, następny Doom, sequelem Ghostwire Tokyo, remasterami Fallouta 3 iObliviona + prywatne maile Spencer w których mówi że marzy o zakupie Nintendo xD A to podobno nie wszystko 

 

Tak widzę reakcje Spencera gdy wstanie rano i zobaczy ile rzeczy wyciekło 

Zdjęcie

 

 

Opublikowano

Specyfikacja wstępna next-gena też wyciekła, część mocy będzie z chmurki

Opublikowano

No gdzieś czytałem, że wstępny plan to 2028 next genów więc długa ta generacja będzie.

Opublikowano

długa bo długo się gry robią to raz, a dwa to przejście na kolejną będzie bezbolesne jak z 8 na 9 generację

 

ogólnie to niezła sraka tam musi być po tym leaku, wyjebało wszystko w wersji nie ocenzurowanej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.