Opublikowano 18 września 20231 r 3 godziny temu, LukeSpidey napisał: W Gearsach musi zmienić się bardzo dużo, aby można było mówić o udanym przejściu w otwarte światy i współczesnym graniu. Przede wszystkich gra musi zapomnieć, że jest rok 2006 i zupełnie zmienić animację i mechanikę przemieszczania się. Postacie poruszają się za wolno, a ten pseudosprint zupełnie się niesprawdza. Do tego schemat korytarz, killroom, korytarz, killroom jest nudny jak flaki z olejem. Przeciwnicy to gąbki, co w przypadku opancerzonych wrogów jeszcze ma sens, ale niestety ci w większości są topless. A strzelanie do jednego przez kilkanaście sekund nie do końca uważam za dobrą zabawę. a w życiu...Gearsy to mają być Gearsy, to najlepsza strzelanka tpp która ma własny zajebisty feeling strzelania i poruszania. Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się... IMO jedyne z czym nowym mogą dla mnie poszaleć to danie dodatkowych trybów multi na większych mapach z pojazdami
Opublikowano 18 września 20231 r Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się... Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio.
Opublikowano 18 września 20231 r Levelowanie kompletnie zbędne, zdolności również. Do poprawy jest zdecydowanie poruszanie się aby nadać mu trochę dynamiki - rolki, uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery, QTE. Można naprawdę wiele poprawić w Gearsach i nie można zapomnieć o klimacie samej gry. Nieco więcej ciężaru.
Opublikowano 18 września 20231 r Autor Seria potrzebuje dużych zmian, bo u fundamentu, mimo wszystkich zmian wprowadzonych w piątce i czwórce typu (otwarte lokacje, finishery przez osłonę, warunki atmosferyczne) to czuć było że była to strzelanka z Xboxa 360, która bardzo mało ewoluowała przez kilkanaście lat. Potrzeba więcej zmian przede wszystkim level designie, by gra nabrała świeżości
Opublikowano 18 września 20231 r 15 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Może jakieś QTE. no chyba żartujesz xd
Opublikowano 18 września 20231 r 6 minut temu, krzysiek923 napisał: no chyba żartujesz xd Chodzi mi o coś takiego jak wykańczanie wrogów jakimś QTE albo jeśli zabiliśmy wroga headshotem to wciśnięcie RB daje natychmiastowe naładowanie magazynku do pełna. Tak aby gameplay wykorzystywał nieco więcej niż A do kucania i przycisk do przeładowania.
Opublikowano 18 września 20231 r Godzinę temu, Moldar napisał: Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio. Levelowanie, robot Jack to fajne patenty w serii, sanie z żaglem też ale tylko w śnieżnej lokacji gdzie to miało sens. Na pustyni było dane na siłę, poboczne zadania mimo że ich mało było to i tak słabo wypadły. 49 minut temu, Paolo de Vesir napisał: uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery Uniki są, finishery też, każda broń ma swój własny.
Opublikowano 18 września 20231 r 13 minut temu, Daddy napisał: Uniki są, finishery też, każda broń ma swój własny. Powiem tak, na ile da się to wpleść - połączyć gameplay Returnala z DOOMem.
Opublikowano 18 września 20231 r Autor IMO Gearsy to taka marka że powinna wyznaczać trendy na rynku, bez oglądania się na inne gry, a nie kopiować i wzorować się na cudzych pomysłach
Opublikowano 18 września 20231 r 3 minuty temu, SnoD napisał: Wyobraźcie sobie Girsa FPP zrobionego w stylu Doom 2016 Właśnie taki spin off a nie jakieś GT.
Opublikowano 18 września 20231 r Kiedyś ktoś rzucał pomysł że linka z hakiem byłaby ciekawym rozwiązaniem. Mogłoby to urozmaicić starcia, wprowadzić fajne finishery. No ale do tego trzeba by też pomyśleć nad kilkupoziomowymi arenami. Ja z kolei zawsze chciałem żeby jedna część była bardziej w konwencji powiedzmy, horroru? Mi zawsze najlepiej robiły te etapy jak jakaś opuszczona fabryka czy laboratorium. Jedynka wydaje się być najbardziej "kameralna" ale do dziś ma chyba najwięcej momentów
Opublikowano 18 września 20231 r ciekaw jestem co pokaże Space Marine 2 bo jedynka to takie ubogie gyrosy były
Opublikowano 18 września 20231 r Linka z hakiem to jest dobra do gry z jakimiś ninja, a nie dojebanymi pudzianami z Gearsów. Charakterystyczna ociężałość postaci to zawsze był charakterystyczny znak serii, podobnie jak np w Killzone
Opublikowano 18 września 20231 r Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach potrzebne to jak kurwie majtki
Opublikowano 18 września 20231 r 42 minuty temu, Figuś napisał: Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach potrzebne to jak kurwie majtki Szczerze to akurat w u czy tlou jakoś to tak lepiej wplecione, bardziej pasujące odkrywać ten swiat. W gearsach meeega się męczyłem w tych etapach przez co ledwie skończyłem kampanię. Za to dodatek do g5 miodzio: korytarzowo, szybko i intensywnie.
Opublikowano 18 września 20231 r Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki.
Opublikowano 18 września 20231 r 1 minutę temu, Faka napisał: Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. Oby nie w wersji statycznej xD.
Opublikowano 19 września 20231 r 12 godzin temu, Faka napisał: Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. Raz zrobili 60 fps na premierę, ale na wersji "Pro" konsoli. To był zawsze showcase w 30 fps, ale teraz teoretycznie CPU w XS daje znacznie większe możliwości. Powinni jak z Halo przejść w 100% na 60 fps i tylko pod to robić całą grę.
Opublikowano 19 września 20231 r Autor z dokumentów w sprawie przejęcia Activision wyciekła nowa wersja Xboxa Series X https://www.theverge.com/2023/9/19/23880111/microsoft-xbox-series-x-new-design-refresh ta sama moc, mniejsze zużycie prądu, nowy design i większy dysk. Pad z haptycznymi wibracjami i cichszymi przyciskami. Premiera w listopadzie przyszłego roku
Opublikowano 19 września 20231 r Autor Do tego wyciekł cały kalendarz wydawniczy Bethesdy na nadchodzące lata, łącznie z niezapowiedzianymi grami jak Dishonored 3, następny Doom, sequelem Ghostwire Tokyo, remasterami Fallouta 3 iObliviona + prywatne maile Spencer w których mówi że marzy o zakupie Nintendo xD A to podobno nie wszystko Tak widzę reakcje Spencera gdy wstanie rano i zobaczy ile rzeczy wyciekło
Opublikowano 19 września 20231 r Specyfikacja wstępna next-gena też wyciekła, część mocy będzie z chmurki
Opublikowano 19 września 20231 r No gdzieś czytałem, że wstępny plan to 2028 next genów więc długa ta generacja będzie.
Opublikowano 19 września 20231 r długa bo długo się gry robią to raz, a dwa to przejście na kolejną będzie bezbolesne jak z 8 na 9 generację ogólnie to niezła sraka tam musi być po tym leaku, wyjebało wszystko w wersji nie ocenzurowanej
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.