Cedric 1 313 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Ej, a może zamiast Xboxa będzie Micro zrobi konsolę opartą o Windowsa, ze zintegrowanym Steamem etc.? W ten sposób i gry z Sonki będą tam działać. Cytuj
Homelander 2 087 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 23 minutes ago, Czoperrr said: Mieć tyle hajsu i możliwości a nie być w stanie dorównać kroku konkurencji to wstyd, a jeszcze odpaść z wyścigu to hańba. No bo faktycznie pieniądze to wszystko. Nie tylko w świecie gier. Widać to chociażby w piłce, wystarczy zainwestować setki milionów dolców i można wygrywać wszystko jak leci. Przykładem niech będzie PSG. Cytuj
drozdu7 2 799 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 21 minut temu, iluck85 napisał: Ja tam wierzę że zapowie nową, mocniejszą konsole z napędem Czekam co powiedzą na tym evencie. Pomijam to że zaufanie do tej firmy i tego co gadają, generalnie legło w gruzach. Jeszcze niech powiedzą że każda gra pół roku będzie dostępna na innych platformach to elo siemano Xbox do żyda. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Jest bardzo dużo dobrych gier MSu które nie są usługami. Po prostu taki kierunek obrał MS, bo sorry, ale gry usługi wydaje też Sony i to za pełną cenę a nie wychodzi na to żeby Gran Turismo Sport czy Destruction All Stars były sukcesem, a Frakcje 2 nawet nie powstały. Cytuj
Czoperrr 5 146 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 2 minutes ago, Homelander said: No bo faktycznie pieniądze to wszystko. Nie tylko w świecie gier. Widać to chociażby w piłce, wystarczy zainwestować setki milionów dolców i można wygrywać wszystko jak leci. Przykładem niech będzie PSG. Weź Man City i twój argument jest inwalidą Cytuj
addhoc 63 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego (edytowane) Obarczanie graczy, którzy LEGALNIE grali za 4 zł o potencjalną zmianę strategii to jednak wyższa szkoła frajerzenia. Dlatego ten rynek tak wygląda. Poza tym kiedyś było już pisane, że decydenci w MS są w stanie zarżnąć dywizję Xboxa w każdej chwili i tylko kilku ludzi swego czasu z mocnym poczuciem misji to uratowało. Anyway może to być burza w szklance wody. Zapowiedzą kilka gier i tyle. Swego czasu wydawanie gier z PlayStation na PC też wydawało się nieprawdopodobne. Edytowane 5 lutego przez addhoc Cytuj
Homelander 2 087 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 2 minutes ago, Czoperrr said: Weź Man City i twój argument jest inwalidą Szejkowie przejęli klub w 2008 roku. Od tego czasu RAZ wygrali Ligę Mistrzów. Wow. To faktyczny dowód na to, że wystarczy wpompować kasę i można kupować szafy na trofea Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Greg, ale trochę naciągasz pod tezę. Szukasz winnych nie tam gdzie trzeba - FF16 działa na PS5 jak (pipi) (performance), a Spiderman2 nie dostal chyba żadnej nagrody poza srebrem na rozczarowanie roku na forum - rzekomo obecnie najlepsze studio Sony - i jakoś żadna z tych gier nie powstała w abonamencie. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 11 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jest bardzo dużo dobrych gier MSu które nie są usługami. Po prostu taki kierunek obrał MS, bo sorry, ale gry usługi wydaje też Sony i to za pełną cenę a nie wychodzi na to żeby Gran Turismo Sport czy Destruction All Stars były sukcesem, a Frakcje 2 nawet nie powstały. GT Sport sprzedało się w ilości 12 mln sztuk co jest 2. najlepszym wynikiem w historii serii i posłużyło jako baza pod GT7, a Destruction All-Stars było do dupy to się nie sprzedało mimo wciskania go każdemu przez plusa. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 1 minutę temu, Chmielinski napisał: GT Sport sprzedało się w ilości 12 mln sztuk co jest 2. najlepszym wynikiem w historii serii i posłużyło jako baza pod GT7, a Destruction All-Stars było do dupy to się nie sprzedało mimo wciskania go każdemu przez plusa. GTS było półproduktem na start, ale rzeczywiście pomogło w stworzeniu GT7. Przy Forzy może być podobnie, zwłaszcza że jednak Forza to kompletnie nowa platforma. Czemu jednym klaszczą a drugim wytyka się abonamentozę? Bycie wyruchanym przez wydawcę na 3 stówy boli mniej niż za miesiąc abonamentu? Cytuj
drozdu7 2 799 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Nie no jak już colteastwood wieszczy koniec marki to wiedzcie że jest poważnie Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Bycie wyruchanym przez wydawcę na 3 stówy boli mniej niż za miesiąc abonamentu? chyba trochę odpływasz w tym momencie, gra na stałe, jeszcze teraz dostała patch że nie jest wymagane bycie online, ws opłacanie abo żeby grać w jedną grę która po wygaśnięciu licencji idzie w zapomnienie jeśli nie kupisz jej na wyprzedaży pod koniec żywota 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 5 minut temu, Figuś napisał: chyba trochę odpływasz w tym momencie, gra na stałe, jeszcze teraz dostała patch że nie jest wymagane bycie online Dobrze, dostała na koniec, ale wymóg online był do samego końca. Nie wiesz jak będzie z Forzą. Żadne odpływanie, po prostu uważam, ze teza abo - źle, retail - dobrze nie ma odstaw w rzeczywistości. Cytuj
Homelander 2 087 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 21 minutes ago, Paolo de Vesir said: Greg, ale trochę naciągasz pod tezę. Szukasz winnych nie tam gdzie trzeba - FF16 działa na PS5 jak (pipi) (performance), a Spiderman2 nie dostal chyba żadnej nagrody poza srebrem na rozczarowanie roku na forum - rzekomo obecnie najlepsze studio Sony - i jakoś żadna z tych gier nie powstała w abonamencie. Może masz i rację. Po prostu boli mnie to, że platforma, która była ze mną przez trzy fantastyczne generacje nie ma mi praktycznie nic do zaoferowania 1 Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego (edytowane) 20 minut temu, Paolo de Vesir napisał: GTS było półproduktem na start, ale rzeczywiście pomogło w stworzeniu GT7. Przy Forzy może być podobnie, zwłaszcza że jednak Forza to kompletnie nowa platforma. Czemu jednym klaszczą a drugim wytyka się abonamentozę? Bycie wyruchanym przez wydawcę na 3 stówy boli mniej niż za miesiąc abonamentu? Ciężko wytykać Sony abonamentozę jeśli nie wydają swoich gier w abonamencie. GT Sport na premierę dostało się za małą ilość zawartości, ale w przeciwieństwie do Forzy poza tym GT nie miało poważniejszych wad, za to przyniosło istotne innowacje, które przez kolejne lata podłapało wielu innych deweloperów. Twórcy posypali też głowę popiołem i możliwie szybko wprowadzili zmiany, o które prosili gracze i dostarczyli dużą ilość darmowych dodatków. Ostatecznie zrehabilitowali się w oczach graczy i, jak mówię, sprzedali dużo kopii i wokół gry powstała silna społeczność, a nawet teraz przy okazji zamykania serwerów mieli RiGCz i wywalili z gry wszystkie niepotrzebne wymogi online, żeby nadal dało się grać w tryby dla pojedynczego gracza i split screen. Mogę się mylić, ale nie przypominam sobie drugiego takiego przypadku. Edytowane 5 lutego przez Chmielinski 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Do zaoferowania to ma akurat więcej niż przez drugą połowę gen. 8, ale wiem o czym mówisz - dla mnie wygląda jakby zbroili się aby ostatecznie i tak wyciągnąć ręce po pieniądze klapów. Tak jak ktoś w necie napisał: masz Halo, Forzę i Gearsy Vs Halo, Forza, Gearsy, The Last of Us i Horizona. Nie wiadomo czy te gry będą wychodziły z opóźnieniem czy day1 (pewnie to pierwsze), ale generalnie MS swoimi zagrywkami wypchnął mnie siłą z własnej marki. Zobaczymy. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Nie ważne jak, ważne żeby się mówiło. Przynajmniej temat odżył Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 4 minuty temu, Chmielinski napisał: Ciężko wytykać Sony abonamentozę jeśli nie wydają swoich gier w abonamencie. GT Sport na premierę dostało się za małą ilość zawartości, ale w przeciwieństwie do Forzy poza tym GT nie miało poważniejszych wad, za to przyniosło istotne innowacje, które przez kolejne lata podłapało wielu innych deweloperów. Twórcy posypali też głowę popiołem i możliwie szybko wprowadzili zmiany, o które prosili gracze i dostarczyli dużą ilość darmowych dodatków. Ostatecznie zrehabilitowali się w oczach graczy i, jak mówię, sprzedali dużo kopii i wokół gry powstała silna społeczność, a nawet teraz przy okazji zamykania serwerów mieli RiGCz i wywalili z gry wszystkie niepotrzebne wymogi online, żeby nadal dało się grać w tryby dla pojedynczego gracza i split screen. Mogę się mylić, ale nie przypominam sobie drugiego takiego przypadku. Historia bardzo podobna do Sea of Thieves, gry z abonamentu. Forza Motorsport dostała lepsze oceny niż GTS, a jej głównym zarzutem bylo niedostarczenie zapowiadanej rewolucji, słaba kariera i brak zawartości. Nie wiem czy możemy mówić tu o rażących błędach. a gra wyszła w abonamencie Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego (edytowane) 7 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Forza Motorsport dostała lepsze oceny niż GTS, a jej głównym zarzutem bylo niedostarczenie zapowiadanej rewolucji, słaba kariera i brak zawartości. Nie wiem czy możemy mówić tu o rażących błędach. Aha, czyli w sumie po 6 latach nie dostarczyli tego co obiecali, ale spoko, bo przynajmniej można doznać nostalgii jeżdżąc modelami samochodów z epoki Xboxa 360, napawać się masą mniejszych i większych bugów czy grafiką gorszą od cross-gena i niedopracowaniami typu beznadziejne dźwięki silników? Cały system progresu z poziomami samochodów to strzał w kolano - nie słyszałem, żeby komukolwiek się ten pomysł podobał, optymalizacja na PC na premierę leżała (nie wiem jak teraz, grę wywaliłem z dysku). Ja rozumiem, że model jazdy jest spoko, ale jeśli podchodzimy do tego na zasadzie model jazdy >>> wszystko inne to: 1. Forza nie ma podjazdu do np. Assetto Corsa, 2. Jest to sprzeczne ze wszystkim czym do tej pory była Forza Motorsport. Edytowane 5 lutego przez Chmielinski Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 1 minutę temu, Chmielinski napisał: Aha, czyli w sumie po 6 latach nie dostarczyli tego co obiecali, ale spoko, bo przynajmniej można doznać nostalgii jeżdżąc modelami samochodów z epoki Xboxa 360, ale nie rozumiem o co sie teraz srasz? GTS też nie dostarczyło na premierę, ale wracamy do punktu wyjścia - może i produkt (pipi)owy, ale przynajmniej za pełną cenę 1 Cytuj
Homelander 2 087 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Just now, Paolo de Vesir said: ale nie rozumiem o co sie teraz srasz? GTS też nie dostarczyło na premierę, ale wracamy do punktu wyjścia - może i produkt (pipi)owy, ale przynajmniej za pełną cenę No to powiem inaczej: może i Forza ssie, ale za to w abonamencie Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Wracamy do punktu wyjścia - nie model wydania jest problemem, a jedynie na jakiego developera trafimy. Nie obawiam się o to co wyda id pod egidą MS-u, jak nie oczekuję od Blooberów, że dostarczą za 3 bomby jakości gier AAA. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego (edytowane) 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: ale nie rozumiem o co sie teraz srasz? GTS też nie dostarczyło na premierę, ale wracamy do punktu wyjścia - może i produkt (pipi)owy, ale przynajmniej za pełną cenę To ja(pipi) czy kto zaczął od bóldupienia, że biedną Forzę obrażajo? Naucz się czytać - GTS miało mało zawartości i to był jego jedyny większy problem, który nie był dla nikogo zaskoczeniem, nikt go przed premierą nie ukrywał, a z czasem rozwiązano go z nawiązką. Forza to gra od podstaw s(pipi)a i od miesięcy nie potrafią jej ogarnąć, bo jak naprawią 5 błędów to dorzucają kolejne 8. Spoiler Czekam na wstawienie screena z ocenami z Metacritic jako koronny argument za tym, że panuje masowe prześladowanie biednego korpo. Edytowane 5 lutego przez Chmielinski 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 1 minutę temu, Chmielinski napisał: GTS miało mało zawartości i to był jego jedyny większy problem, który z czasem rozwiązano z nawiązką. Forza to gra od podstaw s(pipi)a i od miesięcy nie potrafią jej ogarnąć, bo jak naprawią 5 błędów to dorzucają kolejne 8 Problemem były też z utratą zapisów, zawieszaniem się gry czy niemożnością stworzenia wyścigu będąc w lobby. Były mniejsze i większe błędy, jak w każdej grze. Naprawili to super. Ty zaś zabetonowany jesteś na to, że pomimo tego co zrobili Turn10 gra będzie s(pipi)ona na zawsze. Nieźle zabetonowany masz łeb, kolego. 1 Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Teraz, Paolo de Vesir napisał: Problemem były też z utratą zapisów, zawieszaniem się gry czy niemożnością stworzenia wyścigu będąc w lobby. Były mniejsze i większe błędy, jak w każdej grze. Naprawili to super. Ty zaś zabetonowany jesteś na to, że pomimo tego co zrobili Turn10 gra będzie s(pipi)ona na zawsze. Nieźle zabetonowany masz łeb, kolego. Kolego, to Ty tu wyskakujesz z porównywaniem gier, z której jedna miała premierę kilka miesiące temu i nie idzie w dobrym kierunku, a takiej która skończyła życie i wszelkie błędy zostały naprawione wieki temu i dziwisz się, że jedną ludzie lubią, a drugą gardzą, do tego nie przyjmujesz to wiadomości, że z(pipi)ana gra jest z(pipi)ana i oceny z Metacritic tego nie zmienią. Zresztą jak meta jest takim wyznacznikiem to sam możesz sobie sprawdzić, że GTS na premierę też dostawało po dupie za brak zawartości. Błędy, które wymieniasz to pierdoły, ale niech będzie, że były, bo każda gra ma błędy. Nijak nie mają się za to do skopanego projektu gry. W przeciwieństwie do Ciebie właśnie nie mam klap na oczach i chętnie zobaczę tą naprawioną Forzę w perspektywie roku czy dwóch, bo wydałem na nią parę bomb i nie mogę już zwrócić to chociaż pograłbym w to co kupiłem, ale jakoś nie widzę sensu w nastawianiu się na to. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.