Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Unreal Engine 5  jest imponujący, ale już w momencie premiery demka Matrixa które chodziło na konsolach w rwanych 30 fpsach było wiadomo że ciężko będzie na tej generacji konsol  z grami w 60 fpsach na tym silniku. 

 

A jeśli Gearsy mają byc jeszcze ładniejsze niż Hellblade 2, to nie nastawiam się w ogóle na 60 klatek na konsoli. 

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

Unreal Engine 5  jest imponujący, ale już w momencie premiery demka Matrixa które chodziło na konsolach w rwanych 30 fpsach było wiadomo że ciężko będzie na tej generacji konsol  z grami w 60 fpsach na tym silniku. 

 

A jeśli Gearsy mają byc jeszcze ładniejsze niż Hellblade 2, to nie nastawiam się w ogóle na 60 klatek na konsoli. 

 

No a przy PS6 i XSXSX to pewnie wyjdzie Unreal Engine 6 i zaczynamy od nowa. 

 

Dopóki konsole będą trzymać się progu 500$ który już dekadę temu zjadła inflacja to będzie to tak wyglądać. 

  • This 2
Opublikowano
Godzinę temu, krzysiek923 napisał:

ciekawe czy wrócą do korzeni w kwestii oprawy i klimatu, ale pewnie nie, na to trzeba poczekać do restartu serii a nie 6

Matt w zeszłym roku mówił że seria ma wrócić do mrocznych klimatów gow1/2 zobaczymy za 2mc ile w tym prawdy.

 

 

Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Ciekawe czy tryb 60. klatek

Obawiam się że może być tak: SP 30, MP 60 jak w GOW Ultimate.

Problemem jest UE5 który jest bardzo wymagającym silnikiem a że gra według przecieków masakruje wizualnie H2 który masakruje inne gry...

Hellblade 2 Boży to na luzie do przejścia ale Gearsy w takiej płynności :shotgun:

Opublikowano
12 minut temu, Ukukuki napisał:

 

No a przy PS6 i XSXSX to pewnie wyjdzie Unreal Engine 6 i zaczynamy od nowa. 

 

Dopóki konsole będą trzymać się progu 500$ który już dekadę temu zjadła inflacja to będzie to tak wyglądać. 

Ale co to ma do rzeczy? Jak gra zawsze może wyglądać lepiej w 30 i zawsze może wyglądać trochę gorzej w 60 klatkach? Musiałoby się zmienić nastawienie niedzielnych graczy, którym konsole sprzedaje nie klatkaż, a jak najbardziej oczojebna graficzka.

Opublikowano (edytowane)

No a wyszła jakaś mocniejsza konsola? ;)

 

Niestety, ale nowe fajerwerki graficzne potrzebują jeszcze większego skoku wydajności niż w obecnej generacji.

 

To chyba pierwsza generacja gdzie nowa odsłona UE nie jest w powszechnym użytku na tym etapie.

 

Podejrzewam, że nie mieli ciśnienia z optymalizacją UE5 skoro Epic teraz żyje głównie z Fortnite.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
5 minut temu, SnoD napisał:

No a wyszła jakaś mocniejsza konsola? ;)

 

Niestety, ale nowe fajerwerki graficzne potrzebują jeszcze większego skoku wydajności niż w obecnej generacji.

 

To chyba pierwsza generacja gdzie nowa odsłona UE nie jest w powszechnym użytku na tym etapie.

 

W sensie MS bardzo lubuje się w imponujących hasłach pokroju "najpotężniejsza konsola ever" albo "4K60RT", ale kończy raczej na tym, że zamiast pójść zdroworozsądkowo i wybrać jakiś złoty środek to staje na chuju i dostarcza. Tylko, że nie ma to realnego przełożenia na to co widzimy w samych grach, bo bierze się za UE5 żeby tę moc stłamsić, a 4K60RT w Forzy która zawsze była przecież pokazówką Xboxa skończyło się na mocnym rozczarowaniu graficznym.

Opublikowano

Grasz od wczoraj? To jest standard dla wszystkich producentów konsol, że rzeczywistość weryfikuje ambicje bo sprzęt w teorii daje określone możliwości, ale przy założeniu, że grę robi Team jak Coalition czy Naughty Dog. Niestety krzywa talentu w przeciętnym studiu jest znacznie niżej.

Opublikowano

Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd

 

Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie.

 

 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, ASX napisał:

Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd

 

Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie.

 

 

 

Jak wracam do niektórych gierek z One, to devi naprawdę wyciągali z tego sprzętu cuda na kiju. A później na Koksie.

 

A dzisiaj mamy 4 lata nowych konsol, a gry chodzą w niższych rozdzielczościach niż na Koksie :p

Edytowane przez SnoD
  • This 1
Opublikowano

Ja ostatnio gram w remake pierwszej Mafii z poprzedniej generacji i pomijając takie drobne rzeczy jak dosyć agresywny LOD tekstur i 30 fpsow, to jest to gra która niczym nie ustępuje współczesnym tytułom i spokojnie mogłaby bez problemu wyjść dzisiaj prawie 4 lata po premierze konsol. Gdzie jest ten postęp graficzny?

  • This 1
Opublikowano
2 godziny temu, krzysiek923 napisał:

no mogą jeszcze 10 razy powtórzyć, że xbox to już nie konsola i w dupie mają kto zaqgra na xboksie w 30 a kto na pc w 120. poza tym na pewno będzie tryb jakości i wydajności

 

Jakby mieli w dupie, to Spencer na spotkaniu meilowym by nie wspomniał że będzie kolejna konsola. 

I to jest moment na wypuszczenie mocniejszej konsoli i Gearsów. 

Opublikowano
13 godzin temu, ASX napisał:

Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd

 

Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie.

 

 

pamiętam dokładnie ten pokaz i osrane zbroje ziomków, że jakie to wodotryski będą teraz na konsolach jak ogarną ten UE5. od początku mówiłem, że to nie ma prawa tak wyglądać na konsolach w jakiejś sensownej i większej grze, ale ludzie to wszystko łykną jak mają napisane REAL TIME XD

  • This 1
Opublikowano
2 minuty temu, Ukukuki napisał:

Tak samo przed premierą nowych konsol cepy dawały minusy jak pisałeś ,że nie ma szans na 4k i 60 klatek :pawel:

ja bym jeszcze zrozumiał taką nieświadomość gdyby nie fakt, że takie rewelacje są szybko weryfikowane przez ekipy typu Digital Foundry. Przy ogłoszeniach tej generacji było chyba najwięcej porównań mocy do kompów i tam ładnie było widać co mniej więcej konsole będą mogły osiągnąć, ale pelikany dalej wierzyły w jakieś fikuśne mechanizmy skalujące i inne czary, więc sam procek i pamięć to nie wszystko przecież:teehee:

Opublikowano

Wiadomo, że 60 fps nie będzie standardem nigdy, mnie osobiście trochę boli, że praktycznie każda gra od sony, ma tych trybów sporo i każdy jest zadowolony, do tego fajnie wspierają tv 120 hz, dzięki czemu jest i 40 klatek.

Widać, że u nich to priorytet, gdzie na Xboxie nikt się tym nie przejmuje, pozostają hasła "najpotężniejszej" konsoli.

  • Plusik 4
Opublikowano

Trafiłeś w samo sedno, żadna gra od MGS nie ma wsparcia trybu 40fps i pewnie już nie będzie mieć, według mnie to niezła głupota, ale z drugiej strony więcej użytkowników systemu Xbox ma XSS (to tylko mój domysł, potrzebne potwierdzenie @ASX), a tam raczej nie ma za duzego pola do popisu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...