Opublikowano 7 maja 20247 maj Szkoda, tego Tango. Bo tych dziadów za Redfalla to powinni rozwiązać Day One. Oby co bardziej utalentowane jednostki przeniesiono do innych projektów
Opublikowano 7 maja 20247 maj Mikami chyba wiedział, co się kroi, że spierdolił wcześniej. Tango wielka strata, szczególnie w kontekście TEW3. Jednakże te rzeczy, które robili, to nigdy nie była jakaś wielka masówka, więc tutaj nie ma sentymentów, nawet multiplatformy ich nie ratowały, ani wcześniej, ani najwidoczniej teraz.
Opublikowano 7 maja 20247 maj W dniu 7.05.2024 o 13:44, drozdu7 napisał(a): Szkoda, tego Tango. Bo tych dziadów za Redfalla to powinni rozwiązać Day One. Oby co bardziej utalentowane jednostki przeniesiono do innych projektów O tym nie piszą, ale jakoś wątpię, żeby ludziom z Tango pozwolili po prostu odejść, raczej ich gry zawsze miał jakość. Pytanie, czy w takim razie horror od Tango został skasowany całkowicie, czy robi go ktoś pod inną nazwą.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Tango zamykają? Chuj ci w dupę Microsoft, niech będzie murzyński i niemyty trzy miesiące.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Dość ostro dobrali się do Bethesdy, o ile nie dziwi zamknięcie Arkane Austin i dwójki mniejszych studiów bo te pewnie zostaną wchłonięte przez pozostałe zespoły i większość ludzi zostanie w firmie. Tango chyba nieźle sobie radziło, ale widocznie prognozy co do ich projektów nie były obiecujące a sprzedaż ostatnich gier też chyba nie powalała. No cóż branża się zwija powoli i nie ma sentymentów. Edytowane 7 maja 20247 maj przez Dalhi
Opublikowano 7 maja 20247 maj Wygląda na to, że takie niszowe gry jak The Evil Within, HiFI Rush, czy Ghostwire: Tokyo, albo Prey 2017 trzeba kupować w pełnej cenie i po 2 egzemplarze, by nie umarły.
Opublikowano 7 maja 20247 maj CODziki i content do Fallouta 76 sam się zrobi. A to że rozbije się teamy i każe robić to co nie lubią? Trudno xd
Opublikowano 7 maja 20247 maj W dniu 7.05.2024 o 13:49, Dalhi napisał(a): Dość ostro dobrali się do Bethesdy, o ile nie dziwi zamknięcie Arkane Austin i dwójki mniejszych studiów bo te pewnie zostaną wchłonięte przez pozostałe zespoły i większość ludzi zostanie w firmie. Tango chyba nieźle sobie radziło, ale widocznie prognozy co do ich projektów nie były obiecujące a sprzedaż ostatnich gier też chyba nie powalała. No cóż branża się zwija powoli i nie ma sentymentów. Nie tyle zwija się branża, co korpo, które uważają gaming za side business się zwijają z tej branży, lub skupiają się na robieniu "raczej gówna".
Opublikowano 7 maja 20247 maj Mikami i Colantonio wiedzieli, ze chleba nie bedzie jak zostana w tym bezdusznym korpo i zawczasu odeszli. Nosz kurwa, zamknac arkane... co za firma nieudaczników. Kupuja devow, nie potrafia nimi zarzadzac, a na koniec zamykaja. Mam nadzieje, ze Harvey Smith założy jakas nowa firme.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Zamknięcie Arkane Austin jeszcze do wytłumaczenia jeśli przed premierą mieli plan na rozwijanie Redfalla przez kolejne lata ale Tango? Nawet jeśli Hi-Fi Rush nie dostarczył ciężarówek pieniędzy to jest to jedyna ich gra z ostatnich lat która była bardzo dobrze przyjęta (bez kontrowersji czy potknięć) zarówno przez graczy jak i recenzentów . I jeszcze wydali port 2 miesiące temu na PS5 czyli liczyli na to że coś tam sprzeda. Edytowane 7 maja 20247 maj przez łom
Opublikowano 7 maja 20247 maj W dniu 7.05.2024 o 14:10, łom napisał(a): Zamknięcie Arkane Austin jeszcze do wytłumaczenia jeśli przed premierą mieli plan na rozwijanie Redfalla przez kolejne lata ale Tango? Nawet jeśli Hi-Fi Rush nie dostarczył ciężarówek pieniędzy to jest to jedyna ich gra z ostatnich lat która była bardzo dobrze przyjęta (bez kontrowersji czy potknięć) zarówno przez graczy jak i recenzentów . I jeszcze wydali port 2 miesiące temu na PS5 czyli liczyli na to że coś tam sprzeda. Może zabrakło niewiele w excelu, ale zabrakło. CO do Austin Redfall przecież powinien być scancelowany w internal review, a oni go jeszcze przez rok próbowali ratować po premierze, gdzie było 5 osób na serwerze. Poprzednia gra Arcane Austin to był rewelacyjny Immersive Sim, lepszy niż jakakolwiek gra Arcane Lyon, typowe gówno przejęcie przez miliardowe korpo i niedogadanie zabiło to studio, a nie brak talentu.
Opublikowano 7 maja 20247 maj a jeszcze w lutym mowili, ze wydaja gry na inne konsole, zeby moc zrobic sequele... no to po hi fi rush 2. Pamietam jak Grubb mowił, że gra to finansowa klapa, a potem greeberg czy inni pajace z xboxa pisali, ze to nieprawda i sa zadowoleni ze sprzedazy.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Boże jak dobrze, że mam taki backlog oraz raczej przechodzę raz każdą gierkę, więc będę miał w co grać jeszcze latami, po tym jak ta branża jaką znam i lubię zdechnie już permanentnie.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Nie dziwi mnie żadne zamknięcie. Ostatnie gry Tango nie były jakieś super pod względem sprzedaży, ostatnia duża gra Tango też nie poradziła sobie zbyt dobrze, więc liczenie że mały HiFi coś zmieni? No nie wiem, nie wiem.
Opublikowano 7 maja 20247 maj W dniu 7.05.2024 o 14:25, messer88 napisał(a): Dziękujemy Spencera Spencer na pewno nie skasuje dodatków do Diablo 4, bo w co będzie grał :D.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Co za skurwielstwo. Jak można Tango było zamknąć. Niech już zdechnie ten Xbox tak jak się o tym pisze od lat.
Opublikowano 7 maja 20247 maj W dniu 7.05.2024 o 14:20, Paolo de Vesir napisał(a): Nie dziwi mnie żadne zamknięcie. Ostatnie gry Tango nie były jakieś super pod względem sprzedaży, ostatnia duża gra Tango też nie poradziła sobie zbyt dobrze, więc liczenie że mały HiFi coś zmieni? No nie wiem, nie wiem.
Opublikowano 7 maja 20247 maj To jest naprawdę fenomenalna taktyka - nie mieć gier i zamykać studia, by tych gier mieć jeszcze mniej. Ta generacja to scam, naprawdę
Opublikowano 7 maja 20247 maj Wiadomo ze nie pozamykaja rych od gowno GaaSow bo tam hajs sie zgadza. Arkane trochę mniej szkoda, ale Tango robiło naprawde fajne gierki.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Za miesiac spencer wyjdzie w koszulce z jakas klasyczna gierka i wszystko bedzie w porzadku.
Opublikowano 7 maja 20247 maj Autor Najbardziej szkoda Tango, zrobili niewielkim kosztem jedna z najlepszych gier tej generacji, wydali ja w Game Passie, na Xboxie, PC, Switchu i PS5, a i tak nie wystarczyło by uniknąć zwolnienia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.