Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 hour ago, SnoD said:

 

No ja w GP gram teraz w Persona 3: Reloaded, Hi-Fi czy Cocoon i powiem Ci, że nie jest mi wszystko jedno w co gram.

 

I pewnie ogrywam w ten sposób więcej naprawdę dobrych gier niż przeciętny gracz, który nie widzi w GP nic dobrego

 

 

Z tego kupowania na zaś da się wyleczyć, polecam spróbować, ja się wyleczyłem z tego jakieś 3 lata temu

Dokładnie, mam wrażenie, że największy problem ze znalezieniem czegoś dla siebie w Gamepassie mają Janusze gamingu, ale to się może zmieni bo już przecież oprócz Fify i Assassinów w usłudze jest Call of Duty.

Opublikowano
3 godziny temu, Homelander napisał(a):

Dokładnie to robię, kupiłem sobie po utracie konta wszystkie Gearsy, Forzę Horizon 5, Age of Empires 2, Halo. W zasadzie tylko tyle chciałem mieć.

a multiplatformy kupujesz na ps5, bo na xboksie sie nie da, bo ich nie ma? równie dobrze na ps5 możesz kupić te 5 eksów i powiedzieć, że tam nie ma gier

  • Plusik 1
Opublikowano
8 hours ago, krzysiek923 said:

a multiplatformy kupujesz na ps5, bo na xboksie sie nie da, bo ich nie ma? równie dobrze na ps5 możesz kupić te 5 eksów i powiedzieć, że tam nie ma gier

 

Bo na PS5 zagram w nie na Dualsensie. Z tych gier, które kupiłem 2 to z czasów Xbox360, 5 Xbox One (gdzie jedna z nich to kompilacja starych gier) 1 remaster gry sprzed ponad 20 lat i 2 crossplatformy. I nie pisałem, że nie ma gier, bo to oczywista nieprawda. Po prostu nic więcej mnie nie interesuje, a to co kupiłem kupiłem z sentymentu

  • beka z typa 1
Opublikowano

Jacy insajderzy? Ci którzy raportowali że porzucali stary silnik i przechodzą na UE5 i studio pracuje nad nowymi grami?

 

A co do samego przejścia to IMO spoko, praca na BLAM i jego kolejne iteracje jak Slipspace i inne silniki to była mordega zarówno dla Bungie jak i 343. A UE jest najbardziej popularnym silnikiem więc łatwiej będzie im też znaleźć specjalistów.

 

Na potencjalny minus to że Halo straci feeling i obawa o to że będzie przypominać inne gry na UE5  i już sama ta zajawka choć wygląda spoko to jednak daje Vibe takiego nowego Dragon Age

 

Opublikowano (edytowane)

To oznacza, że teraz będzie im znacznie łatwiej zakontraktować nowe studia do pracy nad Halo.

 

Mam nadzieję, że jednym z tych projektów jest Halo Wars 3 :)

 

To też jest pewnie kwestia tego, że na UE5 Coalition może dużo pomóc studiom z MGS co widać chociażby po efektach w pracach nad State of Decay 3.

 

Coś mi mówi, że pierwszy będzie remake Halo: CE w UE5.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
1 hour ago, ASX said:

Na potencjalny minus to że Halo straci feeling i obawa o to że będzie przypominać inne gry na UE5  i już sama ta zajawka choć wygląda spoko to jednak daje Vibe takiego nowego Dragon Age

 

 

Jak tylko przeczytalem o UE5 to mialem takie obawy, to pewne ze feeling bedzie inny?

Opublikowano

 

 

https://news.xbox.com/en-us/2024/10/06/halo-studios-unreal-engine-interview/

 

Tu trochę więcej. Myślę, że będą się starali jak najbardziej oddać ten specyficzny feeling serii.

 

Spoiler

Of course, the soul of Halo isn’t just in how it looks, but how it feels – the intrinsic dance of its combat, the thud of the weapons, and the sense that you’re inhabiting the Master Chief’s armor. While Foundry may be a primarily visual project, Halo Studios is deeply invested in retaining the essence of what players love about Halo: (...)

 

“The spirit of Halo is more than just the visuals,” agrees Matthews. “It’s the lore. It’s the physics. Playing as the Chief, you’re this huge tank of a soldier – it’s the way that he moves, he feels.

 

Opublikowano

Zabawne jak odcięli się od starej nazwy studia, licząc że ludzie może zapomną. 

 

Na ale ogólnie całkiem spoko, szykuje się taki trochę powrót do czasów 360-tki. Halo wraca do korzeni, Gearsy wracają do korzeni, a w przyszłym roku jeszcze wskrzeszone Fable. 

 

 

Opublikowano
23 minuty temu, ASX napisał(a):

Zabawne jak odcięli się od starej nazwy studia, licząc że ludzie może zapomną. 

 

Na ale ogólnie całkiem spoko, szykuje się taki trochę powrót do czasów 360-tki. Halo wraca do korzeni, Gearsy wracają do korzeni, a w przyszłym roku jeszcze wskrzeszone Fable. 

 

 

 

Gorzej jak korzenie już uschły.

Opublikowano

Jeśli nawet dosyć  niszowa (w porównaniu do Halo czy Gearsów) gra jak Silent Hill zostaje udanie wskrzeszona, to tym bardziej Marcus czy Chief mają wszystko by zaliczyć udany powrót. Perfect Dark i Fable z kolei to bardziej rebooty niewiele mające wspólnego z oryginałami. 

 

Swoją drogą optymizm budzi we mnie to że wspominają że nie muszą już być zajmować się opracowaniem i rozwojem własnego silnika i jednoczesnym tworzeniem gry, co przypomina trochę jednoczesne budowanie samolotu i latanie nim. I teraz będą mogli skupić na tworzeniu gier, czego efektem jest to że już teraz mają kilka nowych gier równolegle w produkcji, zamiast robić tylko jedną grę przez 5 lat. No i na pewno pomoże też wsparcie z innych studiów bo Coaltion czy Ninja Theory to jedni z najlepszych ekspertów od UE więc jest szansa na wymianę doświadczeń. 

 

Opublikowano

Fable to mnie bardziej ciekawi niż nowe Gearsy, bo tam to wiem co dostanę mniej więcej. A tu nie wiadomo jak będzie wyglądac rozgrywka, na czym polegać itp 

 

A co do Halo to spoko, ale to kilka lat lekko pewnie zanim zobaczymy gameplay

Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał(a):

Jeśli nawet dosyć  niszowa (w porównaniu do Halo czy Gearsów) gra jak Silent Hill zostaje udanie wskrzeszona, to tym bardziej Marcus czy Chief mają wszystko by zaliczyć udany powrót. Perfect Dark i Fable z kolei to bardziej rebooty niewiele mające wspólnego z oryginałami. 

Silent Hill ma tą przewagę, że jest kochany wśród nazwijmy to corowych graczy, Halo to marka dla graczy multiplayer szczególnie z USA, gdzie oni już mają COD'a i do Halo wrócą może na chwilę jako ciekawostka a potem cod znowu bo battle pass się sam nie wbije.

Opublikowano

Nie zgodzę Halo to nie tylko gra mulitplayer, Halo swego czasu to był prawdziwy hegemon, zarówno w singlu jak i multi. I tych tzw. core'owych graczy pamiętających stare odsłony i pragnących singlowego Halo wciąż jest bardzo dużo. 

 

Opublikowano

Nic się nie zmieni odnośnie Halo jeśli nadal w tej firmie fundamenty developmentu beda spoczywać na 18 miesiecznych kontraktorach. Dopóki nie zmienią tej polityki to każda gra Microsoftu będzie zabugowanym gównem na premierę. Ładnymi renderami z UE5  to mogą sobie dziennikarzy mamić.

  • This 2
Opublikowano

no te 18 miesięczne kontrakty wciąż pozostaną problemem, ale mimo to przejście na UE5 powinno jakoś pomóc, bo kontraktora łatwiej i szybciej wdrożyć do pracy na UE, który już zna i na nim pracował, niż poświęcać miesiące by ogarnął autorski silnik i workflow jak Slipspace, z którym nigdy wcześniej nie miał do czynienia. 

Opublikowano
6 godzin temu, ASX napisał(a):

Zabawne jak odcięli się od starej nazwy studia, licząc że ludzie może zapomną. 

 

Na ale ogólnie całkiem spoko, szykuje się taki trochę powrót do czasów 360-tki. Halo wraca do korzeni, Gearsy wracają do korzeni, a w przyszłym roku jeszcze wskrzeszone Fable. 

 

 

343 było do zaorania. Wątpię, że wywalą tych co trzeba i nowe halo będzie takim samym kupształem. Jak robią remake jedynki to może chociaż to jeszcze jakoś będzie się trzymało kupy bo remastery im najlepiej wychodziły.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...