Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogólnie tam już wywalili całe stare kierownictwo odpowiedzialne za Infinite. Teraz na czele studia stoi gość który ogarnął i wyprostował Master Chief Collection. 

 

Pierre Hintze przejął 343 jakieś 2 lata temu, czyli wtedy kiedy zaczęli pracować nad przejściem na Unreal Engine. 

Opublikowano

Najwcześniej IMO w 2026 r. mówili że już teraz planują obchody 25-lecia Xboxa i Halo i nowa gra z serii i nowa konsola byłaby fajnym sposobem na celebrację tej rocznicy. Bo pierwszy Xbox 24 lata temu też przecież debiutował z Halo.

Ale równie dobrze może wyjść w 2027 lub 2028 r.

Opublikowano

Tak samo jak pudełka Xbox series x z nadrukowanym master chiefem....wiem jak to się skończyło. Niech lepiej dobrze wypieką tą grę bo gracze raczej drugiej wtopy im nie wybaczą. Co do przejścia na nowy silnik to tylko na plus bo nie muszą grzebać przy swoim, pewnie łatwiejszy port konosla/pc, no i przede wszystkim popularny silnik dzięki czemu łatwiej o deweloperów czy pomoc z coalition.

Opublikowano
3 minuty temu, Bzduras napisał(a):

Oni w ogóle nad Infinite jeszcze grzebią? Bo jak tak to mogliby kurła dowieźć tego split screena w kampanii, co im szkodzi.

 

Gra jest cały czas rozwijana i to zaskakująco intensywnie. Nowe tryby, mapy, eventy, zaraz będzie tryb TPP.

Opublikowano
1 minutę temu, Bzduras napisał(a):

A split screen, ikona serii, w dupie i na dnie jeziora z betonowymi bucikami :reggie: Niesamowite studio.

 

Nie opłaca się robić splita dla tych 5 osób co by teraz grały w singla po 4 latach od premiery.

 

Zresztą pewnie i tak silnik nie dźwignął by 2x po 60 fps w znośnej jakości.

Opublikowano

Multi jest jest w stanie wegetatywnym, dodają jakieś tam sezony i eventy, a nowe mapy to tylko te zrobione w Forge. 

 

Kampania już kilka lat temu została całkowicie porzucona. W plikach gry split-screen w kampanii był w zasadzie skończony, tak samo jak Falcon czy nowy shotgun do multi, ale od kilku już lat nic z tym nie robią. 

 

Ogólnie od dłuższego czasu widać, po tych zwolnieniach które przetoczyły się przez studio, że żadnego wielkiego rozwoju Infinite nie będzie i cała para poszła już wtedy w przejście na UE i robienie nowych gier. No ale ludzie chyba właśnie tego chcieli, zwolnień i zmian od góry do dołu w 343 więc teraz trudno mieć pretensje. 

Opublikowano
4 minuty temu, SnoD napisał(a):

Nie opłaca się robić splita dla tych 5 osób co by teraz grały w singla po 4 latach od premiery.

No, no, poleciałbym jeszcze dalej i napisał, że nikt by w to nie grał. Źródło: ziomuś muwie ci zaufaj mi

Opublikowano
3 minuty temu, SnoD napisał(a):

Serio myślisz, że teraz by kogoś obszedł split dodany w starej grze?

Tak. Np. mnie i moich ziomków, z którymi zamiast grać w Infinite graliśmy w trójkę.

Opublikowano

Aż sprawdzę dzisiaj czy przy umierającym multi w Infinite ludzie nie wrócili do piątki. Pomimo wielu naprawdę konkretnych zmian w HI poprzedniczka jest dla mnie nieosiągalnym wzorem, zwłaszcza jeśli chodzi o mapy. Do tego stopnia, że gdyby pojawiły się w Infinite rozważałbym powrót do gry na stałe, a nie 3 meczyki z doskoku co parę tygodni. 

Opublikowano
17 minutes ago, Paolo de Vesir said:

Ciężkie to czasy dla fanów Halo, zwłaszcza jeśli gra się rankedy. Dzięki Microsofta!

no rankedy to jest lipa, wczoraj chciałem sobie na szybko zagrać to 5 minut czekałem na znalezienie gry i odpuściłem

Opublikowano

presja związana z tym że w przypadku niepowodzenia spadniesz lub awansujesz do innej rangi. I chociaż można sobie mówić że w ogóle nas to nie rusza, to ten system podświadomie działa tak i  jest tak skonstruowany aby wywoływał presję i uzależniał. 

Opublikowano
Just now, ASX said:

presja związana z tym że w przypadku niepowodzenia spadniesz lub awansujesz do innej rangi. I chociaż można sobie mówić że w ogóle nas to nie rusza, to ten system podświadomie działa tak i  jest tak skonstruowany aby wywoływał presję i uzależniał. 

ale chyba nie działa i nie uzależnia skoro nikt w to nie gra i na mecz czeka się w nieskończoność. Ale ok, sprawdzę ten inny tryb.

Opublikowano

No ja na przykład po przegraniu setek godzin w rankedach w Halo 5, miałem już serdecznie dość takiego spinania dupy, gdzie trzeba było grać maksymalnie skoncentrowanym, by na wyższych rangach nie dostawać w dupę.

 

Więc w Infinite grałem już niemal wyłącznie w luźniejsze playlisty jak np. BTB gdzie mogłem sobie bez  spiny postrzelać. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...