Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, ASX napisał(a):

Jest jeszcze kwestia że ekskluzywność w przypadku gier sportowych nie ma sensu. Nawet ta gra Sony o Baseballu jest multiplatformowa. 

dla wielu fanów piłki nożnej byłby to wystarczający argument za zakupem konsoli sony, baseball nie umywa się do futbolu

 

5 minut temu, łom napisał(a):

Nawet nie mają ekipy która by to zrobiła a budowanie wszystkiego od zera jest mega kosztowne i czasochłonne. To nie czasy PS1 gdzie w rok dało radę zrobić wszystko nakładem 20 osób.

UFL powstało i raczej nie był to wydatek, na który sony nie miałoby kasy, patrzać na ich blockbustery i którego studio sony nie zrobiłoby lepiej. robisz bazę, a co rok odcinasz kupony

 

Cytat

Aby nie rozbijać bazy graczy?

gdyby remastery zawierały mikrotransakcje na którym im zależy, to co za różnica w czym będzie siedzieć społeczność graczy?

Edytowane przez krzysiek923
Opublikowano
7 minut temu, krzysiek923 napisał(a):

gdyby remastery zawierały mikrotransakcje na którym im zależy, to co za różnica w czym będzie siedzieć społeczność graczy?

Gigantyczna różnica bo bez stałej bazy graczy GaaSy zdychają, tak samo wszelkie DLCki ktoś musi robić więc też ekipy devów trzeba by było rozdzielić (lub zatrudnić więcej ludzi). Battlefield to nie CoD/Fortnite gdzie w każdym trybie masz non stop dziesiątki tysięcy graczy, wg Steama dziennie gra max 35k w 3 Battlefieldy (1, 5, 2042) co nie jest jakimś świetnym wynikiem.

Opublikowano
30 minut temu, krzysiek923 napisał(a):

dla wielu fanów piłki nożnej byłby to wystarczający argument za zakupem konsoli sony, baseball nie umywa się do futbolu

 

pytanie czy przyciągnęłaby na tyle dużo by opłacało się ją zamykać na jednej platformie. 

 

Dziś coraz częściej dochodzu się do wniosku, że bardziej opłaca się wydać grę na więcej platform i zarobić więcej. Bo to przyciąganie ekskluzywną zawartością działa coraz słabiej. 

Opublikowano
4 minuty temu, ASX napisał(a):

pytanie czy przyciągnęłaby na tyle dużo by opłacało się ją zamykać na jednej platformie. 

 

Dziś coraz częściej dochodzu się do wniosku, że bardziej opłaca się wydać grę na więcej platform i zarobić więcej. Bo to przyciąganie ekskluzywną zawartością działa coraz słabiej. 

weź pod uwagę, że piłka nożna to gatunek gier sam w sobie, dla konkretnego odbiorcy, jakim są  fani piłki nożnej, a tych jest dużo - przy znikomej ofercie takich gier na rynku, wokół których mogliby się skupiać. efootball jest wybrakowane i na dłuższą metę nudne przez to, UFL też jest wybrakowane w tryby rozgrywki, do tego gameplayowo znacznie z tyłu za fc 25

Opublikowano

cały czas próbuje zrozumieć, dlaczego sony by miało zależeć na swojej piłce jak jest ea fc,

niskim kosztem dostają od ea stałą bazę graczy która zazwyczaj preferuje konsole sony

dostają % za sprzedaż w swoim store

dostają % za sprzedaż microtranzakcji

znani piłkarze za darmo mówią, że grają w playstation

 

to samo można przełożyć na rynek nba

 

  • This 1
Opublikowano (edytowane)

żeby mieć coroczny zysk. pełny zysk ze sprzedaży i dodatkowych użytkowników ich konsoli, również pecetowych fanów piłki nożnej, którzy nie odmówiliby sobie zakupu konsoli specjalnie po to. tak jak napisałem, piłka nożna i jej gracze to osobna liga. największa inwestycja to stworzenie jej, później to tylko ewolucja, to nie jest każdy kolejny sequel the last of us, który kosztuje krocie i jego produkcja trwa latami.

 

5 minut temu, Homelander napisał(a):

Do tego licencje są mega mega ważne. FIFA przebijała sprzedażą ISSa i PESa nawet w czasach ich świetności, gdzie FIFA  była absolutnie beznadziejna. Ale miała licencje

no nie do końca o licencje chodziło, bo teraz też nie masz w ea fc atalanty, napoli, milanu, interu, a gra ma się dobrze. nie ma nawet edytora tych strojów w grze, a są koszmarne. niektórym po prostu bardzie odpowiada gameplay oferowany przez EA. a przede wszystkim ultimate team, bo tym teraz stoi ta gra.

 

przypominam, że kiedyś PES miał wyłączność na licncję LM - najważniejszych klubowych rozgrywek, a pes oferował możliwość wgrania licencji, wystarczyło pobrać z neta

Edytowane przez krzysiek923
Opublikowano

MS by mógł wykupić sony i zamknąć dla kaprysu, ale same chęci nie wystarczą. Już z acti się tłukli chyba ze dwa lata, więc kolejne duże zakupy już mają zablokowane na jakiś czas.

Opublikowano

EA to chyba nie jest taki kolos jak Acti/Blizz, chociaż kto ich tam wie. A co do Sony, nie kupiliby, bo chroni ich jakieś tam japońskie prawo, które blokuje na pełny zakup firmy. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...