Paolo de Vesir 9 240 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Po głowie skakałbym za te 30 klatek. Widać ewidentnie, że MS robi wszystko aby podcinać skrzydła sprzedaży XS - przedstawiając go jako ułomnego kuzyna PC-chada. Cytuj
krzysiek923 1 716 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia no mogą jeszcze 10 razy powtórzyć, że xbox to już nie konsola i w dupie mają kto zaqgra na xboksie w 30 a kto na pc w 120. poza tym na pewno będzie tryb jakości i wydajności Cytuj
Paolo de Vesir 9 240 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Na razie mowa jest tylko o 30 klatkach, ale znajać te ofermy zaraz okaże się, że nie doszedł jakiś przekaz i po pożarze będzie info o trybie performance. kiedyś Cytuj
creatinfreak 3 861 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia No hellblade mimo iż boli to jednak z bólem tyłka przeżyje te 30. Ale gearsy? No kurwa nie ma opcji. Wyjebie Xboxa jak zrobią gearsy w 30 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 4 kwietnia Autor Opublikowano 4 kwietnia Unreal Engine 5 jest imponujący, ale już w momencie premiery demka Matrixa które chodziło na konsolach w rwanych 30 fpsach było wiadomo że ciężko będzie na tej generacji konsol z grami w 60 fpsach na tym silniku. A jeśli Gearsy mają byc jeszcze ładniejsze niż Hellblade 2, to nie nastawiam się w ogóle na 60 klatek na konsoli. Cytuj
Paolo de Vesir 9 240 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Kurcze, żeby tylko jakoś dało zrobić się piękną grafikę, ale nie ograniczając posiadaczy konsoli do 30 klatek, hmmm. Cytuj
Ukukuki 7 127 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Godzinę temu, ASX napisał: Unreal Engine 5 jest imponujący, ale już w momencie premiery demka Matrixa które chodziło na konsolach w rwanych 30 fpsach było wiadomo że ciężko będzie na tej generacji konsol z grami w 60 fpsach na tym silniku. A jeśli Gearsy mają byc jeszcze ładniejsze niż Hellblade 2, to nie nastawiam się w ogóle na 60 klatek na konsoli. No a przy PS6 i XSXSX to pewnie wyjdzie Unreal Engine 6 i zaczynamy od nowa. Dopóki konsole będą trzymać się progu 500$ który już dekadę temu zjadła inflacja to będzie to tak wyglądać. 2 Cytuj
Daddy 4 245 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Godzinę temu, krzysiek923 napisał: ciekawe czy wrócą do korzeni w kwestii oprawy i klimatu, ale pewnie nie, na to trzeba poczekać do restartu serii a nie 6 Matt w zeszłym roku mówił że seria ma wrócić do mrocznych klimatów gow1/2 zobaczymy za 2mc ile w tym prawdy. Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Ciekawe czy tryb 60. klatek Obawiam się że może być tak: SP 30, MP 60 jak w GOW Ultimate. Problemem jest UE5 który jest bardzo wymagającym silnikiem a że gra według przecieków masakruje wizualnie H2 który masakruje inne gry... Hellblade 2 Boży to na luzie do przejścia ale Gearsy w takiej płynności Cytuj
Paolo de Vesir 9 240 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia MS pogubił się w tym mocno - z jednej strony narracja o najpotężniejszej konsoli ever, a potem korzystanie z silnika pokroju Unreal Engine 5. Cytuj
krzysiek923 1 716 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia 12 minut temu, Ukukuki napisał: No a przy PS6 i XSXSX to pewnie wyjdzie Unreal Engine 6 i zaczynamy od nowa. Dopóki konsole będą trzymać się progu 500$ który już dekadę temu zjadła inflacja to będzie to tak wyglądać. Ale co to ma do rzeczy? Jak gra zawsze może wyglądać lepiej w 30 i zawsze może wyglądać trochę gorzej w 60 klatkach? Musiałoby się zmienić nastawienie niedzielnych graczy, którym konsole sprzedaje nie klatkaż, a jak najbardziej oczojebna graficzka. Cytuj
SnoD 2 343 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia (edytowane) No a wyszła jakaś mocniejsza konsola? Niestety, ale nowe fajerwerki graficzne potrzebują jeszcze większego skoku wydajności niż w obecnej generacji. To chyba pierwsza generacja gdzie nowa odsłona UE nie jest w powszechnym użytku na tym etapie. Podejrzewam, że nie mieli ciśnienia z optymalizacją UE5 skoro Epic teraz żyje głównie z Fortnite. Edytowane 4 kwietnia przez SnoD Cytuj
Paolo de Vesir 9 240 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia 5 minut temu, SnoD napisał: No a wyszła jakaś mocniejsza konsola? Niestety, ale nowe fajerwerki graficzne potrzebują jeszcze większego skoku wydajności niż w obecnej generacji. To chyba pierwsza generacja gdzie nowa odsłona UE nie jest w powszechnym użytku na tym etapie. W sensie MS bardzo lubuje się w imponujących hasłach pokroju "najpotężniejsza konsola ever" albo "4K60RT", ale kończy raczej na tym, że zamiast pójść zdroworozsądkowo i wybrać jakiś złoty środek to staje na chuju i dostarcza. Tylko, że nie ma to realnego przełożenia na to co widzimy w samych grach, bo bierze się za UE5 żeby tę moc stłamsić, a 4K60RT w Forzy która zawsze była przecież pokazówką Xboxa skończyło się na mocnym rozczarowaniu graficznym. Cytuj
SnoD 2 343 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Grasz od wczoraj? To jest standard dla wszystkich producentów konsol, że rzeczywistość weryfikuje ambicje bo sprzęt w teorii daje określone możliwości, ale przy założeniu, że grę robi Team jak Coalition czy Naughty Dog. Niestety krzywa talentu w przeciętnym studiu jest znacznie niżej. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 4 kwietnia Autor Opublikowano 4 kwietnia Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie. Cytuj
SnoD 2 343 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia (edytowane) 16 minut temu, ASX napisał: Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie. Jak wracam do niektórych gierek z One, to devi naprawdę wyciągali z tego sprzętu cuda na kiju. A później na Koksie. A dzisiaj mamy 4 lata nowych konsol, a gry chodzą w niższych rozdzielczościach niż na Koksie :p Edytowane 4 kwietnia przez SnoD 1 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 4 kwietnia Autor Opublikowano 4 kwietnia Ja ostatnio gram w remake pierwszej Mafii z poprzedniej generacji i pomijając takie drobne rzeczy jak dosyć agresywny LOD tekstur i 30 fpsow, to jest to gra która niczym nie ustępuje współczesnym tytułom i spokojnie mogłaby bez problemu wyjść dzisiaj prawie 4 lata po premierze konsol. Gdzie jest ten postęp graficzny? 1 Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia Po co się starać jak można golić frajerów i tłumaczyć to rosnącymi kosztami produkcji, a potem na PC odpowiednik konsolowego GPU i tak wyciąga więcej klateczek w ustawieniach grafiki konsolowych Cytuj
iluck85 2 971 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia 2 godziny temu, krzysiek923 napisał: no mogą jeszcze 10 razy powtórzyć, że xbox to już nie konsola i w dupie mają kto zaqgra na xboksie w 30 a kto na pc w 120. poza tym na pewno będzie tryb jakości i wydajności Jakby mieli w dupie, to Spencer na spotkaniu meilowym by nie wspomniał że będzie kolejna konsola. I to jest moment na wypuszczenie mocniejszej konsoli i Gearsów. Cytuj
Beelzeboss 324 Opublikowano 4 kwietnia Opublikowano 4 kwietnia gearsy 6 launch title dla nextboxa w 2026, a na series w 30fps #takbedzie 1 1 Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 5 kwietnia Opublikowano 5 kwietnia 13 godzin temu, ASX napisał: Patrząc na to jak mocno zaangażowane było Coalition w benchmark tego demka Matrixa, to nie zdziwilbym się jakby to oni w dużej mierze optymalizowali UE5 wspólnie z Epicem xd Swoją drogą od pierwszego pokazu UE5 minie 4 lata za niesiac i tak naprawdę Hellblade 2 będzie dopiero pierwszym tytułem który pokazuje pazur tego silnika. W poprzedniej generacji adaptacja UE4 też zajęła trochę czasu, zanim stał się powszechnie używany, ale tyle to nie. pamiętam dokładnie ten pokaz i osrane zbroje ziomków, że jakie to wodotryski będą teraz na konsolach jak ogarną ten UE5. od początku mówiłem, że to nie ma prawa tak wyglądać na konsolach w jakiejś sensownej i większej grze, ale ludzie to wszystko łykną jak mają napisane REAL TIME XD 1 Cytuj
Ukukuki 7 127 Opublikowano 5 kwietnia Opublikowano 5 kwietnia Tak samo przed premierą nowych konsol cepy dawały minusy jak pisałeś ,że nie ma szans na 4k i 60 klatek Cytuj
number_nine 1 345 Opublikowano 5 kwietnia Opublikowano 5 kwietnia 2 minuty temu, Ukukuki napisał: Tak samo przed premierą nowych konsol cepy dawały minusy jak pisałeś ,że nie ma szans na 4k i 60 klatek ja bym jeszcze zrozumiał taką nieświadomość gdyby nie fakt, że takie rewelacje są szybko weryfikowane przez ekipy typu Digital Foundry. Przy ogłoszeniach tej generacji było chyba najwięcej porównań mocy do kompów i tam ładnie było widać co mniej więcej konsole będą mogły osiągnąć, ale pelikany dalej wierzyły w jakieś fikuśne mechanizmy skalujące i inne czary, więc sam procek i pamięć to nie wszystko przecież Cytuj
Moldar 2 281 Opublikowano 5 kwietnia Opublikowano 5 kwietnia Wiadomo, że 60 fps nie będzie standardem nigdy, mnie osobiście trochę boli, że praktycznie każda gra od sony, ma tych trybów sporo i każdy jest zadowolony, do tego fajnie wspierają tv 120 hz, dzięki czemu jest i 40 klatek.Widać, że u nich to priorytet, gdzie na Xboxie nikt się tym nie przejmuje, pozostają hasła "najpotężniejszej" konsoli. 4 Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 5 kwietnia Opublikowano 5 kwietnia Trafiłeś w samo sedno, żadna gra od MGS nie ma wsparcia trybu 40fps i pewnie już nie będzie mieć, według mnie to niezła głupota, ale z drugiej strony więcej użytkowników systemu Xbox ma XSS (to tylko mój domysł, potrzebne potwierdzenie @ASX), a tam raczej nie ma za duzego pola do popisu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.