Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, SnoD napisał(a):

Z kwietnia, ale warto wrzucić - MS trzyma swoich deweloperów w stodołach XD

 

Jak słucham jak to fajnie, że mają taką dużą przestrzeń, jak to zamiast pracować mogą się kręcić bez celu podglądając co inni robią albo przesiadywać sobie na kawce w kuchni, to wiem, że informatyczki z Rare nie dowiozą tego Everwild przez kolejnych 5 lat i w tym roku nie będzie żadnego gameplayu z gry XD

 

 

 

Capcom dowozi gierki jak z automatu, a tutaj się pierdolą 4 lata i dalej końca nie widać. Jak dla mnie to kultura pracy: w Japonii pewnie wszyscy skupieni na robocie, a tutaj obstawiam, że najważniejszym problemem jest to, czy jest mleko sojowe do kawki :pawel:

Odnośnik do komentarza

Za bardzo wierzycie marketingowi, w wielu studiach jest zapierdol nie tylko w japońskich ale tego nie pokażą na promocyjnych materiałach, a takie filmiki jak ten chwalące warunki pracy i pokazujące jak fajnie się pracuję mają przede wszystkim na celu skusić potencjalnych pracowników. 

Odnośnik do komentarza
1 minute ago, ASX said:

Za bardzo wierzycie marketingowi, w wielu studiach jest zapierdol nie tylko w japońskich ale tego nie pokażą na promocyjnych materiałach, a takie filmiki jak ten chwalące warunki pracy i pokazujące jak fajnie się pracuję mają przede wszystkim na celu skusić potencjalnych pracowników. 

 

Sądząc po efektach pracy to wcale nie jest to marketing

Odnośnik do komentarza

Nie no, żaden marketing. Kiedy priorytetem u developera są owocowe czwartki, pride month, quiet roomy, toalety koedukacyjne oraz diversity i inclusivity zamiast mentalność "jesteśmy ku,wa najlepsi!" to takie są efekty. Jedni klepią grę za grą, drudzy popijają kawkę kiedy ich najnowsze dzieło utkwiło w piekle developerskim.

 

Serio, to już chyba tylko na pana Japończyka można liczyć jeśli chodzi o gry. Historia zatoczyła koło.

  • Plusik 5
  • This 5
Odnośnik do komentarza

No zobaczymy, jeśli nie zobaczymy Everwild w tym roku to faktycznie będzie powód do zmartwień, a jeśli okaże się gra wygląda dobrze i wyjdzie stosunkowo niedługo, to nikt nie będzie miał pracownikom za złe że mają pszczoły produkujące ekologiczny miód czy nowy budynek, czy być może piją sojowe latte. 

 

A to że inwestują w Rare i rozbudowują studio mnie akurat nie dziwi, ich ostatnia gra jest największym sukcesem w historii studia i mimo iż wyszła 6 lat  to gra w nią wciąż masa ludzi i przynosi kupę kasy (w ostatnim miesiącu 4 najlepiej sprzedająca się gra w USA) 

Odnośnik do komentarza

No ja liczę, że pozostaną z tego tylko heheszki, ale z doświadczenia jak widzę takie filmiki, to nadzieja umiera.

 

Liczę, że w Undead Labs trzymają ich w podziemnych bunkrach przykutych do podłogi, a pół pomarańczy jest nagrodą za wyrobienie tygodniowej normy ;)

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

IMO znacznie większym problemem dla Rare i Everwild jest za duży sukces Sea of Thieves, bo mają grę którą cały czas rozwijają i stale pracują nad nią ok. 150-200 osób + kilka zewnętrznych studiów pomocniczych wg. wywiadów, a jednocześnie chcą rozwijać nowe IP, a nie jest to wcale jakieś wielkie studio,. 

 

W zasadzie prawie nikt tak w branży nie robi, bo jeśli ktoś ma GAASa który odniósł sukces, to zazwyczaj  pochłania on w całości studio, bo cała para idzie w zatrzymanie graczy a do tego potrzeba nieustannego dopływu nowej zawartości czyli zapierdolu.  Nawet Naughty Dog się na tym wyjebało i to jeszcze nawet przed premierą Frakcji, bo chcieli jednocześnie robić GAASa i inne gry.

 

A Rare nie dość że nie wykazuje sygnałów spowolnienia z Sea of Thieves (na ten rok, zapowiedzieli mnóstwo nowości do gry) to jednocześnie mają to Everwild wciąż w produkcji które też ma być GAASem i ja osobiście sobie tego w ogóle nie wyobrażam by  jedno studio miało dwie usługi na utrzymaniu

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, ASX napisał(a):

No zobaczymy, jeśli nie zobaczymy Everwild w tym roku to faktycznie będzie powód do zmartwień, a jeśli okaże się gra wygląda dobrze i wyjdzie stosunkowo niedługo, to nikt nie będzie miał pracownikom za złe że mają pszczoły produkujące ekologiczny miód czy nowy budynek, czy być może piją sojowe latte. 

 

A to że inwestują w Rare i rozbudowują studio mnie akurat nie dziwi, ich ostatnia gra jest największym sukcesem w historii studia i mimo iż wyszła 6 lat  to gra w nią wciąż masa ludzi i przynosi kupę kasy (w ostatnim miesiącu 4 najlepiej sprzedająca się gra w USA) 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dobra twitterowi warriorzy chwila offtopa, bo mam wazne pytanie: coś się stało złego z zakupami kluczy z 3 swiata? Wchodze na gamivo i nowsze gierki maja ceny dla białego człowieka zamiast cebuli jak dawniej. Ostatni raz zakupy tam robiłem w styczniu gdzie tekken 8 i yakuza 8 mnie wyniosly jako po ~100zł. Nigeryjskich baldurs gate 3 za 60zl tez juz nie widze.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...