Opublikowano 11 czerwca 202411 cze Godzinę temu, Wredny napisał(a): Ten większy pokaz State of Decay 3 to miał być dzisiaj? Niestety to był jakiś fake news.
Opublikowano 11 czerwca 202411 cze 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): Cytujac forumowego klasyka: CZUJĘ DUMĘ TYLKO XBOX A tu jeszcze konsolowe exy jak stalker 2 i tona gier na premierę w XGP. Nawet jak MS przez kolejne dwa lata nie zapowie gier to na 24/25/26 mają tyle gier że głowa mała.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Warto zwrócić uwagę, że dywizja twórców z XGS mocno stawia na wykorzystywanie UE5, który to niby ma małą rację bytu na konsolach obecnej generacji.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Pewnie Xbox cofnie się do ery xone i 900-1080p 30 FPS będzie standardem. Obym się mylił.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Autor Jak mają w swoich szeregach Coalition to nic dziwnego że idą w jeden z najbardziej zaawasnowany, a na pewno najpopularniejszych silników. To im pomoże osiągnąc efekt synegii, gdzie studia mogą wspierać się nawzajem jak np. w przypadku Undead Labs które dostało pomoc od Coalition i Obsidian. I patrząc na to co się dzieje na rynku coraz więcej studiów będzie przechodzić na UE5
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze No fajnie, ale coalition niech się bierze za swoje gry a nie, że czekać trzeba latami bo pół studia pomaga innym bo nie ogarniają silnika. Do tego mają też silnik od id software, który notabene robi wrażenie bo taki doom wygląda i chodzi cudnie.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Ta praca Coalition i innych studiów zaprocentuje w przyszłości. Gdy inne studia będą się dopiero uczyć, to XGS będzie już miało masę pracowników z 5-7 letnim doświadczenie, co zaprocentuje na kolejnej generacji, która będzie już lepiej skrojona pod UE5. Edytowane 12 czerwca 202412 cze przez SnoD
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Autor to co innego przechodzić z autorskiego silnika na UE5, a co innego zrobić aktualizacje z jakiegoś UE 5.9 na UE 6.0
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze No zobaczymy ale pewnie te hity jak Gearsy, Fable, Perfect Dark to wyjebia gdy na horyzoncie będzie kolejna konsola, na Series X będą działały jak praktycznie wszystko od MS w ostatnim czasie. Co trochę smuci. Zobaczymy jak z Avowed i Indiana, jakie tłumaczenia będą
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Autor a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie?
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Akurat odnoszę wrażenie, że XSX mocno ruszył z kopyta z tym działaniem gier, a nawet samo menu po ostatniej aktualizacji śmiga jak szalone. Nie wiem do czego można się przyczepić.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze 19 minut temu, ASX napisał(a): a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie? No chodziło mi o to że taki Starfield miał 30 FPS na premierę i jest teraz w locie udoskonalany, Hellblade2 też jakieś filmowe doświadczenia pasy hujasy O takie coś mi chodzi, bo tak ogólnie to nie miałem z żadną problemów w samej rozgrywce
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Hellblade II był produkowany w perspektywie szerokokątnej tak jak są nagrywane filmy, to nie jest oszczędzanie na pikselach.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Gears 5 działa na X1 w 1080p/30fps (ze spadkami rozdzialki, ale jednak), gdzie wiekszosc devow osiagala 900p. Wierzę, że Coalition nie zejdzie mega nisko z rodzielczością na Series X. Edytowane 12 czerwca 202412 cze przez Lukas_AT
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek.
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Teraz, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Nie widziałeś chyba tematów Jedi Survivor xD
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze 14 minut temu, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. A ostatni Final w trybie performancji?
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze 10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał(a): Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech. idTech Pokaz z niedzieli to podobno nie koniec atomówek Spencera, Xbox ma mieć kolejny pokaz na GC lub we wrześniu
Opublikowano 12 czerwca 202412 cze Jeszcze jedna premiera, Ara: History Untold wychodzi na PC 24 września, pracują nad wersją na konsolę. Imponująca grafika jak na grę 4A. Do tego gameplay z Age of Mythology. Microsoft dowala do pieca z różnego rodzaju strategiami. Edytowane 12 czerwca 202412 cze przez SnoD
Opublikowano 13 czerwca 202413 cze Autor Potwierdzili też że Ara wyjdzie na konsole w późniejszym terminie
Opublikowano 13 czerwca 202413 cze 16 godzin temu, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Dying Light 2?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.