Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
Godzinę temu, Wredny napisał(a):

Ten większy pokaz State of Decay 3 to miał być dzisiaj?

 

Niestety to był jakiś fake news.

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a):

 

Cytujac forumowego klasyka:

 

CZUJĘ DUMĘ TYLKO XBOX

 

:banderas: 

A tu jeszcze konsolowe exy jak stalker 2 i tona gier na premierę w XGP.

Nawet jak MS przez kolejne dwa lata nie zapowie gier to na 24/25/26 mają tyle gier że głowa mała.

Opublikowano

Warto zwrócić uwagę, że dywizja twórców z XGS mocno stawia na wykorzystywanie UE5, który to niby ma małą rację bytu na konsolach obecnej generacji.

Opublikowano

Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. :reggie: Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech.

Opublikowano
  • Autor

Jak mają w swoich szeregach Coalition to nic dziwnego że idą w jeden z najbardziej zaawasnowany, a na pewno najpopularniejszych silników. To im pomoże osiągnąc efekt synegii, gdzie studia mogą wspierać się nawzajem jak np. w przypadku Undead Labs które dostało pomoc od Coalition i Obsidian. 

 

I patrząc na to co się dzieje na rynku coraz więcej studiów będzie przechodzić na UE5 

Opublikowano

No fajnie, ale coalition niech się bierze za swoje gry a nie, że czekać trzeba latami bo pół studia pomaga innym bo nie ogarniają silnika. Do tego mają też silnik od id software, który notabene robi wrażenie bo taki doom wygląda i chodzi cudnie. 

Opublikowano

Ta praca Coalition i innych studiów zaprocentuje w przyszłości. Gdy inne studia będą się dopiero uczyć, to XGS będzie już miało masę pracowników z 5-7 letnim doświadczenie, co zaprocentuje na kolejnej generacji, która będzie już lepiej skrojona pod UE5.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
  • Autor

to co innego przechodzić z autorskiego silnika na UE5, a co innego zrobić aktualizacje z jakiegoś UE 5.9 na UE 6.0

Opublikowano

No zobaczymy ale pewnie te hity jak Gearsy, Fable, Perfect Dark to wyjebia gdy na horyzoncie będzie kolejna konsola, na Series X będą działały jak praktycznie wszystko od MS w ostatnim czasie. Co trochę smuci.

Zobaczymy jak z Avowed i Indiana, jakie tłumaczenia będą ;)

Opublikowano
  • Autor

a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie? 

Opublikowano

Akurat odnoszę wrażenie, że XSX mocno ruszył z kopyta z tym działaniem gier, a nawet samo menu po ostatniej aktualizacji śmiga jak szalone. Nie wiem do czego można się przyczepić. 

Opublikowano
19 minut temu, ASX napisał(a):

a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie? 

No chodziło mi o to że taki Starfield miał 30 FPS na premierę i jest teraz w locie udoskonalany, Hellblade2 też jakieś filmowe doświadczenia pasy hujasy :)

 

O takie coś mi chodzi, bo tak ogólnie to nie miałem z żadną problemów w samej rozgrywce 

Opublikowano

Hellblade II był produkowany w perspektywie szerokokątnej tak jak są nagrywane filmy, to nie jest oszczędzanie na pikselach.

Opublikowano

 

Mocno krytyczne podejście do tego pokazu.

Opublikowano

Gears 5 działa na X1 w 1080p/30fps (ze spadkami rozdzialki, ale jednak), gdzie wiekszosc devow osiagala 900p. Wierzę, że Coalition nie zejdzie mega nisko z rodzielczością na Series X.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek.

Opublikowano
Teraz, GearsUp napisał(a):

O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek.

Nie widziałeś chyba tematów Jedi Survivor xD

Opublikowano
14 minut temu, GearsUp napisał(a):

O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek.

A ostatni Final w trybie performancji?

Opublikowano
10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. :reggie: Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech.

idTech :lapka:

 

Pokaz z niedzieli to podobno nie koniec atomówek Spencera, Xbox ma mieć kolejny pokaz na GC lub we wrześniu :xboss:

Opublikowano

Jeszcze jedna premiera, Ara: History Untold wychodzi na PC 24 września, pracują nad wersją na konsolę.

 

 

Imponująca grafika jak na grę 4A. Do tego gameplay z Age of Mythology.

 

Microsoft dowala do pieca z różnego rodzaju strategiami.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
  • Autor

Potwierdzili też że Ara wyjdzie na konsole w późniejszym terminie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1