SnoD 2 299 Opublikowano 11 czerwca Udostępnij Opublikowano 11 czerwca Godzinę temu, Wredny napisał(a): Ten większy pokaz State of Decay 3 to miał być dzisiaj? Niestety to był jakiś fake news. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 224 Opublikowano 11 czerwca Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): Cytujac forumowego klasyka: CZUJĘ DUMĘ TYLKO XBOX A tu jeszcze konsolowe exy jak stalker 2 i tona gier na premierę w XGP. Nawet jak MS przez kolejne dwa lata nie zapowie gier to na 24/25/26 mają tyle gier że głowa mała. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bielik 728 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Warto zwrócić uwagę, że dywizja twórców z XGS mocno stawia na wykorzystywanie UE5, który to niby ma małą rację bytu na konsolach obecnej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 060 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech. Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Pewnie Xbox cofnie się do ery xone i 900-1080p 30 FPS będzie standardem. Obym się mylił. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 060 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Jedyna nadzieja w FSR, bo wyżej chuja te konsole nie podskoczą. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 12 czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Jak mają w swoich szeregach Coalition to nic dziwnego że idą w jeden z najbardziej zaawasnowany, a na pewno najpopularniejszych silników. To im pomoże osiągnąc efekt synegii, gdzie studia mogą wspierać się nawzajem jak np. w przypadku Undead Labs które dostało pomoc od Coalition i Obsidian. I patrząc na to co się dzieje na rynku coraz więcej studiów będzie przechodzić na UE5 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca No fajnie, ale coalition niech się bierze za swoje gry a nie, że czekać trzeba latami bo pół studia pomaga innym bo nie ogarniają silnika. Do tego mają też silnik od id software, który notabene robi wrażenie bo taki doom wygląda i chodzi cudnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 299 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca (edytowane) Ta praca Coalition i innych studiów zaprocentuje w przyszłości. Gdy inne studia będą się dopiero uczyć, to XGS będzie już miało masę pracowników z 5-7 letnim doświadczenie, co zaprocentuje na kolejnej generacji, która będzie już lepiej skrojona pod UE5. Edytowane 12 czerwca przez SnoD Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Na następnej będzie ue6 i zaś to samo Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 12 czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 12 czerwca to co innego przechodzić z autorskiego silnika na UE5, a co innego zrobić aktualizacje z jakiegoś UE 5.9 na UE 6.0 Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 724 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca No zobaczymy ale pewnie te hity jak Gearsy, Fable, Perfect Dark to wyjebia gdy na horyzoncie będzie kolejna konsola, na Series X będą działały jak praktycznie wszystko od MS w ostatnim czasie. Co trochę smuci. Zobaczymy jak z Avowed i Indiana, jakie tłumaczenia będą Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 12 czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 12 czerwca a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Akurat odnoszę wrażenie, że XSX mocno ruszył z kopyta z tym działaniem gier, a nawet samo menu po ostatniej aktualizacji śmiga jak szalone. Nie wiem do czego można się przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 724 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 19 minut temu, ASX napisał(a): a co jest nie tak z działaniem gier na Series X w ostatnim czasie? No chodziło mi o to że taki Starfield miał 30 FPS na premierę i jest teraz w locie udoskonalany, Hellblade2 też jakieś filmowe doświadczenia pasy hujasy O takie coś mi chodzi, bo tak ogólnie to nie miałem z żadną problemów w samej rozgrywce Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 299 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Hellblade II był produkowany w perspektywie szerokokątnej tak jak są nagrywane filmy, to nie jest oszczędzanie na pikselach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 407 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Mocno krytyczne podejście do tego pokazu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 178 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca (edytowane) Gears 5 działa na X1 w 1080p/30fps (ze spadkami rozdzialki, ale jednak), gdzie wiekszosc devow osiagala 900p. Wierzę, że Coalition nie zejdzie mega nisko z rodzielczością na Series X. Edytowane 12 czerwca przez Lukas_AT Cytuj Odnośnik do komentarza
GearsUp 141 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 253 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca Teraz, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Nie widziałeś chyba tematów Jedi Survivor xD Cytuj Odnośnik do komentarza
ProstyHeker 1 866 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 14 minut temu, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. A ostatni Final w trybie performancji? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 224 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał(a): Mimo wszystko są uzasadnione obawy, że gry na UE5 będą na XSX (a tym bardziej XSS) śmigać jak gówno. MS w nosie ma, że gra startuje w 30 klatkach, bo tak to zatentegują za jakiś czas. Druga sprawa, że pewnie łatwiej im pracować na tym silniku, zbierać know-how na następną generację skoro sami ze swoich silników które mogą robić wrażenie mają tylko ForzaTech. idTech Pokaz z niedzieli to podobno nie koniec atomówek Spencera, Xbox ma mieć kolejny pokaz na GC lub we wrześniu Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 299 Opublikowano 12 czerwca Udostępnij Opublikowano 12 czerwca (edytowane) Jeszcze jedna premiera, Ara: History Untold wychodzi na PC 24 września, pracują nad wersją na konsolę. Imponująca grafika jak na grę 4A. Do tego gameplay z Age of Mythology. Microsoft dowala do pieca z różnego rodzaju strategiami. Edytowane 12 czerwca przez SnoD Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 13 czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca Potwierdzili też że Ara wyjdzie na konsole w późniejszym terminie Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 492 Opublikowano 13 czerwca Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 16 godzin temu, GearsUp napisał(a): O rozdzielczość nigdy nie było dram w internetach, za to zawsze jest głośno przy wyliczaniu klateczek. Dying Light 2? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.