Opublikowano 18 grudnia 20195 l 24 minuty temu, Rozi napisał: Na takim klapy z CW ogrywają gry z Xboxa.
Opublikowano 18 grudnia 20195 l Ale będzie pole do popisu z naklejkami z biedronki, opier.do.lę ja całą w gang świeżaków
Opublikowano 18 grudnia 20195 l W poziomie słabo to wygląda, w pionie lepiej, ale nawet nie mam gdzie postawić. Wygląd i bryła dramat
Opublikowano 18 grudnia 20195 l Ten fan to mógłby dokończyć kurs photoshopa z YT przed wrzuceniem czegoś takiego do internetu. Edytowane 18 grudnia 20195 l przez 20inchDT
Opublikowano 19 grudnia 20195 l Autor https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-xbox-series-x-reveal-analysis Cytat All of this is in service of what Microsoft believes to be the most powerful console of the next generation era. Previously known by its codename of Anaconda (under the Project Scarlett umbrella) the aim has always been to double the outgoing X's prowess with 12 teraflops of compute performance as an internal target. Microsoft sees performance leadership as the crucially important for the core gamer, with Xbox One X - and indeed PS4 Pro - as a successful trial in establishing that committed gamers will pay more for a premium experience. Cytat Meanwhile, the PS5 GPU may be shrouded in mystery, but if the indications are true for Series X, Microsoft has developed a console GPU that is more performant and more feature-rich than any Navi part AMD has shipped in 2019. Cytat Our measurements for the first-gen PlayStation 3 currently top the power consumption charts at 209W during gameplay. Based on what we know of Navi GPUs from the existing, seemingly less capable Radeon RX 5700-series, not to mention the size of the Series X casing, I wouldn't be surprised to see the new console move beyond 300W"
Opublikowano 19 grudnia 20195 l Co do tych xboxow z postu maciekww28 - jak dla mnie wszystkie ładne. Gdybym kupował , ciężko byłoby mi się zdecydować którego wybrać , nawet pomimo że wygląd konsoli ma dla mnie niewielkie znaczenie.
Opublikowano 19 grudnia 20195 l @ASX Też, chociaż Tom trochę za dużo fanbojuje w niektórych wpisach (ale to zrozumiałe, bo zajmuje się tematyką i newsami związanymi z MS profesjonalnie). Tak VRS, zarządzanie pamięcią poprzez ulepszone stronicowanie czy ulepszone drivery związane z RT odegrają ważną rolę w przyszłej generacji, a sam nowy Core OS zapowiada się dobrze, ale magii w tym nie ma Spoiler a konkurencja nie śpi
Opublikowano 19 grudnia 20195 l Dwunastka akurat mocno pomogła kartom AMD w konkurencji z Nvidią, więc coś tam jednak zdziałali.
Opublikowano 19 grudnia 20195 l DX12 to dobre API, Vulkan jednak naciska mocno, więc mają większą konkurencję na rynku PC (a Google wybierając Vulkana do Stadii nadepnął na odcisk MS). Oczywiście wspomniane przez Toma stronicowanie pamięci jest prawdopodobnie związane z dyskami SSD i tym jak wpłynie na ich działanie.
Opublikowano 20 grudnia 20195 l 5 minut temu, Shankor napisał: Co wy wąchacie? Przecież Dx12 to porażka od początku do końca. lolwut? Przecież karty AMD, przynajmniej Polarisy, dopiero przy DX12 rozwijają skrzydła.
Opublikowano 20 grudnia 20195 l Autor Cytat "Dzięki temu, że użyliśmy centralnego, dużego wiatraka, mogliśmy dokładnie regulować, jak cichy jest Xbox One X. (...) Tak samo jest z Xbox Seies X. Jeśli nie wskażesz gościom w domu, że system jest włączony, w ogóle tego nie zauważą - sprzętu po prostu nie słychać. (...) Pojedynczy wiatrak Xbox Series X kręci się tak wolno, że generuje dźwięk na poziomie szeptu" - zapewniał w rozmowie z GameSpot Phil Spencer. ale bym słuchał szeptu tego seksownego skurczybyka
Opublikowano 20 grudnia 20195 l DX12 jest rozwijanym API, początek miał fatalny, ale obecnie jest ok, jak pisałem, konkurencja Vulkana mocno wpłynęła na to. Najlepsze rzeczy słyszę o low level GNM i wysokopoziomowym odpowiedniku GNMX - wszyscy devsi, których znam, bardzo sobie chwalą w tej generacji to co z narzędziami i API zrobiło Sony.
Opublikowano 20 grudnia 20195 l Autor 3 minuty temu, Hendrix napisał: DX12 jest rozwijanym API, początek miał fatalny, ale obecnie jest ok, jak pisałem, konkurencja Vulkana mocno wpłynęła na to. Najlepsze rzeczy słyszę o low level GNM i wysokopoziomowym odpowiedniku GNMX - wszyscy devsi, których znam, bardzo sobie chwalą w tej generacji to co z narzędziami i API zrobiło Sony. chyba chciałeś napisać - Microsoft :D
Opublikowano 20 grudnia 20195 l No nie, nie chciałem - to nie jest zresztą jakaś specjalna tajemnica (ani fanboystwo), dużo devów po prostu bardzo sobie ceni API i narzędzia od nich. Wyciągnęli wnioski po PS3, historia tej konsoli jest tak dobra, że nie dziwię się, że PS4 było jej odwrotnością
Opublikowano 20 grudnia 20195 l Autor No niedokońca wynikało to z kontekstu wypowiedzi, bo najpierw pisałeś o DirectX 12 , a potem nagle zacząłeś chwalić API i narzędzia Sony, więc wolałem się upewnić czy to nie zwykłe przejęzyczenie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.