Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano

Widzę że pogodziłeś się już z królem i miłość do Xboxa odżyła xd 

Opublikowano
  • Autor

Mam nadzieje że przez "potężne wsparcie"  rozumoesz wysyp niskobudżetowych gier usług z obowiązkowym trybem multiplayer, bo inaczej może być srogi zawód :kaz:

Opublikowano
19 minut temu, ASX napisał:

Mam nadzieje że przez "potężne wsparcie"  rozumoesz wysyp niskobudżetowych gier usług z obowiązkowym trybem multiplayer, bo inaczej może być srogi zawód :kaz:

 

Grounded robi rzekomo 13 osób z 200 osobowego teamu. Jeśli podzielić Obsidian na równe części to da nam ok. 15 trzynastoosobowych teamów. Miesiąc w miesiąc giereczki 1st party, tak jak Król Spencer obiecywał. :kaz:

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
  • Autor

 

pytani tylko e3 czy x20? ;)

 

Opublikowano

no czyli w skrocie im blizej do premiery konsoli tym wiecej informacji beda podawac, niesamowite

Opublikowano

W następnym odcinku: Czy Sony odpowie projektem gry "AAAAA"?

Opublikowano
15 godzin temu, ASX napisał:

 

pytani tylko e3 czy x20? ;)

 

W ich przypadku E3 to chyba za wcześnie, jeszcze rok tamu TI miało jednego level designera, dzisiaj 10ciu, no i podobno mocno im pomaga Coalition przy nowej grze.

Opublikowano

kilka ciekawostek z podcastu ze Spencerem

  • HellBlade 2 was planned to be at X0, but they kept it for the Series X reveal as it was a better fit.
  • They were thinking of some other things for the game awards, but they got pushed back for the Series X/Hellblade 2 reveals. "There will be other events."
  • They have never had consoles at home this far in advance of launch, Xbox One definitely wasn't 360 was closer.
  • They have the time this time around to polish and refine the platform, feels really good about the progress the team is making.
  • Game Pass is doing "very, very well" on Pc, "The success on PC has been incredible." Console Game Pass has "blown the doors off."
  • "The only concern I ever see is 'is it sustainable', and I'll say Game Pass right now is doing very well for us and for the people who are in it."
  • Interesting quote about the "full team" at Obsidian working on their next game, implying one big team.
  • Reiterates that it's hard to look at a show coming up where they're not going to be announcing a game or two.
  • Hints at more Minecraft projects in the works.

 

 

Opublikowano

Kolejne dywagacje odnosnie nowego Xboxa. Spoko material.

 

 

Edytowane przez bebbop

Opublikowano

Czas rozruszać wątek. W ten weekend część B3D (i ja również),  przejrzało prywatne wpisy pracownika AMD na Githubie (welp, ktoś zostanie zwolniony).

I tak:

Wychodzi, że rzeczywiście: 

a) Arden - prawdopodobna nazwa kodowa XSX, posiada 56 CU, co wskazuje rzeczywiście na prawdopodobne 12 TF (albo delikatnie niżej, zależy od taktowania), VRS i RT potwierdzone.
b) Oberon - w zasadzie 100% nazwa kodowa APU PS5, posiada 36 CU i zegary na poziomie 2000Mhz, co daje 9.2 TF, nie ma odnośników do RT i VRS, jest odnośnik do Ardena (ale raczej zwykła pomyłka).

Teraz tak, znajomi devsi z którymi rozmawiałem, od dawna mówią, że nie będzie dużej różnicy między obiema konsolami, więc trochę jestem zdziwiony znalezionymi informacjami, tym bardziej, że RT jest potwierdzony przez Cernego, a Sony ma własne patenty związane z VRS.  

Hmmm, teraz stawiam na:

Xbox Series S - 4TF - 299$
PS5 - 9.2TF (może oddzielny chip do RT?, to by tłumaczyło podobne osiągi między konsolami, dunno)  - 399$-499$
Xbox Series X - 12.1 TF 499$/499$+

No, to szczęśliwego nowego roku :v

 

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano
  • Autor

 

Nawet nie będe udawał że wiem co oznaczają terminy B3D, CU i czym jest Github, ale z tych kilku słow ktore zrozumiałem wynika ze nowy xbox zapowiada się na spoko maszyne do grania 

Opublikowano

@ASX

B3D - forum Beyond 3D, zrzeszające entuzjastów (i devów też) związanych z szeroko pojętą grafiką komputerową, CU - compute units, GitHub – hostingowy serwis internetowy przeznaczony dla projektów programistycznych :v

Jeśli XSX jest rzeczywiście tak dużym APU, to nie zdziwię się, jeśli cena przekroczy 499$.

Opublikowano

W sumie jakiś czas siedziałem na xo jako głównej konsoli posiadając PS4,a teraz siedzę na ps4 pro będąc wcześniej posiadaczem koksa. Dlatego z czystym sumieniem mógłbym w przyszłej gen zainwestować w ps5 i series s (jeżeli takowa będzie). Różnica 2 teraflopów teraz nie jest aż tak bardzo odczuwalna (widać, ale nie jest to dealbreaker), to przy tych 9-12 powinna być jeszcze mniejsza. Czekam jak zły na pełny pokaż konsol i ich premierę. Co wjedzie pierwsze? Po prezentacji series x i kupnie tyłu devów, coraz trudniej będzie wybrać.

Opublikowano
47 minut temu, Hendrix napisał:

Xbox Series S - 4TF - 299$
PS5 - 9.2TF (może oddzielny chip do RT?, to by tłumaczyło podobne osiągi między konsolami, dunno)  - 399$-499$
Xbox Series X - 12.1 TF 499$/499$+

XSS słabszy niż XOX? Może KoX będzie kompatybilny w górę?

Opublikowano

Wątpię. Najsłabszym ogniwem teraz jest CPU i koks nie będzie kompatybilny w przód. A series s i x będą się różnić w zasadzie grafiką i ilością ram co powinno się przekładać na rozdzielczość. Fizyka, ai, otwartość i interakcja świata opiera się głównie na CPU. 

Edytowane przez creatinfreak

Opublikowano
  • Autor
6 minut temu, marbel007 napisał:

XSS słabszy niż XOX? Może KoX będzie kompatybilny w górę?

XSS ( o ile taki powstanie, bo podobno los Lockharta wciaż nie jest przesadzony) nie będzie słabszy niż XOX.

 

Terafanki terafankom nierówne

Opublikowano

@marbel007

Tak, absolutnie wszystko wskazuje na TF w okolicach 4TF, plus ten sam CPU (niżej taktowany), mniej ramu i ten sam dysk SSD. Nie, XBX nie będzie "kompatybilny" w górę, w tym sensie, że jeśli gra będzie pisana tylko pod nową generację, to taka gra nie "uruchomi się" na XBX. MS jednak planuje dłuuugi okres cross-genowy, więc gry będą wychodziły na wszystkie konsole MS, w tym pierwszego XB1 (spodziewam się, że MS pozycjonuje XSX jako urządzenie premium, 4K/60+FPS, zresztą w grach pisanych pod XB1 w zasadzie 60+ fpsów jest pewne).

I tak, RDNA jest bardziej wydajne per TF.   

Kilka innych obserwacji: PS5 prawdopodobnie będzie miało bandwidth na poziomie 431-530 GB/S, co przy wysokich zegarach (2000Mhz to wyżej niż 5700XT) zapewni bardzo wysoki pixel fillrate i geometry fillrate, więc będą pewne zadania robione przez GPU, które bardzo skorzystają na tym, jeśli bandwidth będzie w okolicach 500 GB's, to będzie też optymalnie dostosowany do ilości TF, co daje minimalne bottlenecki. 

Jeśli ktoś czytał co pisałem latem w temacie o PS5, to dokładnie takiej konsoli się spodziewałem, teraz najbardziej ciekawią mnie rozwiązania dotyczące Ray-Tracingu, możliwe, że Sony skorzysta z rozwiązań Power VR.  

XSX zapowiada się na droższą konsolę (albo podobną cenowo, muszę pierw wiedzieć co zamierza Sony jeśli chodzi o RT), większą i mocniejszą (ale nadal bez takiej różnicy co między PS4 >> XB1, czy XBX >> PS Pro).

Tak jak pisałem kilka/kilkanaście stron wstecz,  to będzie dobra generacja :)

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Skoro różnica między XSX a ps5 ma wynosić aż 3TF i inne bajery to bankowo MS ma drugą tańszą konsolę żeby cenowo być konkurencyjnym.

Opublikowano

Jak XSS nie będzie miał napędu to jest szansa na biały, mniejszy o połowę klocuszek :banderas:

Opublikowano

XSS powinien być ZNACZĄCO mniejszy, stawiam też na bardziej tradycyjną, płaską konsolę, XSX może pozwolić na inną formę, bo też pewnie zostanie reklamowany jako sprzęt premium.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.