Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szef Xbox Game Studios mówi że przez 2 lata po starcie konsoli będą robić gry crossgenowe bo nie chcą porzucać włascicieli starszych konsol

Cytat

“As our content comes out over the next year, two years, all of our games, sort of like PC, will play up and down that family of devices,” Booty explains. “We want to make sure that if someone invests in Xbox between now and [Series X] that they feel that they made a good investment and that we’re committed to them with content.”

W sumie spoko podejście, ale znając życie i tak im się dostanie za to na forumku

Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Polemizowałbym. Jeśli gry skaluje się z Series X w dół do One (X) to jedno nie wyklucza drugiego.

 

No nie wiem, SSD czy w końcu dobry procesor chyba też może wpłynąć na game design i aspekty graficzne.

Opublikowano (edytowane)

@FigaroNie liczyłbym zbytnio na to uwzględniając, że najlepiej sprzedają się gry w otwartym świecie mechanika których korzeniami siedzi w poprzedniej generacji. Dobrze, że console będą miały wydajne CPU I SSD, ale na razie żaden z zapowiedzianych na nową generację tytułów nie wygląda jak coś czego obecna nie byłaby w stanie udźwignąć.

Edytowane przez Paolo de Vesir
Opublikowano

Jeśli ktoś myśli, że gry projektowane  z myślą o 12TF, super szybkim SSD i mocnym CPU (XSX) da się skalować aż do X1 (1.31 TF), to trochę niespecjalnie się interesuje tworzeniem gier. Oczywiście, że sytuacja będzie odwrotna, skalowanie w dół to absolutnie najcięższa robota.

Opublikowano

Na pewno taka polityka ma sens w kontekście gamepassa, Microsoftowi zalezy aby jak najwiecej osób opłacało subskrybcje. Dlatego nie może nagle przestać robić gier na xboxa one bo to oznaczałoby że miliony ludzi ktorzy nie kupili jeszczcze nowej konsoli a ktorzy wciaż opłacają gamepassa mogłoby anulować subskrybcje.

 

Na pewno wyjątkowo ciężkie zadanie czeka developerów aby zeskalować w dół wszystkie nextgenowe gierki. Pierwszy przykład zobaczymy przy okazji Halo Infinite, wtedy mniej wiecej sprawdzi się jak to działa.

 

 

Opublikowano

Swoją drogą internet skupi się najbardziej na crossgenowych exach, bo ten fragment ma najbardziej clickbaitowy potencjał, ale w całym wywiadzie pada wiele innych ciekawych zdań

 

Np. Booty wspomina że teraz chcą trochę przystopować z zakupami i skupić się na rozwoju już istniejących.

- Mówi też że nie narzucają swoim nowym studiom korporacyjnej struktury i sarajac sie zachować ich oryginalna kulture pracy

- Zapewnia też że studia że nie ma nacisku na mikrotranskacje czy monetyzacje gier, daje studiom wolną ręke 

- mówi że ich docelowym planem jest wydawanie gry first party regularnie co 3 miesiące

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

Szef Xbox Game Studios mówi że przez 2 lata po starcie konsoli będą robić gry crossgenowe bo nie chcą porzucać włascicieli starszych konsol

W sumie spoko podejście, ale znając życie i tak im się dostanie za to na forumku

czyli gry z 2020 i 2021 więc spoko bo wcześniej były plany na 5 lat xD

Sony tak samo potwierdziło że będzie robić cross genowe gry na początku więc nie wiem w czym podnieta klapów   :)

Nikt nie odetnie z dnia na dzień pępowiny od game passa i ps+ z 100mln konsol.

Opublikowano

Jak będziesz wsteczna to odetnie, bo przejście będzie płynne. Zresztą poza tym, co zapowiedzieli już dawno na PS4(tj. Cuszima, TLoU2) PS5 będzie szło w exy i bardzo dobrze. Jak sobie przypomnę te szroty na siłę wydawane pod koniec 7-mej generacji jak Mordor, Forza Horizon 2, to chce mnie się rzygać. Trzeba się odciąć od balastu.

Opublikowano
18 minut temu, ASX napisał:

 

- mówi że ich docelowym planem jest wydawanie gry first party regularnie co 3 miesiące

Ain't gonna happen, developing się wydłuża, coraz więcej się siedzi nad (pipi)ami. No chyba że wykupią wszystkich 3rd party devs.

Opublikowano

Tak naprawde to juz się wydarzyło bo w tym roku będa wydawać gry częściej niż raz 3 miesiące.

 

Część z nich to co prawda małe, sredniobudzetowe produkcje, ale i tak szacun za lineup

Opublikowano
14 minut temu, ASX napisał:

Tak naprawde to juz się wydarzyło bo w tym roku będa wydawać gry częściej niż raz 3 miesiące.

Zobacz co się dzieje teraz, wydawcy mają po kilka dużych gier na rok, i co, obsuwy, przenoszenie na lepszy kwartał itp. 

Opublikowano

aeb6dfc1b3847992f4a59d66d1b042e5.jpg

Co to ma wspólnego z innymi wydawcami? Przecież oczywiste, że jeżeli mają wydawać 4 gry co rok, to wszytko nie będzie AAA. Część będzie czekać w "lodówce", żeby się wstrzelić w to okno "co 3 miesiące".

 

Opublikowano
1 minutę temu, 20inchDT napisał:

Co to ma wspólnego z innymi wydawcami?

To, że jako wydawca MS niczym się od nich nie różni.

 

2 minuty temu, 20inchDT napisał:

Przecież oczywiste, że jeżeli mają wydawać 4 gry co rok, to wszytko nie będzie AAA..

A report from investor that held a meeting with MS last year:

"Microsoft believes that its new studios will help it to achieve a primary goal, the delivery of one AAA game per quarter in order to drive Xbox Game Pass. With that said, it does not want to rush its new studios into delivering games before they are fully baked, and believes that any acquisition takes time to get its legs. Its ideal acquisition targets have proven content and strong development teams."

Source: ZhugeEX

 

Oczywiste,nie.

Opublikowano

Obecne studia AAA Microsoftu:

- 343 Industries

- Turn10

- Obsidian

- Rare

- Coaliton

- Playground

- Ninja Theory

 

Studia aspirujące do AAA wciąż w budowie:

- Initiative

- Undead Labs

- Compulsion Games

 

Większość z nich ma kilka wewnetrznyvh zespołow ktore mogą pracować nad kilkoma grami jednocześnie. O reszcie ekip trudno się wypowiedzieć. Mogą też wspomagać się grami second party jak np. Microsoft Flight Simulator i Age of Empires 4, ale moim zdaniem i tak to troche za mało by wypuszczać rok w rok 4 gry AAA. 

 

Ale oczywiście chciałbym się mylić

Opublikowano

Podobno na zakupach w polszy byli, może kupili tych od symulatorów Jezusa i żula :pawel:

Spoiler

tak serio to coś czuje że to może być 11 bit, jeśli to prawda, wątpię żeby ktoś większy dał się wchłonąć, może jeszcze PCF :philosoraptor:

 

Opublikowano
28 minut temu, ASX napisał:

Obecne studia AAA Microsoftu:

343  Industries  Turn10O bsidian Rare Coaliton Playground Ninja Theory

 

Studia aspirujące do AAA wciąż w budowie:

 Initiative  Undead Labs  Compulsion Games

Zakładając 4 letni cykl developingu, wciąż dużo za mało. Średniaków Spencer już nie przepuści, bo szkodą więcej niż dają.

34 minuty temu, ASX napisał:

Większość z nich ma kilka wewnetrznyvh zespołow ktore mogą pracować nad kilkoma grami jednocześnie. 

O team A/ team B słyszę od zeszłej generacji i wcale nie widzę 2x więcej wydawanych gier. Santa Monica w tej gen zrobiła GoW,tyle.A, i biedaremaster G3. W zeszłej gen G3 i GA, a mieli tylko jeden team.

ND niby ma 2 teamy w tej gen i co - TLR,U4, U LL czyli raczej standalone expansion pod względem zawartości, i rzutem na taśme Lou2. A na PS3 - U1,2,3, Lou. Gdzie się podziały 2 gry od team B???

Coś mi mówi, że Sony dało se siania z DLC, żeby zaoszczędzić na czasie, nie wiem.

Opublikowano
7 godzin temu, Ukukuki napisał:

Mnie tam bardziej interesują te plotki z Windowsem na pokładzie, wreszcie może by ten system był przyjaźniejszy dla graczy to raz a dwa steam na xboxie:kaz:

 

Przykro mi

pr

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...