Opublikowano 9 marca 20214 l Przeczytałeś w ogóle chociaż pogrubiony fragment cytatu? Lecisz do ignora, bo i tak nie ma korzysci z czytania twoich postów.
Opublikowano 9 marca 20214 l Mam nadzieję, że pierwszy TEW dostanie patcha i będzie sztywniutkie 60 FPS
Opublikowano 9 marca 20214 l 2 minuty temu, PanKamil napisał: czy ważniejsze jest aby zayebać playstation xd nie obraziłbym się
Opublikowano 9 marca 20214 l 5 minut temu, PanKamil napisał: Czytając to zastanawiam się czy cieszysz się z zakupu beci bo pograsz w ich giery w passie czy ważniejsze jest aby zayebać playstation xd A po co mają marnować czas na robienie portu na PS5? Mnie posiadacza subskrypcji Ultimate interesuje tylko port na PC/XSX więc im mniej roboty dane studio ma tym lepiej dla mnie.
Opublikowano 9 marca 20214 l Teraz, bluber napisał: A po co mają marnować czas na robienie portu na PS5? Mnie posiadacza subskrypcji Ultimate interesuje tylko port na PC/XSX więc im mniej roboty dane studio ma tym lepiej dla mnie. Biorąc pod uwagę, że gra pisana jest pod wiele specyfikacji na pc to akurat nie ma najmniejszego problemu.
Opublikowano 9 marca 20214 l Autor 2 minuty temu, PanKamil napisał: Biorąc pod uwagę, że gra pisana jest pod wiele specyfikacji na pc to akurat nie ma najmniejszego problemu. Nie wiem jakie masz doświadczenie i wiedzę na temat produkcji gier (pewnie niewielką) ale gry na Windowsa i Xboxa powstają w spójnym i zunifowakanym systemie korzystającym z bibliotek DirectX. A PlayStation to raz że inna architektura, dwa korzysta z innych własnych bibliotek.
Opublikowano 9 marca 20214 l 28 minut temu, PanKamil napisał: Czytając to zastanawiam się czy cieszysz się z zakupu beci bo pograsz w ich giery w passie czy ważniejsze jest aby zayebać playstation xd BTW. Przypomniało mi się, że kiedyś miałem prey na celowniku Tu nie chodzi o dowalanie ale to sony na razie podkupuje gierki więc czemu w drugą stronę ma to nie działać?
Opublikowano 9 marca 20214 l 16 minut temu, ASX napisał: Nie wiem jakie masz doświadczenie i wiedzę na temat produkcji gier (pewnie niewielką) ale gry na Windowsa i Xboxa powstają w spójnym i zunifowakanym systemie korzystającym z bibliotek DirectX. A PlayStation to raz że inna architektura, dwa korzysta z innych własnych bibliotek. Serio chcesz teraz tutaj pisać o optymalizacji gier? To co napisałeś wcale nie załatwia optymalizacji. Jeżeli jest jakiś temat gdzie można się merytorycznie posprzeczać to chętnie ale tutaj już nie będę się rozpisywał o różnych architekturach gdzie np. rdna 2 to ta sama architektura xd
Opublikowano 9 marca 20214 l 55 minut temu, ASX napisał: dokładnie to jest tak naprawdę największa megatona dzisiejszego ogłoszenia Pierdzielisz kolego. O tym każdy wiedział. Ja wiem, że Asax masz swoje podejście do tego tematu, ale strasznie krótkowzrocznie patrzysz, jeśli uważasz, że nie ma różnicy między tym(dla graczy) czy gry Bety będą exami czy nie. Otóż jest. To jest bardzo proste. Jeśli gierki te staną się exami, konsekwencją tego będzie, że sprzeda się więcej X'ow. Powiesz, jakie to ma znaczenie dla graczy? Otóż ma. Większa baza konsol, to mniejsza szansa, że małe gierki, bądź tytuł japońskie ominą Xboxa. Większa baza konsol to zdecydowanie trudniejsza droga dla Sony do podkupywania gier, aby tylko ominęły Xboxa. Naprawdę to jest proste, jak dwa plus dwa. Czemu na switcha, który technicznie jest padaką wychodzą porty, czy gierki których nie ma na Xboxie? Bo ma dużą bazę graczy i nawet na tak słabym sprzęcie dewi chcą być.
Opublikowano 9 marca 20214 l Autor 1 minutę temu, PanKamil napisał: Serio chcesz teraz tutaj pisać o optymalizacji gier? a czy ja coś napisałem coś o optymalizacji? poważnie przestań sobie dopowiadać tezy do własnych teorii Teraz, zloto napisał: Pierdzielisz kolego. O tym każdy wiedział. Ja wiem, że Asax masz swoje podejście do tego tematu, ale strasznie krótkowzrocznie patrzysz, jeśli uważasz, że nie ma różnicy między tym(dla graczy) czy gry Bety będą exami czy nie. Otóż jest. To jest bardzo proste. Jeśli gierki te staną się exami, konsekwencją tego będzie, że sprzeda się więcej X'ow. Powiesz, jakie to ma znaczenie dla graczy? Otóż ma. Większa baza konsol, to mniejsza szansa, że małe gierki, bądź tytuł japońskie ominą Xboxa. Większa baza konsol to zdecydowanie trudniejsza droga dla Sony do podkupywania gier, aby tylko ominęły Xboxa. Naprawdę to jest proste, jak dwa plus dwa. Czemu na switcha, który technicznie jest padaką wychodzą porty, czy gierki których nie ma na Xboxie? Bo ma dużą bazę graczy i nawet na tak słabym sprzęcie dewi chcą być. no pewnie masz rację, ale ja piszę z własnej perspektywy, a nie korpo, więc dla mnie nie ma tak naprawdę czy bedą exami czy nie. To już problem MS że mając najpopularniejszy system operacyjny na świecie, konsole która sprzedaje się dzisiątkach milionów i największy growy abonament na świecie nie potrafią zachęcić większej ilości devów (głównie tych japońskich) do pisania gier na swoje systemy. Więc nie ma co się żałować korpo
Opublikowano 9 marca 20214 l Ale ja Ci tłumacze, że MS ma świetne narzędzie i prostą możliwość, aby dostarczyć dla Ciebie i dla mnie jeszcze lepsze usługi i konsole, a Ty mówisz, że to nie Twój problem i ogólnie jest w pytę. To nie bardzo mamy o czym dyskutować, bo to jest taki damage control, że ja nawet nie.
Opublikowano 9 marca 20214 l Raczej nie spodziewaj się żeby ASX zbyt krytycznie podchodził do poczynań MS-u. Z drugiej go rozumiem, w czasach ogólnego dostępu do sieci naprawdę łatwo znaleźć jest co pracownik wypisuje na forach.
Opublikowano 9 marca 20214 l Autor 21 minut temu, zloto napisał: Ale ja Ci tłumacze, że MS ma świetne narzędzie i prostą możliwość, aby dostarczyć dla Ciebie i dla mnie jeszcze lepsze usługi i konsole, a Ty mówisz, że to nie Twój problem i ogólnie jest w pytę. To nie bardzo mamy o czym dyskutować, bo to jest taki damage control, że ja nawet nie. no rozumiem ten tok rozumowania i jestem gotów przyznać ci rację. Gry ekskluzywne są motorem napędowym dla sprzętów i usług. Taki Elder Scrolls czy Starfield gdyby nie wszyedł na Playstation pewnie przyciągnąłby miliony nowych użytkowników na xboxa. A większa baza użytkowników automatycznie przekłada się na większe zaintereowanie developerów do tworzenia gier na tę platforme. To wszystko oczywiste i ze wszystkim się zgadzam z drugiej strony jeżeli gry na których mi zależy, omijają moje platformy do grania, to nie mam problemu żeby po prostu kupić inną konsole i te gry ograć. Nie zależy mi na sukcesie xboxa za wszelką cene. Jak golf story nie wyszło na Xboxa to po prostu kupiłem Switcha i ten tytuł sprawdzilem
Opublikowano 9 marca 20214 l Jedno jest pewne - fani playstation beda czuli dreszczyk emocji przy każdej zapowiedzi bethesdy.
Opublikowano 9 marca 20214 l Jak MS będzie wydawał gry Bethesdy na PS to xde. W takim wypadku totalnie bezjajeczna firma. Niech jeszcze Forzę wydadzą bo na PS brakuje dobrych wyscigów i marka xbox może iść do zaorania.
Opublikowano 9 marca 20214 l 3 minuty temu, 20inchDT napisał: Jedno jest pewne - fani playstation beda czuli dreszczyk emocji przy każdej zapowiedzi bethesdy. Gry MMO będą multiplatformami + może coś co od dawna jest robione na pleja. Nowy doom, evil, fallout exami dla Xa? Jeszcze jak
Opublikowano 9 marca 20214 l W tym roku na playstation - doom 3 vr, deathloop i moze ghostwire. Na xboxie nic. Jeszcze niech dorzuca multiplatformowego starfielda, ktorego sony chcialo podkupic xddd Boze, nic nie wyjasnili tym glupim postem na xboxwire.
Opublikowano 9 marca 20214 l Inna dobra rzecz jaka z tego wyszła jest taka, że mamy większą szansę na kolejne Evil Within, Dishonored czy inne słabo sprzedające się marki. Edytowane 9 marca 20214 l przez Bigby
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.