ASX 14 611 Opublikowano 24 marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 7 minut temu, MBeniek napisał: Dlatego wydaje mi się, że najlepiej jakby m$ wszedł w jakieś partnerstwo z inną firmą, jeśli nie chcą produkować swoich własnych gogli vr. Zawsze to byłaby jakaś dodatkowa konkurencja dla psvr i oculusa, na czym zawsze skorzystają klienci. no to byłby chyba optymalny scenariusz dla graczy. Załatwienie kompatybilności z producentami gogli 3rd party i danie wolnej ręki developerom w tworzeniu gier. Może w przyszłości kiedyś do tego dojdzie. Ale na pewno nie chciałbym aby MS tworzył swoje gogle, obawiałbym się powtórki z Kinecta, kiedy to MS tak bardzo zajęty był promocją swojej nowej zabawki że ucierpiały na tym zarówno core'we gry jak i studia (takie Rare np. zaciągnięte do produkcji nad kinectem [*]). Dlatego moim zdaniem lepiej będzie jak teraz skupią się na zwykłych grach, bez niepotrzebynych eksperymentów z nowymi technologiami Cytat To co załączył Mat to było po 1h od premiery. Na tą chwilę najwięcej było już 42,858. Dla porównania Doom Eternal w przeciągu ostatniej doby najwięcej miał 56,565. Co do twicha to się nie znam, więc nie wiem czy te ćwierć miliona to dużo czy mało. Nie widziałem, 42 tys gracze jednocześnie w Alyx to dobry wynik, a ćwierć miliona oglądających na twitchu to wynik świadczy o ogromnym zaintereowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 051 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 (edytowane) Myślę, że Half-Life jest jednak bardziej wyczekiwanym tytułem, niż najnowszy DOOM. Stąd takie a nie inne liczby, czyt. normalne dla gry klasycznej, wysokie dla VR-owej. Edytowane 24 marca 2020 przez Paolo de Vesir Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 Niech wypiėrdalają z VR, jest tego na rynku pod dostatkiem jeśli ktoś ma zajawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 45 minut temu, MBeniek napisał: Dlatego wydaje mi się, że najlepiej jakby m$ wszedł w jakieś partnerstwo z inną firmą, jeśli nie chcą produkować swoich własnych gogli vr. Zawsze to byłaby jakaś dodatkowa konkurencja dla psvr i oculusa, na czym zawsze skorzystają klienci. No wszedł w partnerstwo z HP i z Valve, przy czym okulary są sygnowane logotypem HP. Zobaczymy co się z tego wykluje Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 Gdy będzie bez okablowania i wielkości okularów słonecznych to może się zastanowię. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 222 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 5 godzin temu, ASX napisał: To nie tyle Spencer ale ogólnie gracze nie są przekonani do VR. Ludzie po prostu niechętnie grają na Vr i nawet tak dobre gry jak Alyx na razie nic na to nie poradzą Coś w tym jest patrząc na sprzedaż VR na PS4. Gracze zawsze wybiorą tradycyjnego pada lub mysz+klawa. Wszelkie vr, ruchowe kontrolery, kinecty i inne bzdety to tylko chwilowe zainteresowanie...co nie zmienia faktu że opcjonalny VR się przyda. Forzy, Halo czy MSFS 2020 zawsze by na tym zyskały, to nie muszą być gry robione w 100% pod VR jak gry RARE pod Kinecta. Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 245 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 5 milionów to nie taka mała liczba jak na pierwszą generację gogli. Pytanie jak sprzedają się gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
bluber 1 183 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 1 godzinę temu, Daddy napisał: Coś w tym jest patrząc na sprzedaż VR na PS4. Gracze zawsze wybiorą tradycyjnego pada lub mysz+klawa. Wybiorą bo ich po prostu nie stać na VR, nie stawiaj VR w jednym szeregu z takim gó,wnem jakim był kinect. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 222 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Mejm 15 292 Opublikowano 24 marca 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 Po co to wklejasz? I tak nic z tego nie rozumiesz. 10 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 Wąskie gardło będzie przez tą słomke, widać od razu na obrazku Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 222 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 (edytowane) To XSX, nie musisz się martwić o to Edytowane 24 marca 2020 przez Daddy Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 34 minuty temu, Fanek napisał: Wąskie gardło będzie przez tą słomke, widać od razu na obrazku Gardło wąskie ale słomki wchodzą do końca Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 222 Opublikowano 24 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2020 https://www.cnbc.com/2020/03/24/satya-nadella-hardware-supply-chain-coming-back-for-xbox-surface.html premiera w 2020 po stronie produkcyjnej niby nie zagrożona (90% fabryk w Chinach znowu pracuje) co innego obecna i późniejsza sytuacja gospodarcza na świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wooyek 1 130 Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 Konsola nie ma mieć wyjścia optycznego z tego co doczytałem, czyli wszystkie słuchawki na śmietnik? Ma ktoś jakieś foto jakie tam z tyłu są wyjścia/wejścia? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 https://www.windowscentral.com/what-are-ports-xbox-series-x Tutaj wszystko jest wymienione - prototyp miał port (cięcie kosztów?) Gdzieś czytałem że Astro współpracuje z MS'em żeby jakoś to rozwiązać i będą gotowi na premierę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 051 Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 Zawsze myślałem, że sluchawki podłączało się do pada. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wooyek 1 130 Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Zawsze myślałem, że sluchawki podłączało się do pada. Nie wiem jak to działa na klocku, na PS4 mam bazę słuchawek podłączoną do konsoli, a same słuchawki są bezprzewodowe, nic nie wpinam do pada. Fajnie jakby to ogarnęli w nowym klocku. Cytuj Odnośnik do komentarza
bebbop 282 Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 7 minut temu, Wooyek napisał: Nie wiem jak to działa na klocku, na PS4 mam bazę słuchawek podłączoną do konsoli, a same słuchawki są bezprzewodowe, nic nie wpinam do pada. Fajnie jakby to ogarnęli w nowym klocku. Albo optycznym z TV jak posiada :x Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 Mi wystarczy podłączenie BT z telewizorem. Żadnych stacji, kabli czy dongli podłączanych pod konsole. Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 25 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2020 (edytowane) Jak ktoś ma lepsze słuchawki i używa czatu to bluetooth z tv nie wchodzi w grę. Jedyne rozwiązanie to stacje od słuchawek podłączyć USB do konsoli i optyka pod tv. Ale czy to będzie działać jak teraz normalnie podłączone pod konsole? Czy poprzez USB będzie działać czat? Tego dowiemy się dopiero po premierze pewnie. Albo astro wymyśli jakąś przejściówkę. Sam posiadam słuchawki pod optyka i zastanawiam się jak to będzie w przyszłej generacji. Nie widzi mi się podłączać kablem pod pada. Ani nie chcę kupować nowych pod nową generację. 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Zawsze myślałem, że sluchawki podłączało się do pada. Pod pada to się podłącza tylko kabel do ładowania jak się rozładuje :p Edytowane 25 marca 2020 przez creatinfreak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 611 Opublikowano 26 marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2020 W dniu 24.03.2020 o 18:37, Daddy napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza
Grabek 2 772 Opublikowano 26 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2020 Z serwerow AMD wykradziono kody zrodlowe nadchodzacych kart graficznych, w tym ukladu ktory ma siedziec w SeXie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 051 Opublikowano 26 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2020 Zastanawiam się co może być istotnego w tych informacjach? Z perspektywy laika specyfikacja CPU i GPU w XSX jest już znana. Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 26 marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2020 (edytowane) Może luki bezpieczeństwa, dostępność do zasobów itd, czyli zaraz po premierze będą przerabiane konsole i piractwo. A tak na poważnie co to znaczy dla konsumenta? Będą mogli zdalnie włamać nam się na Xboxa i wykraść np dane karty płatniczej? Edytowane 26 marca 2020 przez creatinfreak 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.