Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l 20 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię. Gorzej, że te 3 gierki jak forza, Starfield i hi to cross platformy będą i za bardzo nie wierzę, że jakoś specjalnie będą odbiegały od tego co mamy teraz np. forzy 4 tj. nie zobaczymy pełnego potencjału konsol nowej generacji i efektu wow na xsx a chyba na to czekają najbardziej fani xboxa. Edytowane 28 kwietnia 20213 l przez lpcl
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Starfield to raczej next-gen, z tego co słyszałem. Cytat Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię. Takie Fable już nie wyjdzie na starego Xa. Kolejna gra The Coalition pewnie też nie.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Jeśli chodzi o Halo Infinite to nie mam obaw co do cross-genowości, bo jak widać wielu tytułom to nie przeszkadza. Poza tym 343i i MS chcą się zrehabilitować i wrócić do pierwszej ligii marek growych, a wieloplatformowość dobrze zapowiada jeśli chodzi o community (Halo 5 - tylko XOS, HI - PC, XSX, XOS).
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Autor no ja jestem ciekaw tego Starfielda, to pierwsze nowe IP Bethesdy od 25 lat (!), a twórcy mówią że przeskok technologiczny ma być na poziomie tego międy Morrowindem i Oblivionem, do tego intrygujący temat czyli rpg w kosmosie, eksploracja obcych planet, no czuje w kościach że może być ciekawie
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l A ja nie jestem ciekaw Starfielda, bo to gra widmo, z której jedyne co widziano to jakiś mało legitny screen. Zero konkretów, więc meh.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Czy wiadomo na jakim silniku teraz pracuje Bethesda? Bo ten Creation Engine ma już 10 lat (już nie mówiąc o tym że opiera się na 20letnim Gamebryo).
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Autor Teraz, łom napisał: Czy wiadomo na jakim silniku teraz pracuje Bethesda? Bo ten Creation Engine ma już 10 lat (już nie mówiąc o tym że opiera się na 20letnim Gamebryo). to dalej Creation Engine ciekawostka: gry Naughty Dog działają na silniku który ma już 14 lat i ich gry dalej wyglądają spoko
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l No tak tylko, że silnik ND daje świetne efekty wizualne, natomiast gry Bethesdy to technologiczne potworki.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Jedno jest pewne - zobaczymy Starfielda na E3. Czy będzie pod koniec 2021 czy na początku 2022 to się jeszcze okaże. Nie jestem wielkim fanem rpgów z pierwszej osoby, ale Fallouty sprawiały mi przyjemność, to Starfield też powinien podejść.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l też mnie ciekawi Starfield tylko obawiam się że wyjdzie średniak jak Outer Worlds.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Autor 1 minutę temu, Czoperrr napisał: No tak tylko, że silnik ND daje świetne efekty wizualne, natomiast gry Bethesdy to technologiczne potworki. dlatego właśnie podałem ten przykład, nie ma co oceniać silnika pod katem wieku, bo jeśli jakiś silnik pozwala osiągać super efekty wizualne, zaawansowaną fizykę i interaktywność to nikogo nie obchodzi czy silnik jest nowy czy ma 20 lat
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l 4 minuty temu, ASX napisał: gry Naughty Dog działają na silniku który ma już 14 lat i ich gry dalej wyglądają spoko Tylko że ten silnik dzisiaj to jest ten sam z nazwy tak po prawdzie
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Autor Teraz, Figuś napisał: Tylko że ten silnik dzisiaj to jest ten sam z nazwy tak po prawdzie tak po prawdzie to każdy silnik jest cały czas udoskonalany i rozwijany, Creation Engine również.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l 1 minutę temu, ASX napisał: dlatego właśnie podałem ten przykład, nie ma co oceniać silnika pod katem wieku, bo jeśli jakiś silnik pozwala osiągać super efekty wizualne, zaawansowaną fizykę i interaktywność to nikogo nie obchodzi czy silnik jest nowy czy ma 20 lat Tylko jest ta różnica że gry ND (czy Infinity Ward, Coalition itp.) mają o wiele mniejszą skalę niż jakieś Skyrimy i w takim przypadku nie chodzi tylko o jakość grafiki ale też o łatwość pisania kodu/zależności/eventów itd. Jeśli pisanie np. questów czy AI jest mało intuicyjne (dla osób które uczyły się Unity czy UE4) bo opiera się na silniku z przed 15-20 lat to szansa na to że będzie masa bugów albo problemów z wydajnością jest bardzo duża.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Autor najgorszy element Fallouta 4, mam nadzieje że to wywalą i skupią się na ekspolarcji i elementach rpg
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l 31 minut temu, łom napisał: Tylko jest ta różnica że gry ND (czy Infinity Ward, Coalition itp.) mają o wiele mniejszą skalę niż jakieś Skyrimy i w takim przypadku nie chodzi tylko o jakość grafiki ale też o łatwość pisania kodu/zależności/eventów itd. Jeśli pisanie np. questów czy AI jest mało intuicyjne (dla osób które uczyły się Unity czy UE4) bo opiera się na silniku z przed 15-20 lat to szansa na to że będzie masa bugów albo problemów z wydajnością jest bardzo duża. Myślę, że goście, którzy robią gry od 30 lata, wiedzą co robią
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Ktoś musi przecierać szlaki abyśmy nie zastygli w bagnie monotonii wydawniczej.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l 8 minut temu, Figuś napisał: przy F76 nie bardzo wiedzieli Każdemu, może się raz noga podwinąć
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Zwłaszcza, że 76 wyszło jako-tako na prostą ostatecznie. No ale nie oszukujmy się, ten silnik Bethesdy to się nadaje w tym momencie do śmietnika, a nie do robienia nowych gierek.
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l 1 minutę temu, Soul napisał: Każdemu, może się raz noga podwinąć Ja bym się trzymał zasady że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz(w tym wypadku gra) i nie hajpował bym bo różnie może być z póki co grą widmo. Jak na pokazie tego Strafielda zobaczę te drewniane ryje i animacje z F4 tylko w wyższej rozdziałce i klatkarzu no to sorry ale trochę beka będzie
Opublikowano 28 kwietnia 20213 l Autor ważne żeby gameplay dostarczy cudów graficznych się nie spodziewam, chociaż na pewno będzie trochę ładniej niż w Falloutach
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.