Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię.

  • Odpowiedzi 33 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
20 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię.

Gorzej, że te 3 gierki jak forza, Starfield i hi to cross platformy będą i za bardzo nie wierzę, że jakoś specjalnie będą odbiegały od tego co mamy teraz np. forzy 4 tj. nie zobaczymy pełnego potencjału konsol nowej generacji i efektu wow na xsx a chyba na to czekają najbardziej fani xboxa. 

Edytowane przez lpcl

Opublikowano

Starfield to raczej next-gen, z tego co słyszałem.

 

Cytat

Mnie tam najbardziej interesuje co wyczarują magicy z The Coallition i Playground, bo nikt jak oni znają się na sprzęcie MSu. Tylko jedna z tych gier to koniecznie musi być odcinka od XOS, chce zobaczyć na co stać jest bestię.

 

Takie Fable już nie wyjdzie na starego Xa. Kolejna gra The Coalition pewnie też nie.

Opublikowano

Jeśli chodzi o Halo Infinite to nie mam obaw co do cross-genowości, bo jak widać wielu tytułom to nie przeszkadza.

 

Poza tym 343i i MS chcą się zrehabilitować i wrócić do pierwszej ligii marek growych, a wieloplatformowość dobrze zapowiada jeśli chodzi o community (Halo 5 - tylko XOS, HI - PC, XSX, XOS). 

Opublikowano
  • Autor

no ja jestem ciekaw tego Starfielda,

 

to pierwsze nowe IP Bethesdy od 25 lat (!), a twórcy mówią że przeskok technologiczny ma być na poziomie tego międy Morrowindem i Oblivionem, do tego intrygujący temat czyli rpg w kosmosie, eksploracja obcych planet, no czuje w kościach że może być ciekawie

Opublikowano

A ja nie jestem ciekaw Starfielda, bo to gra widmo, z której jedyne co widziano to jakiś mało legitny screen. Zero konkretów, więc meh.

Opublikowano

Czy wiadomo na jakim silniku teraz pracuje Bethesda? Bo ten Creation Engine ma już 10 lat (już nie mówiąc o tym że opiera się na 20letnim Gamebryo).

Opublikowano
  • Autor
Teraz, łom napisał:

Czy wiadomo na jakim silniku teraz pracuje Bethesda? Bo ten Creation Engine ma już 10 lat (już nie mówiąc o tym że opiera się na 20letnim Gamebryo).

to dalej Creation Engine

 

ciekawostka:

gry Naughty Dog działają na silniku który ma już 14 lat i ich gry dalej wyglądają spoko :lapka:

Opublikowano

Jedno jest pewne - zobaczymy Starfielda na E3. Czy będzie pod koniec 2021 czy na początku 2022 to się jeszcze okaże. Nie jestem wielkim fanem rpgów z pierwszej osoby, ale Fallouty sprawiały mi przyjemność, to Starfield też powinien podejść.

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

No tak tylko, że silnik ND daje świetne efekty wizualne, natomiast gry Bethesdy to technologiczne potworki.

dlatego właśnie podałem ten przykład,

 

nie ma co oceniać silnika pod katem wieku, bo jeśli jakiś silnik pozwala osiągać super efekty wizualne, zaawansowaną fizykę i interaktywność to nikogo nie obchodzi czy silnik jest nowy czy ma 20 lat

Opublikowano
4 minuty temu, ASX napisał:

gry Naughty Dog działają na silniku który ma już 14 lat i ich gry dalej wyglądają spoko 

Tylko że ten silnik dzisiaj to jest ten sam z nazwy tak po prawdzie

Opublikowano
  • Autor
Teraz, Figuś napisał:

Tylko że ten silnik dzisiaj to jest ten sam z nazwy tak po prawdzie

tak po prawdzie to każdy silnik jest cały czas udoskonalany i rozwijany, Creation Engine również.

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

dlatego właśnie podałem ten przykład,

 

nie ma co oceniać silnika pod katem wieku, bo jeśli jakiś silnik pozwala osiągać super efekty wizualne, zaawansowaną fizykę i interaktywność to nikogo nie obchodzi czy silnik jest nowy czy ma 20 lat

Tylko jest ta różnica że gry ND (czy Infinity Ward, Coalition itp.) mają o wiele mniejszą skalę niż jakieś Skyrimy i w takim przypadku nie chodzi tylko o jakość grafiki ale też o łatwość pisania kodu/zależności/eventów itd. Jeśli pisanie np. questów czy AI jest mało intuicyjne (dla osób które uczyły się Unity czy UE4) bo opiera się na silniku z przed 15-20 lat to szansa na to że będzie masa bugów albo problemów z wydajnością jest bardzo duża.

Opublikowano

Budowanie baz kosmicznych/statków zamiast osad z Fallouta 4. :fsg:

Opublikowano
  • Autor

:bad:

 

najgorszy element Fallouta 4,

 

mam nadzieje że to wywalą i skupią się na ekspolarcji i elementach rpg

Opublikowano
31 minut temu, łom napisał:

Tylko jest ta różnica że gry ND (czy Infinity Ward, Coalition itp.) mają o wiele mniejszą skalę niż jakieś Skyrimy i w takim przypadku nie chodzi tylko o jakość grafiki ale też o łatwość pisania kodu/zależności/eventów itd. Jeśli pisanie np. questów czy AI jest mało intuicyjne (dla osób które uczyły się Unity czy UE4) bo opiera się na silniku z przed 15-20 lat to szansa na to że będzie masa bugów albo problemów z wydajnością jest bardzo duża.

 

Myślę, że goście, którzy robią gry od 30 lata, wiedzą co robią ;)

Opublikowano
8 minut temu, Figuś napisał:

przy F76 nie bardzo wiedzieli 681778944965738519.png?v=1

 

 

 

 

Każdemu, może się raz noga podwinąć ;) 

Opublikowano

Zwłaszcza, że 76 wyszło jako-tako na prostą ostatecznie. No ale nie oszukujmy się, ten silnik Bethesdy to się nadaje w tym momencie do śmietnika, a nie do robienia nowych gierek.

Opublikowano
1 minutę temu, Soul napisał:

 

Każdemu, może się raz noga podwinąć ;) 

Ja bym się trzymał zasady że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz(w tym wypadku gra) i nie hajpował bym bo różnie może być z póki co grą widmo.

Jak na pokazie tego Strafielda zobaczę te drewniane ryje i animacje z F4 tylko w wyższej rozdziałce i klatkarzu no to sorry ale trochę beka będzie 

Opublikowano
  • Autor

ważne żeby gameplay dostarczy :lapka: cudów graficznych się nie spodziewam, chociaż na pewno będzie trochę ładniej niż w Falloutach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.