dee 8 816 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: To może być największe rozczarowanie w historii, bo chyba nigdy jeszcze czołowy developer 1st party nie wywalił się tak mocno na pokazie swojej gry. Słyszał pan o takiej niszowej popierdółce Cyberpunk 2077? Cytuj
Paolo de Vesir 9 254 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 1st party panie kolego Cytuj
Kaczi 831 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 37 minutes ago, ASX said: W ogóle wymagania wobec Halo są astronomiczne nie wiem czy wobec jakiejkolwiek innej gry w historii była tak wysoko zawieszona poprzeczka. Fani oczekują: - świetnej kampanii - świetnego multi - coopa i splitscreena - rozbudowanego Forge - świetnej grafiki i oprawy dźwiękowej Jeśli choćby jeden z tych elementów nie dowiezie to jak to się mówi "gracze będą wściekli". Szczerze współczuję pracownikom 343, pewnie nieźle im się teraz pali pod tyłkami po tym niesławnym zeszłorocznym pokazie. Mam nadzieję że za kilka tygodni uda im się zatrzeć te kiepskie pierwsze wrażenie A dziwisz się jak kardynał jakiś, oprócz Medium nie dostaliśmy nic nawet remastera nie ma tudzież remak'a. OK zrobili optymalizacje pod kilka gier i w ogóle super ten auto HDR i FPS boost ale ja chcę jakiś swieży next gen albo chociaż jakiś fajny remake z oprawą graficzną wykorzystującą troche wiecej niż 65%~70% mocy XSX. Ja rozumiem że pandemia i wszyscy maja ciężko ale u niebieskich są przynajmniej 2 gry, i Ci pomimo tego że mają problem z produkcją konsol to jednak wydali jakieś gry czy to nowe IP czy remake DS. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 (edytowane) 9 minut temu, ASX napisał: Naughty Dog gdy przyszło im robić kontynuację jednej z najlepszych gier poprzedniej generacji, to też powiedziało że muszą skupić się na singlu i nie będzie multi, i wyjebongo od razu mniej roboty, nawet RDR2 debiutowało bez multi. W przypadku Halo takie zagrywki nie przejdą Mogę się zakładać o konto Akurat ponad 80% będzie na 100% ale pewnie wszyscy liczą na ponad 90% i tutaj będzie ciężko. Edytowane 20 maja 2021 przez lpcl Cytuj
Figuś 21 270 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 24 minuty temu, ASX napisał: nawet RDR2 debiutowało bez multi. Dodam że od GTA 5 R* umyślnie uruchamia online po miesiącu od premiery gry, to nie jest tak że nie był gotowy. 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 8 minut temu, Daddy napisał: Gracze będą wściekli. Gracze może i tak ale portale zagrają bezpiecznie. Oceny na poziomie 85, marka jest zbyt duża i fan base też żeby zjebać halo jsk burą sumę. Syndrom mgs2 i wielu gier na sonkę będzie miał tu miejsce. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 30 minut temu, ASX napisał: Naughty Dog gdy przyszło im robić kontynuację jednej z najlepszych gier poprzedniej generacji, to też powiedziało że muszą skupić się na singlu i nie będzie multi, i wyjebongo od razu mniej roboty, nawet RDR2 debiutowało bez multi. W przypadku Halo takie zagrywki nie przejdą No i rozsądnie podeszli do tematu, bo dostarczyli singiel z oceną powyżej 90% na meta. Jakby komunikacja 343 była od początku czytelna w stylu - w pizdu roboty, będzie zajebisty singiel i multi X miesięcy po premierze - to byłoby mniej zamieszania. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 Szkoda, że gra chujowa pod względem fabuły z tym całym TLOU2. Ocena metacritic od recenzentów gazetek/internetowych pokroju ign, czy inne można se do dupy wsadzić w tych czasach, bo nie są tak wiarygodne jak kiedyś. 2 Cytuj
Moldar 2 281 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 Fabuła jak fabuła, ale cała reszta w tej grze to jakaś magia i to widać, po pokazie halo magii nie było i widać co znaczy ND i takie Rockstar na tle innych ekip, inna liga tworzenia doświadczenia dla graczy.Wiele po halo nie oczekuje, w sensie graficznie, gameplay za to był fajny i oby tutaj nie zawiodło. Cytuj
pawelgr5 1 519 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 14 minut temu, Faka napisał: Szkoda, że gra chujowa pod względem fabuły z tym całym TLOU2. Ocena metacritic od recenzentów gazetek/internetowych pokroju ign, czy inne można se do dupy wsadzić w tych czasach, bo nie są tak wiarygodne jak kiedyś. Ja to się nawet zgadzam ale akurat IGN zawsze był trochę śliski i nigdy im nie ufałem Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 18 minut temu, Moldar napisał: Fabuła jak fabuła, ale cała reszta w tej grze to jakaś magia i to widać, po pokazie halo magii nie było i widać co znaczy ND i takie Rockstar na tle innych ekip, inna liga tworzenia doświadczenia dla graczy. Wiele po halo nie oczekuje, w sensie graficznie, gameplay za to był fajny i oby tutaj nie zawiodło. Trudno tutaj porównywać. Zupełnie inne gry. Tak samo możesz napisać, że mp w h5 to magia i NG nie zbliżyło się do tego poziomu. Strzelanie pewnie będzie co najmniej dobre a to chyba w fps najważniejsze. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 20 maja 2021 Opublikowano 20 maja 2021 2 godziny temu, Moldar napisał: Fabuła jak fabuła, ale cała reszta w tej grze to jakaś magia i to widać, po pokazie halo magii nie było i widać co znaczy ND i takie Rockstar na tle innych ekip, inna liga tworzenia doświadczenia dla graczy. Wiele po halo nie oczekuje, w sensie graficznie, gameplay za to był fajny i oby tutaj nie zawiodło. Grafiki nie było ale gameplay jak zawsze się zgadzal, jak w każdym Halo z reszta. Polecam obejrzeć raz jescze i zobaczyć jak przeciwnicy fajnie reagują na pociski itp Jest coś w tym co pisze ASX, taki RocksStar i ND miało dużo większe ekipy niz 343 a robili tylko singla, no ale sami wiedzieli na co się piszą bo Halo to od zawsze SP/MP/Forge itp Cytuj
ASX 14 719 Opublikowano 21 maja 2021 Autor Opublikowano 21 maja 2021 10 godzin temu, Daddy napisał: Asax ładnie już odpływasz na pirackim statku Nie wiem czego mamy współczuć 343, to ogromne studio z 700 osób według danych, wodospad kasy od MS który nie żałuje na swoją flagową serię, gra jest 6 lat w produkcji, pokazują zajawkę HI na nowym silniku która dalej wygląda bardzo ładnie, rok później pokazują gameplay który wizualnie jak na XO wygląda spoko, jak na XSX i nową generację jak gówno. Do tego obrali design rodem z H3 z krasnalami małpami bo grupa fanów po 40tce płakała na forum. aha jeszcze według plotek T10 i Coaltion + inne zewnętrzne studia są wrobione do pracy przy tym, zamiast całkowicie skupić się na swoich projektach. Uprzedzam też fakty że 700 pracowników to jeszcze tam robią seriale/filmy/książki....litości filmu od 10 lat nie ma, serial co był to jakaś sraka totalna, książka i kilka zabawek to ogarnie Pan Mietek w magazynie zamawiając od chińczyka z Ali. Piękny propagandowy post jak widać zebrał spory poklask wśród kilku użytkowników. A napisałem tylko że na 343 ciąży spora presja bo oczekiwania wobec ich gry są bardzo bardzo duże, a fakt że ostatni gameplay, tak jak napisałeś, graficznie wyglądał słabo tylko podbija te oczekiwania, bo wielu ludzi oczekuje teraz, że grafika zostanie jeszcze naprawiona Co do drugiej części wypowiedzi, to niestety ale następnym razem gdy będziesz chciał "błysnąć" swoją wiedzą o tym czym zajmuje się studio, i ile innych ekip im pomaga, to proponuję zrobić minimalny research. Więc pozwol że tak tylko informacyjnie napisze że: - to normalne że inne studia pomagają przy produkcji, nie znam ani jednej gry AAA która powstała od początku do końca w jednym studiu bez pomocy z zewnątrz, ale może ty znasz? oświeć mnie gdy Turn10 i Coalition robiło swoje gry też pewnie dostawało pomoc z 343 i nikt nie robił z tego takiej sensacji. - Prace na serialem trwają, właśnie krecą zdjęcia na Węgrzech, a produkcja zmierza ku końcowi - a tego że niektóre rzeczy ogarnie pan Mietek nie będę komentował nawet. 9 godzin temu, Cedric napisał: Jakby komunikacja 343 była od początku czytelna w stylu - w pizdu roboty, będzie zajebisty singiel i multi X miesięcy po premierze - to byłoby mniej zamieszania. Tak jak pisałem z Halo by coś takiego nie przeszło, Halo 5 nie miało Forge i BTB na premierę co odbiło się na ocenach. Gdyby miało nie być w ogóle multi to byłaby katastrofa. Ja osobiście też wolę kiedy dostaje kompletny produkt na premierę, a nie łatana przez wiele miesięcy grę o brakującą zawartość 1 1 Cytuj
ASX 14 719 Opublikowano 21 maja 2021 Autor Opublikowano 21 maja 2021 9 godzin temu, Faka napisał: Szkoda, że gra chujowa pod względem fabuły z tym całym TLOU2. Ocena metacritic od recenzentów gazetek/internetowych pokroju ign, czy inne można se do dupy wsadzić w tych czasach, bo nie są tak wiarygodne jak kiedyś. Nie grałem w tlou2 jeszcze, więc nie będę się wypowiadać, ale IMO najlepiej jest oceniać gry samemu i wyrabiać sobie własne zdanie i nie oglądać się na zdania i opinie innych portali, forum itd. Moim zdaniem w erze gamepassa recenzje z ocenami odchodzą powoli do lamusa, bo po co mam czytać kogoś opinie kiedy mogę odpalić grę samemu i sprawdzić czy mi się podoba czy nie. Inna sprawa gdy mam do wydania 350 zł to wtedy wiadomo że chcę o grze wiedzieć jak najwięcej żeby nie wtopić ewentualnie kasy. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 Za TLOU2 przemawiało do mnie marka gry, a także pierwsza część, która zrobiła na mnie duże wrażenie, dlatego dwójkę też kupiłem i ograłem, szkoda, że dikmen zrobił z tej gry niesamowite badziewie, gdzie poniekąd czujesz się wkurwiony wyjebując 249 zł kasę w błoto, co mogłeś poczekać parę miesięcy później, kupując już taniej. Chodzi przede wszystkim o to, jak te metacritic i inne portale wpierdalają na minę graczy z tymi ocenami oszukując wokół wszystkich. Cytuj
Czoperrr 5 243 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 Just now, Faka said: Za TLOU2 przemawiało do mnie marka gry, a także pierwsza część, która zrobiła na mnie duże wrażenie, dlatego dwójkę też kupiłem i ograłem, szkoda, że dikmen zrobił z tej gry niesamowite badziewie, gdzie poniekąd czujesz się wkurwiony wyjebując 249 zł kasę w błoto, co mogłeś poczekać parę miesięcy później, kupując już taniej. Chodzi przede wszystkim o to, jak te metacritic i inne portale wpierdalają na minę graczy z tymi ocenami oszukując wokół wszystkich. Kupiłem za 89z i nie żałuję, aczkolwiek gra mnie na tyle zmęczyła, że po 20-stu godzinach zrobiłem sobie przerwę i od prawie miesiąca do niej nie wróciłem. Najgorsza gra Naughty Dog. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 (edytowane) Mat też wspomina, że covid miał impact na produkcje gier od MS ja rozumiem, że Sony sobie lepiej z tym poradziło i chwała im za to, ale prawda jest taka, że covid wpłynął na wszytsko , widocznie MS został bardziej dotknięty pandemia bo przypomnę to nie jest tak, że covid zbiera żniwa równo prosty przykład mam dwóch ziomali, którzy prowadzą na prawdę duże firmy(ale wiadomo, że to nie te kaliber co MS czy Sony) ale do czego zmierzam jednemu covid wyjebal cala linie produkcyjna i jest w chuj czasu w plecy a drugi działa aż miło i brakuje mu rąk do pracy. Edytowane 21 maja 2021 przez Soul 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 254 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 Covid mamy od roku, a Halo Infinite jest w produkcji od 6 lat. Może warto popatrzeć na 343i trochę na trzeźwo? Seria pod ich skrzydłami zalicza raczej spadek niż wzrost popularności, a ich najlepiej ocenianym tytułem jest kompilacja Master Chief Collection. W przypadku Halo 4 wycisnęli ostatnie soki z X360, w piątce pomimo słabego sprzętu zapewnili praktycznie betonowe 60 klatek w singlu i to przy całkiem przyjemnych wizualiach - widać, że coś tam chłopaki potrafią. Wiadomym było, że nawet jak gameplay będzie tylko poprawny to chociaż grafika będzie się zgadzać, a co zaserwowano nam po tych kilku latach developingu? No to widzieliśmy na E3. Tu nie ma już taryfy ulgowej. Cytuj
ASX 14 719 Opublikowano 21 maja 2021 Autor Opublikowano 21 maja 2021 Halo Infinite to trochę podobny przykład co Cyberpunk, studio jednocześnie pracuje nad nowym silnikiem i jednocześnie próbuje robić nową grę. Przypomina to trochę naprawę silnika samolotu w czasie lotu. Myśle że gdyby gra nie została rok temu przesunięta to mielibyśmy podobną technologiczną katastrofę co Cyberpunk, dlatego ostatecznie dobrze się stało że gra dostała rok na szlify graficzne i eliminacje bugów, bo cała reszta jest skończona. Żeby nie było, bo czuje się zaraz ktoś się przyczepi, Cyberpunk to dla mnie świetny tytuł i grałem z przyjemnością, ale nie da się zamknąć oczu na problemy gry. Cytuj
łom 2 039 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 Halo: Infinite miało zostać wydane na premierę X Series X/S i jakoś przed prezentacją gameplayu nie było żadnej informacji o tym że z powodu Covidu gra nie zostanie ukończona w terminie. Zresztą Covid uderzył w USA jakoś w marcu a wtedy gra już była pewnie na ukończeniu i została przesunięta tylko dla tego że zaprezentowała się tragicznie. Co innego gry które planowano wydać na początku 2021 tutaj mogło być nie wesoło, tylko pytanie o ile pandemia zwiększa czas produkcji, 10-20%? To nadal max pól roku przy developmencie trwającym 3 lata. Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 (edytowane) Wyjdzie to się oceni a za 3 tygodnie zobaczymy nowe ujęcia z gry sprawdziny co im ten rok dał. PS ja pisząc o covidzie miałem na myśli wszystkie gry od MS a nie samo Halo, to żeby było jasne. Edytowane 21 maja 2021 przez Soul Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 343 dla MSu jest tym czym Polyphony Digital dla Sony, i jedni i drudzy powinni zostać zutylizowani. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 4 godziny temu, ASX napisał: Piękny propagandowy post jak widać zebrał spory poklask wśród kilku użytkowników. A napisałem tylko że na 343 ciąży spora presja bo oczekiwania wobec ich gry są bardzo bardzo duże, a fakt że ostatni gameplay, tak jak napisałeś, graficznie wyglądał słabo tylko podbija te oczekiwania, bo wielu ludzi oczekuje teraz, że grafika zostanie jeszcze naprawiona Co do drugiej części wypowiedzi, to niestety ale następnym razem gdy będziesz chciał "błysnąć" swoją wiedzą o tym czym zajmuje się studio, i ile innych ekip im pomaga, to proponuję zrobić minimalny research. Więc pozwol że tak tylko informacyjnie napisze że: - to normalne że inne studia pomagają przy produkcji, nie znam ani jednej gry AAA która powstała od początku do końca w jednym studiu bez pomocy z zewnątrz, ale może ty znasz? oświeć mnie gdy Turn10 i Coalition robiło swoje gry też pewnie dostawało pomoc z 343 i nikt nie robił z tego takiej sensacji. - Prace na serialem trwają, właśnie krecą zdjęcia na Węgrzech, a produkcja zmierza ku końcowi - a tego że niektóre rzeczy ogarnie pan Mietek nie będę komentował nawet. Tak jak pisałem z Halo by coś takiego nie przeszło, Halo 5 nie miało Forge i BTB na premierę co odbiło się na ocenach. Gdyby miało nie być w ogóle multi to byłaby katastrofa. Ja osobiście też wolę kiedy dostaje kompletny produkt na premierę, a nie łatana przez wiele miesięcy grę o brakującą zawartość Trudno się nie zgodzić z tym designem rodem z halo ce i małpami. Tak samo jak z płaczem jakiś staruchów po netach. Był nawet pomysł, żeby oddzielnie wydać mp o potem kampanię ale nie chcieli tego tak robić. Cytuj
ASX 14 719 Opublikowano 21 maja 2021 Autor Opublikowano 21 maja 2021 Moim zdaniem dobrze że stary artstyle wrócił, wolę klasyczne krasnale, elity i małpy niż to coś, ale szanuję że Daddy moze mieć inne zdanie. Ostatnio ogrywałem sobie nawet Halo 4 i moim zdaniem design 343 okropnie się zestarzał w porównaniu do klasykow od Bungie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.