iluck85 2 842 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 (edytowane) Trzeba kliknąć, bo zdj nic nie mowi- w tej cenie jest 2 pad i 1msc ultimate. Edytowane 5 czerwca 2021 przez iluck85 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 5 czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 Wygląda na to że Persona zmierza na Xboxa Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 5 czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 Edit: to jakiś stary fake więc usuwam 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 Personka dajta jeszcze p4golden, bo po jakichs 12 latach niewiele pamietam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 223 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 W dniu 2.06.2021 o 12:02, Bzduras napisał: Pytanie, kiedy pierwsze wykorzystanie w praktyce. Najwięcej na tym zyska Series S Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 5 czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 chciałbym być optymistą w sprawie FidelityFX super resolution ale jak patrzę na takie porównania to ciężko jednak mi uwierzyć że to technologia które może konkurować z DLSS od Nvidii, nie jestem też ekspertem, więc jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi, ale FidelityFX nie korzysta jak DLSS z AI w celu zwiększenia rozdziałki ale bliżej temu do technik checkerboardowych znanych z gier na playstation 4 i 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 25 minut temu, Daddy napisał: Najwięcej na tym zyska Series S Najwięcej na tym zyskają developerzy, nie żadna platforma :V I tak jak @ASX pisze, bliżej jest temu do technik typu temporal injection niż do DLSS. Dlaczego piszę, że devowie na tym skorzystają, a nie platforma? Bo wielu devów, szczególnie tych mniejszych nie ma własnych technik pozwalających na podobne praktyki z podobnymi efektami, wtyczka FSR wchodzi do pakietu GPUOpen i jest na licencji MIT (czyli daje nieograniczone prawa do używania). Dodatkowo AMD przygotowało kod źródłowy do shaderów, który ułatwi implementację. Sama technika jest przewidziana do użycia multiplatformowego, w pełnym rozumieniu tego słowa, co ułatwia życie mniejszym twórcom oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 965 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 DLSS korzysta z tych całych tensor cores, jest jakiś hardware który to ogarnia, z drugiej strony FidelityFX super resolution zadziała nawet na kartach RX 470/480 więc raczej będzie duża różnica między np. obrazem DLSS 1080p skalowanym do 4k, a taką samą bazową rozdzielczością z rozwiązaniem od AMD. Na tych porównaniach niekorzystnie to wygląda ale poczekał bym na wnioski do momentu wydania jakiejś gry korzystającej z tego. Jeśli się okaże np. że gra która normalnie w 4k osiąga 30fps a po włączeniu SuperResolution w 1440p da radę działać w 60fps a dodatkowo obraz wygląda lepiej (powiedzmy jak 1800p) to jest to gra warta świeczki. I tak jak Hendrix napisał chodzi o to że praktycznie każdy będzie mógł z tego skorzystać, nie tylko devowie ale też gracze na kartach i nVidii i AMD, a co za tym idzie rozwój powinien być całkiem szybki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 Demoscene i ludzie od modów na pewno fajne rzeczy z tym zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza
maxoffe 40 Opublikowano 5 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2021 Ja trzymam na razie jeszcze kciuki że coś z tego będzie ale nie ma co debatować tylko zaczekać i zobaczyć na żywo na XSX w jakiś grach. Jednak do DLSS 2.0 to tego raczej bym nie porównywał bo obje technologie dzieli przepaść na korzyść Nvidi. Mam tylko nadzieję że będzie opcja włącz / wyłącz bo jak będzie kaszana to będzie można wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Basior 1 074 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Kurde byłoby miło, bo zastanawiam się czy nie kupić. Demko nawet fajne. Taki ładniejszy, ale gorszy Astral Chain. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 18 godzin temu, maxoffe napisał: Ja trzymam na razie jeszcze kciuki że coś z tego będzie ale nie ma co debatować tylko zaczekać i zobaczyć na żywo na XSX w jakiś grach. Ale wiadomo czym jest FSR i prezentacja rozwiała większość wątpliwości, nie musimy też czekać, żeby zobaczyć to na żywo w grach na XSX, ponieważ już istnieją porównywalne i lepsze rozwiązania w kwestii skalowania obrazu. Największy plus FSR to jego dostępność (licencyjna) dla wszystkich. 18 godzin temu, maxoffe napisał: Mam tylko nadzieję że będzie opcja włącz / wyłącz bo jak będzie kaszana to będzie można wyłączyć. To jak zawsze będzie zależne od developera, jednak najlepsze rezultaty FSR pewnie da, gdy ten będzie implementowany w sposób, w którym jest integralną częścią renderera, nie funkcją implementowaną po namyśle (damn, jak ja nie lubię tłumaczenia afterthought w ten sposób). Tyczy się to wszystkiego zresztą, zbyt często widzę ludzi, którzy nie mają zielonego pojęcia o tym jak działają silniki gier i programowanie gier, a łapią się na wszystkie hasła i terminy typu VRS (świetna opcja, ale hmm, najlepiej działa gdy cały design gry jest podporządkowany maksymalnemu wykorzystaniu jego plusów, a ukrycia minusów) FSR, DLSS (DLSS 2.0 jest małą rewolucją i świetnym narzędziem związanym z wydajnością, ale nie jest też świętym graalem, jak widzą go niektórzy) Co do rozwiązania AMD jeszcze: to, że jest w zasadzie open sourcem, jest jego największym atutem, bo zawsze znajdą się osoby, które będą go rozwijały. Jednak należy też pamiętać, że wszystkie duże ekipy i ich oddziały R&D, pracują nad własnymi rozwiązaniami i te zwykle są bardziej dostosowane do tego co dane ekipy chcą osiągnąć. Jedno też jest pewne: w zasadzie nikt w branży nie przejmuje się natywną rozdzielczością, te czasy minęły, technika się rozwija 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 223 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Forumkowy hav7n żyje tak jak pisałem od początku, Oddworld zmierza na Xboxa Jeszcze tydzień do E3, czas na ostatnie wróżenie z fusów: - Halo Infinite, data premiery, pokaz multi i trailer z singla - Psycho 2 trailer z datą premiery - MSFS trailer z datą premiery na konsolach - Starfield gameplay/trailer - Forza, FH lub FM a może PGR? - zapowiedź 2-3 gier w tym jednego nowego IP - ID Xbox i sporo nowych indorów w XGP - kolejne ulepszenia we wstecznej - trailer BF - japońszczyzna w jakiejś formie - apka gamepass/xcloud na switcha? - crossfire X - stalker 2? - nie zobaczymy Gearsów, Perfect Dark czy Fable Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Oby pokazali gameplay z gry o wampirach od arkane austin. Chciałbym też zobaczyc nad czym pracuje Josh Sawyer i jego maly team, ale to raczej nie w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Do listy podanej wyżej dorzuciłbym: - pierwszy gameplay z Everwild - ogłoszenie kupna kolejnego studia - teaser powrotu kolejnego IP po Fable i Perfect Dark - osobiście stawiam na coś z trójki Banjo/Conker/Viva Pinata Cytuj Odnośnik do komentarza
iluck85 2 842 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 A ja liczę na coś z Elder Scrolls, minęło 10 lat od premiery Skyrim. Nowy Elder 11/11/21 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 (edytowane) Chyba 2031. Ta gra wyjdzie najszybciej pod koniec generacji. Edytowane 6 czerwca 2021 przez Bigby Cytuj Odnośnik do komentarza
iluck85 2 842 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Morrowind 2002 Oblivion 2006 Skyrim 2011 No nadzieje można mieć Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 899 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Ciekawe co im nie pykło przy 6 części ,że to już tyle lat bez kontynuacji cyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 984 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Na elders scrollsa to sobie do dupy wsadźcie, tak gdzieś na 5 lat, bo więcej uwagi skupiają na TESO, a szkoda. No, ale w zamian eldera, będziemy mieli właśnie ten Starfield. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 5 minut temu, Ukukuki napisał: Ciekawe co im nie pykło przy 6 części ,że to już tyle lat bez kontynuacji cyklu. Nic, Bethesda Game Studio to była stosunkowo mała ekipa, oprócz TES mają drugie popularne IP (Fallout) i chcieli po wielu, wielu latach mieć nowe (Starfield). Zarówno Peter Hines, jak i Todd Howard, wielokrotnie wspominali, że TES VI to odległy projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza
Soul 1 306 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Persona 5 Royal Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 145 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 7 minut temu, Lord Protector napisał: Persona 5 Royal Cytuj Odnośnik do komentarza
Ma_niek 857 Opublikowano 6 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2021 Kurde szkoda mogliby wrzucic taka Persone do gamepassa.Lubie jrpg a nigdy w te serie nie gralem Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.