ASX 14 611 Opublikowano 14 lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 Fajnie, jak powtarzam konkurencja zawsze napędza rozwój i nie mam nic przeciwko aby xboxowy pad dostał ficzery DualSensa Cytuj Odnośnik do komentarza
Boomcio 4 026 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 Gdybym nie darzył M$ miłością stwierdził bym, że to nieetyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza
maxoffe 40 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 Ja po pierwszym tygodniu wszystkie te bajery w DS mam powyłączane na stałe w menu konsoli. Żadnych wibracji itp., a w padzie Xboxa to od wielu już lat wibracja zawsze wyłączona. Jakoś mi to średnio się podoba. 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 Gram od premiery z włączonymi wszystkimi bajerami i powiem szczerze, że gdyby w dualsensie były zwykłe wibracje i trigery to jakoś specjalnie bym nie tęsknił. Niby fajny bajer, ale jak grasz to często o tym zapominasz. Zresztą gdybym mógł grać jednym padem na obu konsolach to grałbym na padzie xboxowym bo mi lepiej w łapach leży. Ale tak czy siak dobrze, że jest jakiś rozwój i nie gramy od 30 lat na tym Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 Akumulatorki działające 20-25h >>> wszystkie bajery z haptyką i spustami 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 Nie wiem ile dokładnie mi działa zestaw Play&charge, na oko 2 jak nie 3 ładowania dualsensa Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 328 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 38 minut temu, dee napisał: Akumulatorki działające 20-25h >>> wszystkie bajery z haptyką i spustami Nokia 3210 trzymająca baterię 2-3 dni >>> wszystkie te bajery jak emaile, muzyka, nawigacja, przeglądarka, yt czy aplikacja bankowa w obecnych telefonach Cytuj Odnośnik do komentarza
Boomcio 4 026 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 3 minuty temu, balon napisał: Nokia 3210 trzymająca baterię 2-3 dni >>> wszystkie te bajery jak emaile, muzyka, nawigacja, przeglądarka, yt czy aplikacja bankowa w obecnych telefonach 2-3 dni, to mi note 10 trzyma. A Nokia zwana cegłą około 5 dni nie wymagała ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jordanensis 383 Opublikowano 14 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2021 5 hours ago, maxoffe said: Ja po pierwszym tygodniu wszystkie te bajery w DS mam powyłączane na stałe w menu konsoli. Żadnych wibracji itp., a w padzie Xboxa to od wielu już lat wibracja zawsze wyłączona. Jakoś mi to średnio się podoba. U mnie to samo. Jednak Dual Sense to nowe i z tego co pisze internet bardzo dobre doznania podczas grania. Oczywiście raczej nie grając online. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 386 Opublikowano 15 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2021 Jak dorzucą mi w gratisie tego nowego pada to sprawdzę, a jak nie to Elitka 2 nadal niezwyciężona jeśli chodzi o komfort granka, tylko trzeba mieć twardą banię gdy coś się w niej sypnie (patrz: moja przygoda z RB). Cytuj Odnośnik do komentarza
prz3mus 20 Opublikowano 15 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2021 Wiadomo coś o jakiś problemach z serwerami? Odpalając dowolna grę z gamepass wyrzuca blad "zaloguj się na konto z którego kupiono grę lub upewnij się ze masz aktywny gamepass". Gry które kupiłem włączają się normalnie, gamepass aktywny do połowy przyszłego roku. Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 611 Opublikowano 15 lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2021 7 minut temu, prz3mus napisał: Wiadomo coś o jakiś problemach z serwerami? wygląda na to że coś jest na rzeczy https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-live-status Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 611 Opublikowano 16 lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 drugi screenshot z Alpha Point czyli dema technologicznego Coalition działajacego na XSX przy pomocy Unreal Engine 5 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 460 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 Screenshot w tej rozdzielczości nie robi roboty. Wygląda strasznie rozmazany i po prostu bardzo słabo. Jest gdzieś 4k? Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 W dniu 14.07.2021 o 16:07, Figuś napisał: W tym samym wywiadzie Spencer wyjaśnia o co chodzi ze switchem na jego półce. Niektórzy widzieli w tym już zapowiedź gp na switcha, a okazuje się, że to po prostu prezent otrzymany od Bowsera (szefa amerykańskiego oddziału Nintendo) na premierę konsolki https://www.gfinityesports.com/xbox-series-x/phil-spencer-reveals-why-that-nintendo-switch-is-on-his-shelf/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 4 godziny temu, pawelgr5 napisał: Screenshot w tej rozdzielczości nie robi roboty. Wygląda strasznie rozmazany i po prostu bardzo słabo. Jest gdzieś 4k? Będzie ciężko o 4k na tym nowym silniku. Posobno jest mocno wymagający. Z tego co pamiętam to na filmiku df mówili, że nie ma obecnie kompa, który udźwignąłby demko UE5 w 4k i 60 fps. Cytuj Odnośnik do komentarza
Soul 1 306 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 (edytowane) Ja już z natywny 4K na obu konsolach się pożegnałem, liczę, że zamiast tego dostaniemy konsolowy DLSS (FSR od AMD) Edytowane 16 lipca 2021 przez Lord Protector Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 245 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 (edytowane) Póki co ten FSR mocno odstaje od rozwiązania nvidia, no ale też całkowicie inne podejście. Zobaczymy jakie ulepszenia przyniosą kolejne wersje tego. Ogólnie widzi się teraz tyle sztuczek, że czasem człowiek nie ogarnia, że gra działa w wyraźnie niższej rozdzielczości i tak liczy się końcowy efekt. Mnie szachownica już mocno wystarczała i nie widziałem potrzeby marnowania mocy na 4k, choć pewnie przy większych znacznie TV robiłoby to już różnicę. Edytowane 16 lipca 2021 przez Moldar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 22 minuty temu, Lord Protector napisał: Ja już z natywny 4K na obu konsolach się pożegnałem, liczę, że zamiast tego dostaniemy konsolowy DLSS (FSR od AMD) Może czegoś nie czaję ale ten fsr to nie jest technika rekonstrukcji tylko zmniejszania rozdziałki w celu uzyskania więcej fps. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Soul 1 306 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 To takie trochę pół/pół AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) uses cutting-edge upscaling technologies to help boost your framerates in select titles1 and deliver high-quality, high-resolution gaming experiences. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 963 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 FSR to bardziej w stylu szachownicy działa, czyli mamy mniejszą rozdzielczość wyjściową (np. 1440p) i jest ona skalowana do wyższej (np. 4k) za pomocą algorytmu który próbuje zgadnąć jakiego koloru są pixele obok, nie zawsze to dobrze działa bo mniejsze szczegóły potrafią zniknąć albo zostać rozmazane (przykładowo są jakieś kable i pixele powinny być czarne ale są szare bo są na tle jasnego nieba). Czym mniejsze skalowanie (np. z 1800p>>4k) tym lepiej bo mniej pixeli jest do 'zgadnięcia'. Jest to rozwiązanie praktycznie w 100% softwareowe. Z podobnego rozwiązania już część devów wcześniej korzystała w swoich silnikach i nawet z lepszymi efektami niż to co jest teraz dostępne w FSR. Różnica na korzyść DLSS jest taka że te tensor cores całkiem dobrze rozpoznają jakieś elementy (przykładowe kable czy włosy) i wiedzą że np. pixel obok powinien być czarny a nie szary czy półprzezroczysty. Potrzebuje mniej informacji/rozdzielczości żeby uzyskać dobrą jakość bez artefaktów bo mniej zgaduje pixele a wie co powinno być obok po skalowaniu. Minusem jest ograniczenie do RTXów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 (edytowane) W sumie to obecnie większość dewów korzysta już z jakiś form pływających rozdziałek więc tutaj to żaden deal breaker. Może ten fsr w połączeniu z innymi technikami da lepsze efekty w przyszłości. Edytowane 16 lipca 2021 przez lpcl Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 611 Opublikowano 16 lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 nie wiem czy kogoś tutaj interesuje sprzedaż konsol, tym bardziej w Ameryce, ale wrzucę to jako ciekawostkę Czerwiec 2021 był najlepszym miesiącem w historii dla Xboxa pod względem sprzedaży w USA, przebijając poprzedni rekord sprzed ponad 10 lat Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 046 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 Tutaj trochę obszerniejszy artykuł: https://www.forbes.com/sites/paultassi/2021/07/16/xbox-series-x-and-s-outsold-switch-ps5-in-us-dollar-sales-in-june/ Xbox zaczyna sobie znów bardzo dobrze radzić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kaczi 820 Opublikowano 16 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2021 FSR ma szanse być lepszy niż rozwiązanie Nvidii gdyż jest open source, wiec jest dużo większe pole do rozwoju jak i swobody implementacji Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.