Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Gram od premiery z włączonymi wszystkimi bajerami i powiem szczerze, że gdyby w dualsensie były zwykłe wibracje i trigery to jakoś specjalnie bym nie tęsknił. Niby fajny bajer, ale jak grasz to często o tym zapominasz. Zresztą gdybym mógł grać jednym padem na obu konsolach to grałbym na padzie xboxowym bo mi lepiej w łapach leży.

Ale tak czy siak dobrze, że jest jakiś rozwój i nie gramy od 30 lat na tym 

search.png49962193-4508-4C26-915C-4CEEB85A9542Large.jpg

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, balon napisał:

Nokia 3210 trzymająca baterię 2-3 dni >>> wszystkie te bajery jak emaile, muzyka, nawigacja, przeglądarka, yt czy aplikacja bankowa w obecnych telefonach

 

2-3 dni, to mi note 10 trzyma. A Nokia zwana cegłą około 5 dni nie wymagała ładowania. 

Odnośnik do komentarza
5 hours ago, maxoffe said:

Ja po pierwszym tygodniu wszystkie te bajery w DS mam powyłączane na stałe w menu konsoli. 

Żadnych wibracji itp., a w padzie Xboxa to od wielu już lat wibracja zawsze wyłączona. 

Jakoś mi to średnio się podoba. 

 

 

U mnie to samo. Jednak Dual Sense to nowe i z tego co pisze internet bardzo dobre doznania podczas grania. Oczywiście raczej nie grając online.

Odnośnik do komentarza

Wiadomo coś o jakiś problemach z serwerami? Odpalając dowolna grę z gamepass wyrzuca blad "zaloguj się na konto z którego kupiono grę lub upewnij się ze masz aktywny gamepass". Gry które kupiłem włączają się normalnie, gamepass aktywny do połowy przyszłego roku.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
W dniu 14.07.2021 o 16:07, Figuś napisał:

 

W tym samym wywiadzie Spencer wyjaśnia o co chodzi ze switchem na jego półce. Niektórzy widzieli w tym już zapowiedź gp na switcha, a okazuje się, że to po prostu prezent otrzymany od Bowsera (szefa amerykańskiego oddziału Nintendo) na premierę konsolki ;) 

https://www.gfinityesports.com/xbox-series-x/phil-spencer-reveals-why-that-nintendo-switch-is-on-his-shelf/

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, pawelgr5 napisał:

Screenshot w tej rozdzielczości nie robi roboty. Wygląda strasznie rozmazany i po prostu bardzo słabo. Jest gdzieś 4k?

Będzie ciężko o 4k na tym nowym silniku. Posobno jest mocno wymagający. Z tego co pamiętam to na filmiku df mówili, że nie ma obecnie kompa, który udźwignąłby demko UE5 w 4k i 60 fps. 

Odnośnik do komentarza

Póki co ten FSR mocno odstaje od rozwiązania nvidia, no ale też całkowicie inne podejście. Zobaczymy jakie ulepszenia przyniosą kolejne wersje tego.
 
Ogólnie widzi się teraz tyle sztuczek, że czasem człowiek nie ogarnia, że gra działa w wyraźnie niższej rozdzielczości i tak liczy się końcowy efekt. Mnie szachownica już mocno wystarczała i nie widziałem potrzeby marnowania mocy na 4k, choć pewnie przy większych znacznie TV robiłoby to już różnicę.
 

Edytowane przez Moldar
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Lord Protector napisał:

Ja już z natywny 4K na obu konsolach się pożegnałem, liczę, że zamiast tego dostaniemy konsolowy DLSS (FSR od AMD)

Może czegoś nie czaję ale ten fsr to nie jest technika rekonstrukcji tylko zmniejszania rozdziałki w celu uzyskania więcej fps. Poprawcie mnie jeśli się mylę. 

Odnośnik do komentarza

FSR to bardziej w stylu szachownicy działa, czyli mamy mniejszą rozdzielczość wyjściową (np. 1440p) i jest ona skalowana do wyższej (np. 4k) za pomocą algorytmu który próbuje zgadnąć jakiego koloru są pixele obok, nie zawsze to dobrze działa bo mniejsze szczegóły potrafią zniknąć albo zostać rozmazane (przykładowo są jakieś kable i pixele powinny być czarne ale są szare bo są na tle jasnego nieba). Czym mniejsze skalowanie (np. z 1800p>>4k) tym lepiej bo mniej pixeli jest do 'zgadnięcia'. Jest to rozwiązanie praktycznie w 100% softwareowe. Z podobnego rozwiązania już część devów wcześniej korzystała w swoich silnikach i nawet z lepszymi efektami niż to co jest teraz dostępne w FSR.

Różnica na korzyść DLSS jest taka że te tensor cores całkiem dobrze rozpoznają jakieś elementy (przykładowe kable czy włosy) i wiedzą że np. pixel obok powinien być czarny a nie szary czy półprzezroczysty. Potrzebuje mniej informacji/rozdzielczości żeby uzyskać dobrą jakość bez artefaktów bo mniej zgaduje pixele a wie co powinno być obok po skalowaniu. Minusem jest ograniczenie do RTXów.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W sumie to obecnie większość dewów korzysta już z jakiś form pływających rozdziałek więc tutaj to żaden deal breaker. Może ten fsr w połączeniu z innymi technikami da lepsze efekty w przyszłości. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...