Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fajnie, jak powtarzam konkurencja zawsze napędza rozwój i nie mam nic przeciwko aby xboxowy pad dostał ficzery DualSensa

Opublikowano

Ja po pierwszym tygodniu wszystkie te bajery w DS mam powyłączane na stałe w menu konsoli. 

Żadnych wibracji itp., a w padzie Xboxa to od wielu już lat wibracja zawsze wyłączona. 

Jakoś mi to średnio się podoba. 

 

  • Plusik 4
  • WTF 1
Opublikowano

Gram od premiery z włączonymi wszystkimi bajerami i powiem szczerze, że gdyby w dualsensie były zwykłe wibracje i trigery to jakoś specjalnie bym nie tęsknił. Niby fajny bajer, ale jak grasz to często o tym zapominasz. Zresztą gdybym mógł grać jednym padem na obu konsolach to grałbym na padzie xboxowym bo mi lepiej w łapach leży.

Ale tak czy siak dobrze, że jest jakiś rozwój i nie gramy od 30 lat na tym 

search.png49962193-4508-4C26-915C-4CEEB85A9542Large.jpg

Opublikowano
38 minut temu, dee napisał:

Akumulatorki działające 20-25h >>> wszystkie bajery z haptyką i spustami

Nokia 3210 trzymająca baterię 2-3 dni >>> wszystkie te bajery jak emaile, muzyka, nawigacja, przeglądarka, yt czy aplikacja bankowa w obecnych telefonach

Opublikowano
3 minuty temu, balon napisał:

Nokia 3210 trzymająca baterię 2-3 dni >>> wszystkie te bajery jak emaile, muzyka, nawigacja, przeglądarka, yt czy aplikacja bankowa w obecnych telefonach

 

2-3 dni, to mi note 10 trzyma. A Nokia zwana cegłą około 5 dni nie wymagała ładowania. 

Opublikowano
5 hours ago, maxoffe said:

Ja po pierwszym tygodniu wszystkie te bajery w DS mam powyłączane na stałe w menu konsoli. 

Żadnych wibracji itp., a w padzie Xboxa to od wielu już lat wibracja zawsze wyłączona. 

Jakoś mi to średnio się podoba. 

 

 

U mnie to samo. Jednak Dual Sense to nowe i z tego co pisze internet bardzo dobre doznania podczas grania. Oczywiście raczej nie grając online.

Opublikowano

Jak dorzucą mi w gratisie tego nowego pada to sprawdzę, a jak nie to Elitka 2 nadal niezwyciężona jeśli chodzi o komfort granka, tylko trzeba mieć twardą banię gdy coś się w niej sypnie (patrz: moja przygoda z RB).

Opublikowano

Wiadomo coś o jakiś problemach z serwerami? Odpalając dowolna grę z gamepass wyrzuca blad "zaloguj się na konto z którego kupiono grę lub upewnij się ze masz aktywny gamepass". Gry które kupiłem włączają się normalnie, gamepass aktywny do połowy przyszłego roku.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

 

Shot from The Coalition's Alpha Point Technical Demo captured on the Xbox Series X. The scene shows an old tall building ruin made of stone. Brown and grey tones run through the image with light shining down from the sky.

drugi screenshot z Alpha Point czyli dema technologicznego Coalition działajacego na XSX przy pomocy Unreal Engine 5

  • WTF 2
Opublikowano
W dniu 14.07.2021 o 16:07, Figuś napisał:

 

W tym samym wywiadzie Spencer wyjaśnia o co chodzi ze switchem na jego półce. Niektórzy widzieli w tym już zapowiedź gp na switcha, a okazuje się, że to po prostu prezent otrzymany od Bowsera (szefa amerykańskiego oddziału Nintendo) na premierę konsolki ;) 

https://www.gfinityesports.com/xbox-series-x/phil-spencer-reveals-why-that-nintendo-switch-is-on-his-shelf/

Opublikowano
4 godziny temu, pawelgr5 napisał:

Screenshot w tej rozdzielczości nie robi roboty. Wygląda strasznie rozmazany i po prostu bardzo słabo. Jest gdzieś 4k?

Będzie ciężko o 4k na tym nowym silniku. Posobno jest mocno wymagający. Z tego co pamiętam to na filmiku df mówili, że nie ma obecnie kompa, który udźwignąłby demko UE5 w 4k i 60 fps. 

Opublikowano (edytowane)

Ja już z natywny 4K na obu konsolach się pożegnałem, liczę, że zamiast tego dostaniemy konsolowy DLSS (FSR od AMD)

Edytowane przez Lord Protector
Opublikowano (edytowane)

Póki co ten FSR mocno odstaje od rozwiązania nvidia, no ale też całkowicie inne podejście. Zobaczymy jakie ulepszenia przyniosą kolejne wersje tego.
 
Ogólnie widzi się teraz tyle sztuczek, że czasem człowiek nie ogarnia, że gra działa w wyraźnie niższej rozdzielczości i tak liczy się końcowy efekt. Mnie szachownica już mocno wystarczała i nie widziałem potrzeby marnowania mocy na 4k, choć pewnie przy większych znacznie TV robiłoby to już różnicę.
 

Edytowane przez Moldar
  • Plusik 1
Opublikowano
22 minuty temu, Lord Protector napisał:

Ja już z natywny 4K na obu konsolach się pożegnałem, liczę, że zamiast tego dostaniemy konsolowy DLSS (FSR od AMD)

Może czegoś nie czaję ale ten fsr to nie jest technika rekonstrukcji tylko zmniejszania rozdziałki w celu uzyskania więcej fps. Poprawcie mnie jeśli się mylę. 

Opublikowano

To takie trochę pół/pół

 

AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) uses cutting-edge upscaling technologies to help boost your framerates in select titles1 and deliver high-quality, high-resolution gaming experiences.

Opublikowano

FSR to bardziej w stylu szachownicy działa, czyli mamy mniejszą rozdzielczość wyjściową (np. 1440p) i jest ona skalowana do wyższej (np. 4k) za pomocą algorytmu który próbuje zgadnąć jakiego koloru są pixele obok, nie zawsze to dobrze działa bo mniejsze szczegóły potrafią zniknąć albo zostać rozmazane (przykładowo są jakieś kable i pixele powinny być czarne ale są szare bo są na tle jasnego nieba). Czym mniejsze skalowanie (np. z 1800p>>4k) tym lepiej bo mniej pixeli jest do 'zgadnięcia'. Jest to rozwiązanie praktycznie w 100% softwareowe. Z podobnego rozwiązania już część devów wcześniej korzystała w swoich silnikach i nawet z lepszymi efektami niż to co jest teraz dostępne w FSR.

Różnica na korzyść DLSS jest taka że te tensor cores całkiem dobrze rozpoznają jakieś elementy (przykładowe kable czy włosy) i wiedzą że np. pixel obok powinien być czarny a nie szary czy półprzezroczysty. Potrzebuje mniej informacji/rozdzielczości żeby uzyskać dobrą jakość bez artefaktów bo mniej zgaduje pixele a wie co powinno być obok po skalowaniu. Minusem jest ograniczenie do RTXów.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

W sumie to obecnie większość dewów korzysta już z jakiś form pływających rozdziałek więc tutaj to żaden deal breaker. Może ten fsr w połączeniu z innymi technikami da lepsze efekty w przyszłości. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano

nie wiem czy kogoś tutaj interesuje sprzedaż konsol, tym bardziej w Ameryce, ale wrzucę to jako ciekawostkę

 

 

Czerwiec 2021 był najlepszym miesiącem w historii dla Xboxa pod względem sprzedaży w USA, przebijając poprzedni rekord sprzed ponad 10 lat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...