Figuś 21 141 Opublikowano 14 września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 września 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 606 Opublikowano 15 września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 września 2021 Elegancki deadzone sobie ustawiłem na Steam dla pada od Series X, a na konsoli dupa. Mogliby dodać taką opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 15 września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 września 2021 A nie mozna? Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 606 Opublikowano 15 września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 września 2021 Szukałem i nie sądzę. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 435 Opublikowano 16 września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 września 2021 W grach można tylko sobie zmienić jak jest opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 4 044 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 17 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 7 minut temu, Soban napisał: Jak obstawiacie FM nowa będzie na 2022? Trochę lipa, że po wypadce 7 w gamepassie nie ma ani jednego motorsporta w usłudze i MS powinien szybko tą lukę załatać szczególnie w świetle premiery GT7. Wiadomo hype na Godrizon 5 trzeba będzie ciągnąć dlckami, ale nowy symulator to bym przywitał z otwartymi ramionami do pogrania na kierce, bo jednak do horizona arcadeowego jakoś mi się nie chce kółka wyciągać. Wg. dobrze poinformowanych i raczej rzadko mylących źródeł, premiera Forzy Motorsport planowana jest na przyszły rok razem ze Starfieldem (11 listopada 2022) i Redfallem (lato 2022). Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 https://www.windowscentral.com/xbox-game-studios-cobalt-indus Cytat I first heard about Indus back in spring 2021, although was only able to confirm that the project is definitely going ahead, thanks to the GeForce leak. Project Indus is a 4X strategy game being developed by Oxide Games, known for its work on real-time strategy (RTS) title, Ashes of the Singularity. Cytat As teased by inXile Entertainment itself on Twitter, the Wasteland studio is working on a new FPS RPG, although details remain shrouded in mystery. What we do know is that it's codenamed Cobalt, and believe it has a Steampunk-style, inspired by Industrial Revolution-inspired tech. Expect steam engines, zeppelins, retro-futuristic robots, dark Victorian-era streets, and more. The above concept art was shared by inXile concept artist Aleksander Danilovac on ArtStation Więcej w artykule Jeza 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 17 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 miałem właśnie podać linka ;D co by nie mówić steampunkowy wysokobudżetowy RPG od inXile brzmi naprawdę zajebiście i nie mogę się doczekać kiedy go zobaczymy w artykule Jeza interesujacy jest jeszcze ten fragment: Cytat Microsoft is accepting pitches from studios big and small at a greater frequency than they have in the past, as they look to ramp up the diversity of exclusive titles on Xbox Game Pass. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 O Jezusku słodki, fantastycznie to wygląda. Dużo duszy jest w tych screenach. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Szkoda, że MS nie zgodził się na Halo Wars 3. Tam też były fajne concept arty i walki w kosmosie Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 17 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: O Jezusku słodki, fantastycznie to wygląda. Dużo duszy jest w tych screenach. jak coś to tu jest ich więcej https://www.artstation.com/artwork/VgbBZb Cytuj Odnośnik do komentarza
Basior 1 074 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Nie za dużo FPP? Czemu nie np. coś ala Wiedźmin? Miłość studiów MS do FPP zadziwia. Ale brzmi fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera, cutscenkami etc. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Jeden wydawca stawia wszystko na TPP, a drugi lubuje się w FPP. 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera Przecież inne postacie w grze też muszą animować. Wątpię, że taki jest powód. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 17 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad: - Starfield (Bethesda) - Project Cobalt (inXile) - Fable (Playground Games) - Avowed (Obisidian) - Project Dragon (IO Interactive) - Outer Worlds 2 (Obsidian) - projekt Josha Sawyera (Obsidian) czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? Spoiler oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 30 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Zakładam, że w przypadku FPP odpada znaczna część pracy związana z animacją głównego bohatera, cutscenkami etc. Tutaj przemyślenia kojimy na ten temat i pokrywają się z tym co napisałeś https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1438008582969036802?s=20 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Basior 1 074 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 19 minut temu, ASX napisał: z oficjalnych i mniej oficjalnych informacji wynika że M$ pracuje obecnie nad: - Starfield (Bethesda) - Project Cobalt (inXile) - Fable (Playground Games) - Avowed (Obisidian) - Project Dragon (IO Interactive) - Outer Worlds 2 (Obsidian) - projekt Josha Sawyera (Obsidian) czyli łącznie 7 gier RPG, czy to nie za dużo? Ukryj zawartość oczywiście że nie, uwielbiam rpgi i poproszę jeszcze więcej co do perspektywy, niech inXile robi grę w takiej perspektywie w jakiej czują się dobrze. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, trzecioosobowa perspektywa jest bardziej filmowa, pozwala lepiej zżyć się z postacią, natomiast pierwszoosobowa jest bardziej immersyjna i można się lepiej wczuć w wydarzenia na ekranie. Nigdy nie zajmowałem się animacją, ale wydaje mi się, że rzeczywiście przygotowanie trzecioosobowych animacji wymaga trochę więcej pracy. Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też? Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 17 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 1 minutę temu, Basior napisał: Fable to trzecioosobówka, a o Dragon i tym ostatnim wiadomo czy też? prawdopodobnie Project Dragon będzie grą trzecioosobową (jak wszystkie ostatnie gry IO Interactive), a o projekcie Josha Sawyera mało wiadomo, od lat tworzy rpgi z rzutem izometrycznym i obstawiam że jego nowa gra też pewnie skorzysta z tej perspektywy. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 dragon to prawdopodobnie cos w stylu mmo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 17 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Project Dragon to podobno gra którą IO Interactive chciało stworzyć od zawsze, ale nie mogli znaleźć wydawcy, więc wzieli się za bardziej popularny temat i tak powstał Hitman. No ale, odkąd wiadomo że to gra usługa z coopem to wiadomo że ludzie będą tutaj pisać, że zostali zmuszeni do robienia tej gry i tytuł nie będzie mieć duszy. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Co do Sawyera, to pamiętam, że w jakimś panelu (chyba po pillars 2) mówił, że jest zmęczony "party based real time with pause" i chciałby zrobić coś innego. Szukałem też filmiku w którym podał 3 przykłady gier jakie chciałby stworzyc, ale nie mogę go znaleźć. Pamiętam tylko, że w jednym z nich prowadziłoby się sklep z rowerami. Najprawdopodobnie zrobi coś w historycznym settingu/w oparciu o jakieś prawdziwe wydarzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Wiadomka, każdy developer marzy od zawsze* o stworzeniu hero shootera, moby albo coopa. *czyt. od wzrostu popularności Fortnite'a, Destiny i reszty tałatajstwa Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Może chcieli Od kiedy to robienie czystego singla jest marzeniem każdego deva? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 048 Opublikowano 17 września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 września 2021 Jak nagle co drugi developer robi podobny rodzaj gry - jak FPSy generacji siódmej, open-worldy w ósmej, wysyp MOBA, teraz coopy ze świecidełkami, to zapala mi się czerwona lapmka. Nie wierzę w przypadki w branży wartej potężny, ale to przepotężny hajs. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.