Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

co zabawne to właśnie Hitman powstał, jako odpowiedź na sytuacje na rynku, gdzie królowały strzelanki, a samo studio  początkowo pracowało nad czymś bardziej ambitnym  czyli tym mmorpg, który został porzucony

Cytat

The truth is that IO Interactive nearly didn't make Codename 47 at all, and it originally intended to make a simple shooter that would pave the way for bigger and better things. The company was a joint venture between Reto-Moto, a Danish development house, and Nordisk Film studio. The former wanted to make a fantasy MMO they had dubbed Rex Dominus. The latter was hesitant. "One of the marketing guys at Nordisk Film persuaded us to stop development on Rex Dominus," recalls lead designer Jacob Andersen. "We were asked to prove ourselves with a simple shooter first." 

https://www.gamesradar.com/the-making-of-hitman-codename-47/

 

no ale to nie pasuje do narracji ;) 

 

IO interactive nie jest też własnością Microsoftu, do niczego więc Spencer nie może ich zmusić.  Mają stabilną sytuacje finansową, dopiero co wypuścili Hitmana 3 i pozyskali licencje na grę z Jamesem Bondem. Jeśli chcą robić taką grę o jakiej wspominają od lat to widocznie tak jest i  nie ma co węszyć spisku.

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, 20inchDT napisał:

Trochę dziwnie czyta sie hejt na gry online/mmo spod piora fana wow'a. Podobno story line Sylvanas zjebali, to przez to? :/

 

Shadowlandsy to niezłe xddd dla core'owców żyłujących czasy na Mythicach czy rangi PVP WoW jest lepszy niż kiedykolwiek, ale overall zdecydowanie wolę TBC :lapka: 

Odnośnik do komentarza

Nie no MOBY to akurat jebać meczetami, Spencer ma chyba za duży budżet i zaczyna przepierdalac na głupoty.

 

Swoją drogą myślałem że moda na nowe moby już minęła, bo nie przypominam sobie żadnej nowej gry tego typu w ostatnich latach poza tym tworem od Amazona który umarł już na etapie bety xd. A pamiętam że w latach 2012-2013 był duży szał na ten gatunek i chyba każdy duży wydawca chciał mieć swoją mobe która rzuci wyzwanie LoLowi i DOTA, ostatecznie skończyło się tak że ludzie dalej grają tylko w te dwie gry, a te wszystkie szumnie zapowiadane killery LoLa zostały skasowane albo zdechły śmiercią naturalną bo nikt w nie nie grał (gigantic, paragon)

 

 

Byłem pewien, że czegoś się nauczyli po tej porażce i zrozumieli że nie ma co ślepo podążać za rynkowymi trendami i lepiej kreować własne oryginalne gry których nie ma na rynku. Ale jeśli faktycznie robią kolejne podejście do Moby to widocznie bylem w błędzie  :reggie:

Odnośnik do komentarza

Mam wrażenie, że MS po prostu próbuję pokryć każdą bazę gatunkową dostępną na rynku (co w sumie szanuję, podejście nintendowskie), ale zdecydowanie bardziej interesują mnie tytuły które stawiają na single-player. Po prostu taki typ rozgrywki ma największe szanse na wow factor i pchnięcie branżuni do przodu.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Mam wrażenie, że MS po prostu próbuję pokryć każdą bazę gatunkową dostępną na rynku (co w sumie szanuję, podejście nintendowskie), ale zdecydowanie bardziej interesują mnie tytuły które stawiają na single-player. Po prostu taki typ rozgrywki ma największe szanse na wow factor i pchnięcie branżuni do przodu.

no pewnie masz racje, chcąc dotrzeć do jak największej bazy graczy będą chcieli robić jak najróżniejsze gry starając się by każdy znalazł coś dla siebie. Mnie osobiście moby nie interesują ale jak gra będzie dobra to powinni znaleźć się gracze. 

 

Ale nie zgodzę się że gry singleplayer, mają największy potencjał na pchnięcie branży do przodu, moim zdaniem od lat najbardziej oryginalne, kreatywne gry, różne od tego co znamy to akurat  tytuły z elementami sieciowymi (Dreams, Death Stranding, Sea of Thieves można te gry lubić lub nie, ale każda jest na swój sposób unikalna). No chyba że jako pchanie branży do przodu rozumiesz jako lepszą graficzkę, to może i tak. 

Odnośnik do komentarza

Pchanie branży do przodu to jest taktowne obejście się z trudną tematyką (TLOU2, Tell Me Why), wyznaczanie trendów gameplayowych (Gears of War), swoisty artyzm aby gry były też doświadczeniem (Shadow of the Colossus, Journey) czy zwyczajnie wyprzedzanie swoich czasów (Resident Evil 4, Halo).

 

Wszystkie te gry łączy to, że są grami single-player w swoich założeniach. Jak bardzo byś nie starał Sea of Thieves nie ma znaczenia dla medium jako całości, bo jest przyjemną grą, ale nie będzie czymś co popchnię branżę jako całość i chociaż nie każda gra musi to robić, to po 25 latach ze starą kur,wą branżunią ja staram się szukać właśnie takich doznań.

 

unikalność =! przełomowość

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

no można to wyłączać  ale element sieciowy leży u fundamentów Death Stranding i cała gra została zaprojektowana wokół tego. 

 

grafiki z preprodukcji gry: 

EMitq-KUEAU8lMl.jpg

EMitq_gUwAEDjwI.jpg

 

ale nie róbmy offtopa 

 

9 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Pchanie branży do przodu to jest taktowne obejście się z trudną tematyką (TLOU2, Tell Me Why), wyznaczanie trendów gameplayowych (Gears of War), swoisty artyzm aby gry były też doświadczeniem (Shadow of the Colossus, Journey) czy zwyczajnie wyprzedzanie swoich czasów (Resident Evil 4, Halo).

 

Wszystkie te gry łączy to, że są grami single-player w swoich założeniach. Jak bardzo byś nie starał Sea of Thieves nie ma znaczenia dla medium jako całości, bo jest przyjemną grą, ale nie będzie czymś co popchnię branżę jako całość i chociaż nie każda gra musi to robić, to po 25 latach ze starą kur,wą branżunią ja staram się szukać właśnie takich doznań.

 

unikalność =! przełomowość

no mogę się zgodzić 

Odnośnik do komentarza

Jeśli sam sobie buduję drogę to czuję w tym nawet większą satysfakcję, niż jak skipnę trudny moment gdyż ktoś wybudował mi bardzo wygodną drabinkę. To jakby pisać, że spłycam sobie przygodę w Soulsach, bo nie korzystam z opcji MP skoro jest ona w grze. Dowolność, a nie przymus.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

No wiadomo, że moja. Dlatego to jest ta „subtelna” różnica, że to jest 100% gierka  singlowa z elementami sieciowymi i każdy może grać jak mu się podoba, nawet bez neta, więc zestawienie z SoT w tym zakresie jest wg mnie bez sensu.

No a co do DS i poczucia sensu to przecież budowałem swoją sieć , drogi itp. Do tego normalnie masz fabułę, która jest jakby nie było celem tej gry. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...