Opublikowano 19 listopada 20213 l 14 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Dobrze, że tkwię na Xboxie One S i nie mam takich problemów. Tu akurat nie ma się z czego cieszyć. Mi wyciszanie działa jak należy.
Opublikowano 19 listopada 20213 l 5 minut temu, creatinfreak napisał: Tu akurat nie ma się z czego cieszyć. Mi wyciszanie działa jak należy. Wiadomka, że śmiech przez łzy. Jeśli wszystko ładnie się zepnie to grudzień/styczeń bedzie już z nowym Xboxem.
Opublikowano 19 listopada 20213 l Im łatwiejszy dostęp do gry, tym więcej ludzi zagra i więcej wyda na nią jakieś pieniądze. Efekt skali. Horizon 5 jest w GP, a na pewno zarobili na niej dużo więcej niż na Horizon 3 (w analogicznym okresie) które nie było w GP i wychodziło gdy konsol Xone było znacznie więcej niż teraz Series. Widać to też po becie MP Infinite. W szczycie dnia +200 tyś. na samym tylko Steam, na konsolach pewnie przynajmniej drugie tyle, a nie jest to jeszcze pełny produkt i bez SP. Edytowane 19 listopada 20213 l przez SnoD
Opublikowano 19 listopada 20213 l Spodziewam się, że Gears 6 również zadebiutuje w podobnej formie co Halo Infinite, czyli osobny moduł MP F2P i osobno SP. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że oba moduły mogą być rozwijane niezależnie od siebie.
Opublikowano 19 listopada 20213 l 50 minut temu, SnoD napisał: Im łatwiejszy dostęp do gry, tym więcej ludzi zagra i więcej wyda na nią jakieś pieniądze. Efekt skali. Horizon 5 jest w GP, a na pewno zarobili na niej dużo więcej niż na Horizon 3 (w analogicznym okresie) które nie było w GP i wychodziło gdy konsol Xone było znacznie więcej niż teraz Series. Warto zaznaczyć, że FH4 też był od początku w gamepassie, a wynik jest nieporównywalnie lepszy Cytat Forza Horizon 4 took 9 months to reach 10m players Forza Horizon 5 took 1 week to reach 10m players
Opublikowano 19 listopada 20213 l Ale też znacznie mniejsza ilość ludzi z GP była, w 2018 ile było chyba 5baniek subskrybentów raptem, gdzie dzisiaj to jest coś ok 40 baniek
Opublikowano 19 listopada 20213 l Jeśli tak jest, to w sumie nie rozumiem, czemu połowa do 3/4 jeszcze nie sprawdziła Horizona. Przecież nawet jeśli kogoś w ogóle nie interesują samochody, warto odpalić dla widoczków i pozwiedzać mapę w najgłośniejszej obok Halo xboxowej premierze roku.
Opublikowano 19 listopada 20213 l Nie ma 40 na 100%. Jest gdzies 25. Nie sprawdzaja, bo nie wszyscy lubia samochody. Przeciez to niszowy gatunek
Opublikowano 19 listopada 20213 l No ja np nie lubię brum brum a se pograłem gdzieś z 10h jak widziałem i jeszcze coś pośmigam bo przyjemna gra.
Opublikowano 19 listopada 20213 l Godzinę temu, Mustang napisał: Jeśli tak jest, to w sumie nie rozumiem, czemu połowa do 3/4 jeszcze nie sprawdziła Horizona. Przecież nawet jeśli kogoś w ogóle nie interesują samochody, warto odpalić dla widoczków i pozwiedzać mapę w najgłośniejszej obok Halo xboxowej premierze roku. To tak jakby się zastanawiać czemu wszyscy subskrybenci Netflixa nie obejrzeli wszystkich filmów. Jak ktoś nie gra w wyścigi, to po co ma ściągać 100 GB danych, tylko po to żeby zobaczyć? Bez sensu. Pewnie wolą poświęcić czas na gry, w które będą grali.
Opublikowano 19 listopada 20213 l Po tylu latach Kamiya przeprasza za Scalebounda :O https://www.videogameschronicle.com/news/hideki-kamiya-apologises-to-microsoft-for-scalebounds-cancellation/ Cytat PlatinumGames‘ Hideki Kamiya has apologised to players and Microsoft for the events that led to the cancellation of Scalebound. The action RPG was originally planned as an Xbox exclusive in 2017, but the game was eventually cancelled. In a new video on the Cutscenes YouTube channel, Kamiya explains how Scalebound came to be and why it was eventually scapped. “Scalebound was a project we had teamed up on with Microsoft,” Kamiya explains. “They expected good things from us, and we needed to live up to those expectations with the project. Teaming up with Microsoft meant releasing the game on the latest Xbox console [the Xbox One]. I once again had the desire to make a high-end game. I wanted to go back to something photorealistic. While it was a personal wish of mine, I thought it was also a necessary mission for PlatinumGames to improve our graphical ability and get to the next step of modern game creation. So we first decided to go with a universe like that. “I loved fantasy worlds since I was a child. I’ve always enjoyed worlds with swords, magic, and dragons. When I was a child, I don’t know if people overseas are familiar with these, but I would play Sorcerian, Hydlide, all these fantasy games from the classic PC era that I really enjoyed. I always wanted to make something around that theme. This is how I thought of a world revolving around a young man fighting together with a dragon. However, it was a big challenge for PlatinumGames. We were working in an environment we weren’t used to. We were developing on the Unreal engine, we also lacked the necessary know-how to build a game based on online features. The hurdles we had to overcome were very big. We weren’t experienced enough and couldn’t get over that wall, leading to what happened in the end. ’m sorry to the players who looked forward to it, and moreover I’m sorry to Microsoft who had placed their trust in us as a business partner. I want to apologize both as a creator and as a member of PlatinumGames.”
Opublikowano 19 listopada 20213 l To że zjebało PG to już wiadomo od dawna, szkoda że początkowo gównoburza wylała się na MS.
Opublikowano 19 listopada 20213 l Odjebali jak Pitchford z aliens colonial marines. Oddawaj kase japonski zlodzieju!
Opublikowano 19 listopada 20213 l Żenada. A ludzie dawali sobie obie ręce uciąć, że to wina MS. Szkoda, że nie miał odwagi przyznać się kiedy temat był świeży. Platinum mogło zostać wywindowane na tej grze, a tak do dzisiaj są pariasami gamingu i nadal klepią gry dla innych, bo nikt zapewne nie chce im sfinansować żadnego autorskiego projektu. Edytowane 19 listopada 20213 l przez SnoD
Opublikowano 19 listopada 20213 l 3 godziny temu, Daddy napisał: To że zjebało PG to już wiadomo od dawna, szkoda że początkowo gównoburza wylała się na MS. Wiadomo, w zeszłej generacji MS to był chłopiec do biacia, a PG (jeden z najbardziej przehypowanych devów) oczywiście święty, BO JAK TO ZAWINIŁ HYNCZYK A NIE ZŁY MS?!?!?!!!
Opublikowano 20 listopada 20213 l Nie rozumiem tej weryfikacji dwuetapowej przy kupowaniu gier. Ostatnio narzekałem, że muszę potwierdzać "zakup" darmowych produkcji dodawanych do abonamentu. Tym razem tak nie było i nie musiałem niczego potwierdzać w aplikacji w telefonie. Właśnie kupiłem Spec Ops: The Line i też mnie nie prosiło o potwierdzanie zakupu. Natomiast jak chciałem dodać darmowy dodatek do tej gry, to już wyskoczyła konieczność potwierdzania "zakupu" za 0 zł Ktoś orientuje się od czego to zależy? To jakaś wyrywkowa kontrola jak z losowym podawaniem PINu podczas płatnosci kartą za zakupy poniżej 100 zł?
Opublikowano 21 listopada 20213 l Da się np. z apki w telefonie albo na komputerze wysyłać wiadomości do np. ludzi z którymi się teraz gra albo ostatnio "spotykanych"? Edytowane 21 listopada 20213 l przez Sedrak
Opublikowano 21 listopada 20213 l Miał ktoś z Was problem z tv po podłączeniu konsoli. Pilot przestaje działać. Można tylko go włączyć/wyłączyć. Tv to Samsung nu8042
Opublikowano 21 listopada 20213 l Wyłącz sterowanie urządzeniami przez hdmi w ustawieniach. Może to być powodem problemu. Edytowane 21 listopada 20213 l przez creatinfreak
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.