Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
5 minut temu, creatinfreak napisał:

Tu akurat nie ma się z czego cieszyć.

Mi wyciszanie działa jak należy.

 

Wiadomka, że śmiech przez łzy. Jeśli wszystko ładnie się zepnie to grudzień/styczeń bedzie już z nowym Xboxem. :lapka:

Opublikowano
  • Autor

 

fakty.

 

wygląda na to że strategia Xboxa działa.

Opublikowano

Im łatwiejszy dostęp do gry, tym więcej ludzi zagra i więcej wyda na nią jakieś pieniądze. Efekt skali.

 

Horizon 5 jest w GP, a na pewno zarobili na niej dużo więcej niż na Horizon 3 (w analogicznym okresie) które nie było w GP i wychodziło gdy konsol Xone było znacznie więcej niż teraz Series.

 

Widać to też po becie MP Infinite. W szczycie dnia +200 tyś. na samym tylko Steam, na konsolach pewnie przynajmniej drugie tyle, a nie jest to jeszcze pełny produkt i bez SP.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Spodziewam się, że Gears 6 również zadebiutuje w podobnej formie co Halo Infinite, czyli osobny moduł MP F2P i osobno SP. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że oba moduły mogą być rozwijane niezależnie od siebie.

Opublikowano
50 minut temu, SnoD napisał:

Im łatwiejszy dostęp do gry, tym więcej ludzi zagra i więcej wyda na nią jakieś pieniądze. Efekt skali.

 

Horizon 5 jest w GP, a na pewno zarobili na niej dużo więcej niż na Horizon 3 (w analogicznym okresie) które nie było w GP i wychodziło gdy konsol Xone było znacznie więcej niż teraz Series.

 

 

Warto zaznaczyć, że FH4 też był od początku w gamepassie, a wynik jest nieporównywalnie lepszy

 

Cytat

Forza Horizon 4 took 9 months to reach 10m players

Forza Horizon 5 took 1 week to reach 10m players

 

Opublikowano

Ale też znacznie mniejsza ilość ludzi z GP była, w 2018 ile było chyba 5baniek subskrybentów raptem, gdzie dzisiaj to jest coś ok 40 baniek

Opublikowano

Jeśli tak jest, to w sumie nie rozumiem, czemu połowa do 3/4 jeszcze nie sprawdziła Horizona. Przecież nawet jeśli kogoś w ogóle nie interesują samochody, warto odpalić dla widoczków i pozwiedzać mapę w najgłośniejszej obok Halo xboxowej premierze roku.

Opublikowano

Nie ma 40 na 100%. Jest gdzies 25. Nie sprawdzaja, bo nie wszyscy lubia samochody. Przeciez to niszowy gatunek :usmiech:

Opublikowano

No ja np nie lubię brum brum a se pograłem gdzieś z 10h jak widziałem i jeszcze coś pośmigam bo przyjemna gra. 

Opublikowano
Godzinę temu, Mustang napisał:

Jeśli tak jest, to w sumie nie rozumiem, czemu połowa do 3/4 jeszcze nie sprawdziła Horizona. Przecież nawet jeśli kogoś w ogóle nie interesują samochody, warto odpalić dla widoczków i pozwiedzać mapę w najgłośniejszej obok Halo xboxowej premierze roku.

 

To tak jakby się zastanawiać czemu wszyscy subskrybenci Netflixa nie obejrzeli wszystkich filmów. Jak ktoś nie gra w wyścigi, to po co ma ściągać 100 GB danych, tylko po to żeby zobaczyć? Bez sensu. Pewnie wolą poświęcić czas na gry, w które będą grali.

Opublikowano

Po tylu latach Kamiya przeprasza za Scalebounda :O

 

https://www.videogameschronicle.com/news/hideki-kamiya-apologises-to-microsoft-for-scalebounds-cancellation/

 

Cytat

PlatinumGames‘ Hideki Kamiya has apologised to players and Microsoft for the events that led to the cancellation of Scalebound.

The action RPG was originally planned as an Xbox exclusive in 2017, but the game was eventually cancelled. In a new video on the Cutscenes YouTube channel, Kamiya explains how Scalebound came to be and why it was eventually scapped.

“Scalebound was a project we had teamed up on with Microsoft,” Kamiya explains. “They expected good things from us, and we needed to live up to those expectations with the project. Teaming up with Microsoft meant releasing the game on the latest Xbox console [the Xbox One]. I once again had the desire to make a high-end game. I wanted to go back to something photorealistic. While it was a personal wish of mine, I thought it was also a necessary mission for PlatinumGames to improve our graphical ability and get to the next step of modern game creation. So we first decided to go with a universe like that.

“I loved fantasy worlds since I was a child. I’ve always enjoyed worlds with swords, magic, and dragons. When I was a child, I don’t know if people overseas are familiar with these, but I would play Sorcerian, Hydlide, all these fantasy games from the classic PC era that I really enjoyed. I always wanted to make something around that theme. This is how I thought of a world revolving around a young man fighting together with a dragon. However, it was a big challenge for PlatinumGames. We were working in an environment we weren’t used to. We were developing on the Unreal engine, we also lacked the necessary know-how to build a game based on online features.

The hurdles we had to overcome were very big. We weren’t experienced enough and couldn’t get over that wall, leading to what happened in the end. ’m sorry to the players who looked forward to it, and moreover I’m sorry to Microsoft who had placed their trust in us as a business partner. I want to apologize both as a creator and as a member of PlatinumGames.”

 

Opublikowano

To że zjebało PG to już wiadomo od dawna, szkoda że początkowo gównoburza wylała się na MS.

Opublikowano

Odjebali jak Pitchford z aliens colonial marines. Oddawaj kase japonski zlodzieju!

Opublikowano

Żenada. A ludzie dawali sobie obie ręce uciąć, że to wina MS. Szkoda, że nie miał odwagi przyznać się kiedy temat był świeży.

 

Platinum mogło zostać wywindowane na tej grze, a tak do dzisiaj są pariasami gamingu i nadal klepią gry dla innych, bo nikt zapewne nie chce im sfinansować żadnego autorskiego projektu. 

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
3 godziny temu, Daddy napisał:

To że zjebało PG to już wiadomo od dawna, szkoda że początkowo gównoburza wylała się na MS.

 

Wiadomo, w zeszłej generacji MS to był chłopiec do biacia, a PG (jeden z najbardziej przehypowanych devów) oczywiście święty, BO JAK TO ZAWINIŁ HYNCZYK A NIE ZŁY MS?!?!?!!!

Opublikowano

Nie rozumiem tej weryfikacji dwuetapowej przy kupowaniu gier. Ostatnio narzekałem, że muszę potwierdzać "zakup" darmowych produkcji dodawanych do abonamentu. Tym razem tak nie było i nie musiałem niczego potwierdzać w aplikacji w telefonie. Właśnie kupiłem Spec Ops: The Line i też mnie nie prosiło o potwierdzanie zakupu. Natomiast jak chciałem dodać darmowy dodatek do tej gry, to już wyskoczyła konieczność potwierdzania "zakupu" za 0 zł :D Ktoś orientuje się od czego to zależy? To jakaś wyrywkowa kontrola jak z losowym podawaniem PINu podczas płatnosci kartą za zakupy poniżej 100 zł?

Opublikowano

Da się np. z apki w telefonie albo na komputerze wysyłać wiadomości do np. ludzi z którymi się teraz gra albo ostatnio "spotykanych"?

Edytowane przez Sedrak

Opublikowano

Miał ktoś z Was problem z tv po podłączeniu konsoli. Pilot przestaje działać. Można tylko go włączyć/wyłączyć. Tv to Samsung nu8042

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 3