Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę, że w nachodzącej generacji Xbox może odnieść sukces podobny do sukcesu Xbox 360. Jeszcze rok temu nie pomyślałbym nawet o ponownym wskoczeniu do obozu zielonych, ale z każdym dniem coraz bardziej się na tą konsolę nakręcam. Nie chodzi o teraflopy, tylko o usługi, którymi  MS zasypuje graczy. Gamepass i wsteczna kompatybilność to dealbreaker.  Fajnie będzie zacząć przygodę z nowym kontem i zero GS, bo zapomniałem hasła do mojego konta, a E-mail już nie istnieje :D

 

Co do ceny, nie spodziewam się kwoty poniżej 2 tysiące na start, raczej bardziej 2299 za Xbox Series X i 1699 za Xbox Series S. Poczekam kilka miesięcy, okaże się jak z awaryjnością i biorę.

Opublikowano

Miałem Xbox One to była świetna konsola, na przestrzeni lat dostała jeszcze updejty, gejm passy, cuda na kiju itp więc ten nowy Xbox prezentuje się jeszcze lepiej.
Ale jest jedną rzecz ktora kompletnie mnie odrzuca to cross play z pc.
Wiadomo ms będzie to wspierał ale to dla mnie jest totalny rak, wystarczy poczytać reddit jak gracze ps mogą wyłączyć sobie cross play np na warzone a na xboxie gracz z tymi cziterami musi się męczyć bo nie da się tego wyłączyć.(tak czytałem na reddit)
Jak ktoś gra tylko w single to mu to zwisa ale sieciowki to totalna padaka.
Nic mi z tych magicznych 12 terafankow jak dostajesz banie z końca mapy albo grasz przeciwko gosciowi co ma większy fov i 300 fps i widzi cie przez ściany, bo dzisiejsze płatne haxy są praktycznie nie wykrywalne.

  • Plusik 1
Opublikowano
18 godzin temu, suteq napisał:

Oculust Quest kosztuje 2k i jest całkowicie bezprzewodowy. A jak ktoś chce to kupuje kabelek i ma przewodową wersję gogli do PC. 

 

3D nawet się nie rozpoczęło i już się skończyło. VR coraz bardziej rośnie. 

 

 

To już jest coś. Dzięki.

 

Sony się nie obawia, bo i tak sprzeda się lepiej. Tak samo jak Coca Cola się nie musi bać. Pepsi sprzedaję mniej swojego napoju. 

MS chociażby nic nie ugra w Japonii. Mi już nie drygnie na kolejną Forze, Gearsy czy Halo. 

Z drugiej strony, nie po to się kupuję nową konsole żeby ogrywać gry z X360 czy One...Plus też miało poziom w czasach PS3 jak goniło 360. MS pewnie pociągnie jakościowo usługę, bo im t o się marzy od kilku lat- bez napędu, online, abonament żeby pograć. 

 

Czekam na cenę, jak będzie te 2,5 to wezmę dayone. 

Gość suteq
Opublikowano

Crossplay w grach MS (Xbox Play Anywhere) jest raczej niezagrożony bo większość nich jednak wpiera bardziej coop niż tradycyjne multi. Co prawda są też gry jak Gearsy gdzie można grać z PC ale w opcjach można to wyłączyć. Ja tam jestem za crossplayem bo taka opcja sprawia, że ludzi do zabawy jest znacznie, znacznie więcej i mogę pograć ze znajomym, który posiada inną platformę. Owszem, cheaterzy są ale jak widzę to głównie w najbardziej popularnych grach jak właśnie Warzone, który jest darmowy. 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, ASX napisał:

Jeśli spojrzeć na historie to to niemal zawsze powtarza się ten sam schemat. Konsola tańsza od konkurencji sprzedaje się lepiej.

 

Ludzie zapominają że ludzie w 2013 zabijali sie o palety nie z powodu knacka i killzona, nie z powodu tego że ps4 miało pół terafanka więcej niz Xbox one, tylko głównie dlatego bo Sony zaoferowało atrakcyjna konsole w cenie znacznie tańszej niz konkurencja.

XO  2013-2014  

 

- 100$ wyższa cena

- tragiczny marketing, blokowanie używek, always online, tv, tv, tv, durne wypowiedzi Mattricka i dymy w necie

- zapominany fakt który wkurwił i odrzucił HC graczy, czyli obowiązkowy kinect w pierwszym roku wycelowany prosto w ich gęby 

- słabszy sprzęt 

 

+ lepsze gry

+ lepsze wykonanie konsoli, pada

 

Tak to wyglądało, teraz polityka MSu to jakiś kosmos, mocniejszy sprzęt, przyjazne podejście do konsumenta (xgp, pełna wsteczna, smart del.) kilkukrotnie większe inwestycje w gry, jasny i klarowny przekaz - konsola do gier. 

Edytowane przez Daddy
  • Plusik 1
Opublikowano

Gry od MS mają filtry na przykład SoT można wyłaczyć posiadaczy myszki. Z tego co widze w internecie to w ustawieniach konta acti normalnie można wyłączyć crossplay

 

m11.jpg

Opublikowano
7 godzin temu, Daddy napisał:

Nowy AC w obecnej chwili 30fpsów 4K na XSX no i czar prysł z nextgenami 60fpsami w każdej grze. 

Nawet jak ci dadzą w komsoli 10 razy więcej terafanków to i tak będziesz miał gierki w 27 fpsach dopóki to twórca sobie sam ustala swoje priorytety.

Opublikowano

Znowu umierają marzenia o 60fpsach jako standard w branży. Oby chociaż studia xboxa dały radę i wspierały 60 klatek

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

Znowu umierają marzenia o 60fpsach jako standard w branży. Oby chociaż studia xboxa dały radę i wspierały 60 klatek

 

Studia Microsoftu mogą wspierać i myślę, że będą się na tym koncentrować. 

Co do samych 60 klatek jako standard, to nie w tej generacji. Nie wiem jaka będzie kolejna, ale obawiam się że może być abonamentowa. Tam też nie będzie standardem 60 klatek :kaz:

Opublikowano (edytowane)

Dirt 5 będzie w 60 i 120fpsach jak widać ładna multiplatforma może to ogarnąć ale Ubi chyba uwielbia 30fpsów w swoich grach :yao: 

 

Trzeba liczyć że w nowej generacji dostaniemy dużo więcej gier w 60fpsach a 30fpsów dalej będzie trzymało mocno konsole w swoich mackach. 

Edytowane przez Daddy
Opublikowano

Nigdy 60 k/s nie będzie standardem, bo narzucanie czegokolwiek z góry w tak płynnym środowisku jak produkcja gier mija się z celem (nawet Nintendo nie narzuca tego). To i tak sam początek generacji (i specyficzna gra, ANVIL Ubisoftu wymaga bardzo, bardzo dużo od CPU), będzie różnie pod tym względem, jak od zawsze, na każdym sprzęcie.

(No, np. Nintendo 64 i stabilne 20 klatek nie wrócą już, hehe)

  • Plusik 2
Opublikowano

Czy te 30 klatek nie jest po części pokłosiem tego, że anvil 2.0 jest osadzony technologicznie w poprzedniej generacji?

Do dziś jest stosowany w dużej części gier ubi, ale może czas go przeprojektować lub zaprojektować nową wersję z myślą o nadchodzących next genach?

To by się wiązało z ogromnymi kosztami, czyli jednak zostaniemy w świecie 30fps :kaz:

Opublikowano

Właśnie nie rozumiem zaskoczenia niektórych, nie ma żadnych przeszkód żeby wszystkie gry na PS4 czy PS2 działały w 60 klatkach. Jak jest inaczej to jest to świadomy wybór twórcy i wydawcy. Teraz przynajmniej jest nacisk na stałe 30 klatek, niektórzy już chyba zapomnieli ,że jeszcze 20 lat temu największe hity potrafiły nie działać nawet w 30 klatkach. 

 

Tomb Raider na szaraka potrafił chodzić miejscami w 15 klatkach. Driver też spadał poniżej 20. Przy Gran Turismo 2 o ile dobrze pamiętam celowali w 25 klatek co często było standardem przy bardziej wymagających grach 3D na szaraka. 

Opublikowano
10 minut temu, Hendrix napisał:

ANVIL Ubisoftu

A nie przypadkiem Anvil Next?

 

Osobiście chciałbym, żeby standardem stały się tryby graficzne w gierkach na konsolach, tak jak to miało miejsce w niektórych tytułach na XOX. Niech gracz sobie wybierze, czy chce mieć więcej klatek czy pikseli i problem z głowy. Nie uwierzę, że Valhalla nie pyknęłaby w 1080p/60+ FPS na nowych konsolach, skoro obecne pecety nie mają większego problemu z dźwignięciem Odysei w takiej konfiguracji. Suwak w lewo, suwak w prawo i byłoby super, sam chętnie przesunąłbym go w stronę FPSów.

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

No w AC przeznaczonym tylko na next-geny, spodziewam się Anvil 3.0 (jeśli powstaje w ogóle :v), w tej generacji pierwszą grą z Anvil 2.0 było Unity (Black Flag był jeszcze na AnvilNext). Tylko no, wtedy zdecydowanie nie nastawiam się na 60 k/s  :V

Anvil 2.0 to naprawdę mocny silnik, a nawet za mocny i Ubisoft musiał wprowadzić zmiany po Unity,

*
a technicznie każdy silnik jest osadzony w poprzedniej generacji, bo w każdym można znaleźć ślady wcześniejszych iteracji, takie id Tech 7 ma w swoim kodzie ślady z przed kilku dekad  :v

Edit:
W ogóle ekipy Ubisoftu (a obecnie jest ich prawie 40 :v ) zawsze współpracują ze sobą i wymieniają się technologiami, jeśli jest taka potrzeba, więc wszystkie silniki wykorzystywane przez nich, mają cechy wspólne. 

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

W sumie co generacje jest zawsze ta sama śpiewka, a później ten sam płacz. Ludzie łudzili się, że na PS4/XONE standardem będzie 1080p i 60 klatek. Wiemy jak to się skończyło. 

Teraz każdy nagle oczekują 4k (które samo w sobie jest mega wymagające), 60 fps, do tego proszą o ray tracing. 

 

Jakoś nie widzę tego, żeby te wszystkie open worldy oferowały to wszystko naraz.

 

A jaki będzie lament jak CDPR wyjdzie i zapowie, że Cyberpunk 2077 też będzie działał tylko w 30fps. :reggie:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...